Speciaal?

23-08-2012 08:06 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
quote:Hasse88 schreef op 23 augustus 2012 @ 08:43:

[...]

Oh wacht: bij Oprah? Met haar *giechel-de-giechel* vajayjay.. Maar Oprah is er toch mee gestopt?Ohnee, niet de vajayjay
quote:En dat het niet zo is, wat je vaak op tv hoort, dat vrouwen nauwelijks tot niet klaarkomen

Ik kijk, bijna, geen tv. Zie je dat echt op tv?

Het is volgens mij wel zo dat niet elke vrouw klaarkomt van alleen penetratie. En ook spuitend klaarkomen komt niet bij iedereen voor. Ik denk niet dat het iets speciaals is, maar gewoon dat elk lichaam anders werkt.

Maar volgens mij hebben de meeste vrouwen wel ervaring met het orgasme tegenwoordig.
quote:missy_acy schreef op 23 augustus 2012 @ 08:48:

[...]

Maar volgens mij hebben de meeste vrouwen wel ervaring met het orgasme tegenwoordig.Als je al die topics moet geloven wel ja.
Ik doe het al 6 jaar niet meer,ben ik ook speciaal?
Ladytruckster! Jazeker ben jij speciaal!

Dussssssss

Ik ben ook superspeciaal!
[quote]secondhandsuus schreef op 23 augustus 2012 @ 09:24:

Ladytruckster! Jazeker ben jij speciaal!

Dussssssss

Ik ben ook superspeciaal![/quot e]

Vind niet dat je superspannende of vreemde dingen beschrijft TO.

Hoeveel sekspartners heeft je vriend gehad?
quote:olyfor schreef op 23 augustus 2012 @ 09:39:

Vind niet dat je superspannende of vreemde dingen beschrijft TO.

Hoeveel sekspartners heeft je vriend gehad?

Hij heeft opzicht maar 1 sekspartner gehad. Maar wel ontzettend veel vriendinnen om hem heen waar hij veel mee over seks praat. Nee goed het zal dan wel aan mij liggen, ik ben in ieder geval wel blij om te horen dat ik zeker niet de enige ben die zo vaak klaarkomt.

En over die tv progrmma's je ziet het vaak genoeg bij dr. Phil os dr. Oz nu. Misschien kijk ik wel de verkeerde tv progrmma's.....
zou toch ook zo graag speciaal willen zijn.....
Ik denk niet dat jij, op sexueel gebied, speciaal bent!

En al zou je dat wel zijn.. maakt dat je dan een ander of beter mens?

Ik denk eerder dat jij op zoek bent naar aandacht!
quote:faith1991 schreef op 23 augustus 2012 @ 09:48:

[...]

Nee goed het zal dan wel aan mij liggen, ik ben in ieder geval wel blij om te horen dat ik zeker niet de enige ben die zo vaak klaarkomt.

...want als je wél een uitzondering zou zijn, zou je het wat vaker inhouden, zeg maar?

Bijzon...ehh... speciaal!
quote:Bergje65 schreef op 23 augustus 2012 @ 09:52:

Ik denk niet dat jij, op sexueel gebied, speciaal bent!

En al zou je dat wel zijn.. maakt dat je dan een ander of beter mens?

Ik denk eerder dat jij op zoek bent naar aandacht!Ik ben zeker niet opzoek naar aandacht! Alleen zijn er gewoon vragen waar je een antwoord op wil, en door mijn gebrek aan vriendinnen is het wel fijn om een antwoord via een forum te kunnen krijgen op dit soort vragen.
Lol @ de mayo, curry en uitjes hahaha!

[...]

Hij heeft opzicht maar 1 sekspartner gehad. .....

Maar ze beviel toch niet en hij heeft haar teruggebracht?

Dit soort onderwerpen komen echt niet bij Dr Oz en dr Phil. Laatst bij Dr Oz wel een item gezien over borstkanker, hoe je jezelf moet onderzoeken, waar je op moet letten. Echt heel informatief, blij dat ik dat heb gezien.
quote:en door mijn gebrek aan vriendinnen is het wel fijn om een antwoord via een forum te kunnen krijgenDat snap ik.
Vind het helemaal niet spesjaal.
@faith1991 Ik denk dat je zekerder bent van je seksualiteit dan sommige van je leeftijdsgenoten als '91 je geboortejaar is. Ik denk dat die meisjes waar je vriend mee praat nog geen 20 zijn of er net boven zitten. Dus waarschijnlijk is het ook een beetje leeftijdsgebonden.
@Olyfor ja dat zou zeer zeker kunnen.

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties, ik vind het echt heel fijn dat ik er gewoon eens met een aantal vrouwen over kan praten!
Jij bent heel normaal, niks om je zorgen over te maken.

[...]

Hij heeft opzicht maar 1 sekspartner gehad. Maar wel ontzettend veel vriendinnen om hem heen waar hij veel mee over seks praat. Nee goed het zal dan wel aan mij liggen, ik ben in ieder geval wel blij om te horen dat ik zeker niet de enige ben die zo vaak klaarkomt.

En over die tv progrmma's je ziet het vaak genoeg bij dr. Phil os dr. Oz nu. Misschien kijk ik wel de verkeerde tv progrmma's.....En wat is daar de toegevoegde waarde van?
quote:olyfor schreef op 23 augustus 2012 @ 10:15:

@faith1991 Ik denk dat je zekerder bent van je seksualiteit dan sommige van je leeftijdsgenoten als '91 je geboortejaar is. Ik denk dat die meisjes waar je vriend mee praat nog geen 20 zijn of er net boven zitten. Dus waarschijnlijk is het ook een beetje leeftijdsgebonden.TO is anders dan ook maar 21 jaar hoor als ze uit 91 komt.
Iedereen is speciaal, jijjjjjj dus oooookkkkkk.........
quote:Yvonne77 schreef op 23 augustus 2012 @ 08:46:

[img]http://cl.jroo.me/z3/d/P/q/d/a.aaa-He-is-special.jpg[/img]LOL, die ken ik met een andere tekst.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven