Single vrouw parenclub bezoek aan te raden?

14-11-2011 10:42 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het lezen van het oude Parenclub topic deel 12 werd ik steeds nieuwgieriger. Daar staat best veel informatie in. Ik ben zelf dus onbekend met parenclubs maar vroeg me toch wat af. Ik heb veel gelezen over paren die die clubs bezoeken. Voor hun is zo’n club ook eigenlijk bedoeld denk ik. Wat ik ook gelezen heb is dat op sommige avonden, of bij sommige clubs ook mannen en vrouwen worden toegelaten. Vraag me af hoe dat dan gaat.

Kijk ik ben een vrouw van 22 jaar. Heb een paar korte relaties achter de rug en ben alweer 3/4 jaar single. En als ik eerlijk ben dan mis ik de sex die we hadden best wel. Durf van mezelf best te zeggen dat ik een vrij hoog libido heb.

Indien ik weer eens toe ben aan een grote beurt pik ik meestal tijdens een stapavondje een leuke vent op die hier ook wel voor in is. Dat gaat me best wel goed af. Ben ook niet lelijk of zo.

Na het lezen van alle reacties op dat parenclub topic begon ik me iets af te vragen. Zou het voor een single vrouw aan- of af te raden zijn om af en toe eens een parenclub te bezoeken? Doen meer single vrouwen dit? En wat zouden de valkuilen en dergelijke kunnen zijn?

Ik stel deze vraag bewust buiten het huidige parenclub deel 13 om omdat ik daar voor mij veel minder interessante informatie zie staan. Maar vooral omdat ik hier meer mensen kan bereiken. Ook mensen die b.v. een open relatie hebben of in het verleden een keer, of meerdere keren, zo’n club hebben bezocht en momenteel het parenclub topic niet mee meelezen.

Graag wat informatie die van belang kan zijn voor een jonge single vrouw.

Is dit aan te raden of misschien juist helemaal niet.

Alvast mijn dank meiden.
Beter te laat dan over tijd.
quote:femminile schreef op 14 november 2011 @ 16:25:

@Blinkie, de aanbevolen site is echt een aanrader.... Schrik echter niet van het aantal reakties.... Van hieruit is het ook mogelijk je voor een (hotel) thuisfeestje aan te melden. Wellicht dat dat lukt....

Masetto, misschien kun je die profielnamen weghalen? ik ken er 1 van, en lijkt me niet gepast om dat hier te vermelden. Toch?Gedaan. Dank voor de suggestie. Ik ging er even van uit dat als je met een profiel op zo'n site staat, je dit profielnaam niet onbekend wilt laten. Maar als die naam te gemakkelijk te herleiden is tot een concreet persoon, dan beter niet.
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
IK ben twee jaar geleden ook alleen naar een parenclub geweest en het was geweldig. Niet omdat ik nu zo wanhiopig was, niet omdat ik anders niet aan de man zou komen, maar alleen voor de spanning.

Ik ben ook niet bi trouwens.

Ik ben naar de club bij Maarssen geweest en heb me van begin tot eind uitstekend vermaakt. de deurmeneer wist dat ik alleen was en het mijn eerste keer was dus heeft me de hele avond "in de gaten gehouden". Af en toe vragen hoe ik het vond enzovoort, ik vond het ontzettend prettig.

Had van mannelijke aandacht ook niets tekort, had het echt voor het uitkiezen. Uiteindelijk heb ik een zeer leuke avond gehad. Ik raad het je van harte aan blinkie! Geniet ervan.
Bazinga!
Ik heb inmiddels al een paar pc's van binnen gezien en ben tot de conclusie gekomen dat de Fun toch wel de leukste club is, het schoonst bovendien én -niet geheel onbelangrijk- met het leukste/aantrekkelijkste publiek. Bovendien komen daar geen single mannen en dat vind ik wel een groot voordeel. Ik ben als single man nooit alleen in een pc geweest, ook niet in clubs waar ik als single man wel naar toe mocht. In de Showboat ben ik met een date geweest, maar het feit dat daar ook single mannen werden toegelaten, werkte sfeerbedervend. Het waren er heel, heel veel. Elk stel dat er was, werd door een aantal van hen (vaak waren het opdringerige buitenlandse mannen) hinderlijk achtervolgd toen het bewuste stel zich terug wilde trekken in een afgesloten kamertje. Zelfs toen was het nog niet gedaan met het achtervolgen: de single "heren" bleven irritant op de afgesloten deur van het kamertje bonzen. Ik heb dit helaas op de bewuste avond zelf ook meegemaakt. Geen aanrader dus, de Showboat. Fata vond ik meer een uitgangsclub. Veel mensen op de dansvloer en relatief weinig in de erotische ruimtes. Ook veel mensen die onder de tattoos zaten en met kale koppen. Tuurlijk...dat is een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten, maar mijn ding was het niet. Met de Fun heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Ik ben alleen op de stellen-avonden geweest. Hoewel mij ooit eens voorgesteld is om daar als gigolo te gaan "werken", heb ik dat nooit gedaan. Dat is simpelweg niet mijn ding denk ik. Van andere gigolo's heb ik begrepen dat het weliswaar toegestaan is om een vrouw te weigeren, maar dat dit niet vaak voorkomt. Vaak wordt er dan een smoesje verzonnen in de trant van "Nee, ik moet even naar het toilet" of iets dergelijks. In feite is het not done om te weigeren en wordt de netelige situatie dan op deze manier "opgelost". Daar heb ik dan niks mee. Het vrijwillig verplichte spreekt me niet aan en bovendien moet de gigolo zelf "gewoon" entree betalen. Tja...

Voor de rest sluit ik me bij Femm aan: het geeft niet echt pas om hier profielnamen van bepaalde sites op een forum weer te geven. Ik zag al dat de bewuste namen inmiddels zijn verwijderd. Dat lijkt me juist.
quote:blinkie123 schreef op 14 november 2011 @ 13:15:

Dank,

Ik ga eens op de site's kijken van de verschillende clubs.

En of het inderdaad zo is als ik me heb voorgesteld? Ik ga het beleven. Als het tegenvalt is het gelijk de laatste keer. Maar kan ook zomaar zijn dat ik het top zal vinden. In ieder geval heb ik een erotisch avondje in het vooruitzicht.

Iedereen hartelijk dank voor de informatie.

Gewoon doen, alleen heen gaan en bekijken hoe het is. In het ergste geval vind je er niks aan en ben je met een uurtje weg. Nou, dan weet je dat ook weer.

Als je niet bi (of nieuwsgierig) bent zou ik naar een club gaan waar ook mannen alleen worden toegelaten. In sommige clubs houden ze volgens mij wel rekening met de verhouding, niet te veel single mannen naar binnen op een paren/single dames avond.

Veel plezier!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb even wat sites zitten bekijken.

Gezien mijn voorkeur voor een man en geen stel waarvan de vrouw wel of niet bi is, denk ik dat ik ga kiezen voor de showboat, Monique of Mystique. Dus niet de specifieke clubs met alleen paren. Denk dat daar voor mij de spoeling dun is. Zeker ook omdat ik zelf niet bi ben.

Ondanks dat sommige forum leden toch een kritisch geluid lieten horen. Ook qua leeftijd.

Ach misschien valt het allemaal ook wel tegen. Maar ik ga er fris in. Ik zet de stap. Ik zal ongetwijfeld wat negatieve dingen tegenkomen die door een aantal van jullie al genoemd zijn.

Maar als je nooit eens wat onderneemt in je leven gebeurt er verder ook niets.

Ga gewoon uit van weer eens een andere avond uit als dat ik gewend ben. Krijg er wel steeds meer zin in.
Hoi Blinkie,

Ik ben een jaar of twee geleden een keerjte alleen naar monique gegaan, op een avond dat er ook single mannen waren, ik geloof dat dat de vrijdagavond was..

Ik was daar ooit al eens geweest met mijn exman, vandaar dat ik daar wel heen durfde..

Was wel bloednerveus en wou bijna weer wegrennen toen de deur openging maar ben toch gegaan.. pff

Maar ik wou sex, en verder niets...

Heb een superleuke avond gehad, ik kwam vrijwel direct aan de bar in gesprek met een goed uitziende man die ook alleen was, en dat werd heel gezellig.

Ik vind het inderdaad veel veiliger, op alle vlakken om het zo te doen hoor.

En als je zegt dat je voor het eerst alleen bent houden ze wel een oogje in het zeil.

Ik voelde me op dat moment erg op mijn gemak gesteld.

Dus gewoon lekker doen meid!

Veel plezier
_newwoman_, bedankt voor de geruststellende woorden.

Ja op een vrijdag is altijd de avond bij Monique waar mannen en vrouwen alleen ook worden toegelaten. Heb ik op hun site gelezen. Ik denk dat het makkelijker is om een man te regelen in een club dan tijdens het stappen. Alleen even kijken hoe het gaat qua leeftijd. Kijk mag wel wat ouder zijn. Maar geen opa natuurlijk.
Hoi Blinkie123, Ik kan je niet vertellen naar welke club je moet gaan, aangezien je aangeeft dat je toch wel de voorkeur hebt voor een club waar single mannen toegestaan zijn.

De enige club waar dat het geval was en waar ik ben geweest was Monique. Ik ben daar op een vrijdag als alleengaande vrouw geweest. Heb er een onwijs leuke/gezellige avond gehad maar niet vanwege de actie maar meer om erachter te komen dat dit zeker iets is wat ik in een relatie met mijn vriend zou willen ondernemen. (en inmiddels ook met volle teugen doe en van geniet!)

Ik zou niet snel weer als single vrouw alleen gaan. Persoonlijk vond ik het type single man niet echt mijn type, en daarbij de manier waarom de single man zich in zon club beweegt sprak mij niet echt gaan. Kijken en bekeken worden okay dat weet je in een club en daar zit hem ook vaak de spanning maar ik werd er niet echt opgewonden van als een stel bezig was er 15 kerels omheen staan met hun zaakje in de hand en smekende blikken om mee te mogen doen.

Ik raad het je echt niet af ! mijn ervaring is maar op 1 avond gebaseerd en kan hem dus echt aan het publiek van die avond hebben gelegen!

Als je wilt weten hoe het is kom je er maar op 1 manier achter en dat is gewoon gaan. Een veiligere manier is er volgens mij ook niet om als single vrouw uit te gaan met oog op eventueel een erotische avond. Wens je alvast heel veel plezier en stoer dat is het zeker!!!
just-me1981, Ik weet niet wat me te wachten staat qua mannen die daar zijn. Begrijp ook best dat er een hele batterij mannen rondlopen waar ik dus helemaal nooit niet wat mee zou willen beginnen. Maar, al is er maar 1. Dan ben ik bij wijze van spreken al tevreden.

Wel goed dat iedereen zijn tips geef. Zowel in positieve zin maar ook in de waarschuwende zin. Zo van: let daar en daar op.

Daar heb ik wat aan. Kom ik als onnozele nieuwkomer tenminste toch niet helemaal als nieuw en vooral onwetend binnen.

Ondanks alles zal ik toch wel zenuwachtig zijn als ik voor de deur sta, denk ik.
Ik zou je toch aanraden om naar een speciale avond ( gigolo ) te gaan in een club waar je, als je er niks aan vind qua mannen, toch nog een leuke avond aan over houdt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2011 @ 22:55:

Ik zou je toch aanraden om naar een speciale avond ( gigolo ) te gaan in een club waar je, als je er niks aan vind qua mannen, toch nog een leuke avond aan over houdt.

Maar dat kan toch ook in een club waar iedereen welkom is op de betreffende avond? B.v. Sauna, zwembad, eten en drinken en lekker kletsen?

Als er werkelijk geen leuke vent te bekennen is dan vermaak ik me wel. Wat dat betreft sta ik mijn mannetje en vind ik mezelf best wel stoer, al zeg ik het zelf.

Bij Fata is het vaak rustig of wordt veel gedanst. Die stellen zitten niet te wachten op een meid erbij. (Ja ik heb deel 12 goed gelezen.)

En bij Fun zijn ook alleen stellen en is ook wel een beetje omslachtig zo'n eerste keer. Lid worden e.d.

Misschien zeg ik wel na 1x, het is toch eigenlijk niets voor mij.

Dan ga ik liever voor proef eerste naar een laagdrempelige club.

Het is nu 23.00 uur. Ik ga naar bed en reageer vanavond dus niet meer. Morgen kijk ik weer. Indien er dan nog tips en adviezen binnen zijn gekomen zal ik, indien nodig, daar op reageren.

Slaap lekker allemaal.
quote:blinkie123 schreef op 14 november 2011 @ 23:07:

[...]

Maar dat kan toch ook in een club waar iedereen welkom is op de betreffende avond? Als je niets met stellen hebt/ denkt te hebben, dan is een avond in een mooie, luxe club mét - geselecteerde ( moet ook je smaak maar zijn natuurlijk ) - loslopende mannen misschien een betere keus dan een mindere club met mannen ( die niet geselecteerd zijn ) die met een heel andere instelling komen.

B.v. Sauna, zwembad, eten en drinken en lekker kletsen?

Als er werkelijk geen leuke vent te bekennen is dan vermaak ik me wel. Wat dat betreft sta ik mijn mannetje en vind ik mezelf best wel stoer, al zeg ik het zelf.

Bij Fata is het vaak rustig of wordt veel gedanst. Die stellen zitten niet te wachten op een meid erbij. (Ja ik heb deel 12 goed gelezen.)

En bij Fun zijn ook alleen stellen en is ook wel een beetje omslachtig zo'n eerste keer. Lid worden e.d. Dat is volgens mij bij meer clubs zo. ID meenemen, in ieder geval. Inschrijven kost je hooguit 5 minuten, hoor. Eén keer per maand op vrijdag is er een gigolo avond. ( kun je op hun site vinden ).

Misschien zeg ik wel na 1x, het is toch eigenlijk niets voor mij.

Dan ga ik liever voor proef eerste naar een laagdrempelige club.

Je zou ook kunnen denken; als ik naar een mindere club ga en de mannen zijn ook al niets, ga ik waarschijnlijk nooit meer naar zoiets. Als je de Fun hoogdrempelig vind dan houdt het natuurlijk op, maar qua ambiance/ eten kan er geen andere nederlandse club aan tippen.

Het is nu 23.00 uur. Ik ga naar bed en reageer vanavond dus niet meer. Morgen kijk ik weer. Indien er dan nog tips en adviezen binnen zijn gekomen zal ik, indien nodig, daar op reageren.

Slaap lekker allemaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hoi blinkie123,

ik zag je berichtje, en was dat aan het lezen. ik ben zelf in club monique geweest en het is aardig lastig om als vrouw alleen naar z,n club te gaan. (wat iemand al eerder zei, ze komen soms daar als vliegen op je af)

dus ik zou zeggen dat je als alleen staande vrouw beter naar een besloten feest kunnen gaan. ben er regel matig geweest en dat is toch iets prettiger. als je er meer over wilt weten, dan hoor ik graag van je.

(nee dames het is geen hengelen)
Ik heb niet alle reacties gelezen. Ben nog nooit in een PC geweest, maar was ook nieuwsgierig naar de motivatie om er heen te gaan. Stond een tijdje op een datingsite en daar kreeg ik een aantal reacties van mannen die een vrouw zochten om samen naar een PC te gaan. Dat was voor mij ook aanleiding om te kijken waarom ik zulke reacties kreeg.

1) Inderdaad zoals ene Thijs ook al aangaf. Met het uitgespaarde geld voor de entree van 1 bezoek samen met een vrouw kan zo'n man een jaar lang gratis gebruik maken van een datingsite. (Kassa!!)

2) Gelezen dat er met redenen single mannen worden gemeden. Die gedragen zich net als bij een prostitué. Ik geloof niet dat je dan aan je trekken komt. Richt je daar eens op. Zou je misschien eens naar kunnen informeren bij zo'n parenclub.

Dan vind ik ook dat je wel erg jong bent om al naar een PC te gaan. Een Gigolo inhuren, lijkt me ook niet nodig. Gewoon een leuke man zoeken die ook in is voor alleen maar seks. Kan je eventueel met hem samen gaan. Zo moeilijk moet dat niet zijn met jouw looks en op jouw leeftijd.

(BTW: Dat soort van reacties ook een belangrijke reden om mijn zin in het internet-daten kwijt te raken.)
quote:cootje30 schreef op 15 november 2011 @ 00:57:

hoi blinkie123,

ik zag je berichtje, en was dat aan het lezen. ik ben zelf in club monique geweest en het is aardig lastig om als vrouw alleen naar z,n club te gaan. (wat iemand al eerder zei, ze komen soms daar als vliegen op je af)

OK, bedankt voor de tip. Bij verdere bestudering van de site van monique zag ik ook dat ze geen bubbelbad hebben. Maar ook de showboot heeft dat niet. Da's wel jammer.

Dan blijft Mystique over. Die heeft dat wel.

Wat Bianca schreef klopt natuurlijk ook. Kortom, ga er nog even over nadenken. Het wordt dan dus of Mystique of Fun. Maar verdorie, dan zit ik met al die paren. Sorry hoor Bianca, daar twijfel ik toch zwaar over. En ja, die z.g.n. loverboys zijn natuurlijk snel bezet. Als veel stellen daarvoor speciaal deze avond gaan bezoeken dan is de voorraad boys in no time op, volgens mij hi hi.

En ik wil ook wel wat te kiezen hebben. Niet dat er bijvoorbeeld nog maar 1 boy over is en ik die dan maar noodgedwongen moet nemen.

Ik heb in ieder geval nu voldoende informatie om een keuze te maken. Bedankt allemaal.

Wanneer ik geweest ben zal ik dat melden. En vertellen hoe het geweest is, en wat ik allemaal heb meegemaakt.
mystique ben ik ook geweest en moet zeggen dat het een mooie club is, dus dat is wel een aanrader.

maar ga begin december weer naar een besloten feest en dat vind ik toch het fijnste
quote:blinkie123 schreef op 15 november 2011 @ 09:53:

[...]

OK, bedankt voor de tip. Bij verdere bestudering van de site van monique zag ik ook dat ze geen bubbelbad hebben. Maar ook de showboot heeft dat niet. Da's wel jammer.

.

Als je een lekker bubelbad zoekt, kan ik je sauna Javali in Heerhugowaard aanbevelen. Niet zo luxe als een PC, maar erg gemoedelijk en gezellig.

Op maandag- en vrijdagavond gemengd en altijd genoeg alleengaande mannen. Er komen ook stellen en vrouwen alleen.
quote:cootje30 schreef op 15 november 2011 @ 00:57:

Nou, het alleen heen gaan is helemaal niet lastig hoor. Tomtom aan of routebeschrijving printen en bij aankomst aanbellen

En die 'vliegen' kun je gewoon vriendelijk afwimpelen.

Voordeel van een club met wél single mannen is dat je inderdaad als vrouw zijnde kunt kiezen. Bij een parenavond waar single-vrouwen worden toegelaten, heb je toch vaak dat het stel komt voor een trio of partnerruil.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Enkel door erheen te gaan ervaar je pas hoe het is. Al komen er in Parenclubs stelletjes die 'n trio willen komen er echter ook stelletjes die daar niet voor kiezen. Die kiezen er bewust voor om ook als "single" die avond daar door te brengen en sex te willen hebben met 'n ánder dan hun vaste partner.
Inderdaad Himalaya, ik kwam aan de praat met een hele leuke single vent, eentje die ik normaal gesproken ook leuk zou hebben gevonden. Zag er goed uit en we hebben heel leuk zitten k(l)etsen.

Handig vond ik dat je beiden weet waarvoor je daar komt, dat de gelegenheid er op is aangepast.

En er waren wel wat hopeloze types hoor, maar die waren niet opdringerig.

Die hadden al snel door dat ik het bij deze hield.

Was prima zo, we hebben daarna ook nog een paar keer buiten de club om afgesproken, was niks mis mee.
Maar waarom een "paren"club kiezen?

Bestaat er niet een besloten club voor singels. Lijkt me dan veel leuker.
parenclub voor singels heet cafe:-)
Badmeester, ja die gedachte had ik eerst ook...

Maar misschien bestaan er clubs, waar je heeeel veel geld betaald om binnen te komen ( als man dan...) waar meerdere faciliteiten zijn ( sauna, bad et cetera...) en dus alleen voor singels
Ik kan het verhaal van Vivalda bevestigen. Er komen daar, net als in de kroeg!, leuke mannen, vrije mannen, wanhopige mannen en gebonden mannen.Maar vergeet nooit, JIJ bent de baas, nee is nee. Logisch ook anders zitten ze daar met alleen mannen. (Pssst, wij zijn er as zaterdag ook weer . Woensdagavond is behoorlijk druk en niet duur voor een leuke avond uit. Ik zie daar best leuke mannen tussen, ook types die je helemaal niet zou verwachten in een club. En SDC vind ik ook een aanrader. Tip: ik had als single (toen nog) een proefabo genomen en toen die was verlopen niet meer gereageerd. Kreeg kort daarna een gratis abo aangeboden!
quote:lorav schreef op 16 november 2011 @ 16:59:Maar misschien bestaan er clubs, waar je heeeel veel geld betaald om binnen te komen ( als man dan...) waar meerdere faciliteiten zijn ( sauna, bad et cetera...) en dus alleen voor singelsDat noemt men ook wel een bordeel. Yab Yum was er zo eentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven