swingende vragen!

05-12-2011 22:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

We zijn een stel wat dit jaar is begonnen met swingen en proberen veel kanten te ontdekken. Wat ik heb gemerkt is dat in de juiste setting er helemaal geen probleem is dat mijn partner bv gezoend wordt door een ander of op een andere manier lekker wordt verwend. We neuken niet met een ander want dat blijft is toch prive´ Er zijn dan ook helemaal geen jaloerse gevoelens of iets.

De afgelopen 2x keer voelde ik me niet helemaal happy door div. omstandigheden en merk dat ik er er heel veel moeite mee heb dat m´n partner zoent met een ander. Een vluchtige zoen is geen probleem, maar uitgebreid speeksel uitwisselen doet pijn en al helemaal geen uitgebreide seksuele handelingen kan ik waarderen.

Wil niet de spelbreker uithangen en moet ik het haar gewoon gunnen en zelf een toontje lager zingen? Zelf vind ik van mening dat je dit spel alleen kunt spelen als je echt samen op 1 lijn zit. Ook al is dit per avond verschillend.

Afgelopen weekend waren we op een wap feestje en we kwamen er koud binnenvallen. Ik merkte aan mijzelf dat ik niet helemaal op m'n plek was en geen echte klik had met de aanwezigen. Voelde alleen maar hele liefdevolle gevoelens voor m'n partner en had geen behoefte aan seksueel contact met anderen. Gelukkig voelde ze dit goed aan en hebben we heerlijk gevreeën met elkaar.

Zou willen weten hoe andere stellen dit ervaren en samen regelen.
Geen ervaring mee maar je moet op dezelfde lijn zitten toch!, hebben jullie geen duidelijke afspraken gemaakt? Als de 1 niet wil of zich ergens niet prettig voelt moet de ander zeggen 'kom schat we gaan naar huis'
Het lijkt mij duidelijk dat je nog helemaal niet klaar bent je partner te delen met anderen. Heb je je partner überhaupt verteldover je gevoelens mbt die zoen?
quote:datweetjewel schreef op 05 december 2011 @ 22:26:

Wat ik heb gemerkt is dat in de juiste setting er helemaal geen probleem is Nou, da's mooi. Nou hopen op/ zoeken naar de juiste omstandigheden.

De afgelopen 2x keer voelde ik me niet helemaal happy door div. omstandigheden door de andere aanwezige mensen, of bedoel je stress van je werk oid ? en merk dat ik er er heel veel moeite mee heb dat m´n partner zoent met een ander.

Laat je haar dit dan weten?

Wil niet de spelbreker uithangen Denk jij dat zij het naar haar zin heeft als jij jaloers bent, als jij je op zit te vreten van ellende? en moet ik het haar gewoon gunnen en zelf een toontje lager zingen? Zelf vind ik van mening dat je dit spel alleen kunt spelen als je echt samen op 1 lijn zit. Ook al is dit per avond verschillend. En hoe denkt je partner daar over?

Afgelopen weekend waren we op een wap feestje en we kwamen er koud binnenvallen. Ik merkte aan mijzelf dat ik niet helemaal op m'n plek was en geen echte klik had met de aanwezigen. Waarom zijn jullie toen niet naar huis gegaan? Wel zo leuk voor de andere aanwezige mensen ook, lijkt mij. Voelde alleen maar hele liefdevolle gevoelens voor m'n partner en had geen behoefte aan seksueel contact met anderen. Gelukkig voelde ze dit goed aan en hebben we heerlijk gevreeën met elkaar.

Zou willen weten hoe andere stellen dit ervaren en samen regelen.We hebben ten allen tijden " veto recht " en dat mag om van alles zijn, desnoods omdat je vindt dat iemand stomme schoenen heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Begrijp dat het helemaal in is om iedereen af te lebberen, maar misschien heb je toch niet helemaal zoveel zin in de trent. Zou het maar eens gaan bespreken met het thuisfront
Lees je iegen OP nou nog eens door. Je begint dat er geen probleem is. Maar eigenlijk heb je er, volgens mij, echt wel problemen mee.

Als ik mij zo zou voelen, zoals jij beschrijft vanaf de tweede alinea, dan zou ik het gewoon niet doen!
Waarom wil je aan dat swingen beginnen?

Niet zoenen, geen sex?

Dat houdt het toch op?

Swingen draait toch juist om de sex of snap ik het niet?

Gezellig wijn drinken en eten doe je met je vrienden, dus waar zijn die vage lui dan goed voor?
als je eenmaal wap bent, kun je niet naar huis (dat staat gelijk aan rijden onder zwaaaaaaaaaare invloed).

niet doen, dat swingen!

ps, ben je nou aan het swingen of aan het wappen geraakt dan?

volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen!
quote:hipslala schreef op 05 december 2011 @ 23:41:

Waarom wil je aan dat swingen beginnen?

Niet zoenen, geen sex?

Dat houdt het toch op?

Swingen draait toch juist om de sex of snap ik het niet?

Gezellig wijn drinken en eten doe je met je vrienden, dus waar zijn die vage lui dan goed voor?

ik ben het eens met Hipslala, en ook (zoals wel vaker) met Rittel.

Swingen gaat over sex, en als julie dan niet op 1 lijn zitten, heb je een probleem.

En helaas weet ik uit ervaring dat zoiets een serieus probleem is.Jij kan natuurlijk wel heel lief (omdat je het haar gunt) doen alsof je haar heftige sex en intimiteiten met andere mannen niet erg vindt, of zij kan zich, om jou een plezier te doen, wel inhouden. Maar dat houdt waarschijnlijk niet lang stand.

Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar dan andersom: zij wilde eigenlijk niet echt swingen, maar deed het toch om mij een plezier te doen. En toen ik daar achter kwam voelde ik me daar helemaal niet lekker bij, en vond ik het eigenlijk heel droevig. Het was uiteindelijk een reden om niet met elkaar door te gaan.
anoniem_107897 wijzigde dit bericht op 06-12-2011 00:23
Reden: taalfoutje
% gewijzigd
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
ik wijzigde mijn bericht met 29% omdat ik die ps toevoegde.
Je geeft aan alleen met elkaar te vrijen omdat dat toch prive is. Dan snap ik niet zo goed het commentaar dat er op het wap-feestje met niemand een sexuele klik was?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven