Slapen/ongesteld
vrijdag 1 februari 2013 om 19:19
Seks.. relaties.. ik wist even niet waar ik het moest plaatsen.
Morgen afgesproken met de persoon waar ik al een tijdje mee 'date'. Nu blijf ik daar sowieso ook slapen, is al vaker gebeurd en nee nog geen seks gehad. Maar nu had ik voor mezelf al wel sinds de laatste keer bedacht dat het wel eens mocht gaan gebeuren (ik heb het voornamelijk in de hand). Maar ja, je raad het al, ik ben vandaag een beetje ongesteld geworden. Ik slaap dan sowieso al niet lekker bij een ander en dan moet ik het nu ook nog eens gaan benoemen.. én seks gaat er zo ook weer eens niet van komen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen vraag haha, maar ja misschien tips? Ervaring? Leuk verhaal? Vertel.
Morgen afgesproken met de persoon waar ik al een tijdje mee 'date'. Nu blijf ik daar sowieso ook slapen, is al vaker gebeurd en nee nog geen seks gehad. Maar nu had ik voor mezelf al wel sinds de laatste keer bedacht dat het wel eens mocht gaan gebeuren (ik heb het voornamelijk in de hand). Maar ja, je raad het al, ik ben vandaag een beetje ongesteld geworden. Ik slaap dan sowieso al niet lekker bij een ander en dan moet ik het nu ook nog eens gaan benoemen.. én seks gaat er zo ook weer eens niet van komen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen vraag haha, maar ja misschien tips? Ervaring? Leuk verhaal? Vertel.
vrijdag 1 februari 2013 om 19:28
Afspraak verzetten is de komende twee weken niet echt een optie. Ik ga sowieso hoor en ik ben verder heel relaxt met hem. Ik vind het alleen wel erg vervelend dat het wederom weer gewoon slapen wordt wanneer ik er eindelijk een goed gevoel over heb.
Ik had ook nog helemaal niet ongesteld moeten worden
lullig
Ik had ook nog helemaal niet ongesteld moeten worden
vrijdag 1 februari 2013 om 19:32
quote:lifeforever schreef op 01 februari 2013 @ 19:28:
[...]
Je kan toch ook gewoon zeggen dat je ONGESTELD bent?
Inderdaad. Al die onzin van 'het is niet de geschikte week' en 'het is de tijd van de maand'...
Ik mis nog de tip om te zeggen 'dat opoe op visite is'..
[...]
Je kan toch ook gewoon zeggen dat je ONGESTELD bent?
Inderdaad. Al die onzin van 'het is niet de geschikte week' en 'het is de tijd van de maand'...
Ik mis nog de tip om te zeggen 'dat opoe op visite is'..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 februari 2013 om 19:32
vrijdag 1 februari 2013 om 19:33
vrijdag 1 februari 2013 om 19:47
vrijdag 1 februari 2013 om 19:48
quote:Ksenija schreef op 01 februari 2013 @ 19:27:
gewoon, hetzelfde doen als voorheen.
Je gaat toch niet uitleggen dat je ongesteld bent?Nou, dat weet ik nog zo net niet. Als er seks in beeld komt en je bent niet zo van het bevaren van de rode zee kan het wel handig zijn om gewoon eerlijk te zeggen dat je menstrueert he. Is toch niet zo'n raar verhaal dacht ik.
gewoon, hetzelfde doen als voorheen.
Je gaat toch niet uitleggen dat je ongesteld bent?Nou, dat weet ik nog zo net niet. Als er seks in beeld komt en je bent niet zo van het bevaren van de rode zee kan het wel handig zijn om gewoon eerlijk te zeggen dat je menstrueert he. Is toch niet zo'n raar verhaal dacht ik.
vrijdag 1 februari 2013 om 19:50
quote:himalaya schreef op 01 februari 2013 @ 19:32:
[...]
Ik mis nog de tip om te zeggen 'dat opoe op visite is'.. Of dat de rode vlag uit hangt. Mijn vader (68) heeft het trouwens wel altijd over de tijd van de maand. Maar dat vind ik dan wel weer schattig.
[...]
Ik mis nog de tip om te zeggen 'dat opoe op visite is'.. Of dat de rode vlag uit hangt. Mijn vader (68) heeft het trouwens wel altijd over de tijd van de maand. Maar dat vind ik dan wel weer schattig.