Snap hem niet

27-02-2020 15:02 39 berichten
Hoii ik heb een vraag. Tijdens carnaval bleef ik slapen bij een vriendin en haar vriend. Samen met nog twee vrienden van hem. Van tevoren dronken we met zijn allen in en gingen we uit. Ik merkte dat ik één van die vrienden leuk vond, dat hij me grappig leek te vinden en we hadden steeds oogcontact. Toen we naar de stad gingen, ging ik achterop bij hem op de fiets. We zochten elkaar regelmatig op en flirtten met elkaar. We hadden best veel drank op. Toen we na de stapavond terugkwamen, lagen wij 3en in de huiskamer. Hij kwam naar me toe en we zoenden een beetje. Maar voor het grootste gedeelte van de avond lagen we lepeltje lepeltje op de bank. Hij was super lief/teder. Echter op een gegeven moment zijn we toch meer apart gaan liggen en heb ik geprobeerd te slapen en ging een beetje van hem af liggen. De volgende ochtend was hij afstandelijk, en dat rijmde niet met zijn eerdere gedrag. Ik weet niet of dat komt omdat toen iedereen op was en hij zich ongemakkelijk voelde ofzo. Ik viel in ieder geval dan ook nogal stil en wist niks tegen hem te zeggen. Ik vraag me af of hij spijt heeft van die nacht (hoewel er dus niet is gebeurd). Ook vraag ik me af of mannen zoiets kunnen doen (teder zoenen, spoonen) als ze niet in iemand geïnteresseerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hellooo23 schreef:
27-02-2020 16:48
Ik zal kijken of ik de ballen heb om hem iets te appen
Niet zo twijfelen! zeg tegen jezelf "ik ga hem appen". De meeste mannen vinden dat hartstikke leuk als de vrouw een keer het initiatief neemt!
De ochtend erna had iedereen een kater en jij bent ook snel weggegaan. Daaruit kan hij toch ook opmaken dat jij niet geïnteresseerd bent? Inderdaad gewoon appen of iets met insta of Snapchat of wat jullie gebruiken. ;) niet te ingewikkeld maken. :)
Alle reacties Link kopieren
Dan app je hem toch? Misschien wist hij zich geen houding te geven? Ook jongens blijven maar gewoon mensen. Net zoals jij.

En vanzelfsprekend kan de drank, de hoop op meer (wat niet kon) óf een combinatie de reden zijn geweest. Als je niets doet dan weet je het niet. Geen reactie of een onderkoelde reactie zegt genoeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
27-02-2020 17:23
De ochtend erna had iedereen een kater en jij bent ook snel weggegaan.
niet te ingewikkeld maken. :)
Yup
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je moet gewoon niet denken dat je de man van je leven tegen komt wanneer je allemaal dronken bent tijdens carnaval.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hellooo23 schreef:
27-02-2020 15:41
Okee, ja het is meer dan ik me gwn niet kan voorstellen wat er fijn is aan platonisch zoenen/knuffelen met iemand waarin je niet geïnteresseerd bent. Maar goed, mannen zijn denk ik al snel blij dan als ze vrouwenlichaam tegen zich aan hebben. En de drank ja, t was miss wel de kat op het spek binden. Jammer dat ik m wel enigzins leuk vind
Mannen zijn al snel blij als ze een vrouwenlichaam tegen zich aan hebben???

Meid wat laat jij je kennen. Dit leest als iemand wiens ego een deuk heeft opgelopen.

Jammer dat hij je misschien niet zo leuk bleek te vinden als jij hem maar kom op, groei een paar ballen.

Shit en door.

En wie weet vind hij je wel leuk maar wist hij de volgende dag ook niet wat te doen. Kan ook he.
Vraag je vriendin om evt nummers uit te wisselen.
Een week is nog een prima tijd om een berichtje te sturen.
En wijst ie je af, nou dan weet je dat ook weer.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
27-02-2020 17:53
Je moet gewoon niet denken dat je de man van je leven tegen komt wanneer je allemaal dronken bent tijdens carnaval.
Zeker niet raar hoor, mijn zuidelijke vrienden hebben er hun partners getroffen
Mensen die nuchter nog steeds leuk bleken
RavenclawLady schreef:
27-02-2020 19:17
Mannen zijn al snel blij als ze een vrouwenlichaam tegen zich aan hebben???

Meid wat laat jij je kennen. Dit leest als iemand wiens ego een deuk heeft opgelopen.

Jammer dat hij je misschien niet zo leuk bleek te vinden als jij hem maar kom op, groei een paar ballen.

Shit en door.

En wie weet vind hij je wel leuk maar wist hij de volgende dag ook niet wat te doen. Kan ook he.
Vraag je vriendin om evt nummers uit te wisselen.
Een week is nog een prima tijd om een berichtje te sturen.
En wijst ie je af, nou dan weet je dat ook weer.
Ja nouja heb niet echt bepaald veel ervaring met de andere sekse. Dus vind het moeilijk allemaal . Als zo'n gast dan opeens zo afstandelijk doet en wat flauw grappen over me maakt bij zn vrienden. Miss stoerdoenerij. Maar weet niet of ik me 'kwetsbaar' op moet stellen door contact op te nemen met hem
Alle reacties Link kopieren
Hellooo23 schreef:
27-02-2020 19:57
Ja nouja heb niet echt bepaald veel ervaring met de andere sekse. Dus vind het moeilijk allemaal . Als zo'n gast dan opeens zo afstandelijk doet en wat flauw grappen over me maakt bij zn vrienden. Miss stoerdoenerij. Maar weet niet of ik me 'kwetsbaar' op moet stellen door contact op te nemen met hem
Dan maak je er geen al te kwetsbaar bericht van. Geen liefdesverklaring, geen uitnodiging.
Maar iets als: poeh, dat was een mooi feest, geloof dat ik weer bijna bij ben. Net op tijd voor het weekend. En jij?? Weer fris?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook wel gehad, denk je een leuke meid te scoren als je drank op hebt.
Blijkt de bierbril het allemaal wat mooier gemaakt te hebben.
Dan is het weg wezen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-02-2020 19:39
Zeker niet raar hoor, mijn zuidelijke vrienden hebben er hun partners getroffen
Mensen die nuchter nog steeds leuk bleken
Niet iedereen is dronken bij carnaval.

Hij leek leuk maar nu niet meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
27-02-2020 20:13
Niet iedereen is dronken bij carnaval.
Wat bedoel je??
Huh, mijn vrienden wel
Alle reacties Link kopieren
Die is gewoon pissed dat je ging slapen in plaats van neuken. Nu heeft hij een carnaval zonder seks.
Alle reacties Link kopieren
Hellooo23 schreef:
27-02-2020 19:57
Ja nouja heb niet echt bepaald veel ervaring met de andere sekse. Dus vind het moeilijk allemaal . Als zo'n gast dan opeens zo afstandelijk doet en wat flauw grappen over me maakt bij zn vrienden. Miss stoerdoenerij. Maar weet niet of ik me 'kwetsbaar' op moet stellen door contact op te nemen met hem
Contact zoeken is niet je perse kwetsbaar opstellen.
Wat Lilalinda ook zegt: stuur een luchtig bericht.

Dat het gezellig was.
Nodig hem evt uit voor een drankje op het terras.
Gewoon relaxed.

Het ergste dat er kan gebeuren is dat hij nee zegt.
Nou weet je dat ook weer. Helaas dan toch?

Maar niet geschoten is sowieso mis.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven