Te groot!!!!

18-03-2010 22:19 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond,

Ik zit met een probleem. Mijn partner is zo groot geschapen dat ik hem niet oraal kan bevredigen. Ik krijg die eikel gewoon niet in mijn mond haha.. Heeft iemand tips? Zodat ik hem ook een oraal kan bevredigen?
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 23:22:

Maar Druifje, even heel impertinent hoor, maar valt ermee te neuken, met zo'n grote? Dat krijg je toch nooit bínnen?!Je bent me voor ...
Alle reacties Link kopieren
Nou,, veel glijmiddel.. heel veel glijmiddel..

Zodra hij er helemaal in zit is er geen probleem mar het erin komen is tanden bijten. Soms in de ban van de daat stoot hij flink door, dat is ook niet zo prettig. Dan voel je het zo ongeveer midden je baarmoeder zitten haha..
Alle reacties Link kopieren
Goh, normaal heb ik een hekel aan 4 uitroeptekens in topic titels, maar ik vind ze hier zeer van toepassing!!!
Alle reacties Link kopieren
. De man die in het bezit zou zijn van de grootste penis ter wereld (34,5 centimeter in erectie);Jonah Falcon .





Rolling Stone reports Falcon's penis as 9.5 inches (24 cm) in length when flaccid and 13.5 inches (34 cm) in length when erect.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Druifje_ schreef op 18 maart 2010 @ 22:19:

Goeieavond,

Ik zit met een probleem. Mijn partner is zo groot geschapen dat ik hem niet oraal kan bevredigen. Ik krijg die eikel gewoon niet in mijn mond haha.. Heeft iemand tips? Zodat ik hem ook een oraal kan bevredigen?Je moet niet proberen het hele geval in je mond te nemen. Gewoon vastpakken en aan de zijkant zo ver mogelijk je mond erom sluiten. Veel spuug erop, veel handwerk ondertussen en veel verschillende plekjes langsgaan, sabbelen en doen. niet alleen de eikel! Enne ballen likken terwijl je met twee handen bezig bent zal hij ook niet afwijzen geloof me!
Alle reacties Link kopieren
quote:ninon schreef op 18 maart 2010 @ 23:26:

Goh, normaal heb ik een hekel aan 4 uitroeptekens in topic titels, maar ik vind ze hier zeer van toepassing!!!



Hahaha my thoughts!



Wow ik hoop ze toch nooit ZO enormous tegen te komen..

Sterkte? ;)
Alle reacties Link kopieren
Godsammekrakke wat een verhaal..... wens je sterkte met euh je bijzonder toegeruste partner.
Alle reacties Link kopieren
Als oraal niet gaat moet je andere kunsten uit de kast halen :



http://www.handjobadvice. ... rivate+gYZtW7+index.html+
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is te hopen dat deze meneer niet naakt slaapt zeg, als die zich omdraait slaat ie je knock-out!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me geen fijne exercitie...
Alle reacties Link kopieren
quote:glider5 schreef op 18 maart 2010 @ 23:27:

[...]



Je moet niet proberen het hele geval in je mond te nemen. Gewoon vastpakken en aan de zijkant zo ver mogelijk je mond erom sluiten. Veel spuug erop, veel handwerk ondertussen en veel verschillende plekjes langsgaan, sabbelen en doen. niet alleen de eikel! Enne ballen likken terwijl je met twee handen bezig bent zal hij ook niet afwijzen geloof me!Je hebt er ervaring mee verstand van Glijer?



Wil het beffen ook al wat lukken?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo te groot ? Een vagina is toch flexibel, want er kan zelfs een baby uitfloepen. Als je de technische aspecten bestudeert werkt sex net als een verbrandingsmotor: Een cylinder die in een zuiger op en neer gaat. En als de cylinder oververhit raakt, knalt er olie uit de cylinderkop .



En anders laat je hem eerst een uurtje swaffelen als hij te opgewonden is. Dan is ie wat gekrompen en dan wil het wel passen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
@Robin hoeveel vrouwen heb jij het bed in gepraat met deze mooie vergelijking?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha het past ook wel, een baby uitperson gaat ook niet gemakkelijk.

Dan kan je poenani flexibel zijn.

Bedankt voor jullie medeleven !
Alle reacties Link kopieren
Ehhhh... Robin28m, een beetje vrouw scheurt úit als er een baby door komt. Zelfs als dat maar een heel klein baby'tje is. Nog los van dat er vóórdat die baby er door komt van alles verweekt is geraakt, zodat het überhaupt past. Zodra die baby er eenmaal uit is, is terugstoppen bovendien geen optie meer. D'r uit werkt toch nét even anders dan d'r in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin28m schreef op 18 maart 2010 @ 23:39:

Hoezo te groot ? Een vagina is toch flexibel, want er kan zelfs een baby uitfloepen.Ik weet niet of jij ooit bevallen bent, maar da's echt niet iets wat je een paar keer per week wilt reconstrueren hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat een reacties allemaal :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Poeszie schreef op 18 maart 2010 @ 23:41:

@Robin hoeveel vrouwen heb jij het bed in gepraat met deze mooie vergelijking? Tja, als je nickname Robin28m (= 28 meter?) is dan begrijp ik wel dat hij er baat bij heeft vrouwen ervan te overtuigen dat het wel past.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 23:43:

een beetje vrouw scheurt úit als er een baby door komt.





Ik wist het, ik ben geen echte vrouw



Maarre...na drie best enorme koters eruit kan er ook best één enorme euh... dátte... ín.

Ik ga ook zo eentje zoeken dan heb ik geen gezeur meer over het grote gapende zwarte gat



En wb het pijpen....dat had je de eerste keer dat je 'm zag moeten doen, denk dat je mond van verbazing al aardig openviel....had er zó ingekund
Alle reacties Link kopieren
@Robin28m :



Een kind is geen piemel in hefttige seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin28m schreef op 18 maart 2010 @ 23:39:

Hoezo te groot ? Een vagina is toch flexibel, want er kan zelfs een baby uitfloepen.Het ging om orale sex. En een baby uitbraken zou mij toch een stuk moeilijker afgaan dan een baby via het geboortekanaal ter wereld brengen.
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Druifje_ schreef op 18 maart 2010 @ 23:45:

Hahaha, wat een reacties allemaal :DAltijd pret hier he?
Erg klein issie niet nee. Dat wordt likken ipv zuigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:whoomii schreef op 18 maart 2010 @ 23:49:

[...]





Het ging om orale sex. En een baby uitbraken zou mij toch een stuk moeilijker afgaan dan een baby via het geboortekanaal ter wereld brengen.Ja, je zou maar ontsluiting aan je hoofd hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:whoomii schreef op 18 maart 2010 @ 23:49:

[...]





Het ging om orale sex. En een baby uitbraken zou mij toch een stuk moeilijker afgaan dan een baby via het geboortekanaal ter wereld brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven