Te 'dik' voor seks

12-10-2019 19:51 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zit ergens mee.. best wel erg op het moment. Ik weet van mezelf dat ik iets te zwaar ben en niet overal strak, maar ben gewoon een leuke meid die zich goed verzorgt en zich leuk kleed. Daarnaast let ik op mijn voeding en probeer ik voldoende te bewegen om wat kilo's kwijt te raken (weeg iets meer dan 80kg, ben 170 en 28 jaar).

Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend en mijn libido ligt duidelijk hoger dan van hem. Na de zoveelste keer aangegeven te hebben dat ik wel wat vaker seks zou willen omdat ik 1x in de maand echt te weinig vind kreeg ik eindelijk te horen waar het aan ligt dat we weinig seks hebben.

Het ligt aan dat ik een beetje buik en een beetje love handles heb... oftewel zoals veel vrouwen... hier en daar een vetje. Hij vindt mij daarom niet altijd even aantrekkelijk in de context dat hij zin heeft. (Hoewel zijn jonge heer wel regelmatig anders aan geeft). Hierdoor heeft hij dus niet altijd zin in seks met mij.

Het is dus niet dat we nooit seks hebben, maar het mag dus van mij wel wat vaker en dat weet hij. Toen ik vroeg wat hij dan in mij ziet, waarom we dan na ruim een jaar nog steeds samen zijn en waarom hij dan met mij samen wilde wonen (wat nu ook alweer ruim een half jaar is) gaf hij het volgende als antwoord:

Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk. "We zijn samen, omdat het in heel veel dingen wel goed zit tussen ons" (zegt hij en ik ben het er mee eens).

Om even een wat duidelijkere beeld te geven mijn vriend is gek op latex en leer. Dat vind hij heel sexy. Dus ik zei dat ik onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt

Verder wilt hij wel knuffelen, kusjes krijgen en geven, aan mijn borsten en billen zitten en lepeltje lepeltje liggen als we gaan slapen. Toch ben ik bang dat als dit zo door gaat we meer een broer zus relatie krijgen ipv een liefdesrelatie.

Is dit normaal hoe hij hier in staat? Wat moet ik hier mee? En heb ik dan echt zo'n hoog libido?

Ik hou ontzettend van hem, we kunnen lachen maar ook goed praten, alleen wat de seks betreft ben ik ontevreden en krijg ik deze redenen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Liefs
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
21-11-2019 12:29
Ik las ‘niet mager’. :)
Tja...ik vind 60 k als je 170 lang bent vrij slank eigenlijk. Maar zij laat het klinken alsof het tegen het dik zijn aan ligt.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
21-11-2019 12:32

Sowieso vind ik de suggestie van anorexia die je eerder deed vrij schunnig.
En ik vind het vrij schunnig om vrouwen die een paar kilootjes meer wegen meteen dik te noemen.
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:32
Tja...ik vind 60 k als je 170 lang bent vrij slank eigenlijk. Maar zij laat het klinken alsof het tegen het dik zijn aan ligt.
Zo laat ze het helemaal niet klinken. Bijzondere interpretatie.
anoniem_381635 wijzigde dit bericht op 21-11-2019 12:36
0.18% gewijzigd
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:33
En ik vind het vrij schunnig om vrouwen die een paar kilootjes meer wegen meteen dik te noemen.
80 kg bij 1.70 is niet "een paar kilootjes". Dat afzwakken van een ongezond lichaam toch altijd. Dat je niet wilt afvallen is prima, lekker zelf weten, maar ga niet doen alsof het de standaard is.
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:33
En ik vind het vrij schunnig om vrouwen die een paar kilootjes meer wegen meteen dik te noemen.
Ook dat schrijf ik nergens.
Snowpink schreef:
21-11-2019 12:35
Zo laat ze het helemaal niet klinken. Bijzondere interpretatie.
Idd lezen is vaak moeilijk oor sommige mensen. En ik ben echt niet mager, ook niet dik, maar totaal niet mager.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
21-11-2019 12:36
80 kg bij 1.70 is niet "een paar kilootjes". Dat afzwakken van een ongezond lichaam toch altijd. Dat je niet wilt afvallen is prima, lekker zelf weten, maar ga niet doen alsof het de standaard is.

Dat doe ik ook niet. Maar het is niet ongezond te dik. Dus doe niet of ik obese ben ofzo. Want dat is echt belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-11-2019 12:36
Ook dat schrijf ik nergens.
Je zegt duidelijk dat vrouwen die 80 wegen geen licht overgewicht hebben.Dat zeg je zelf net.
Dus dan zeg je eigenlijk gewoon dat ze dik zijn. Moeilijk he....onthouden wat je hebt geschreven. Of het zelf nog kunnen begrijpen.
anoniem_390966 wijzigde dit bericht op 21-11-2019 12:46
2.28% gewijzigd
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:43
Dat doe ik ook niet. Maar het is niet ongezond te dik. Dus doe niet of ik obese ben ofzo. Want dat is echt belachelijk.
Aha, vandaar die lange tenen. Ik zeg ook niet obees, maar nogmaals: als je er zelf tevreden mee bent hoef je volgens mij niet alles zo uit z'n verband te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
21-11-2019 12:45
Aha, vandaar die lange tenen. Ik zeg ook niet obees, maar nogmaals: als je er zelf tevreden mee bent hoef je volgens mij niet alles zo uit z'n verband te trekken.
Heel eerlijk. Ik voel me een klein beetje aangesproken ja.
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:47
Heel eerlijk. Ik voel me een klein beetje aangesproken ja.
Dat kan niemand voor je wegnemen dus in de verdediging gaan kost je alleen maar energie.
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:33
En ik vind het vrij schunnig om vrouwen die een paar kilootjes meer wegen meteen dik te noemen.
Nou ja, TO weegt meer dan ik, is significant minder lang, dus volgens mij zou ik haar ook dik vinden. Ze heeft in ieder geval overgewicht.

Dat mag je toch benoemen?
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:43
Dat doe ik ook niet. Maar het is niet ongezond te dik. Dus doe niet of ik obese ben ofzo. Want dat is echt belachelijk.
Het is wel ongezond, nog niet obese.
Fantastic_Ambiance schreef:
21-11-2019 12:45
Je zegt duidelijk dat vrouwen die 80 wegen geen licht overgewicht hebben.Dat zeg je zelf net.
Dus dan zeg je eigenlijk gewoon dat ze dik zijn. Moeilijk he....onthouden wat je hebt geschreven. Of het zelf nog kunnen begrijpen.
Dit schreef ik ; Dus lijkt me wel iets meer dan een paar kilo teveel .
En dat klopt gewoon. 80 kilo is niet een kilo of 2,3 teveel. Voorheen was het zo dat je ongeveer een "normaal" gewicht had als je tussen 60 en 70 woog, nu is 72 de grens las ik.
Gezien de grote ophef zitten er op dit forum veel vrouwen met overgewicht ;-)

Gewicht + lengte zegt weinig. Alles draait om het vetpercentage.
Ik(slanke man) val persoonlijk op vrouwen met een vetpercentage tussen
de 15% en 33%. Alles daarover is voor mij dik of obesitas.
Alle reacties Link kopieren
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 13:08
Gezien de grote ophef zitten er op dit forum veel vrouwen met overgewicht ;-)

Gewicht + lengte zegt weinig. Alles draait om het vetpercentage.
Ik(slanke man) val persoonlijk op vrouwen met een vetpercentage tussen
de 15% en 33%. Alles daarover is voor mij dik of obesitas.

Wat een nare reactie.
Wie ben jij dan?
Adonis met een gouden lul ??
Ga jij effe lekker vetpercentages meten.. doet een vriend van mij ook.. om te bepalen of een varken slachtrijp is.
Oh' en ga nu niet hooghartig denken: "Kijk.. ik heb een zwaarlijvige trut op de tenen getrapt!"
Geen ribbel of randje aan mijn lijf hoor! en daar train ik hard voor.
Maar dat toontje van jou.. ga fietsen man!
Pindakaasjes schreef:
21-11-2019 13:19
Wat een nare reactie.
Wie ben jij dan?
Adonis met een gouden lul ??
Ga jij effe lekker vetpercentages meten.. doet een vriend van mij ook.. om te bepalen of een varken slachtrijp is.
Oh' en ga nu niet hooghartig denken: "Kijk.. ik heb een zwaarlijvige trut op de tenen getrapt!"
Geen ribbel of randje aan mijn lijf hoor! en daar train ik hard voor.
Maar dat toontje van jou.. ga fietsen man!
Hahaha, ik had al een vermoeden dat mijn post een stortvloed aan schijt zou veroorzaken. Nou zwaarlijvige pindakaasje, ik schrijf wat ik vind en daar ben ik heel eerlijk over.

Ik heb ook een harde mening over rokende en behaarde vrouwen, maar die zal ik je besparen anders zijn er nog meer teentjes kapot getrapt.

We leven in een rare maatschappij waarin mannen niet openlijk mogen zeggen dat dikke vrouwen niet mooi en gezond zijn,
maar tegelijkertijd worden dikke mannen zonder bedenkingen gewetst en beledigd. Helaas zijn die mannen niks anders gewend en weten zij dat vrouwen niks moeten hebben van dikke mannen(type bierbuik. en man-boobs).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, nou kapitein met je dikke bierbuik.. predik nog effe door!
Je maakt verder echt geen indruk.. behalve op je bankstel waarin ongetwijfeld een complete zitkuil ontstaan is.
Teksten zoals die van jou verwijzen inmiddels echt wel naar een bepaald type man.
Laat me raden.. je scheert vast ook je hoofd kaal omdat die Monnikenkrans je 'zo niet' seksy staat.
Hou toch op!
Alle reacties Link kopieren
We kunnen gewoon kort zijn, dik is gewoon niet mooi. En als je partner dus steeds dikker wordt kan dat een issue worden.
Alle reacties Link kopieren
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 13:08
Gezien de grote ophef zitten er op dit forum veel vrouwen met overgewicht ;-)

Gewicht + lengte zegt weinig. Alles draait om het vetpercentage.
Ik(slanke man) val persoonlijk op vrouwen met een vetpercentage tussen
de 15% en 33%. Alles daarover is voor mij dik of obesitas.
Wat een ontzettend domme reactie is dit zeg. Heremetijd. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-11-2019 13:19
Wat een nare reactie.
Wie ben jij dan?
Adonis met een gouden lul ??
Ga jij effe lekker vetpercentages meten.. doet een vriend van mij ook.. om te bepalen of een varken slachtrijp is.
Oh' en ga nu niet hooghartig denken: "Kijk.. ik heb een zwaarlijvige trut op de tenen getrapt!"
Geen ribbel of randje aan mijn lijf hoor! en daar train ik hard voor.
Maar dat toontje van jou.. ga fietsen man!
En dit. :applause:
beetjegek schreef:
21-11-2019 13:55
We kunnen gewoon kort zijn, dik is gewoon niet mooi. En als je partner dus steeds dikker wordt kan dat een issue worden.
Nou, jij vindt het niet mooi. Overigens heeft het ook bepaald niet mijn voorkeur, maar er zijn ook mannen die wel op steviger of dikke vrouwen vallen.

Dat veel dikker of veel dunner worden een issue kan worden is natuurlijk een feit.
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk vind mannen die wat steviger zijn ook veel aantrekkelijker. Zeker die mannen met zo buikje jamm :heart:
Mannen die er slank uitzien vind ik helaas minder aantrekkelijk.
Er is voor mijn gevoel dan gewoon weinig om aan te zien bij zo´n man.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
21-11-2019 12:36
80 kg bij 1.70 is niet "een paar kilootjes". Dat afzwakken van een ongezond lichaam toch altijd. Dat je niet wilt afvallen is prima, lekker zelf weten, maar ga niet doen alsof het de standaard is.
Het is ook weer niet fors te veel, namelijk zeg maar ruim 7,5 kilo. Overigens is het tegenwoordig meer in zwang om naar de tailleomvang te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jullie kunnen wel blijven bekvechten, maar TO heeft nooit meer gereageerd.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven