Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Lekker toch ................. :-)
Het smaakt naar Brie van de mat.
AL is het brie of wat dan ook als je er zelf ook maar plezier aan hebt
Ik wil het graag slikken, maar krijg het niet door mijn strot. Mijn vriend zou het geweldig vinden, ik heb het ooit 1 keer gedaan, maar het lukt me helaas niet meer.
[quote]Bibble schreef op 15 november 2008 @ 11:37:

Het verschil tussen sperma wel en niet gesteriliseerd ..

Tadaaaa, komt ie !

Als hij gesteriliseerd is is de af/aanvoer van spermacellen afgebroken dus komen die niet naar buiten als hij klaarkomt.

De spermacellen kunnen het sperma dus die "smaak" geven wat sommigen niet lekker vinden.

Zou er nu een soort evolutionaire verklaring zijn waarom sperma ruikt of smaakt zoals het ruikt en smaakt?

Meestal heeft "moeder natuur" wel een logische reden om iets op een bepaalde manier te regelen.

Iemand een idee?
[quote]Saskya1977 schreef op 15 november 2008 @ 19:32:

[...]

hmm okay,.. bedankt voor de uitleg; Je moet erg eigenlijk niet over overnadenken dat als je slikt duizenden spermacellen in je keel krijgt....[/quote]

Wel honderduizend van staarten voorziene kwispelende zaadjes die via jouw keel en slokdarm naar je buik krioelen! En daar rondjes gaan zwemmen.
Taste It, youwikk experience the difference ( of hoe je het dan ook schrijft
Het is hier vast ook al eerder genoemd, maar ik ga 'm toch noemen

Appelsap doet wonderen. Nee, niet z'n piemel in een glas appelsap hangen en vervolgens in je mond nemen Kan ook, maar ik bedoel dat hij wat vaker appelsap zou moeten drinken. Doet wonderen met de smaak van zaad.
quote:quattro35 schreef op 16 november 2008 @ 01:09:

[quote]Bibble schreef op 15 november 2008 @ 11:37:

Het verschil tussen sperma wel en niet gesteriliseerd ..

Tadaaaa, komt ie !

Als hij gesteriliseerd is is de af/aanvoer van spermacellen afgebroken dus komen die niet naar buiten als hij klaarkomt.

De spermacellen kunnen het sperma dus die "smaak" geven wat sommigen niet lekker vinden.

Zou er nu een soort evolutionaire verklaring zijn waarom sperma ruikt of smaakt zoals het ruikt en smaakt?

Meestal heeft "moeder natuur" wel een logische reden om iets op een bepaalde manier te regelen.

Iemand een idee?Denk dat het de ienieminiekleine vleesjes zijn die denken dat ze het allemaal kunnen halen, somewhere , some place
10-Simple-Tips-For-Better-Tasting-Semen

http://ezinearticles.com/...r-Tasting-Semen&id=164106

Wat een eventuele andere smaak van *gesterilliseerde* mannen betreft: aangezien het aandeel van zaadcellen slechts 1% van de totale vloeistof is, zou ik denken dat dit weinig effect heeft op de smaak van het geheel.....

De evolutionaire verklaring van de smaak van sperma/voorvocht is, dat orale seks 'bedoelt is' om voor de geslachtsgemeenschap te testen of je partner geen gekke ziektes heeft en verder gezond is... Daarom zou het in het ideale geval ook gewoon lekker moeten smaken - idem voor de vloeistoffen van de vrouw.
quote:Wat een eventuele andere smaak van *gesterilliseerde* mannen betreft: aangezien het aandeel van zaadcellen slechts 1% van de totale vloeistof is, zou ik denken dat dit weinig effect heeft op de smaak van het geheel.....

5% volgens de uroloog in het ziekenhuis. Maakt verder niks hoor, is nog steeds een erg klein gedeelte van de totale samenstelling.

Maar ik vond het typisch dat het anders smaakte, want zijn eet- en drinkgewoonten zijn hetzelfde gebleven.
Ik slik, heerlijk. Hij geniet ervan en daar kan ik zeker ook van genieten. Daarna nog even schoonlikken en daarna hem vol op zijn mond zoenen. Meestal moet hij dan nog even bijkomen voordat het spel weer verder kan hihi.
Ik slik ook, leuk te lezen da andere da ook fijn vinden en lekker. Het is hem echt het gevoel geven da je alles van hem wil vind ik. Ook als zijn lul uit mijn vagina komt vind ik het leuk te pijpen. Veel vriendinnen vinden da vies maar het is ook iets wat hem extra opwindt.
Zoals Chris Rock het ooit zei: 'Statistically, half the ladies in this audience don't swallow. The other half of the ladies are in loving relationships'.
Deze quote van hem is ook wel zijdelings relevant:

"There are three types of women in the world: A: Women that give NO head. B: Women that give just enough head to shut ya up and my favorite C: the women that want nothing more than to suck a dick."
Hoi,

bij mijn huidige vriend slik ik de sperma wel door.

Ik vind het niet vies. Maar hij is de 1e man bij wie ik sperma doorslik. Alleen als ik dat heb gedaan krijg ik hoofdpijn na die tijd. Andere mensen hier ook last van?
Bij de gedachte al moet ik kokhalse, lijkt me zo vies..
quote:newbegin schreef op 25 november 2008 @ 20:20:

Bij de gedachte al moet ik kokhalse, lijkt me zo vies..Wat lijkt je er vies aan dat je bij de gedachte al moet kokhalzen?
Nja, iedereen moet ook lekker zelf weten wat 'ie doet.... Ik moet zelf nog de eerste vrouw die *niet* slikt tegenkomen... Ik zou dat zelf een beetje kinderachtig en een grote afknapper vinden...Ik denk dat ik diegene dan vervolgens demonstratief alleen nog maar met een beflapje ervoor zou gaan beffen :P
quote:Miyagi75 schreef op 25 november 2008 @ 20:37:

Nja, iedereen moet ook lekker zelf weten wat 'ie doet.... Ik moet zelf nog de eerste vrouw die *niet* slikt tegenkomen... Ik zou dat zelf een beetje kinderachtig en een grote afknapper vinden...Ik denk dat ik diegene dan vervolgens demonstratief alleen nog maar met een beflapje ervoor zou gaan beffen :PDrink jij dan ook elke ml vocht op die ik verlies/spuit?
quote:quattro35 schreef op 16 november 2008 @ 01:11:

[quote]Saskya1977 schreef op 15 november 2008 @ 19:32:

[...]

hmm okay,.. bedankt voor de uitleg; Je moet erg eigenlijk niet over overnadenken dat als je slikt duizenden spermacellen in je keel krijgt....[/quote]

Wel honderduizend van staarten voorziene kwispelende zaadjes die via jouw keel en slokdarm naar je buik krioelen! En daar rondjes gaan zwemmen.

Haha, bedankt voor het beeld, Q!

Ik dacht vlinders van verliefdheid te voelen de laatste tijd, maar dat zijn natuurlijk gewoon zijn spermatozoïden die baantjes trekkend mijn buikwand bewonderen.
anoniem_54729 wijzigde dit bericht op 25-11-2008 20:48
Reden: Bitchin` props voor Q vergeten
% gewijzigd
quote:Miyagi75 schreef op 25 november 2008 @ 20:37:

Nja, iedereen moet ook lekker zelf weten wat 'ie doet.... Ik moet zelf nog de eerste vrouw die *niet* slikt tegenkomen... Ik zou dat zelf een beetje kinderachtig en een grote afknapper vinden...Ik denk dat ik diegene dan vervolgens demonstratief alleen nog maar met een beflapje ervoor zou gaan beffen :PIk vind dat er nogal een verschil zitten tussen wat vaginaal vocht en een kwak sperma.
Nja, zoals ik al zei: iedereen moet lekker doen wat 'ie wil. Dit is ook geen kwestie van elkaar op een logisch niveau gaan overtuigen van het wel of niet slikken, denk ik....

Ik zeg alleen dat ik *persoonlijk* alleen een seksuele relatie wil waarbij je ongeremd en grenzeloos van elkaar kunt genieten.

Als ik zeg dat ik i.d.d. denk dat een man meer vaginaal vocht binnenkrijgt tijdens een goeie befsessie dan dat een vrouw sperma binnenkrijgt, dat een vrouw ook wel eens niet zo heel erg lekker smaakt of dat ik ook bef als een vrouw ongesteld is, heb ik niet de illusie dat er dan meteen horden vrouwen ineens wèl gaan slikken. Misschien een paar vrouwen die het eigenlijk stiekem wèl willen, maar altijd 'geleerd' hebben dat het vies is...
Ik weet niet wat het is maar ik vind het totaal niet aantrekkelijk of spannend.. ik vind het voorvocht wel lekker maar sperma trekt me totaal niet...
Mijn viendin slikt niet en ook in haar mond komen is geen optie. Boeit me niet zo heel erg eerlijk gezegd. Het is haar ding niet zo dus daar ga ik niet zeikerig over doen. Over haar heen kliederen doet het ook voor mij, zijn we allebei blij. Ik sluit me zeker aan bij een eerdere reactie pijpen na neuken vind ik toppie. Klinkt heel dom misschien maar als hij net uit haar eigen natte doos komt en er dan in haar mond.... super!
Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted. Einstein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven