Sperma lekken

07-05-2007 23:57 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen groot probleem, maar ik vraag me wel iets af.

Als jullie sex hebben, hoe lang duurt het dan meestal voor al het sperma uit de vrouw gelekt is? Van vriendinnen begrijp ik dat het er bij hen vrij snel uit is, maar bij mij komen er uren nadien nog restjes uit. Soms zelfs bijna een dag later nog! En ik ga na de sex altijd meteen plassen en ik probeer er dan zoveel mogelijk sperma uit te persen, dus daar kan het niet aan liggen.

Met een inlegkruisje is het wel op te vangen, maar echt handig/prettig is het natuurlijk niet. Ik heb geen idee waar dit aan ligt. Het enige dat ik kan bedenken is dat het komt doordat mijn vriend erg groot geschapen is en dus heel diep bij me binnen komt. Ik weet niet hoe dit met anderen is, want met mijn vorige vriendjes heb ik het nooit zonder condoom gedaan.
quote:tricky83 schreef op 17 mei 2007 @ 16:44:

:owelke man wil z'n eigen kwakje nou aflikken???Die van mij, geen probleem voor hem! Ik heb ook last van lang nalekken, ondanks plassen en wassen. Wat ook helpt, is na hem klaarkomen, en dan wel spuitend. Gebeurt me niet zo regelmatig, maar is erg effectief
Ik heb van meerdere ex bedpartners (en van mijn huidige SV) te horen gekregen dat ik nogal veel sperma spuit. Sommigen voelden mijn zaad de dag na een vrijpartij nog. Sommigen gebruikten een inlegkruisje, anderen een vaginaaldouche of perstte het grootste deel eruit onder de douche of tijdens het plassen.

Om mijn eigen zaad uit iemands schede te likken, heb ik nooit geweigerd, simpelweg omdat ik niet vies van mezelf ben en het ook nog eens behoorlijk geil kan zijn de ander op deze wijze na een goede neukbeurt en dito ejaculatie te pleasen
Doe het goed, of laat het!
bij mij duurt het ook altijd wel een tijdje voordat alles eruit is.

ik ga wel altijd plassen en douchen na de sex.

Whahahahahahahahahaha
Ze slikt alles gewoon tot en met de laatste druppel netjes door, nergens last van!
Mijn vriend geeft mij na de seks altijd een handdoekje, ben ik er direct vanaf :-)

Bij mij loopt het er ook als een gek weer uit iedere keer :P

Maar dat kom omdat mijn vriend spuit voor 3....
quote:quattro35 schreef op 21 december 2011 @ 00:59:

[afbeelding]

I lol'd
Misschien kan je hem soms laten klaarkomen op je buik en omgeving?
quote:quattro35 schreef op 21 december 2011 @ 00:59:

[afbeelding]

ROFLMAO

ik gebruik een mini tampon doe deze van te voren in of na die tijd

De tampon zuigt de kleine vriendjes wel op.

Na 30 min haal ik de tampon er uit.

Geen kleine vriendjes meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven