Sexy kostuum
donderdag 4 augustus 2011 om 16:38
Mijn vriend zat nog niet zo lang geleden de Pabo catalogus te bekijken en hij liet me de bladzijdes zien met sexy kostuums. Hij zei, ik denk dat ik heel opgewonden word als ik jou daar in zou zien. Nou ben ik van plan om hem hiermee te verrassen. Zijn er nog meer vrouwen die weleens sexy kostuums dragen? En doe je dat dan voor je partner of geniet je er zelf ook stiekem van?
Leven en laten leven
maandag 8 augustus 2011 om 05:37
quote:michelle301 schreef op 05 augustus 2011 @ 17:12:
[...]
Die opmerking van MarianneDavids slaat natuurlijk nergens op.
Hij bedoelde de sexy studente, lijkt me wel leuk om te kijken wat zijn reactie is. De website van Lelaatje kon ik ook nog niet en deze heeft veel meer keuze dan ClD of de Pabo.Ja die is ook hot, ik zou er ook nog een brilletje bij doen...
[...]
Die opmerking van MarianneDavids slaat natuurlijk nergens op.
Hij bedoelde de sexy studente, lijkt me wel leuk om te kijken wat zijn reactie is. De website van Lelaatje kon ik ook nog niet en deze heeft veel meer keuze dan ClD of de Pabo.Ja die is ook hot, ik zou er ook nog een brilletje bij doen...
dinsdag 9 augustus 2011 om 13:00
woensdag 12 december 2012 om 22:06
mss beetje late reactie op een al wat ouder topic maar ik ben pas paar dagen bekend met dit forum en zat een beetje oude topics te lezen ... en wou even reageren. hoop dat dat nog gewoon mag? ik ben nogal nieuw in de wereld van forums...
ik heb zelf ook 1 kostuum... een schoonmaaksters jurkje of dienstmeisje... hoe je t wilt noemen. Mijn vriend had het ook als verrassing voor me gekocht... hij is voor bepaalde situaties erg leuk. maar ik geeft zelf toch de voorkeur aan mooie lingerie zoals kousen met jarretels, korset, veel kante setjes en strings.
Mijn collectie is inmiddels al aardig uitgebreid en t geeft me een super goed gevoel en mijn vriend vind het ook super als ik me speciaal aankleed voor hem.
ik heb zelf ook 1 kostuum... een schoonmaaksters jurkje of dienstmeisje... hoe je t wilt noemen. Mijn vriend had het ook als verrassing voor me gekocht... hij is voor bepaalde situaties erg leuk. maar ik geeft zelf toch de voorkeur aan mooie lingerie zoals kousen met jarretels, korset, veel kante setjes en strings.
Mijn collectie is inmiddels al aardig uitgebreid en t geeft me een super goed gevoel en mijn vriend vind het ook super als ik me speciaal aankleed voor hem.
donderdag 13 december 2012 om 10:08
Ik ben zelf niet zo van de kostuums, ik heb wel zin om een kerstjurkje te kopen! Maar ja, dat hangt dan ook weer in de kast de rest van het jaar, en dat vind ik een beetje zonde van het geld want ik vind de meeste kerstpakjes erg duur.
Geef mij ook maar een mooi jarretelles setje met kousen en een mooie string Deze bijvoorbeeld
Geef mij ook maar een mooi jarretelles setje met kousen en een mooie string Deze bijvoorbeeld
eely.nl
vrijdag 14 december 2012 om 13:37
@sallysuiker, dat is idd een mooie voorbeeld van mooie sexy lingerie. zulke dingen vind ik ook erg leuk om te dragen.
en van kostums vind ik idd ook dat ze vrij duur zijn in verhouding tot de keren dat je ze draagt ... zo'n kerstjurkje leek mij ook erg leuk... maar dat trek je in de zomer ook niet aan voor een spannende avond:S
ik heb nogsteeds het meeste succes met mooie lingerie:)
en van kostums vind ik idd ook dat ze vrij duur zijn in verhouding tot de keren dat je ze draagt ... zo'n kerstjurkje leek mij ook erg leuk... maar dat trek je in de zomer ook niet aan voor een spannende avond:S
ik heb nogsteeds het meeste succes met mooie lingerie:)
dinsdag 18 december 2012 om 12:24