Situatie over pijpen

07-10-2019 08:58 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd naar jullie meningen/tips/inzichten

Man en ik zijn 12 jaar samen. Hebben een goed seksleven op een ding na...
Sinds mijn man gesteriliseerd is, krijg ik het dus niet meer voor elkaar om te slikken bij het klaar pijpen. Hij komt nu langzamer klaar met minder kracht er achter waardoor ik dus echt ga kokhalzen. Ik kan er niks aan doen.. ik zie er nu tegen op om dat te doen..
Mijn man blijft er maar over zeuren, dus het begint best wel een ding te worden.
Ik pijp wel vaak, maar dan niet dat hij klaar komt in mijn mond.
Ik weet niet hoe we deze situatie kunnen veranderen. Ik begin het onderhand wel beu te worden dat het steeds benoemd wordt. Dat laat toch wel zien dat hij het niet accepteert en het echt belangrijk vindt..
lilalinda schreef:
14-11-2019 14:12
dat kun je lezen
Dat vindt-ie lekker
en zij kokhalst, en dus... nu verder?
meer tips?
Seks lijkt mij per definitie lekker.

Maar goed, dit soort desinteresse gaat het probleem volgens mij niet oplossen.

En van wat ik lees gaat dit hun seksleven op deze manier verzieken. En natuurlijk is het dan makkelijk om naar hem te wijzen met de vinger. Dat maakt je positie tijdens de echtscheidingsprocedure niet sterker.

Ieder zijn keuze!
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
14-11-2019 14:16
Seks lijkt mij per definitie lekker.

Maar goed, dit soort desinteresse gaat het probleem volgens mij niet oplossen.

En van wat ik lees gaat dit hun seksleven op deze manier verzieken. En natuurlijk is het dan makkelijk om naar hem te wijzen met de vinger. Dat maakt je positie tijdens de echtscheidingsprocedure niet sterker.

Ieder zijn keuze!
maar je hebt nog geen oplossing, dat is zo jammer, zoveel mannen hebben we niet op het forum
Wat zou jij hen aanraden?
(en nee, ik heb geen moeite met orale seks)
lilalinda schreef:
14-11-2019 14:20
maar je hebt nog geen oplossing, dat is zo jammer, zoveel mannen hebben we niet op het forum
Wat zou jij hen aanraden?
(en nee, ik heb geen moeite met orale seks)
De oplossing kan ik zo natuurlijk niet bieden, want daarvoor is eerst toch wel belangrijk om te weten waarom hij er toch wat overdreven op reageert.

Tussen wat iemand zegt en voelt zit vaak een wezenlijk verschil. Wat voor mensen in de kern belangrijk is, is gezien worden en in een liefdesrelatie ook begeerd te worden.

Nou, dan kan zijn egootje misschien wel eens enorm zijn gekwetst door dit. En daar moet je dan over praten en door het aandacht te geven, dat hij echt gehoord wordt, kan dat al heel veel ontspanning geven.

En wellicht zijn er ook alternatieven. Wellicht met een condoom met smaakje en dan wel tot het einde doorpijpen. Ik noem maar wat. Geen idee wat voor beiden een goede oplossing is.

Maar sec zeggen: ik wil het niet meer kan als een afwijzing voelen. En niemand wil afgewezen worden door zijn/haar partner.
DS1971 schreef:
14-11-2019 14:12
Denk daar nou nog eens goed over na. Is het echt zo dat als hij op seksueel gebied iets niet meer krijgt waar hij veel waarde aan hecht dat het dan echt gewoon ‘zijn probleem’ is?

Ik dacht toch altijd dat je samen je seksleven hebt en maakt.

Dat verhaal dat hij naar de huisarts moet is misschien niet onwaar, maar ook daar geldt weer dat het een normale vraag is waarom hij dat niet wil. Daar kan een heel verhelderend antwoord op komen!
Heb je het hele topic wel gelezen? Hij is gesteriliseerd en het was daarna overduidelijk dat er iets niet helemaal goed was, buiten het feit om dat TO nu van zijn sperma moet kokhalzen. Hij heeft een probleem en maakt het nu het probleem van TO door niet naar de dokter te gaan. Hij vindt het allemaal zo ontzettend erg dat ze niet slikt, maar even langs de dokter gaan ho maar.
DS1971 schreef:
14-11-2019 14:29
En wellicht zijn er ook alternatieven. Wellicht met een condoom met smaakje en dan wel tot het einde doorpijpen. Ik noem maar wat. Geen idee wat voor beiden een goede oplossing is.
Slikken met een condoom om, hoe doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
14-11-2019 14:29
De oplossing kan ik zo natuurlijk niet bieden, want daarvoor is eerst toch wel belangrijk om te weten waarom hij er toch wat overdreven op reageert.

Tussen wat iemand zegt en voelt zit vaak een wezenlijk verschil. Wat voor mensen in de kern belangrijk is, is gezien worden en in een liefdesrelatie ook begeerd te worden.

Nou, dan kan zijn egootje misschien wel eens enorm zijn gekwetst door dit. En daar moet je dan over praten en door het aandacht te geven, dat hij echt gehoord wordt, kan dat al heel veel ontspanning geven.

En wellicht zijn er ook alternatieven. Wellicht met een condoom met smaakje en dan wel tot het einde doorpijpen. Ik noem maar wat. Geen idee wat voor beiden een goede oplossing is.

Maar sec zeggen: ik wil het niet meer kan als een afwijzing voelen. En niemand wil afgewezen worden door zijn/haar partner.
lees even het hele topic door, of iig de reacties van de TO
dan zie je dat wat je oppert al besproken is
DS1971 schreef:
14-11-2019 14:29
Maar sec zeggen: ik wil het niet meer kan als een afwijzing voelen. En niemand wil afgewezen worden door zijn/haar partner.
Ik ga er vanuit dat ze dat heus wel anders verwoord heeft en heeft uitgelegd. Hij vindt alleen dat het zijn probleem niet is en legt alles bij haar. Je partner 'dwingen' om te slikken terwijl je ziet dat ze constant moet kokhalzen is gewoon totaal respectloos.
Suzan_1991 schreef:
14-11-2019 14:30
Heb je het hele topic wel gelezen? Hij is gesteriliseerd en het was daarna overduidelijk dat er iets niet helemaal goed was, buiten het feit om dat TO nu van zijn sperma moet kokhalzen. Hij heeft een probleem en maakt het nu het probleem van TO door niet naar de dokter te gaan. Hij vindt het allemaal zo ontzettend erg dat ze niet slikt, maar even langs de dokter gaan ho maar.
Daar heb ik ook al over gezegd dat je dat ook serieus moet nemen in plaats van roepen dat hij niet zo eigenwijs moet zijn.

Dat overigens hier wordt geconstateerd dat er overduidelijk iets niet goed is gegaan vind ik niet zo doorslaggevend. Tenzij er een uroloog tussen zit.

Jij komt mij een beetje over als fan van het conflictmodel. Ik denk dat dat meestal na verloop van tijd tot een relatiebreuk leidt.
Suzan_1991 schreef:
14-11-2019 14:32
Slikken met een condoom om, hoe doe je dat?
Daarom is het ook een alternatief.
...
anoniem_64a52301c6401 wijzigde dit bericht op 11-02-2020 11:10
99.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
14-11-2019 14:44
Daar heb ik ook al over gezegd dat je dat ook serieus moet nemen in plaats van roepen dat hij niet zo eigenwijs moet zijn.

Dat overigens hier wordt geconstateerd dat er overduidelijk iets niet goed is gegaan vind ik niet zo doorslaggevend. Tenzij er een uroloog tussen zit.

Jij komt mij een beetje over als fan van het conflictmodel. Ik denk dat dat meestal na verloop van tijd tot een relatiebreuk leidt.
maar er is waarschijnlijk echt iets 'mis', hij zou naar arts
Durft niet
Gaat niet
Dus hebben ze afgesproken, dat ze het er niet meer over hebben. En nu maakt hij flauwe passief agressieve opmerkingen
DS1971 schreef:
14-11-2019 14:44
Daar heb ik ook al over gezegd dat je dat ook serieus moet nemen in plaats van roepen dat hij niet zo eigenwijs moet zijn.

Dat overigens hier wordt geconstateerd dat er overduidelijk iets niet goed is gegaan vind ik niet zo doorslaggevend. Tenzij er een uroloog tussen zit.

Jij komt mij een beetje over als fan van het conflictmodel. Ik denk dat dat meestal na verloop van tijd tot een relatiebreuk leidt.
Dan moet ie eens naar de dokter gaan, dan heeft ie uitsluitsel. Wel erg toevallig dat de problemen precies daarna zijn ontstaan. Daarnaast heeft hij flink langer last gehad van de sterilisatie dan zou moeten, maar daar wilde hij niet voor naar de dokter, misschien zit er een verband tussen? Maar ja, dan zul je toch naar de dokter moeten en dat wil hij niet. Hij legt liever het probleem bij TO neer. En ja, je bent gewoon stronteigenwijs als je niet naar de dokter gaat terwijl je weet dat er hoogstwaarschijnlijk iets niet goed is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
En waar blijft TO.
justagirly schreef:
14-11-2019 14:56
En waar blijft TO.
Die is al heel lang weg.
Suzan_1991 schreef:
14-11-2019 14:37
Ik ga er vanuit dat ze dat heus wel anders verwoord heeft en heeft uitgelegd. Hij vindt alleen dat het zijn probleem niet is en legt alles bij haar. Je partner 'dwingen' om te slikken terwijl je ziet dat ze constant moet kokhalzen is gewoon totaal respectloos.
Dus je vult in dat zij op de juiste manier heeft gecommuniceerd en hij niet.

Ok dan!
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
14-11-2019 14:58
Die is al heel lang weg.
Echt jammer. Wil zo graag weten hoe ze er nu mee omgaan.
lilalinda schreef:
14-11-2019 14:47
maar er is waarschijnlijk echt iets 'mis', hij zou naar arts
Durft niet
Gaat niet
Dus hebben ze afgesproken, dat ze het er niet meer over hebben. En nu maakt hij flauwe passief agressieve opmerkingen
Dat is heel onvolwassen. Maar bovenal een hele slechte manier om te communiceren.

Communicatie doe je samen (net als seks wat eigenlijk ook een vorm van communicatie is). Vaak sluipen er patronen in. Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat het probleem maar van een kant komt.

Op zijn minst geef je namelijk je grenzen aan als iemand op die manier communiceert tegen jou, waardoor je dit vanaf het begin aan bijstuurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pijpen niet tof en ben geen 'ervaringsdeskundige' maar ik dacht misschien een oplossing te hebben alleen weet ik niet of die kan werken.

Wat als ze voor het pijpen haar mond vult met water, zover het gaat en nodig is?

Dan, als hij klaarkomt dan wordt het zaad opgevangen in water en proeft ze het minder/niet. Als hij dan is gekomen kan ze het uitspugen als compromis. Als ze toch wil slikken, gaat het misschien makkelijker door het water?

Gaat ademen via de neus tijdens pijpen?
Zou dat kunnen werken?
Suzan_1991 schreef:
14-11-2019 14:54
Dan moet ie eens naar de dokter gaan, dan heeft ie uitsluitsel. Wel erg toevallig dat de problemen precies daarna zijn ontstaan. Daarnaast heeft hij flink langer last gehad van de sterilisatie dan zou moeten, maar daar wilde hij niet voor naar de dokter, misschien zit er een verband tussen? Maar ja, dan zul je toch naar de dokter moeten en dat wil hij niet. Hij legt liever het probleem bij TO neer. En ja, je bent gewoon stronteigenwijs als je niet naar de dokter gaat terwijl je weet dat er hoogstwaarschijnlijk iets niet goed is gegaan.
Je bent ook stronteigenwijs als je steeds maar de focus legt op gelijk hebben, in plaats van oplossingsgericht bezig zijn. En ja, it takes two to tango, maar ik denk dat je wat al te gemakkelijk wijst naar alleen de kerel.

We horen het verhaal ook maar van één kant.
Ja dat gaat vast goed werken ja...... ;)
madamzonderm schreef:
14-11-2019 15:44
Ik vind pijpen niet tof en ben geen 'ervaringsdeskundige' maar ik dacht misschien een oplossing te hebben alleen weet ik niet of die kan werken.

Wat als ze voor het pijpen haar mond vult met water, zover het gaat en nodig is?

Dan, als hij klaarkomt dan wordt het zaad opgevangen in water en proeft ze het minder/niet. Als hij dan is gekomen kan ze het uitspugen als compromis. Als ze toch wil slikken, gaat het misschien makkelijker door het water?

Gaat ademen via de neus tijdens pijpen?
Zou dat kunnen werken?
Dan zou ik eerder denken aan op het moment dat hij daar is speeksel gaan vasthouden in je mond, want pijpen doe je meestal niet slechts een paar minuutjes (ja, of je moet een two pump chump in huis hebben).

Maar verder een aardige optie!
DS1971 schreef:
14-11-2019 15:35
Dus je vult in dat zij op de juiste manier heeft gecommuniceerd en hij niet.

Ok dan!
Misschien moet je eerst het hele topic lezen voordat je hier met allerlei opmerkingen komt. Daarnaast heb ik haar in pb gesproken en ik ga hier niet neerzetten wat ze daar zei. Met deze man is gewoon niet te communiceren.
Vrouwencondoom in je mond doen en daarmee pijpen
je man is een grote eikel en egoïst.

Mijn vriendin wilt het überhaupt niet in haar mond en het zou werkelijk waar niet in me op durven te komen om er ook maar 1 keer over te klagen, echt je man is een verwende eikel.
DS1971 schreef:
14-11-2019 15:46
Je bent ook stronteigenwijs als je steeds maar de focus legt op gelijk hebben, in plaats van oplossingsgericht bezig zijn. En ja, it takes two to tango, maar ik denk dat je wat al te gemakkelijk wijst naar alleen de kerel.

We horen het verhaal ook maar van één kant.
Het gaat niet om gelijk hebben. Dat jij niet kan lezen, kan ik niets aan doen. Er is een hele simpele oplossing en dat is naar de dokter gaan, want als je het topic had doorgelezen, had je geweten dat er een hele grote kans is dat daar het probleem ligt. Heeft niets met wijzen naar de man te maken. Of lees jij over alles wat TO heeft gezegd heen? Je kan wel blijven herhalen dat je problemen samen op moet lossen, maar als 1 van de 2 weigert ook maar iets te doen, dan houdt het op hè. TO kan niets aan de situatie veranderen nu, dat zal hij toch echt zelf moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven