Te groot!!!!

18-03-2010 22:19 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond,

Ik zit met een probleem. Mijn partner is zo groot geschapen dat ik hem niet oraal kan bevredigen. Ik krijg die eikel gewoon niet in mijn mond haha.. Heeft iemand tips? Zodat ik hem ook een oraal kan bevredigen?
Alle reacties Link kopieren
Maar goed. Verder geen tips hier, anders dan de kaakchirurg al je tanden en eventueel ook je gehele onderkaak te laten verwijderen.
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 22:53:

Misschien de 18+ link even vervangen voor iets anders waar de maat duidelijk van wordt. Een... ehhh... foto van een losse onderarm ofzo. *grijns*
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 22:56:

Maar goed. Verder geen tips hier, anders dan de kaakchirurg al je tanden en eventueel ook je gehele onderkaak te laten verwijderen. Hihi
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat hij een kunstmond kan laten maken van silicone, met knalrode lippen en zuigfunctie. Heeft-ie niemand meer nodig. En ook geen last van tanden.
Alle reacties Link kopieren




Vrees dat je wanneer je het zelf probeert echt een ritje Eerste Hulp kunt boeken, wegens een kaakverklemming.
Wat wilde ik nou toch typen?
Geloven jullie nou echt dat meneer-van-to zo'n enorme lul heeft?
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahaha, bij deze ben je niet altijd gezegend wanneer je groot geschapen bent!! De eerste keer schrok ik me rot, plaatje is wel van toepassing hahaha..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 18 maart 2010 @ 23:03:

Geloven jullie nou echt dat meneer-van-to zo'n enorme lul heeft? Als dat zo is denk ik dat de meneer-van-to misschien wel een paard is
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 18 maart 2010 @ 23:03:

Geloven jullie nou echt dat meneer-van-to zo'n enorme lul heeft? Geloof me, ze bestaan ;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn fricandel valt spontaan uit men mond...
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:berbke schreef op 18 maart 2010 @ 23:06:

Mijn fricandel valt spontaan uit men mond...
Alle reacties Link kopieren
Hoelang ken jij je partner ?



(Niet dat het iets met je vraag te maken heeft, wel met de tijd die je hebt gehad om uit te vinden wat je daar ( ) mee kan)
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je oefenen!



Eerst met een fricadel, dan met een braadworst, dan met een kroketje, zo langzaamaan stap je over op de groenten.. komkommer, courgette, aubergine.... en dan moet je er wel zijn toch?



Ik bedoel...



Ik zit liever op de eerste hulp met een aubergine in mijn mond die ik er vanwege kaakklemmen niet meer uit krijg dan vanwege een... eeehhhhh... onderarm dus.
Alle reacties Link kopieren
Da's een ehhhh....best piemeltje, zulle we maar zegge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
WTF! Die foto! Dat kan toch niet?! Of is het een heeeeel klein meisje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enneaaa schreef op 18 maart 2010 @ 23:09:

Hoelang ken jij je partner ?



(Niet dat het iets met je vraag te maken heeft, wel met de tijd die je hebt gehad om uit te vinden wat je daar ( ) mee kan)1 jaar nu waarvan we een half jaar ongeveer seks hebben.. Volgens mij weet ik over 2 jaar nog steeds niet wat ik er mee aan moet hoor haha.. Kan je je kaken niet oprekken ofzo hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 18 maart 2010 @ 23:03:

Geloven jullie nou echt dat meneer-van-to zo'n enorme lul heeft?



Ik weet dat er enorme lullen bestaan, waarom zou TO niet de pech/ het geluk kunnen hebben er één te treffen? Die mannen zitten niet opgesloten in een reservaat, hoor ; die lopen gewoon vrij rond.

En al zou het wishfull thinking zijn ; als ze er nu over praat weet ze in ieder geval wat ze moet doen als ze er ooit één tegenkomt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De penissen van de meeste volwassen mannen zijn stijf tussen de tussen de 12 en 18 cm lang.

· De kleinste zijn de zogenaamde micropenissen, die volgroeid en stijf niet groter zijn dan een paar cm.

· De grootste zijn stijf meer dan 20 cm, maar zo’n formaat is uitzonderlijk. Zo komt een penis van 25 cm bij minder dan 1 op de 10.000 mannen voor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Loreyi schreef op 18 maart 2010 @ 23:15:

WTF! Die foto! Dat kan toch niet?! Of is het een heeeeel klein meisje?nee hoor, komt door de piemel dat ze klein lijkt hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Enneaaa schreef op 18 maart 2010 @ 23:09:

Hoelang ken jij je partner ?Ik gok zo'n 30 cm.
Alle reacties Link kopieren
Owk.... maar ik denk dat je zoals BGB als eerste ongeveer al zei niet veel anders kan dan ....likken . Dit kan je niet proberen dat wordt echt spugen en dat is niet leuk tijdens sex. Alhoewel leuk spelen met zijn eikel kan toch?
quote:_Druifje_ schreef op 18 maart 2010 @ 23:18:

[...]





nee hoor, komt door de piemel dat ze klein lijkt hahaha



Maar hoe groot is die piemel in godsnaam? In centimeters?



*is in shock, heeft zoiets nog nooit gezien*
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 maart 2010 @ 23:18:

De penissen van de meeste volwassen mannen zijn stijf tussen de tussen de 12 en 18 cm lang.

· De kleinste zijn de zogenaamde micropenissen, die volgroeid en stijf niet groter zijn dan een paar cm.

· De grootste zijn stijf meer dan 20 cm, maar zo’n formaat is uitzonderlijk. Zo komt een penis van 25 cm bij minder dan 1 op de 10.000 mannen voor.Ze zeggen toch ook dat donkere mannen groter geschapen zijn?? Misscien ligt he daaraan, ik heb een zeldzame lul tot mijn beschikking hahaha.. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet altijd blij mee ben.
Alle reacties Link kopieren
Maar Druifje, even heel impertinent hoor, maar valt ermee te neuken, met zo'n grote? Dat krijg je toch nooit bínnen?!
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 23:20:

[...]





Ik gok zo'n 30 cm.



Dat is lang , niet meer aan pijpen beginnen.... dan is het wel klaar.





Geloof niet dat je hier een oplossing voor gaat vinden TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven