Thaise vakantie liefde

14-12-2013 14:12 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (m 30) ben lekker alleen op vakantie in Thailand, maar ik heb weinig zin in betaalde seks omdat het 1) geld kost 2) het voelt voor mij niet gezellig aan omdat alles gefaked wordt.

Nu ben ik via datingsites op zoek gegaan naar gezellige lokale maatjes, dat is hier niet zo moeilijk, maar ik wil wel duidelijk maken tegen de dame dat het geen langdurige relaties gaat worden.

Hoe zou ik aanpakken om het aantal tranen bij haar te reduceren? Moet ik mijn intenties gewoon eerlijk bij de eerste ontmoeting vertellen of hebben jullie andere tips?

Groetjes
Tis weer tijd voor de jaarlijkse neuk vakantie in Thailand?

22-11-2012

Afscheid nemen van Thaise vriendin zonder tranen, tips?

Just Do It

zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Kon je die van november 2012 "rijk, 32 en geen hoer" niet meer terugvinden dan?
Misschien moet je volgend jaar een opblaasbare sekspop meenemen. Die laten geen traantjes, En ze vrijen heerlijk. Maar ja, dat zul je wel niet willen, want die krengen kosten óók geld...
je wil gewoon een gratis hoer in thailand. wat een lutser ben jij zeg. vind sowieso die types die zich vergrijpen aan jonge meisjes in zulke landen, een stelletje randdebielen, die misbruik maken vd situatie daar. je zou je dood moeten schamen!
Je bent gewoon een kansloze sukkel.. Ik hoop dat ze je op pakken wegen het aanzetten toto prostitutie, in de bak gooien en de sleutel er achteraan..
Thaise mensen zijn klein (http://www.rtlnieuws.nl/n ... e-bevolking-veel-te-klein). Laat me raden: je bent klein geschapen en bent dus op zoek naar een bijpassend klein gaatje om je iniminie pielemuisje in kwijt te kunnen?
hahahahahahahahahahahaha o, sorry, ik wilde je niet uitlachen......
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:idede schreef op 14 december 2013 @ 14:58:

Ik vind het schrijnend, dat [Thaise] vrouwen hun lichaam moeten verkopen.

Waarom moeten ze dat? Wie of wat dwingt hen?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 15 december 2013 @ 09:47:

[...]

Waarom moeten ze dat? Wie of wat dwingt hen?

Een maatschappelijke positie en de economische situatie.

Niet alles is letterlijk op te vatten.

Er is een enorm inkomens en machtsverschil tussen een (oudere) westerling en een Thaise net geen tiener meer van het vrouwelijke geslacht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hans66,

Enorme naieve pannenkoek.

Het is toch evident dat mensen in landen waar het economisch helemaal kut gaat, dat je daar - als je nog iets wil in je leven - soms niet anders kan dan seks te ruilen tegen geld.

Dus doe eens een poging en bekijk niet alles door de Hollandsche bril. Nederland, waar voor iedereen wel een soort van financieel vangnet is.

TS kan met zijn vraag beter terecht op Hookers.nl, de gebookmarkte site van een bepaalde arts/PvdA-lid.
nu maar hopen dat TO met zijn lul tussen de vliegtuigdeur blijft hangen voordat hij uitstapt in pattaya oid..

happy ending voor TO..

http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE
quote:hans66 schreef op 15 december 2013 @ 09:47:

[...]

Waarom moeten ze dat? Wie of wat dwingt hen?Dat soort sukkels waar jij ook toe behoord. Lees eens een goede krant of kijk eens naar het nieuws. Dan weet je wat er gebeurd in deze wereld door mannen die zonodig vrouwen moeten uitbuiten.
Ach ach lekker laten gaan, de thaise vrouw is gelukkig veel slimmer dan Tony83 ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven