Sperma lekken
maandag 7 mei 2007 om 23:57
Ik heb geen groot probleem, maar ik vraag me wel iets af.
Als jullie sex hebben, hoe lang duurt het dan meestal voor al het sperma uit de vrouw gelekt is? Van vriendinnen begrijp ik dat het er bij hen vrij snel uit is, maar bij mij komen er uren nadien nog restjes uit. Soms zelfs bijna een dag later nog! En ik ga na de sex altijd meteen plassen en ik probeer er dan zoveel mogelijk sperma uit te persen, dus daar kan het niet aan liggen.
Met een inlegkruisje is het wel op te vangen, maar echt handig/prettig is het natuurlijk niet. Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Het enige dat ik kan bedenken is dat het komt doordat mijn vriend erg groot geschapen is en dus heel diep bij me binnen komt. Ik weet niet hoe dit met anderen is, want met mijn vorige vriendjes heb ik het nooit zonder condoom gedaan.
Als jullie sex hebben, hoe lang duurt het dan meestal voor al het sperma uit de vrouw gelekt is? Van vriendinnen begrijp ik dat het er bij hen vrij snel uit is, maar bij mij komen er uren nadien nog restjes uit. Soms zelfs bijna een dag later nog! En ik ga na de sex altijd meteen plassen en ik probeer er dan zoveel mogelijk sperma uit te persen, dus daar kan het niet aan liggen.
Met een inlegkruisje is het wel op te vangen, maar echt handig/prettig is het natuurlijk niet. Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Het enige dat ik kan bedenken is dat het komt doordat mijn vriend erg groot geschapen is en dus heel diep bij me binnen komt. Ik weet niet hoe dit met anderen is, want met mijn vorige vriendjes heb ik het nooit zonder condoom gedaan.
dinsdag 8 mei 2007 om 00:13
Het ligt misschien ook een beetje aan de hoeveelheid? Mijn ex vriend spoot erg weinig, dus was ik ook zo klaar. Mijn huidige vriend spuit behoorlijk veel en dat kost dan ook heel wat meer moeite, haha! In het begin kon het soms ook wel een dagje duren. Nu weet ik hoe ik het er makkelijk direct uit kan krijgen en ben ik met een half minuutje klaar
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
dinsdag 8 mei 2007 om 12:50
Als ik blijf liggen (voor zover ik al lag...
) dan komt het pas de volgende morgen wat terug maar als ik direct sta en naar de wc ga dan komt het eerste beetje direct maar blijft nalekken hoor......
Euh de oplossing? tjah....de stofzuiger? (lol) nee geen idee gewoon uitlekken met/zonder inlegkruis (maar ja die zijn ook zo doorgeweekt. Het hangt idd van de hoeveelheid af want bij mijn ex had ik dat veel minder en nu......net een glijbaan soms..

woensdag 9 mei 2007 om 10:32
quote:Tampon erin en je hebt nergens last vanDat is echt het slechtste wat je kunt doen! Het is onhygienisch, want alle bacterien van je vriend (die je bacterienhuishouding flink aan kunnen tasten) blijven dan vrolijk in je vagina broeien, met allerlei nadelig gevolgen van dien.
Vaginale douche werkt bij mij het beste. Ben je binnen 3 seconden van alles af. En anders inderdaad even plassen en zo alles eruit proberen te persen.
Vaginale douche werkt bij mij het beste. Ben je binnen 3 seconden van alles af. En anders inderdaad even plassen en zo alles eruit proberen te persen.
vrijdag 18 mei 2007 om 14:02
Die vaginale douches zijn hartstikke slecht!
Je mag alleen uitwendig met die intiem zooi schoonmaken, en niet vaker dan dagelijks. In sommige landen zijn die douches zelfs niet meer in de verkoop, en in het zuiden van Europa hebben veel vrouwen problemen met hun muts door de zogenaamde 'Hygiéne'. Alleen doen in uiterst geval van nood, op aanraden van arts bij problemen.
Tsja, plassen, uitlepelen, en vaak schoon inlegkruisje. Je lichaam breekt ook een deel af, maar het is beter als het er natuurlijk uitkomt. Sperma heeft namelijk een andere zuurgraad.
Het hangt denk ik vooral van de vloeibaarheid en structuur af, met voeding kan je dat beinvloeden. Dus als je vriend daartoe bereid is..
Je mag alleen uitwendig met die intiem zooi schoonmaken, en niet vaker dan dagelijks. In sommige landen zijn die douches zelfs niet meer in de verkoop, en in het zuiden van Europa hebben veel vrouwen problemen met hun muts door de zogenaamde 'Hygiéne'. Alleen doen in uiterst geval van nood, op aanraden van arts bij problemen.
Tsja, plassen, uitlepelen, en vaak schoon inlegkruisje. Je lichaam breekt ook een deel af, maar het is beter als het er natuurlijk uitkomt. Sperma heeft namelijk een andere zuurgraad.
Het hangt denk ik vooral van de vloeibaarheid en structuur af, met voeding kan je dat beinvloeden. Dus als je vriend daartoe bereid is..
vrijdag 18 mei 2007 om 16:41
Hoe lang je het sperma in je houdt hangt af van jou, van hem, en van zijn sperma. Sperma is eerst vloeibaar, maar als het in een andere temperatuur komt wordt het dik en klonterig. Dat gebeurt in je schede. Bij sommige mannen werkt dat beter dan bij andere. Dan, na een tijd die weer kan verschillen per man, wordt het weer vloeibaar en loopt weg, tenminste als het dat kan. Want een grote pik brengt het diep bij je binnen, en daar kan een poeltje vormen. En je kunt ook zelf iemand zijn die niet open genoeg is, aan de onderkant van je schede, om het eruit te laten. Zo kan het veel verschillen hoe lang sperma in je is. Als je het eruit wil hebben, kun je gaan lepelen of uitplassen waarbij je een beetje perst. Als je wilt lepelen, kun je dat het beste hurkend doen, en met twee vingers. Anders duw je de rest weer dieper bij je naar binnen. Geef het even de tijd om naar buiten te komen.
Natuurlijk is het zalig als je vriendje het uit je wil likken, maar dat soort mannen zijn er niet zoveel. Als ik erg verliefd ben, gebeurt het soms ook dat mijn lichaam het gewoon opneemt, en er niets naar buiten komt.
Natuurlijk is het zalig als je vriendje het uit je wil likken, maar dat soort mannen zijn er niet zoveel. Als ik erg verliefd ben, gebeurt het soms ook dat mijn lichaam het gewoon opneemt, en er niets naar buiten komt.
zaterdag 17 december 2011 om 18:36
Hurken, tampon, prop papier, het valt mee dat er nog geen stuk gedroogde koeienpoep aangeraden word Op het toilet loopt het meeste er echt wel uit, dan ff douchen en de douchekop erop 1x de schede vullen met lauw water en gelijk weer eruit, geen zeep etc. Is sperma door omstandigheden niet wenselijk gebruik dan een condoom!
Personelijk vind ik het soms wel lekker om zijn sperma ff te laten waar hij het gespoten heeft, geeft me zo'n vrouwelijk gevoel ergens...
Personelijk vind ik het soms wel lekker om zijn sperma ff te laten waar hij het gespoten heeft, geeft me zo'n vrouwelijk gevoel ergens...