Spuitend klaarkomen (als vrouw)

12-08-2009 11:20 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds een aantal maanden kan ik spuitend klaarkomen. Ik heb het er wel met wat vriendinnen over gehad, maar tot nu toe niemand gevonden die er ook ervaring mee heeft.

Ik vraag me dus af, of er hier ook vrouwen zijn die dat kunnen /doen.

En dan eigenlijk de vraag erbij of jullie eindeloos kunnen blijven spuiten. Met eindeloos bedoel ik, wanneer je maar wil. Ik kan nl. 2 keer spuiten en dan houdt het op.

En of jullie dan via alleen stimulatie van de G-plek kunnen spuiten of dat jullie ook via de clitoris gestimuleerd 'moeten' worden.

Kun jij, als vrouw, spuitend klaarkomen?

Totaal aantal stemmen: 275

Ja, altijd (10%)
Ja, wanneer ik het wíl (14%)
Nee, ik zou niet weten hoe (41%)
Nee, geen behoefte aan (5%)
Soms (24%)
Anders, ....... (5%)
up
http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation

Hier staat veel info. Er verder interreseert het me eigenlijk niks wat het is. Ik vind het als man heerlijk als het gebeurt en hoor mijn partners ook niet echt klagen als het gebeurt...
Het is bij ons onlangs ook spontaan voorgevallen. Eigenlijk zonder de G plek te stimuleren. Mijn vrouw had wijdbeens plaatsgenomen in een soort liefdesschommel. Toen ik haar wisselend befte en neukte waarschuwde ze me dat ze waarschijnlijk ging plassen. Ze lag op een badlaken dus ik dacht laat maar komen. Tijdens het beffen gebeurde het ineens. Omdat ik mijn mond vol op haar vagina had kon ik alles doorslikken. Misschien een beetje een vies verhaal voor sommigen maar het smaakte heel neutraal en had niets van urine. Ik vond het een hele geile ervaring en m'n vrouw kwam werkelijk gillend klaar en was even totaal van de wereld.

Overigens was het tijdens een bezoek aan een parenclub en heeft de extra opwinding ertoe bijgedragen dat ze spuitend klaarkwam?
Heb dit vaker meegemaakt en het geeft heel veel voldoening als een je de vrouw zo ziet genieten van het liefdesspel
Geachte forum leden.

Ik lees hier div. reacties over dit thema en begrijp dat een groot deel deze ervaring niet kan delen wat opzicht geen probleem is natuurlijk.

Maar even een aantal punten over dit thema:

1:niet elke vrouw lukt het.

2:lukt het wel dan is het vocht wat vrij komt zeker geen urine.

3:de beste manier is het vinden van de g.spot waar dan,maak met je vinger een kom hier beweging maken.

4:het is zeker geen must voor goede seks maar het geeft je partner wel een zeer geil gevoel.

5:wat je op betreffend filmpje ziet is natuurlijk mega heftig maar is wel een uitzondering.

Ik schrijf dit uit ervaring en veel onderzoek naar betreffend onderwerp.

hr gr bert
ik kan het ook Het kost ook energie! Maar het is inderdaad dat plasgevoel wat je moet laten gaan. Ik hoor zo vaak dat vrouwen het gaan tegenhouden of zelfs stoppen. Zonde! !

Go for it!
Herkenbaar vrouwtje, zo heb ik heel wat bedden verpest in hotels. Mijn vriendje die in het hotel bleef slapen is van ellende maar op de grond gaan liggen omdat er geen droog plekje meer was.
Ik kan het dus ook maar bij mijn huidige vriend is het minder, de golf. Mijn ex en ik hadden een vrij lichamelijke relatie waarin we heel vaak de grenzen opzochten en toen gebeurde het ook, voor de eerste keer, het voelde als een vloedgolf

Schrok me een hoedje maar hij vond het helemaal fantastisch. Nog vele malen meegemaakt daarna met hem.

Mijn huidige vriend die is niet zo ingesteld. Die is meer van het tederen en lieve :( en dat mag af en toe wel minder van mij. Maar helaas kan hij het niet opbrengen want hij vindt dat hij mij dan onteert. Wel weer heel lief natuurlijk.
vanaf jongsaf aan....ik denk dat ik de eerste keer zo,n 14 a 15 jaar was kom ik spuitend klaar. Heb dus ook lang gedacht dat iedereen dat had...

ik kan wel tientalle keren zo komen op een avond/nacht....geen probleem...kost wel veel energie en de volgende dag erg veel dorst...dus ik denk wel dat het vocht uit je lichaam ontrekt.

volgens mij is het ook geen urine...aangezien ik vlak voor we gaan vrijen eerst na de wc ga...en ik daarna binnen 2 minuten spuitend klaar komen...lijkt me toch dat me blaas niet zo snel weer vol kan zijn. maaaaar....soms denk ik wel dat er wat urine mee kan lopen...het gevoel van spuitend klaar komen is zo intens en ontspannen...dat je waarschijnlijk ook je blaasspieren ontspannend.

mijn ervaring is dat eigenlijk alle mannen het wel geil en lekker vinden. heb er nooit problemen mee...schaam me er niet voor....ook nergens voor nodig. neem gewoon wat handdoeken mee na de plek waar we gaan vrijen...

ik kan zo wel van vrijen, als vingeren als clit stimulatie klaar komen.....en als ik echt heeel erg geil ben kan ik zelfs zo zonder stimulatie komen...gewoon mijn mannetje aan kijken...of als hij geile dingen zegt....
@ Denj, ik ben 40+, en kan het pas een jaar ongeveer. Per toeval ontdekt, zeg maar, door vingeren. Later lukte het ook door beffen en neuken.Soms bijna ook zonder stimulatie door aankijken of de dingen die hij zei. Ik vind wel dat je zelf superontspannen moet zijn wil het echt lukken. Bij mij was het vochtverlies vaak ook zoveel dat ik er hoofdpijn van kreeg.
Ze hebben er een mooi woord voor..squirten..Kan je in toetsen bij google, er zijn zelfs cursussen voor! Het is net wat je wilt he!
hoii

ja ik kan ook spuitend klaar komen maar dat weet mijn huidige vriendje niet!!

hij heeft ooit gezegt dat hem dat erg vies lijkt en ben dan ook blij dat ik het tegen kan houden.

bij mijn ex als de sex echt heel lekker was en het een tijdje geleden was kwam ik wel spuitend klaar. hij vond het geil maar ik vond het vies maar ook lekker tegelijk

xx
quote:Tedvrpl schreef op 20 oktober 2009 @ 17:23:

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation

Hier staat veel info. Er verder interreseert het me eigenlijk niks wat het is. Ik vind het als man heerlijk als het gebeurt en hoor mijn partners ook niet echt klagen als het gebeurt...

Uit het Wikipedia artikel blijkt in ieder geval dat als het volume meer dan een paar theelepels bedraagt, er ook urine meekomt. Wat logisch lijkt, immers waar anders dan in de urineblaas kunnen zo grote hoeveelheden vocht opgeslagen worden?

Maar net als je zegt is het (ook) voor de partner heerlijk als het gebeurt, en is de chemische samenstelling slechts een bijkomstig detail.
quote:divakimmii schreef op 02 november 2009 @ 20:04:

ja ik kan ook spuitend klaar komen maar dat weet mijn huidige vriendje niet!!

hij heeft ooit gezegt dat hem dat erg vies lijkt en ben dan ook blij dat ik het tegen kan houden.

bij mijn ex als de sex echt heel lekker was en het een tijdje geleden was kwam ik wel spuitend klaar. hij vond het geil maar ik vond het vies maar ook lekker tegelijk

Vrijen jullie met condoom? Zo neen, dan moet hij niet zeuren!

Ciao!
Spuiten? bij mij stroomt het er gewoon uit. wat ik wel heb tijdens mijn orgasme dat ik helemaal in een soort roes/ trance kom, en dat mijn lichaam er heel heftig op reageert ik schok/tril heel heftig na dat ik klaar gekomen ben.

Sandra-kim
Bij mij is het ook geen spuiten, maar wel extreem nat.

De eerste paar keren dacht ik ook dat het urine was, maar dat kon bijna niet. Het zag er ook zeker niet zo uit.

Op zo'n moment verlies iik ook volledig de controle, terwijl ik die normaal als ik klaarkom nog wel enigszinds heb.
Wat super .. al die herkenning. Kan het ook nog maar ong. een jaar (en weet het uitknopje nog niet zo goed te vinden), maar heb ook al wat bedden nat achtergelaten (en heb een goede hoes voor mijn eigen bed gekocht)
Ja das wel een goeie tip Mynick! Ga ik ook doen denk ik....

Heb gisteravond mn sv op bezoek gehad, hij bleef slapen dus we konden doorgaan zolang we wilde maar mn bed was behoorlijk nat......hahaha. Maar ik ben er niet uit gegaan om mn bed te verschonen hoor.....heb maar n handdoek gepakt, lagen we toch droog. Maar zo'n hoes is wel wat ja....Ik moest vandaag mn matras schoonmaken en laten drogen..

Maar heb nu weer een lekker fris bedje!
dames ik zou het opvangen en te koop aanbieden op marktplaats etc
Geen interesse, chopper...
was maar een geintje natnek
Het ligt eraan hoe ontspannen ik ben. En of mijn liefdespartner 'de goede code invoerd' ..haha

Het kan op verschillende manieren...niks..beetje..klit 'stroompjes' (dus samentrekking van klit), of vele stromen....

Hebben laatst al een speciaal zijl gehaald voor op bed, zodat niet alles nat wordt...hihi
Als je schaamte weg is, en je durft je er aan over te geven.. Dat is denk ik, hetgene waardoor het lukt.
Hoe herkenbaar! Heerlijk toch als ze de weg weten...
Ik heb ook een aantal vriendinnen gehad van uiteenlopende leeftijd, die het 'konden'...combinatie van factoren die eraan ten grondslag liggen: volledige ontspanning, 'techniek' en ik denk nog belangrijker, totaal vertrouwen. En (bloos), het is ook zoooooooooo lekker om ondergespoten te worden..
(Be-)leef het leven...SQ, IQ en EQ...brains en beauty...sta open...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven