Speciaal?

23-08-2012 08:06 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
quote:Hasse88 schreef op 23 augustus 2012 @ 08:43:

[...]

Oh wacht: bij Oprah? Met haar *giechel-de-giechel* vajayjay.. Maar Oprah is er toch mee gestopt?Ohnee, niet de vajayjay
quote:En dat het niet zo is, wat je vaak op tv hoort, dat vrouwen nauwelijks tot niet klaarkomen

Ik kijk, bijna, geen tv. Zie je dat echt op tv?

Het is volgens mij wel zo dat niet elke vrouw klaarkomt van alleen penetratie. En ook spuitend klaarkomen komt niet bij iedereen voor. Ik denk niet dat het iets speciaals is, maar gewoon dat elk lichaam anders werkt.

Maar volgens mij hebben de meeste vrouwen wel ervaring met het orgasme tegenwoordig.
quote:missy_acy schreef op 23 augustus 2012 @ 08:48:

[...]

Maar volgens mij hebben de meeste vrouwen wel ervaring met het orgasme tegenwoordig.Als je al die topics moet geloven wel ja.
Ik doe het al 6 jaar niet meer,ben ik ook speciaal?
Ladytruckster! Jazeker ben jij speciaal!

Dussssssss

Ik ben ook superspeciaal!
[quote]secondhandsuus schreef op 23 augustus 2012 @ 09:24:

Ladytruckster! Jazeker ben jij speciaal!

Dussssssss

Ik ben ook superspeciaal![/quot e]

Vind niet dat je superspannende of vreemde dingen beschrijft TO.

Hoeveel sekspartners heeft je vriend gehad?
quote:olyfor schreef op 23 augustus 2012 @ 09:39:

Vind niet dat je superspannende of vreemde dingen beschrijft TO.

Hoeveel sekspartners heeft je vriend gehad?

Hij heeft opzicht maar 1 sekspartner gehad. Maar wel ontzettend veel vriendinnen om hem heen waar hij veel mee over seks praat. Nee goed het zal dan wel aan mij liggen, ik ben in ieder geval wel blij om te horen dat ik zeker niet de enige ben die zo vaak klaarkomt.

En over die tv progrmma's je ziet het vaak genoeg bij dr. Phil os dr. Oz nu. Misschien kijk ik wel de verkeerde tv progrmma's.....
zou toch ook zo graag speciaal willen zijn.....
Ik denk niet dat jij, op sexueel gebied, speciaal bent!