Sperma lekt meerdere dagen uit vagina

03-08-2021 10:28 99 berichten
Hoi forumlezers,

ik heb een vraag waarvan ik echt nergens het antwoord op kan vinden en mijn vriendinnen kunnen zich ook niet hierin vinden. Ik heb altijd na de seks dat er wel sperma uit me komt, en ik ga ook altijd meteen plassen en persen etc, dus echt met het idee dat alles eruit is, maar altijd duurt het minimaal 2 en vaak zelfs 3 dagen voor alles eruit is. In die dagen lek ik het op willekeurige momenten over de dag en ik voel me altijd zo smerig dan. Ik stink gewoon meerdere dagen na de seks, ook al douche ik netjes erna. Het komt gewoon later er nog uit. Alsof ik het vasthoud. Ik zoek hier een tip voor want ik vind het enorm vervelend. Is het een idee om een tampon in te doen zodat alles gewoon meteen geabsorbeerd wordt en ik het dan na de maximale periode van een tampon dragen eruit haal, of werkt dat niet zo..? Ik kan me werkelijk waar niks anders bedenken. Tegenwoordig draag ik gewoon inlegkruisjes na de seks, maar ik draag die toch het liefst zo min mogelijk i.v.m. ''het broeierige''... En dat helpt verder ook niet met het stinkende.

Ik hoop dat iemand dit herkent en iemand tips heeft! Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hier bijna dagelijks sex, dan zou ik de hele week stinken o_o

Ik zit op mijn hurken in de douche, plas en pers, zet de harde douchestraal erop, hou mijn *** open met mijn vingers en spoel dat even met de douchekop. Daarna heerlijk naakt slapen en ruik naar roosjes :rose: Sowieso alleen katoen dragen.

(Ik ben net een man, val meteen in slaap na de sex. Welk tijdstip dan ook. Douchen is wel een beetje jammer, soms doe ik dat wat later)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook last van. Was er op een gegeven moment zo zat van dat ik heb gezegd dat man het met condoom kon doen of niet.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
03-08-2021 15:56
Ik zou er wel expliciet bij zeggen dat je dit met natuurazijn doet. Toch? :proud:
Kleine maar zeer terechte aanvulling ja, dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook. Een gynaecoloog heeft ooit tegen mij gezegd dat ik een soort holletje in mijn vagina heb, daar verzameld het vocht zich en bij mij komt het er meestal een paar dagen later uit.

Ik heb ondertussen wel gemerkt, dat ik het kan lozen als ik heel ontspannen ben en met mijn benen (vagina dus) wijd ga zitten, op de toilet dus. Als ik op de bank zit in een soort hurkpositie, met mijn benen wijd (ik vind dat nu eenmaal fijn om zo te zitten) dan loopt het er ook uit. Het fijnste, voor mij dan dus, is om zo op de toilet te zitten zodat het grootste gedeelte kan weglopen.
Ik begin steeds meer spijt te krijgen dat ik dit topic heb aangeklikt. :-[
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
03-08-2021 23:07
Ik begin steeds meer spijt te krijgen dat ik dit topic heb aangeklikt. :-[

Eigen schuld dikke bult :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend. Het zal per lichaam verschillend zijn. Bij mij loopt bijna alles al meteen eruit. Na het plassen is het klaar.
Alle reacties Link kopieren
leya1987 schreef:
03-08-2021 20:39
Zou een menstruatiecup een oplossing kunnen bieden?

Dat lijkt me niet. Het bloed komt van een andere kant dan het sperma, dus het bakje om het op te vangen zit andersom.
Alle reacties Link kopieren
Het makkelijkste lijkt me voor het zingen de kerk uit. Snap ook niet waarom dat voor zoveel forummers hier geen optie is. Zoveel voegt het toch ook weer niet toe... toch?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
03-08-2021 23:25
Dat lijkt me niet. Het bloed komt van een andere kant dan het sperma, dus het bakje om het op te vangen zit andersom.
Om het op de terugweg op te vangen werkt het wel.
Alle reacties Link kopieren
ldp schreef:
03-08-2021 23:36
Om het op de terugweg op te vangen werkt het wel.

Jij gebruikt deze methode? Komt je partner dan niet tegen het 'steeltje' aan tijdens seks?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
03-08-2021 23:40
Jij gebruikt deze methode? Komt je partner dan niet tegen het 'steeltje' aan tijdens seks?
Wij gebruiken bijna altijd condooms, onder andere hierom. Cup kun je niet inhouden tijdens de seks, maar wel daarna indoen en na een poosje weer legen. Geen ongewenste spermalekkage op die manier.
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen hebben geen enkel bezwaar als je aanbied om hun sperma door te slikken.
Ik vind het zelf ook wel wat hebben om zo te eindigen dus vraag het vaak en niet eens om die paar druppels die er uit kunnen lopen
Zoveel is het nou ook weer niet wat mannen produceren
RikM schreef:
03-08-2021 23:07
Ik begin steeds meer spijt te krijgen dat ik dit topic heb aangeklikt. :-[
:proud:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
03-08-2021 13:12
Je voelt je drie dagen smerig na de seks maar nee hoor, die kwak die moet er per sé in.

Heb dat nooit gesnapt.
Alle reacties Link kopieren
Kees— schreef:
03-08-2021 15:02
Nou ik verbaas me er ook over dat voor het zingen de kerk uitgaan dan geen logische optie is (tenzij kinderwens natuurlijk). Je gaat toch niet drie dagen lekken omdat meneer zijn kwakje enkel in de vagijn kwijt zou kunnen?

Dit.
Kom lekker gewoon op de buik klaar oid.
Alle reacties Link kopieren
Op de buik alleen vind ik dan toch wat magertjes. Dan liever onder het begeleiding van een tarzanbrul een mooie "pearl necklace" spraytannen
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
03-08-2021 23:40
Jij gebruikt deze methode? Komt je partner dan niet tegen het 'steeltje' aan tijdens seks?
Het is de bedoeling de cup te gebruiken na de seks ;) als lekbakje :p.
Ik las ook nog ergens dat het uit een ander gaatje zou komen? Je hebt toch alleen een plasgat en een seks/menstruatiegat, offfff :-[
En ohja bij mij blijft ie wel goed zitten. Misschien heb je een verkeerde maat?
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dat vrouwen langer konden nagenieten maar zelfs 3 dagen ! :p

Naast de eerdere opties die gegeven zijn kun je hem ook vragen om minder diep te komen? Dat kan best veel schelen denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Wildgirl schreef:
04-08-2021 06:21
De meeste mannen hebben geen enkel bezwaar als je aanbied om hun sperma door te slikken.
Ik vind het zelf ook wel wat hebben om zo te eindigen dus vraag het vaak en niet eens om die paar druppels die er uit kunnen lopen
Zoveel is het nou ook weer niet wat mannen produceren
Dat is toch echt wel erg verschillend per man, de hoeveelheid is ook nog afhankelijk van hoelang het geleden is en hoelang de seks heeft geduurd.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan ook tegen de radiator spuiten, dan loopt het met een sisser af! :-D
Hoi,ik ben een man,62 jaar,en ik zou het maar niks vinden om als vrouw een soort van sperma dump te zijn.
Sorry maar zo zie ik het,,natuurlijk kom ik soms in mijn vriendin,maar meestal trek ik net ervoor terug is even wennen en trainen.
Net als klaar komen in haar mond,,ja is leuk maar niet altijd.
Zelf ben ik een hygienisch mannetje,dus ook niks op mijn lakens,, geen plakkerig gedoe,en stink zooi.
Ik heb vroeger een vriendin gehad die was alergies voor sperma,was voor mij geen probleem,ik maakte er geen punt van,gewoon voor het zingen de kerk uit.
Er over praten en lekker kroelen,en genieten en niet zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even hurken in de douche. Douchekop erop en met vingers even de boel leeghalen.
Als ik dat niet doe stinkt het de volgende dag echte vies.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
yamahafzr600r schreef:
05-08-2021 14:32
Hoi,ik ben een man,62 jaar,en ik zou het maar niks vinden om als vrouw een soort van sperma dump te zijn.
Sorry maar zo zie ik het,,natuurlijk kom ik soms in mijn vriendin,maar meestal trek ik net ervoor terug is even wennen en trainen.
Net als klaar komen in haar mond,,ja is leuk maar niet altijd.
Zelf ben ik een hygienisch mannetje,dus ook niks op mijn lakens,, geen plakkerig gedoe,en stink zooi.
Ik heb vroeger een vriendin gehad die was alergies voor sperma,was voor mij geen probleem,ik maakte er geen punt van,gewoon voor het zingen de kerk uit.
Er over praten en lekker kroelen,en genieten en niet zeuren.

Amen.
Alle reacties Link kopieren
Plassen na de sex helpt bij mij.
Don't worry be happy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven