Teveel vagen

03-09-2013 13:10 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Probleem!

Mijn man heeft zich tijden geleden ingeschreven bij zon sex chat site. Uiteraard zonder dat ik ervan wist.

En: hij heeft daarna 2x mensen hiervan ontmoet, beide 2x.

Hij heeft een vrouw ontmoet, die naar eigen zeggen vaginaal kon klaarkomen: maar wat gelukkig niet lukte. (Mij lukt het ook niet, en mijn man zei altijd dat hij dat geen probleem vond)

En hij heeft een man ontmoet, die hem gezogen heeft. En zijn kwakje heeft doorgeslikt. (Dit deed ik eerder ook nooit, maar toevallig aantal week geleden erachter gekomen dat het toch best meevalt.)

Mijn man zegt alleen nooit homoseksuele gevoelens te hebben. En hij zegt ook dat hij niks bij die man gedaan heeft.

Maar ik snap het gewoon niet, je krijgt je lul toch niet omhoog als geen homoseksuele gevoelens hebt, toch?

Ik snap er gewoon allemaal helemaal niks van.

Iemand ideeën wat ik ermee moet?

Graag wel beetje serieus. (Ok, beetje boel dan

(Overigens sta ik trouwens open voor veel dingen en heb mijn man vaak gevraagd naar zijn fantasieën e,d, maar die had hij nooit zei hij.

Verder heeft hij over het hele onderwerp vaak glashard gelogen. Heb hem best vaak gevraagd of er iets was, dat ik iets moest weten, of er iemand was, e.d. Ik had gewoon een bepaald gevoel ofzo)
Ik ben nog bij hem omdat:

Ik niet beter weet dan dat ik bij hem ben (vanaf mijn 18e)

Omdat ik van hem hou

Omdat we al zoveel dingen hebben meegemaakt: leuke dingen, hele erge dingen. En alles samen altijd hebben doorstaa

Omdat we samen kinderen hebben

Omdat we het nooit slecht hadden samen.

En ja, hij is inderdaad zonder enige emotionele band op zoek gegaan naar sex. (Ik ben echt zo bekrompen dat ik dat echt vreselijk vind. En dan te bedenken dat er zoveel -getrouwde- mensen op die sites zitten. Dus misschien is het ook wel soort van primitief 'normaal')

Mijn verdriet doet hem zeker wat. Hij voelt zich er ook vreselijk bij.

(Wat ik eigenlijk niet snap. Hij wist tevoren hoe ik over dit soort dingen denk. En als ik niet op de rem had getrapt. Misschien had hij dan wel veel meer afspraakjes gemaakt? Hij zegt zelf van niet en dat de laatste keer in februari dit jaar was)
quote:jongemama20 schreef op 03 september 2013 @ 14:02:

Iewl wat een viezerd die man van jou.. Ie hij zó'n oversekste viespeuk dat 't hem niet uitmaakt of hij m bij een andere vrouw naar binnen drukt of bij een vent in de mond?

Bah, hier heb ik geeneens woorden voor.

Ik wist niet eens dat hij oversekst was ofzo....

Ik hem vaak gevraagd naar spannende fantasietjes enzo. Ik vind het ook altijd wel leuk om met hem over seks te praten en elkaar een beetje op te winden enzo.

Maar hij kon nooit wat bedenken.

En eigenlijk vond ik dat altijd maar saai,

Had nooit verwacht dat hij echt iets met iemand anders zou gaan doen

(Hoewel ik dus wel een bepaald gevoel had.)
Natuurlijk zegt hij dat die vrouw niet vaginaal klaar gekomen is.....en jij gelooft dat? Ohja, want hij is zo eerlijk tegen je geweest de afgelopen tijd. Nou dan zal hij daar vast niet over gelogen hebben.

Dat hij nog niet tegen je heeft gezegd, als ze vaginaal gaat klaar komen, dan stop ik er echt mee schatje, écht waar, ik zweer het....

Van mij kon hij mooi in dat hotel gaan wonen. Alle tijd om dan met anderen te gaan afspreken.
Je hebt maar 1 vraag. Wil je samenblijven met een onbetrouwbaar sujet die zijn lul achterna loopt? Vind je dat een goed voorbeeld voor je kinderen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:girlpower29 schreef op 03 september 2013 @ 13:56:

Of heb je hem doen geloven dat hij gewoon zn gang kon gaan als ie daar zin in had?

Nee, nooit.

Ik ben zelfs behoorlijk jaloers aangelegd wat hem aangaat.

Aan de andere kant toonde hij ook nooit interesse in andere vrouwen. Je zou hem er niet op betrappen dat hij zomaar met een vrouw gaat staan kletsen of flirten.

Hij keek zelfs nooit echt naar vrouwen.

(En ook niet naar mannen.....)

Hij had zelfs als soort levensmotto dat je een vrouw nooit hoort te bedriegen. En dat vreemdgaan gewoon nooit mag.

(Zijn vader ging vreemd toen hij een baby was. Zijn moeder is vervolgens met hem het huis uit gegaan)

Ik snap gewoon helemaal niks van de hele situatie.

Maar ben wel blij met al jullie reacties.
quote:Fame schreef op 03 september 2013 @ 14:20:

Je hebt maar 1 vraag. Wil je samenblijven met een onbetrouwbaar sujet die zijn lul achterna loopt? Vind je dat een goed voorbeeld voor je kinderen?

Nee, dat is geen goed voorbeeld. Maar nu weten ze er natuurlijk niks van. (Ze zijn 5 en 1)

En ik weet niet of ik kan samenwonen met een onbetrouwbaar sujet. Ik heb hem werkelijk, in de 13 jaar dat we samen zijn, nog nooit zo gezien.

Behalve nu ik dit allemaal weet dus.
quote:yoshe schreef op 03 september 2013 @ 14:17:

Natuurlijk zegt hij dat die vrouw niet vaginaal klaar gekomen is.....en jij gelooft dat? Ohja, want hij is zo eerlijk tegen je geweest de afgelopen tijd. Nou dan zal hij daar vast niet over gelogen hebben.

Dat hij nog niet tegen je heeft gezegd, als ze vaginaal gaat klaar komen, dan stop ik er echt mee schatje, écht waar, ik zweer het....

.

Goed punt

(Helaas)
quote:kipkluifje schreef op 03 september 2013 @ 14:09:

[...]

Charmant zo'n man die pas open en eerlijk tegen je is wanneer je hem met de bewijzen confronteert. Blijft hij die wekelijkse nacht in 't hotel houden voor z'n werk?

Nee, hij wil eigenlijk helemaal stoppen met zo ver van huis werken.

Hij gaat nu, sinds vandaag, twee andere dagen heen.

Blijft ook gewoon zon rotgevoel dat hij in de tijd dat hij zat te chatten en te sexen ook gewoon naar huis had kunnen rijden.....
Volgens mij ben jij al zo lang bij hem dat je niet meer weet dat er veel betere mannen rondlopen.

Hij bleef recht in jouw gezicht liegen en probeert ook nog eens de schuld in jou schoenen te schuiven. Hij is dus officieel nooit meer te vertrouwen.

Aan jou de keus of je daar zin in hebt.
Ik vind het (zo te lezen als enigste) eigenlijk wel begrijpelijk dat je er niet abrupt een punt achter zet. Zoals je zelf aangeeft samen veel opgebouwd en je begint geen huwelijk om dit later weer ten einde te (laten)brengen en alleen over te blijven met twee kinderen.

Herhaling zal voor hem lastiger, dan wel onmogelijk worden omdat je in de toekomst dubbel zo scherp zal zijn. Ieder uitzonderlijk gedrag zal op gaan vallen. Geen nachtjes meer buiten de deur, je gaat hem regelmatig bellen en accepteert het moeilijk wanneer hij zijn telefoon niet direct zal beantwoorden. Dit is een zware last en zal altijd onrust blijven geven in jullie relatie.

Dit is de gedachte een man en hierna zal ik mij er ook niet meer mee bemoeien, maar niemand op dit forum kan deze keus voor je maken of zou je moeten beïnvloeden. Gelukkig kun je hier wel steun vinden en je verhaal kwijt.

Wel is de actie van je man onbegrijpelijk en onacceptabel natuurlijk.
quote:cheerlesscard schreef op 03 september 2013 @ 14:39:

Volgens mij ben jij al zo lang bij hem dat je niet meer weet dat er veel betere mannen rondlopen.

Hij bleef recht in jouw gezicht liegen en probeert ook nog eens de schuld in jou schoenen te schuiven. Hij is dus officieel nooit meer te vertrouwen.

Aan jou de keus of je daar zin in hebt.

Dat 1e is misschien wel waar ja,

Het is alleen niet zo dat hij mij letterlijk de schuld in de schoenen schuift. Het is mij meer te toevallig. Het 'vaginaal klaarkomen ' wat toch tussen ons wel een beetje een dingetje was. Iets interessants, iets wat toch ontzettend leuk moet zijn...

Hij zei wel verder dat het nooit echt wat uitmaakte.

Maar toch is het te toevallig dat hij dan dat bij een andere vrouw zoekt, of probeert of wat dan ook.

Hij geeft mij niet de schuld

Hij geeft zichzelf de schuld
quote:grote_baas schreef op 03 september 2013 @ 14:45:

Ik vind het (zo te lezen als enigste) eigenlijk wel begrijpelijk dat je er niet abrupt een punt achter zet. Zoals je zelf aangeeft samen veel opgebouwd en je begint geen huwelijk om dit later weer ten einde te (laten)brengen en alleen over te blijven met twee kinderen.

Herhaling zal voor hem lastiger, dan wel onmogelijk worden omdat je in de toekomst dubbel zo scherp zal zijn. Ieder uitzonderlijk gedrag zal op gaan vallen. Geen nachtjes meer buiten de deur, je gaat hem regelmatig bellen en accepteert het moeilijk wanneer hij zijn telefoon niet direct zal beantwoorden. Dit is een zware last en zal altijd onrust blijven geven in jullie relatie.

Dit is de gedachte een man en hierna zal ik mij er ook niet meer mee bemoeien, maar niemand op dit forum kan deze keus voor je maken of zou je moeten beïnvloeden. Gelukkig kun je hier wel steun vinden en je verhaal kwijt.

Wel is de actie van je man onbegrijpelijk en onacceptabel natuurlijk.

Ben blij met je reactie.

Voel mezelf soms zo stom dat ik hem er inderdaad (nog) niet uitgekickt heb.

Maar ja, dan denk ik weer aan alle andere dingen die het wel de moeite waard zijn om voor te vechten.

Het zal inderdaad zwaar worden.

Vertrouwen is zoiets belangrijks... De basis.... En dat is nu weg..
Ik snap best dat je hem er niet meteen uitgooit. Liefde is geen knop die je uit kunt zetten. Bovendien hebben jullie een lange relatie en kinderen, dat is het waard om voor te vechten.

Zou hij biseksueel kunnen zijn, of eigenlijk echt meer op mannen kunnen vallen en dat hij dat nu pas durft te onderzoeken? Jullie waren heel jong toen je iets samen kreeg.

Waarom vindt hij het zo belangrijk dat een vrouw vaginaal klaarkomt? Heeft hij een hekel aan strelen dan? De meeste vrouwen komen klaar van stimulatie van de clitoris, maar als hij liever een man heeft zal hij dat liever niet doen misschien.

Ondanks je verdriet is het wel belangrijk dat jullie hierover praten en dat hij eerlijk is over wat hij wil.
Zit hij in een vroege midlifecrisis?

Hoe lang is dit nu geleden?

Ik denk dat ik in zo'n geval mijn man de deur uit zou sturen..

Maar dan gewoon voor 1 of 2 weken om hem flink te laten schrikken.

Minstens op de bank slapen en pas weer intimiteit na een soatest. Dat schijnt flink pijnlijk te zijn.

Maar in ieder geval laten voelen dat dit ECHT niet kan.

Sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven