Sexy kostuum

04-08-2011 16:38 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zat nog niet zo lang geleden de Pabo catalogus te bekijken en hij liet me de bladzijdes zien met sexy kostuums. Hij zei, ik denk dat ik heel opgewonden word als ik jou daar in zou zien. Nou ben ik van plan om hem hiermee te verrassen. Zijn er nog meer vrouwen die weleens sexy kostuums dragen? En doe je dat dan voor je partner of geniet je er zelf ook stiekem van?
Leven en laten leven
quote:Kalliope schreef op 04 augustus 2011 @ 18:02:

[...]

Neeneeneenee Nee.

Kijk jij My Big Fat Gipsy Wedding niet?

@TO Kijk een keer naar dat programma en doe er je voordeel mee
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:michelle301 schreef op 05 augustus 2011 @ 17:12:

[...]

Die opmerking van MarianneDavids slaat natuurlijk nergens op.

Hij bedoelde de sexy studente, lijkt me wel leuk om te kijken wat zijn reactie is. De website van Lelaatje kon ik ook nog niet en deze heeft veel meer keuze dan ClD of de Pabo.Ja die is ook hot, ik zou er ook nog een brilletje bij doen...
Hier kan je ook leuke setjes kopen voor niet al teveel geld. Van leuke gewone lingerie tot speelpakjes zoals jij zoekt. Succes !

Leuke lingerie
anoniem_128371 wijzigde dit bericht op 09-08-2011 12:47
Reden: Link vergeten
% gewijzigd
quote:Tickel schreef op 06 augustus 2011 @ 21:00:

[...]

Kijk jij My Big Fat Gipsy Wedding niet?

@TO Kijk een keer naar dat programma en doe er je voordeel mee Haha, nee... hoezo? Doen ze dat aan op hun huwelijksnacht?
Liever elitair dan een pauper!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-12-2012 18:23
Reden: spam
% gewijzigd
EN nog een staf voor reclame
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
mss beetje late reactie op een al wat ouder topic maar ik ben pas paar dagen bekend met dit forum en zat een beetje oude topics te lezen ... en wou even reageren. hoop dat dat nog gewoon mag? ik ben nogal nieuw in de wereld van forums...

ik heb zelf ook 1 kostuum... een schoonmaaksters jurkje of dienstmeisje... hoe je t wilt noemen. Mijn vriend had het ook als verrassing voor me gekocht... hij is voor bepaalde situaties erg leuk. maar ik geeft zelf toch de voorkeur aan mooie lingerie zoals kousen met jarretels, korset, veel kante setjes en strings.

Mijn collectie is inmiddels al aardig uitgebreid en t geeft me een super goed gevoel en mijn vriend vind het ook super als ik me speciaal aankleed voor hem.
Ik ben zelf niet zo van de kostuums, ik heb wel zin om een kerstjurkje te kopen! Maar ja, dat hangt dan ook weer in de kast de rest van het jaar, en dat vind ik een beetje zonde van het geld want ik vind de meeste kerstpakjes erg duur.

Geef mij ook maar een mooi jarretelles setje met kousen en een mooie string Deze bijvoorbeeld :)
eely.nl
@sallysuiker, dat is idd een mooie voorbeeld van mooie sexy lingerie. zulke dingen vind ik ook erg leuk om te dragen.

en van kostums vind ik idd ook dat ze vrij duur zijn in verhouding tot de keren dat je ze draagt ... zo'n kerstjurkje leek mij ook erg leuk... maar dat trek je in de zomer ook niet aan voor een spannende avond:S

ik heb nogsteeds het meeste succes met mooie lingerie:)
quote:MarianneDavids schreef op 04 augustus 2011 @ 17:03:

Als mijn man een stoeipoes wil zien gaat hij maar naar de hoeren.Ik denk dat hij dan, als jij dit soort reacties geeft, vaak naar de hoeren is gegaan, gaat en zal gaan.
quote:MarianneDavids schreef op 04 augustus 2011 @ 17:03:

Als mijn man een stoeipoes wil zien gaat hij maar naar de hoeren.Als je zo denkt dat denk ik inderdaad dat je man vaak naar de hoeren gaat. Dat zou ik iniedergeval zeker doen als ik een vrouw had zoals jouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven