Thaise vakantie liefde
zaterdag 14 december 2013 om 14:12
Ik (m 30) ben lekker alleen op vakantie in Thailand, maar ik heb weinig zin in betaalde seks omdat het 1) geld kost 2) het voelt voor mij niet gezellig aan omdat alles gefaked wordt.
Nu ben ik via datingsites op zoek gegaan naar gezellige lokale maatjes, dat is hier niet zo moeilijk, maar ik wil wel duidelijk maken tegen de dame dat het geen langdurige relaties gaat worden.
Hoe zou ik aanpakken om het aantal tranen bij haar te reduceren? Moet ik mijn intenties gewoon eerlijk bij de eerste ontmoeting vertellen of hebben jullie andere tips?
Groetjes
Nu ben ik via datingsites op zoek gegaan naar gezellige lokale maatjes, dat is hier niet zo moeilijk, maar ik wil wel duidelijk maken tegen de dame dat het geen langdurige relaties gaat worden.
Hoe zou ik aanpakken om het aantal tranen bij haar te reduceren? Moet ik mijn intenties gewoon eerlijk bij de eerste ontmoeting vertellen of hebben jullie andere tips?
Groetjes
zaterdag 14 december 2013 om 23:44
zondag 15 december 2013 om 02:43
Thaise mensen zijn klein (http://www.rtlnieuws.nl/n ... e-bevolking-veel-te-klein). Laat me raden: je bent klein geschapen en bent dus op zoek naar een bijpassend klein gaatje om je iniminie pielemuisje in kwijt te kunnen?
zondag 15 december 2013 om 09:50
quote:hans66 schreef op 15 december 2013 @ 09:47:
[...]
Waarom moeten ze dat? Wie of wat dwingt hen?
Een maatschappelijke positie en de economische situatie.
Niet alles is letterlijk op te vatten.
Er is een enorm inkomens en machtsverschil tussen een (oudere) westerling en een Thaise net geen tiener meer van het vrouwelijke geslacht.
[...]
Waarom moeten ze dat? Wie of wat dwingt hen?
Een maatschappelijke positie en de economische situatie.
Niet alles is letterlijk op te vatten.
Er is een enorm inkomens en machtsverschil tussen een (oudere) westerling en een Thaise net geen tiener meer van het vrouwelijke geslacht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 15 december 2013 om 18:56
Hans66,
Enorme naieve pannenkoek.
Het is toch evident dat mensen in landen waar het economisch helemaal kut gaat, dat je daar - als je nog iets wil in je leven - soms niet anders kan dan seks te ruilen tegen geld.
Dus doe eens een poging en bekijk niet alles door de Hollandsche bril. Nederland, waar voor iedereen wel een soort van financieel vangnet is.
TS kan met zijn vraag beter terecht op Hookers.nl, de gebookmarkte site van een bepaalde arts/PvdA-lid.
Enorme naieve pannenkoek.
Het is toch evident dat mensen in landen waar het economisch helemaal kut gaat, dat je daar - als je nog iets wil in je leven - soms niet anders kan dan seks te ruilen tegen geld.
Dus doe eens een poging en bekijk niet alles door de Hollandsche bril. Nederland, waar voor iedereen wel een soort van financieel vangnet is.
TS kan met zijn vraag beter terecht op Hookers.nl, de gebookmarkte site van een bepaalde arts/PvdA-lid.
zondag 15 december 2013 om 20:24
nu maar hopen dat TO met zijn lul tussen de vliegtuigdeur blijft hangen voordat hij uitstapt in pattaya oid..
happy ending voor TO..
http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE
happy ending voor TO..
http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE
maandag 16 december 2013 om 04:55