Sperma slikken
dinsdag 25 november 2008 om 22:19
dinsdag 25 november 2008 om 22:48
dinsdag 25 november 2008 om 22:53

dinsdag 25 november 2008 om 23:05
zaterdag 29 november 2008 om 17:34
Even dit topic omhooggehaald.
Gisteren heb ik voor het eerst geslikt, bij eerdere relaties wilde ik dit niet. Misschien vond ik ze niet lief genoeg, geen idee.
Maar, nu lees ik steeds dat het bitter of zurig smaakt. Ik vond het ontzettend zout (of heb ik mijn smaakpappillen verpest?).
Ondanks de zoute smaak ga ik het zeker vaker doen. Dat dan weer wel. Mijn vriend vond het heerlijk, en ik vond het heerlijk om te doen. En inderdaad, het was meteen opgeruimd.
Gisteren heb ik voor het eerst geslikt, bij eerdere relaties wilde ik dit niet. Misschien vond ik ze niet lief genoeg, geen idee.
Maar, nu lees ik steeds dat het bitter of zurig smaakt. Ik vond het ontzettend zout (of heb ik mijn smaakpappillen verpest?).
Ondanks de zoute smaak ga ik het zeker vaker doen. Dat dan weer wel. Mijn vriend vond het heerlijk, en ik vond het heerlijk om te doen. En inderdaad, het was meteen opgeruimd.
maandag 1 december 2008 om 00:00
Nou, wat ik dus heb gemerkt is dat als je je kerel veel fruit laat eten ( met name citrus fuit) hun sperma een "zoetere" smaak krijgt... Dit haalt mij overigens NIET over om het door te slikken,hehe. Maar ik vind het dan niet zo erg om hem in mijn mond te laten klaar komen.
Ik ben geen slikker maar een spitter
Ik ben geen slikker maar een spitter

maandag 1 december 2008 om 00:31
Na een avond stappen en veel bier en roken is t niet lekker, een paar flugels doet wonderen, lekker zoet, geldt trouwens ook voor vrouwen.
Shaorma, knoflook, asperges zijn killers voor de smaak.
Dus inderdaad lekker zoete dingen als toetje en niks mis met de smaak.
Het verschil zit verder ook in de gezondheid, met een griepje onder de leden is het ook niet aan te bevelen.
Verder is het een kwestie van oefening. Zolang je op het juiste moment diep genoeg gaat krijg je niks in je mond en proef je helemaal niks.
Shaorma, knoflook, asperges zijn killers voor de smaak.
Dus inderdaad lekker zoete dingen als toetje en niks mis met de smaak.
Het verschil zit verder ook in de gezondheid, met een griepje onder de leden is het ook niet aan te bevelen.
Verder is het een kwestie van oefening. Zolang je op het juiste moment diep genoeg gaat krijg je niks in je mond en proef je helemaal niks.
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
woensdag 3 december 2008 om 16:16
Bij mijn ex deed ik het eigenlijk nooit, ik dacht altijd dat het echt ontzettend smerig zou zijn.
Bij mijn nieuwe vriendje nu 1 keer gedaan... ik vond het echt totaal niet vies! Beetje een aparte smaak, maar niet vies.
En ik merkte dat hij het gewéldig vond... nou... dat heb ik er wel voor over hoor!!
x
Bij mijn nieuwe vriendje nu 1 keer gedaan... ik vond het echt totaal niet vies! Beetje een aparte smaak, maar niet vies.
En ik merkte dat hij het gewéldig vond... nou... dat heb ik er wel voor over hoor!!
x
donderdag 4 december 2008 om 01:20
donderdag 4 december 2008 om 14:43

donderdag 4 december 2008 om 15:36
donderdag 4 december 2008 om 15:47
quote:Girl_Next_Door schreef op 04 december 2008 @ 15:42:
10cc toch?Weten we meteen waar de heren van 'Dreadlock Holiday' en andere hits hun naam vandaan hadden. En dan schaf je als 12 7-jarig pubertje kind in alle onschuld hun plaatje aan, tsja.
10cc toch?Weten we meteen waar de heren van 'Dreadlock Holiday' en andere hits hun naam vandaan hadden. En dan schaf je als 12 7-jarig pubertje kind in alle onschuld hun plaatje aan, tsja.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.