Teveel vagen

03-09-2013 13:10 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Probleem!

Mijn man heeft zich tijden geleden ingeschreven bij zon sex chat site. Uiteraard zonder dat ik ervan wist.

En: hij heeft daarna 2x mensen hiervan ontmoet, beide 2x.

Hij heeft een vrouw ontmoet, die naar eigen zeggen vaginaal kon klaarkomen: maar wat gelukkig niet lukte. (Mij lukt het ook niet, en mijn man zei altijd dat hij dat geen probleem vond)

En hij heeft een man ontmoet, die hem gezogen heeft. En zijn kwakje heeft doorgeslikt. (Dit deed ik eerder ook nooit, maar toevallig aantal week geleden erachter gekomen dat het toch best meevalt.)

Mijn man zegt alleen nooit homoseksuele gevoelens te hebben. En hij zegt ook dat hij niks bij die man gedaan heeft.

Maar ik snap het gewoon niet, je krijgt je lul toch niet omhoog als geen homoseksuele gevoelens hebt, toch?

Ik snap er gewoon allemaal helemaal niks van.

Iemand ideeën wat ik ermee moet?

Graag wel beetje serieus. (Ok, beetje boel dan

(Overigens sta ik trouwens open voor veel dingen en heb mijn man vaak gevraagd naar zijn fantasieën e,d, maar die had hij nooit zei hij.

Verder heeft hij over het hele onderwerp vaak glashard gelogen. Heb hem best vaak gevraagd of er iets was, dat ik iets moest weten, of er iemand was, e.d. Ik had gewoon een bepaald gevoel ofzo)
Dus je man is vreemd gegaan, maar dat is geen probleem?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je zit er verder niet mee? Vraagt je alleen af waarom?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Een heeeeel groot probleem. Ik voel me echt vreselijk bedrogen en vernederd en verdrietig en nog veel meer van dat soort woorden. Het is niet eens te beschrijven hoe het voelt.

Ik snap er alleen helemaal niks van.

Zit nog in de waarom fase geloof ik en het alles willen weten en achterhalen.
quote:Fame schreef op 03 september 2013 @ 13:13:

Dus je man is vreemd gegaan, maar dat is geen probleem?

En hier bewust naar op zoek gegaan.

Ik had hem met z'n computer op straat gezet.
Aaaha... had ik niet begrepen uit je OP.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Ik zie alles ook allemaal steeds maar voor me.

Dat ie doelbewust naar die mensen toe ging en daar aanbelde.

Dat hij mij en de kinderen op dat moment vergat?

Alleen aan zichzelf dacht.

En het allemaal zo doelbewust geregeld lijkt te hebben,

Alleen chatten over seks met andere vrouwen (of dus mannen, dat is ook al zoiets vreemds) zou ik al vreselijk gevonden hebben.

Maar dit is nog vele malen erger.
quote:vivasasje schreef op 03 september 2013 @ 13:10:

Hij heeft een vrouw ontmoet, die naar eigen zeggen vaginaal kon klaarkomen: maar wat gelukkig niet lukte.

?????????????

Snap geen jota van je verhaal.......
Ik zou hem inderdaad best op straat willen gooien.

Dat zei ik ook altijd tegen andere mensen waarvan ik hoorde dat er iemand was vreemdgegaan.

Maar het nu anders op de 1 of andere manier. We zijn gewoon al zo lang samen. Vanaf ons 18e en we zijn nu 31. We hebben kinderen, een koophuis, etc.

Ik hou ook gewoon van hoe hij is of was. Of wie is hij eigenlijk?

Ik heb het idee dat ik er voor moet vechten ofzo, ook voor de kinderen. Dat ik het een kans moet geven. Maar ik weet niet of ik dat wel kan....
quote:vivasasje schreef op 03 september 2013 @ 13:10:Maar ik snap het gewoon niet, je krijgt je lul toch niet omhoog als geen homoseksuele gevoelens hebt, toch?Dat is niet waar hoor. Er zijn zat mannen die 'm ook omhoog krijgen in de aanwezigheid van een naakte, afstandelijk lelijke vrouw. Dat betekent dat het bij mannen puur om het gevoel gaat. En dus maakt het niet uit of een man of een vrouw het doet, stijf wordt ie toch.
quote:boerderijgeit028 schreef op 03 september 2013 @ 13:20:

[...]

?????????????

Snap geen jota van je verhaal.......

Sorry, ik voel me ook zo druk in mijn hoofd.

Komt hier op neer: ik kan niet vaginaal klaarkomen, wat jammer is, maar ook weer niet zo erg dat het onze sex erg beïnvloedt. Ik kom l anders klaar zeg maar.

Hij zegt het ook nooit erg gevonden te hebben.

Maar toch vond hij heel 'toevallig' via de chat een dame, vlakbij zijn werk, die zei het heel makkelijk te kunnen.

Dus hebben ze een afspraakje gemaakt (2x in totaal) ze hebben sex gehad. Maar jammerdebammer, kwam ze niet vaginaal klaar. Jammer voor mijn man, want die wilde dat kennelijk een keer meemaken,

Maar ik ben er wel blij om ofzo dat het niet lukte. Dan had ik me helemaal zon loser gevoeld.

Ik heb wat dat betreft ook meer zoiets van: ha-ha!
Je kan toch niet verder met zo'n man???
quote:vivasasje schreef op 03 september 2013 @ 13:25:

[...]

Komt hier op neer: ik kan niet vaginaal klaarkomen, wat jammer is, maar ook weer niet zo erg dat het onze sex erg beïnvloedt.

Meid dat lukt mij ook niet hoor! Je bent hier heus niet de enige in, dus je hoeft je niet raar of onzeker hierover te voelen.

Wat zou jij een vriendin of je dochter (als je die hebt) in zo'n situatie adviseren? Als jij er bv objectief naar zou kunnen kijken.
Ik zou sowieso een SOA-test eisen.

[...]

Komt hier op neer: ik kan niet vaginaal klaarkomen, wat jammer is, maar ook weer niet zo erg dat het onze sex erg beïnvloedt. Ik kom l anders klaar zeg maar.

Maar toch vond hij heel 'toevallig' via de chat een dame, vlakbij zijn werk, die zei het heel makkelijk te kunnen.

Dus hebben ze een afspraakje gemaakt (2x in totaal) ze hebben sex gehad. Maar jammerdebammer, kwam ze niet vaginaal klaar. Jammer voor mijn man, want die wilde dat kennelijk een keer meemaken,

Maar ik ben er wel blij om ofzo dat het niet lukte. Dan had ik me helemaal zon loser gevoeld.

Ik heb wat dat betreft ook meer zoiets van: ha-ha!Wat maakt het uit of die vrouw wel- of niet klaarkomt. Hallooo, je man is vreemdgegaan: 2x!!! En nu doet ''ie het niet meer of gaat hij weer op zoektocht naar een vrouw en/of man?

[...]

Ik heb wat dat betreft ook meer zoiets van: ha-ha!Dat lukt zoveel vrouwen niet. En hier hoef je je helemaal geen loser om te voelen. De enige die hier zich een loser moet voelen is je man.
quote:boerderijgeit028 schreef op 03 september 2013 @ 13:36:

[...]

Meid dat lukt mij ook niet hoor! Je bent hier heus niet de enige in, dus je hoeft je niet raar of onzeker hierover te voelen.

Wat zou jij een vriendin of je dochter (als je die hebt) in zo'n situatie adviseren? Als jij er bv objectief naar zou kunnen kijken.

Ik wil me ook niet onzeker voelen. Ik ben ook niet de fout in gegaan enzo. Maar het maakt me toch zo verdrietig dat hij ergens anders op zoek gegaan is naar mijn tekortkomingen. Kan de hele dag wel janken.

En wat ik mijn dochter zou adviseren: heb ik mezelf (en hem) ook al gevraagd. Ik denk dumpen...

Ik weet ook gewoon niet hoe ik hem ooit weer moet vertrouwen of hoe ik me ooit weer veilig bij hem moet voelen.

Maar aan de andere kant weet ik ook niet of ik ooit nog weer een andere man zou kunnen vertrouwen.

Ik heb wel het idee dat dit alles mij behoorlijk beschadigt en dat het iets is wat ik gewoon de rest van mijn leven bij me draag. Dat iemand van wie ik hou zo hard tegen me gelogen heeft en me zo bedrogen heeft.
Die zou van mij geen SOAtest hoeven te doen, want die kwam er letterlijk en figuurlijk niet meer in.

Meneer gaat zonder jouw weten op zoek naar seks, voert het daadwerkelijk uit in verschillende contacten, komt het jou opbiechten tot in de details aan toe (laat me eens raden, HIJ voelde zich daarna beter en zoooo opgelucht?) en jij weet niet wat te doen?

Hij wil toch meer/andere/spannende handelingen? Wat dacht je van 'm bij z'n kloten pakken en flink omdraaien? Gevolgd door een schop onder z'n hol? Kleren kan hij in de voortuin wel oprapen, waar jij ze uit het raam geflikkerd hebt nadat je bij elke broek het kruis eruit geknipt hebt.
quote:vivasasje schreef op 03 september 2013 @ 13:42:

[...]

Ik wil me ook niet onzeker voelen. Ik ben ook niet de fout in gegaan enzo. Maar het maakt me toch zo verdrietig dat hij ergens anders op zoek gegaan is naar mijn tekortkomingen. Kan de hele dag wel janken.

Hij schuift het jou dus in de schoenen dat hij is vreemdgegaan: omdat jij niet vaginaal kunt klaarkomen. Maar die man dan met wie hij vanalles heeft gedaan, wat is daar de reden van?

Niet schuldig voelen! Hij zit fout en jij niet.
Euh..jullie sexleven mag echt geen excuus voor hem zijn om "om ergens anders op zoek te gaan naar jouw tekortkomingen".

En hij heeft dus in totaal 4 ontmoetingen gehad, met 2 verschillende mensen.

Hij is niet eens verliefd geworden ofzo, het ging hem echt alleen puur om de sex?!

En daar zet hij jullie en de kinderen voor op het spel?

Doet jouw verdriet hem eigenlijk ook wat?

Of blijft hij jou de schuld geven?

En je bent nog bij hem, omdat?
Hij biechtte helemaal niks aan mij op....

Hij deed altijd volkomen normaal, maar ik had al tijden een bepaald gevoel dat er iets was. Dat er iets niet klopte.

Heb hem vaak gevraagd, maar hij ontkende altijd alles.

Vorige week zaterdag heb ik zijn geschiedenis op safari in zijn computer geopend. En toen kwam ik erachter dat hij een speciaal mailadres had aangemaakt die hij dus gebruikte voor de chat sites.

Dus toen ik hem vroeg wat hij allemaal in Haarlem uitspookt als hij daar een nacht slaapt in de week vertelde hij dat hij daar alleen af en toe met collega's wat drinkt, maar verder gewoon in zijn hotel zit.

Hij deed gewoon echt boos en verbijsterd toen ik hem het echt zo vroeg.

En toen vertelde ik dus wat ik gevonden had op zijn computer.

Hij gaf toen alleen toe dat hij af en toe chatte, maar hij had echt nooooit iets echt met iemand gedaan.

Maar uit de mailtjes die ik had gelezen kon je mij dat echt niet meer wijsmaken.

Dus uiteindelijk gaf hij alles toe.

Zo is het zo'n beetje verlopen.
Ik snap niet hoe je het nog trekt om nog bij hem te zijn.

Ik sta niet in jouw schoenen, en ik zeg ook altijd je weet niet wat je doet ook al gaat je vriend/vriendin/man/vrouw vreemd, ook al roep je nu heel hard dan is direct de grens bereikt en kan ie oprotten.

Maar van deze situatie begrijp ik oprecht niks.

Vaak lees je hier verhalen over mensen die verliefd zijn geworden of zich hebben laten mee slepen, maar dat ze dan wel oprecht spijt hebben en ervoor willen vechten om het vertrouwen enz weer terug te winnen.

En als jouw man gewoon achter je rug om sex om de sex had enkel en alleen om aan zn eigen trekken te komen terwijl hij toch wel geweten moet hebben (toch?) wat hij jou daar mee aan zou doen, wat betekenen jullie dan voor hem? jullie relatie, en jullie kinderen? en de gemoedstoestand van iedereen?

Of heb je hem doen geloven dat hij gewoon zn gang kon gaan als ie daar zin in had?
En wat nu? Heeft hij er spijt van? Gaat hij nog een keer afspreken? Ziet hij in dat zijn gedrag echt niet kan?
Iewl wat een viezerd die man van jou.. Ie hij zó'n oversekste viespeuk dat 't hem niet uitmaakt of hij m bij een andere vrouw naar binnen drukt of bij een vent in de mond?

Bah, hier heb ik geeneens woorden voor.
Komt wel goed, schatje!
quote:vivasasje schreef op 03 september 2013 @ 13:54:Hij biechtte helemaal niks aan mij op. hij ontkende altijd alles..vertelde hij dat hij daar.gewoon in zijn hotel zit. Hij deed gewoon echt boos en verbijsterd toen ik hem het echt zo vroeg..hij had echt nooooit iets echt met iemand gedaan..uiteindelijk gaf hij alles toe.Charmant zo'n man die pas open en eerlijk tegen je is wanneer je hem met de bewijzen confronteert. Blijft hij die wekelijkse nacht in 't hotel houden voor z'n werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven