Sperma door het eten

27-08-2011 18:04 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lekkerbekjes.

Ik heb in een grijs verleden, ik ben inmiddels al behoorlijk op leeftijd tenslotte, ooit eens een seksfilm gezien. Toe nog gespeld als sexfilm. In een sexbioscoop. Ik weet echt niet meer hoe die film heette, maar een ding is mij bijgebleven.

In die film was een man die kok was in een restaurantje. En die man was gek op een mooie vrouw met dikke tieten en een ongeschoren kut. Dat was in die tijd namelijk heel gewoon. Vanuit de keuken kon je door een raampje het restaurant in kijken. Die vrouw met dikke tieten en ongeschoren kut bestelde een gerecht. Iets met vlees. Biefstuk ofzo. Was in het duits, de meeste sexfilms kwamen uit Duitsland, dus het zal wel anders geheten hebben.

Om een lang verhaal kort te maken, die man was ontzettend geil van die vrouw. Dus toen hij haar vlees in de pan gooide, trok hij zich af en spoot zijn kwakje de pan in en marineerde het vlees met zijn sperma. Na afloop keek hij door het raampje hoe die vrouw haar vlees op at. En ze vond het heerlijk. Zo heerlijk dat ze er zelf ook geil van werd.

Mijn vraag is nu, hebben jullie dit ook eens gedaan, sperma als ingredient gebruikt?
Ik gooide overal mijn overtollige borstvoeding door; door het pannenkoekenbeslag, als koffiemelk, in milkshakes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zou dat dan eigenlijk vegetarisch zijn, sperma? Ik bedoel, vlees is 't (nog) niet.
Dit topic hoort toch op de 'Eten' pijlerT?
Koken met sperma

In de Rotterdamse kookboekenwinkel Het Kookpunt hebben ze Natural Harvest in de schappen liggen. Voor de gerechten zijn de ingrediënten overal te koop, behalve één: mannelijk sperma. Het kookboek is vooralsnog alleen in Rotterdam te koop. De schrijver is Paul Photenhauer, een Amerikaanse verpleegkundige van 38 met een passie voor koken. In Amerika wordt het boek al langer verkocht. Klanten van de kookboekenwinkel zijn niet echt te spreken over het speciale ingrediënt, maar op een site die het boek verkoopt reageren mensen erg enthousiast. Eén iemand wil het recept voor sushi graag als eerste proberen. Zijn vriendin is immers gewend om sperma rauw te eten, dus dat lijkt hem een goed beginpunt om er samen van te genieten. Iemand anders zegt dat hij samen met een groepje vrienden 400 dollar heeft opgehaald voor een kerk door koekjes te verkopen. Het recept hadden ze uit Natural Harvest gehaald en mensen konden maar geen genoeg krijgen van de speciale roomkaaskoekjes.

bron: raarmaarwaar.nl
Willem, je hebt me op een idee gebracht. Ik heb mijn man voorgesteld om de kwakjes die hij anders op zijn eigen of mijn buik spuit met een lepeltje op te schrapen en in de cupjes van de ijsblokjes in het viersvak te deponeren. Kan ik ze altijd gebruken als ingredient bij gelatinepuddinkjes, als glazuur over de cake, als bindmiddel bij spinazie of als kofiemelk bij een capuccino.

Off topic: je vakantie is voorbij Willem?
De fabriek was maar twee weken dicht dus ik ben al weer een tijdje aan het werk.

De gedachte intrigeert mij. ALs zoveel vrouwen sperma slikken, waarom dan niet door het eten?

Of waarom zou een man/vriend, die vanavond kookt niet stiekem zijn sperma niet over het vlees spuiten? Om het dan zijn nietsvermoedende vrouw/vriendin voor te zetten?
quote:willem1959 schreef op 28 augustus 2011 @ 13:08:

De fabriek was maar twee weken dicht dus ik ben al weer een tijdje aan het werk.

De gedachte intrigeert mij. ALs zoveel vrouwen sperma slikken, waarom dan niet door het eten?

Of waarom zou een man/vriend, die vanavond kookt niet stiekem zijn sperma niet over het vlees spuiten? Om het dan zijn nietsvermoedende vrouw/vriendin voor te zetten?

over het algemeen heeft sperma wel een typische smaak die, naar mijn idee, veel vrouwen wel zullen herkennen als het op je bord ligt.Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het smaakt als het gebakken/gekookt is.

Waarom je dan wel slikt bij seks, tja dan ben je geil dan is het onderdeel van het spel

.
nounou, ik weet niet wat voor sex films je kijkt... maar mag je toch zeker wel aanraden om misschien iets minder kookprogramma`s met extra verse toevoegingen te kijken

gadverdamme.
Mijn man heeft vanmiddag vrijwillig zijn kwakje gedoneerd toen ik gehaktballen stond te draaien. Ik heb meteen gemengd met de gehaktkruiden, paneermeel, eieren enz. Resultaat? Een super-gehaktbal! Onze oude buurvrouw van 86 heeft meegegeten en die vroeg zelfs: "lekker hoor! wat heb je er allemaal doorgedaan...?"

Willem, ik kan niet wachten op je volgende topic. Ik hou wel van een beetje humor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven