Size does matter

20-11-2010 02:21 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden,

sinds een paar weken heb ik een nieuwe lover. We raken heel erg opgewonden van elkaar en ik wil graag seks met hem, maar hij is erg klein geschapen (zowel in lengte als in breedte). En ja, iedereen zegt dat het niet de maat is maar wat hij ermee doet. Hij heeft aanzienlijk meer ervaring (in aantal ) dan ik en zegt nooit klachten gehad te hebben. Zelf ben ik ook niet onhandig (na bijna 16 jaar relaties) en heb ik 'kleine' partners gehad, maar met deze lukt het echt niet. Wat te doen???
quote:Iwannalive schreef op 26 november 2010 @ 01:25:

[...]

Niet er uit getrapt mag ik hopen, maar het bij die ene keer gelaten. Vrouwen trappen een man toch ook niet hun bed uit als hij te klein is... alleen komt er geen vervolg als de sex echt niet bevalt, dat geldt voor zowel mannen als vrouwen lijkt me.

Voor sommige mannen wordt het wellicht moeilijker om aan de "eisen" zoals jij dat stelt te voldoen (ik zou het eerder de "verwachtingen" noemen). Maar ik denk dat de meeste mannen juist de vruchten plukken van de ontwikkeling van vrouwen wat sex aan gaat.

Decennia lang werd de vrouw gezien als mens zonder seksuele behoeftes. Die tijden zijn dankzij de vrouwenemancipatie voorbij, een vrouw zoekt nu ook bevrediging van haar seksuele behoeftes en is daardoor ook pro-actief in bed en vindingrijk Vroeger lagen de meeste vrouwen er maar als een plank bij te wachten tot het weer over was. Ik kan me voorstellen dat je in die tijd dan blij was als je man klein geschapen was.

Iwannalive,

Er zijn zat dames hier op dit forum die dat wel gedaan hebben en geen sex hebben als het een kleine is,ze zijn daar ook voor uitgekomen dus dat verzin ik niet zelf.

Dus misschien doe jij dat niet maar een aantal dames wel, maar mannen die vrouwen hebben afgewezen op de grootte van de vagina van een dame heb ik nog niet van gehoord of jij wel soms?

En met de ontwikkeling ben ik het helemaal met je eens dat is een stuk fijner voor de man, maar ook een stuk fijner voor de vrouw zelf.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vagina tegroot is.

Hij kan wel eens wat ruimer zijn maar vaak heeft het toch echt met opwinding van de vrouw temaken
quote:babbelbet schreef op 26 november 2010 @ 01:51:

@ jaja8080,

als het waar is wat jij verteld,

zou dat betekenen dat ik nooit een man zou kunnen vinden met eengroot formaat, omat die alemaal al een relatie zouden hebben..

Ik heb nergens gezegd dat ze al een relatie hebben. Het is alleen zo in de prakijk dat statisties gezien vraag en aanbod niet erg op elkaar zijn afgestemd.

De kans op een relatie met iemand met grote penis is kleiner omdat er daarvan gewoon weg een stuk minder van zijn.
quote:Iwannalive schreef op 26 november 2010 @ 01:53:

[...]

Er zijn nog helemaal geen maten genoemd... alleen gezegd "klein". Waarom je er nu vanuit gaat dat vrouwen maatje Tarzan willen... beats me.

Ik word niet blij van 18+ cm. Maar ook niet van 14- cm. Gewoon normaal, zodat je lekker veel voelt maar je de volgende dag nog wel kan lopen.

Ik denk dat je een wat verkeerd beeld hebt over de "eisen" van de vrouwen. Het gaat echt niet voor iedereen om formaat Tarzan. Het voorbeeld wat ik eerder schreef, die persoon had spijtig genoeg iets dat net zo klein is als mijn duim en net zo dik en dan was hij stijf.Ze hebben hier op dit forum niet zo lang geleden een poll over gehad en daar hebben behoorlijk wat dames ingevuld dat hun voorkeur naar 18-20 cm en groter is, dat heb ik niet ingevuld ik heb maar 1 account hier!
Leuke discussie.

Mag ik hier nog even een stelling neerleggen?

Voorbeeld:

Jongen “met goed formaat gereedschap” ontmoet meisje. Meisje is kritisch qua formaat maar heeft zelf ook een lekker stak poesje.

Jongen komt ruimschoots door de vuurdoop.

Vervolg:

Huisje boompje beestje en kindje.

Maar dan gaat het fout. Na de bevalling is het meisje, vrouw intussen, enorm ruim van onder geworden. Therapie betreffende de Bekken spieren haalt helaas niets uit en het gevoel voor de jongen, ook man intussen, is tot een minimum gedaald. Ook de vrouw voelt veel minder dan vroeger.

Zou de jongen, man intussen, dan kunnen zeggen: Die royale doos van jou is niets meer voor mij. We moeten maar uit elkaar gaan want sex is te belangrijk voor mij. Ondanks het kindje.

Ik weet, dit is natuurlijk helemaal fout. Maar als ik zo de reacties lees dan zou dit vanuit de mannen geredeneerd een optie kunnen / mogen zijn. Als de vrouwen gaan keuren / afkeuren dan mogen mannen dat toch ook doen? Of sla ik de plank nu helemaal mis.

Zou dit de reden zijn waarom er al zoveel stellen uit elkaar gaan?

Ben benieuwd hoe jullie tegen deze stelling aankijken en jullie (positieve / negatieve) mening.
quote:jaja8080 schreef op 26 november 2010 @ 11:47:

[...]

Ze hebben hier op dit forum niet zo lang geleden een poll over gehad en daar hebben behoorlijk wat dames ingevuld dat hun voorkeur naar 18-20 cm en groter is, dat heb ik niet ingevuld ik heb maar 1 account hier!Was waarschijnlijk vanaf het stuitbeen gemeten
quote:jaja8080 schreef op 26 november 2010 @ 11:31:

[...]

Iwannalive,

Er zijn zat dames hier op dit forum die dat wel gedaan hebben en geen sex hebben als het een kleine is,ze zijn daar ook voor uitgekomen dus dat verzin ik niet zelf.

Dus misschien doe jij dat niet maar een aantal dames wel, maar mannen die vrouwen hebben afgewezen op de grootte van de vagina van een dame heb ik nog niet van gehoord of jij wel soms?

En met de ontwikkeling ben ik het helemaal met je eens dat is een stuk fijner voor de man, maar ook een stuk fijner voor de vrouw zelf.

Misschien is het ook wat stoerdoenerij op een forum? Ik kan me persoonlijk in ieder geval niet voorstellen dat als ik iemand leuk/lief genoeg vind om mee het bed te delen ik op het moment dat hij een klein formaat blijk te hebben hem ga lopen kwetsen. Het blijft dan iets eenmaligs, maar ik zou daar echt niks van laten merken.

Als een man zoiets echt vaker overkomt, kan hij volgens mij beter ander soort vrouwen selecteren denk ik dan. Net zoals dat voorbeeld van mij met die scharrel die over de borstomvang van zijn ex begon. Hij was gewoon een foute egocentrische vent en dat wist ik eigenlijk ook al wel voordat ik met hem in bed belandde.
quote:Iwannalive schreef op 26 november 2010 @ 12:26:

[...]

Was waarschijnlijk vanaf het stuitbeen gemeten Ik heb geen benul hoe de vrouwen dat meten
quote:jaja8080 schreef op 26 november 2010 @ 12:37:

[...]

Ik heb geen benul hoe de vrouwen dat meten ik ook niet.
quote:Frankie33 schreef op 26 november 2010 @ 08:46:

[...]

Mij beminnen sluit seks uit. Is een droge constatering hoor, verder niets.Durf te leven, durf te leven, durf te leven, durf te leven. Leven is liefhebben, liefhebben is je kwetsbaar opstellen. Als je die deur dicht doet, onthoud je jezelf zoveel. Zet hem desnoods op een kier... wie weet wie er om het hoekje komt kijken, wie weet wat voor moois er nog gebeurt...
quote:Iwannalive schreef op 26 november 2010 @ 12:36:

[...]

Misschien is het ook wat stoerdoenerij op een forum? Ik kan me persoonlijk in ieder geval niet voorstellen dat als ik iemand leuk/lief genoeg vind om mee het bed te delen ik op het moment dat hij een klein formaat blijk te hebben hem ga lopen kwetsen. Het blijft dan iets eenmaligs, maar ik zou daar echt niks van laten merken.

Als een man zoiets echt vaker overkomt, kan hij volgens mij beter ander soort vrouwen selecteren denk ik dan. Net zoals dat voorbeeld van mij met die scharrel die over de borstomvang van zijn ex begon. Hij was gewoon een foute egocentrische vent en dat wist ik eigenlijk ook al wel voordat ik met hem in bed belandde.

Kwetsen is nergens voor nodig, er zijn al genoeg vrouwen en mannen die toch wel over iets aan hun lichaam onzeker zijn.

Bij vrouwen is dat vaak ook de borsten een dame daarop afwijzen vindt ik ook niet kunnen.

Over ex-en beginnen dat is gewoon nutteloos we kunnen als mensen toch niet terug in de tijd dus zonde van de tijd.

Maarja misschien dacht z'n ex. daar heel anders over en loopt ze nu bij de fysio vanwege rugklachten.
quote:Dave890 schreef op 26 november 2010 @ 12:19:

Leuke discussie.

Mag ik hier nog even een stelling neerleggen?

Voorbeeld:

Jongen “met goed formaat gereedschap” ontmoet meisje. Meisje is kritisch qua formaat maar heeft zelf ook een lekker stak poesje.

Jongen komt ruimschoots door de vuurdoop.

Vervolg:

Huisje boompje beestje en kindje.

Maar dan gaat het fout. Na de bevalling is het meisje, vrouw intussen, enorm ruim van onder geworden. Therapie betreffende de Bekken spieren haalt helaas niets uit en het gevoel voor de jongen, ook man intussen, is tot een minimum gedaald. Ook de vrouw voelt veel minder dan vroeger.

Zou de jongen, man intussen, dan kunnen zeggen: Die royale doos van jou is niets meer voor mij. We moeten maar uit elkaar gaan want sex is te belangrijk voor mij. Ondanks het kindje.

Ik weet, dit is natuurlijk helemaal fout. Maar als ik zo de reacties lees dan zou dit vanuit de mannen geredeneerd een optie kunnen / mogen zijn. Als de vrouwen gaan keuren / afkeuren dan mogen mannen dat toch ook doen? Of sla ik de plank nu helemaal mis.

Zou dit de reden zijn waarom er al zoveel stellen uit elkaar gaan?

Ben benieuwd hoe jullie tegen deze stelling aankijken en jullie (positieve / negatieve) mening.

Ik vind het wat vergezocht maar okay...stel dat stel dat...

Ten eerste, waar wij het over hadden is als je iemand leert kennen en je ontdekt dan dat hij echt klein is, kan je niet 1 op 1 vergelijken met als dezelfde situatie zich voordoet in een hechte liefdevolle relatie...

Maar goed... stel dat hij die goed geschapen is na jaren samenwonen een ongeluk zou krijgen waardoor het allemaal niet meer werkt, dan ben je als vrouw toch ook niet de volgende ochtend met de noorderzon vertrokken. Je gaat dan samen op zoek naar oplossingen, omdat je al van elkaar houdt en een leven samen hebt dat je niet zo maar weg wilt gooien lijkt me. Is er geen oplossing te vinden, dan zal je het wellicht buiten de deur moeten zoeken met wederzijds goedvinden. Maar in jouw voorbeeld vind ik het nog wat anders, zij heeft een kind gekregen en niet alleen voor haarzelf, daarna ervaart hij minder genot bij het vrijen maar zij ook. Dan lijkt het me niet dat het opgelost is zodra hij weer aan zijn trekken komt. Zij blijft ook zitten met de gevolgen van het baren van hun kind. Dus beetje sam sam en water bij de wijn doen mag best.

Maar goed dat is de ideale wereld. In de werkelijkheid zal als de seks echt ruk blijft maar de behoefte voor goede seks voor hem nog sterk aanwezig is, het uiteindelijk teveel gaan frustreren en geen standhouden... ben ik bang.

Daarnaast is voor dit soort dingen eigenlijk wel een oplossing, alleen vinden de meeste die niet gepast... namelijk zonder erover te praten je behoeftes elders bevredigen. Is niet optimaal, maar je krijgt wel je genot en daardoor geen frustratie waardoor je de relatie met de liefde van je leven wel in stand kan houden. Ik vind dat ergens ook een vorm van liefhebben (de ander niet opzadelen met jouw frustratie, waar je partner toch niks aan kan doen). Maar daar zullen niet veel mensen het met me over eens zijn.

Even nog, dat voorbeeld van jou is natuurlijk wel echt heel suf.
quote:badmeester schreef op 26 november 2010 @ 08:52:

Huh frankie, jij wilt geen sex als je een relatie hebt of wat?

Voor hoe naief houd je me? Alsof dat kan. Met een man. Nee, ik hoef uberhaupt geen partner. Dat bedoel ik ermee.

@ Iwannalive

Liefde staat voor mij los van seks. Er zelfs haast tegenover. Seks of een relatie wil ik dus niet. En dat betekent allerminst dat ik van liefde verstoken blijf.
quote:jaja8080 schreef op 26 november 2010 @ 12:37:

[...]

Ik heb geen benul hoe de vrouwen dat meten

Gewoon een rolmaat op het nachtkastje. Wij mannen doen dat veel simpeler, je roept gewoon hard "HALLO!" en hoor je dan

< Halloo ... alloo ... lloo ... loo ...oo > dan weet je dat je beter een veiligheidslijn kunt gebruiken

*excuus voor de lompe reactie, kon het gewoon echt niet laten, nogmaals sorry*
quote:Frankie33 schreef op 26 november 2010 @ 13:57:

[...]

Voor hoe naief houd je me? Alsof dat kan. Met een man. Nee, ik hoef uberhaupt geen partner. Dat bedoel ik ermee.

@ Iwannalive

Liefde staat voor mij los van seks. Er zelfs haast tegenover. Seks of een relatie wil ik dus niet. En dat betekent allerminst dat ik van liefde verstoken blijf. He, als jij er oke mee bent:
Ik hou je niet voor naief ik snapte je woorden gewoon niet goed omdat je het voor mij wat cryptisch opschreef.
quote:badmeester schreef op 26 november 2010 @ 14:08:

Ik hou je niet voor naief ik snapte je woorden gewoon niet goed omdat je het voor mij wat cryptisch opschreef.Ah zo. Ja, 'beminnen' is voor liefhebben in het algemeen een wat ouderwetse of stichtelijke term. Tegenwoordig betekent het in de eerste plaats vrijen en wat dies meer zij. Dus het is eigenlijk wel logisch dat je het cryptisch vond ja.
quote:Mil_Spec schreef op 26 november 2010 @ 13:59:

[...]

Gewoon een rolmaat op het nachtkastje. Wij mannen doen dat veel simpeler, je roept gewoon hard "HALLO!" en hoor je dan

< Halloo ... alloo ... lloo ... loo ...oo > dan weet je dat je beter een veiligheidslijn kunt gebruiken

*excuus voor de lompe reactie, kon het gewoon echt niet laten, nogmaals sorry*
quote:Frankie33 schreef op 26 november 2010 @ 13:57:

[...]

@ Iwannalive

Liefde staat voor mij los van seks. Er zelfs haast tegenover. Seks of een relatie wil ik dus niet. En dat betekent allerminst dat ik van liefde verstoken blijf. Okay gelukkig maar!
@
@
zal aan één kant best belangrijk zijn,maar er zijn zoveel andere dingen waar je op af kunt knappen. ikzelf ben ook maar licht geschapen zeg maar (15-4,5 cm) maar heb er nooit klachten over gehad.daarentegen zie ik er wel goed en verzorgd uit en ben aardig . ook niet onbelangrijk, toch?
Jawel valentijn is just dick dick dick:-)
dat is wel jammer eigenlijk.ik ga ook met respect met meiden om.beetje lachen en dollen vind ik ook belangrijk. cupje meer of minder maakt me niet zoveel uit dan!
nou valentijn zo'n nette man als jij komt vast wel aan de vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven