tampon

16-01-2016 00:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
beppy

cupje
Met tampon zou ik niet doen, die gaat er lastig uit afterwards. Is mirena geen oplossing voor je? Met een vaste partner heb ik trouwens gewoon altijd seks gehad hoor, ongesteld of niet. De douche was er goed voor.
Seks met een tampon is niet heel slim

Softcups zijn er speciaal voor gemaakt om bloed op te vangen maar nog steeds te kunnen seksen

Of speciale sponsjes, heb je ook!
quote:Rooss4.0 schreef op 16 januari 2016 @ 00:38:

Met tampon zou ik niet doen, die gaat er lastig uit afterwards. Is mirena geen oplossing voor je? Met een vaste partner heb ik trouwens gewoon altijd seks gehad hoor, ongesteld of niet. De douche was er goed voor.heb ik zeker al overna gedacht, maar ben een beetje 'bang' voor de spookverhalen.. bekende was na spiraal na 3 maanden toch zwanger... en via verhalen is het een verschrikking als die geplaatst word
En ondertussen gewoon wel lekker stoppen met de pil en met condooms doen tot je een andere oplossing hebt?

Drie doorbraakbloedingen per maand word je toch helemaal krankjorum van
Je hebt speciale sponsjes, beppies heten ze. Die werken geweldig (jij en hij voelen er niets van). Alleen jammer dat ik het ding the morning after er met geen mogelijkheid (ook niet met hurken en douchekop erop) eruit kreeg. Het kostte zelfs de huisarts nog moeite om het ding te vinden en ze had twee tangen nodig om het te verwijderen.

Hier geen beppies meer.
quote:laathetlos schreef op 16 januari 2016 @ 00:42:

[...]

heb ik zeker al overna gedacht, maar ben een beetje 'bang' voor de spookverhalen.. bekende was na spiraal na 3 maanden toch zwanger... en via verhalen is het een verschrikking als die geplaatst wordTien jaar een mirena gehad en nooit zwanger geweest tot 'ie verwijderd was. Plaatsen is niet fijn, maar valt sommigen ook mee.
Waar koop je die "sponsjes????
Gewoon geen seks
quote:Lampie1986 schreef op 16 januari 2016 @ 01:44:

Waar koop je die "sponsjes????http://www.beppy.com/

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Beppy rules en nooit problemen gehad met eruit vissen
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
quote:netwakker schreef op 16 januari 2016 @ 02:08:

Beppy rules en nooit problemen gehad met eruit vissenWaarschijnlijk heb ik korte vingers
quote:hiltje schreef op 16 januari 2016 @ 00:52:

Je hebt speciale sponsjes, beppies heten ze. Die werken geweldig (jij en hij voelen er niets van). Alleen jammer dat ik het ding the morning after er met geen mogelijkheid (ook niet met hurken en douchekop erop) eruit kreeg. Het kostte zelfs de huisarts nog moeite om het ding te vinden en ze had twee tangen nodig om het te verwijderen.

Hier geen beppies meer.Zou het helpen als je de stofzuiger op volle kracht op je vagina zet?
Met een stukje natuurspons in je doos, onder andere te koop bij Dille en Kamille.
Ga naar je huisarts,vraag om een andere pil.
quote:Honeymoonquiz schreef op 16 januari 2016 @ 01:03:

[...]

Tien jaar een mirena gehad en nooit zwanger geweest tot 'ie verwijderd was. Plaatsen is niet fijn, maar valt sommigen ook mee.

Hier een zoon ondanks de mirena (die gewoon goed zat).

TO: gewoon met condooms. Hier ook seks ondanks menstruatie. Dan gooien we alles maar in de was.
quote:globe80 schreef op 16 januari 2016 @ 08:25:

[...]

Zou het helpen als je de stofzuiger op volle kracht op je vagina zet?
Ik heb wel eens in winkels gezocht naar die beppy's, maar niet gevonden. Kopen jullie ze dus altijd online?

Wat ik me nog afvroeg. Volgens de bebby website kun je tampons niet 's nachts gebruiken. Dat is natuurlijk een beetje onzin, want ik slaap er prima mee. Een beppy mag je maar 8 uur inhouden, is dat om een bepaalde reden. Het komt namelijk heus wel eens voor dat ik een tampon 10 uur in houdt, en dan gebeurt er weinig spannends. Lekt een beppy eerder door?
quote:MinkeDeWit schreef op 16 januari 2016 @ 14:21:

Ik heb wel eens in winkels gezocht naar die beppy's, maar niet gevonden. Kopen jullie ze dus altijd online?

Wat ik me nog afvroeg. Volgens de bebby website kun je tampons niet 's nachts gebruiken. Dat is natuurlijk een beetje onzin, want ik slaap er prima mee. Een beppy mag je maar 8 uur inhouden, is dat om een bepaalde reden. Het komt namelijk heus wel eens voor dat ik een tampon 10 uur in houdt, en dan gebeurt er weinig spannends. Lekt een beppy eerder door?

Nee, dat is geen onzin. Het komt maar weinig voor, maar Tamponziekte bestaat toch echt (een vriendin van mij heeft het gehad).

http://mens-en-gezondheid ... mpon-de-tamponziekte.html
Beppy lekt net zo snel door als tampon is mijn ervaring bij heftige menstruatiedagen. Te koop bij Christine le Duc
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Hmmm dat klinkt toch wel eng. Ik kan ze juist langer dragen omdat het om een paar druppels gaat (mini's). Dan is het dus nog riskanter.
Die beppy's blijven nooit zitten bij mij :(

Maar als het werkt is het een ideale oplossing
Ab imo pectore
quote:hoelahoepla schreef op 16 januari 2016 @ 14:34:

[...]

Nee, dat is geen onzin. Het komt maar weinig voor, maar Tamponziekte bestaat toch echt (een vriendin van mij heeft het gehad).

http://mens-en-gezondheid ... mpon-de-tamponziekte.htmlOngelooflijk hoe weinig mensen dit weten/serieus nemen.
Sex met een tampon in? Is dit een serieuze vraag? Hoe zie je dat voor je? Bij mij zou er niet een tampon en penis tegelijk in kunnen (mijn sekspartner is nogal groot geschapen). Maar ik kan me sowieso niet voorstellen dat het fijn vrijen is. Mocht het bij jou wel passen, vraag ik me af hoe lastig het gaat worden om de tampon er achteraf weer uit te krijgen. Dat je dit overweegt joh, ik zou het zelf echt nooit uitproberen.

Er zijn speciale cups te koop, die je kunt gebruiken ipv tampons. Google menstruatiecups.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven