Slapen/ongesteld

01-02-2013 19:19 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Seks.. relaties.. ik wist even niet waar ik het moest plaatsen.

Morgen afgesproken met de persoon waar ik al een tijdje mee 'date'. Nu blijf ik daar sowieso ook slapen, is al vaker gebeurd en nee nog geen seks gehad. Maar nu had ik voor mezelf al wel sinds de laatste keer bedacht dat het wel eens mocht gaan gebeuren (ik heb het voornamelijk in de hand). Maar ja, je raad het al, ik ben vandaag een beetje ongesteld geworden. Ik slaap dan sowieso al niet lekker bij een ander en dan moet ik het nu ook nog eens gaan benoemen.. én seks gaat er zo ook weer eens niet van komen.

Ik heb eigenlijk helemaal geen vraag haha, maar ja misschien tips? Ervaring? Leuk verhaal? Vertel.
Je kunt zoiets zeggen in de trant van: ik zou wel meer met je willen doen maar het is helaas niet de geschikte week daarvoor.

Geen probleem toch? Hou het luchtig!
Tip? Als ik niet lekker zou slapen bij een ander, om welke reden dan ook, dan ging ik liever thuis slapen. Hoef je verder ook niks te benoemen.
Afspraak verzetten met als argument dat je buikpijn hebt. En als hij doorvraagt uitleggen dat het 'de tijd van de maand' is.
Drie opties:

1. Afspraak een weekje opschuiven

2. in de avond weer naar huis gaan

3. eerlijk zeggen dat vanavond niet het geschikte moment is
Ik zeg dan altijd dat ik niet mijn gezelligste week van de maand heb. Maar wel graag een warm kopje thee wil en wat chocolade en knuffels.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
gewoon, hetzelfde doen als voorheen.

Je gaat toch niet uitleggen dat je ongesteld bent?
quote:schorpioentje29 schreef op 01 februari 2013 @ 19:24:

Afspraak verzetten met als argument dat je buikpijn hebt. En als hij doorvraagt uitleggen dat het 'de tijd van de maand' is.Je kan toch ook gewoon zeggen dat je ONGESTELD bent?
Afspraak verzetten is de komende twee weken niet echt een optie. Ik ga sowieso hoor en ik ben verder heel relaxt met hem. Ik vind het alleen wel erg vervelend dat het wederom weer gewoon slapen wordt wanneer ik er eindelijk een goed gevoel over heb.

Ik had ook nog helemaal niet ongesteld moeten worden :( lullig
Als je dan per se wilt neuken doe je toch lekker anaal.

Pff er zullen nog genoeg dagen komen waar je wél van bil kunt gaan.

Des te spannender wordt het..van wachten is nog nooit iemand dood gegaan.
m.a.w. je kunt niet nog even wachten met sex....
Haha
quote:lifeforever schreef op 01 februari 2013 @ 19:28:

[...]

Je kan toch ook gewoon zeggen dat je ONGESTELD bent?

Inderdaad. Al die onzin van 'het is niet de geschikte week' en 'het is de tijd van de maand'...

Ik mis nog de tip om te zeggen 'dat opoe op visite is'..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:lifeforever schreef op 01 februari 2013 @ 19:28:

[...]

Je kan toch ook gewoon zeggen dat je ONGESTELD bent?Dat sowieso, want om dat nu 12, 13x per jaar geheim te houden....
Ja natuurlijk wel maar ik sprak even mijn teleurstelling uit, toch ook een soort van ongemak weer he.
quote:del_speciaal schreef op 01 februari 2013 @ 19:30:

Als je dan per se wilt neuken doe je toch lekker anaal.

Pff er zullen nog genoeg dagen komen waar je wél van bil kunt gaan.

Des te spannender wordt het..van wachten is nog nooit iemand dood gegaan.Volgens mij ben je zelf ook ongesteld of pms?
quote:desy0 schreef op 01 februari 2013 @ 19:33:

[...]

Volgens mij ben je zelf ook ongesteld of pms?

Nee hoor..

Ik vind het gezeur..om niks.
Het is ook gezeur, reageren staat vrij he
quote:vivave schreef op 01 februari 2013 @ 19:40:

Het is ook gezeur, reageren staat vrij heZeker! Er zijn nog genoeg andere dingen die je kunt doen als je ongesteld bent.
Dat is waar, we zullen eens zien ;)
Wie zei dat ook al weer: "een echte kapitein bevaart ook de rode zee"

Nee, joh, gewoon gaan en dat gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dat het dus niet zo'n goed moment is, maar dat je de volgende keer wel heel graag wilt.
quote:vivave schreef op 01 februari 2013 @ 19:32:

Ja natuurlijk wel maar ik sprak even mijn teleurstelling uit, toch ook een soort van ongemak weer he.Het is gewoon iets menselijks en niets om jevoor te schamen.
quote:Ksenija schreef op 01 februari 2013 @ 19:27:

gewoon, hetzelfde doen als voorheen.

Je gaat toch niet uitleggen dat je ongesteld bent?Nou, dat weet ik nog zo net niet. Als er seks in beeld komt en je bent niet zo van het bevaren van de rode zee kan het wel handig zijn om gewoon eerlijk te zeggen dat je menstrueert he. Is toch niet zo'n raar verhaal dacht ik.
quote:vivave schreef op 01 februari 2013 @ 19:45:

Dat is waar, we zullen eens zien ;)

Veel plezier!

Enneh mijn reacties zijn niet zo lullig bedoelt als dat ze mss overkomen.
quote:himalaya schreef op 01 februari 2013 @ 19:32:

[...]

Inderdaad. Al die onzin van 'het is niet de geschikte week' en 'het is de tijd van de maand'...

Ik mis nog de tip om te zeggen 'dat opoe op visite is'.. Of dat de rode vlag uit hangt. Mijn vader (68) heeft het trouwens wel altijd over de tijd van de maand. Maar dat vind ik dan wel weer schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven