Sexy Carnaval

17-02-2012 13:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
Je bent er maar druk mee...
Het lijkt me allemaal nogal koud eigenlijk voor de Hollandse carnavalsvierder.

Ik ben zelf geen carnavalsvierder want woon daarvoor in de verkeerde hoek van het land maar is dat hele verkleedgebeuren uberhaupt sexy? Ik hoor mijn collega's uit het zuiden eigenlijk nooit over sexy uitdossingen, wel over verkleedkleren, feestjes, flirten en bier drinken enzo maar dus nooit over stoeipoezerij.
Hee, mijn kostuum staat er ook tussen zie ik (plaatje 11 dus).
Hij heeft verschillende mapjes met foto's. Even aanklikken en d'r is weer een nieuw nietszeggend topic!
Hier is echt niemand zo verkleed.
Plaatje 7 staat mij het meest aan want ik moet nog lunchen...

Maar die glitterende hoofddingen vind ik ook altijd wel gaaf trouwens. Denk dat ik plaatje 9 het mooist vind, vanwege het indrukwekkende hoofdding maar vooral vanwege de mevrouw zelf, zij is echt supermooi zeg. Denk dat dat pak bij mij heel anders staat.
Moeten die mensen nou vier dagen stokstijf in een hoek van de kroeg blijven staan om die kleertjes en dat haar maar niet te verzieken? Wat zielig voor ze. Lekker sexy ook
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Uit de verkorte bocht:

Doorgaans zijn het de toeristen die zulks gekleed gaan. Of blauwbekkende onzekere pubers.

De doorgewinterde carnavallert weet dat zulks niet praktisch en verrekte koud is.

Vaak zitten er in die pekskes ook meiskes die nog niet weten hoe ze de drank moeten doseren. En liggen ze op het eind van de avond laveloos en oncharmant op de stoep: niet chique.
Heeft iemand ook toevallig al via FB die foto van een als gebruikt maandverbandje verklede carnavaller voorbij zien komen?
Heb je geen leven?? Ga eens bij een leuk hulpgroepje of breng al je tijd door in een inloophuis, dat scheelt een hoop onzinnige topics
quote:feeks schreef op 17 februari 2012 @ 13:35:

Heb je geen leven?? Ga eens bij een leuk hulpgroepje of breng al je tijd door in een inloophuis, dat scheelt een hoop onzinnige topics

Feeksie, je plaatje past goed bij je.

Je bent echt al in carnavals stemming.

Go girl go.
Leuke mannen in plaatje zes, die zie ik hier dan weer wel voorbijkomen. de rest (nog) niet.
Volgens mij vind het carnaval met die kleding elk jaar in Amsterdam plaats...

GayPride....
hmm als ik dan toch moet kiezen, 12 dan maar.
*do not underestimate the power of stupidity*
Plaatje 10 dan x-D
Ik ga meer voor het Braziliaans gebeuren. Feest dat (ook) op straat afspeelt. Als de temperaturen het toe zou laten, zouden de kostuums in de allerzuidelijkste stad van NL nog meer die richting opgaan.
Eigenlijk heeft al deze kleding niets met carnaval te maken zoals het in Zuid Limburg gevierd wordt.

Als je te gekke kostuums wil zien: Maastricht! Je weet niet wat je ziet.
Nou vier ik zelf geen carnaval, maar alles leuk en aardig, als ik het lijf ervoor had droeg ik alleen nog het matrozenjurkje van plaatje 10 B) Dan had ik er dertig, in allemaal verschillende kleuren B)
Willem, dee pekskes hub iech nog noets gezeen tijdens 't Caarneval in Mestreech.....!
En al helemaal niet in Oeteldonk..... Daar loopt 80% in een simpele boerenkiel. Saaier dan in maastricht, maar minstens net zo gezellig.
Even in gewoon Nederlands dan maar. Waarom accosieer je carnaval met seks of met pikanterieen? Als je dat deot dan gaat de betekenis van carnaval blijbkaar helemaal langs je heen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven