Thaise vakantie liefde

14-12-2013 14:12 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (m 30) ben lekker alleen op vakantie in Thailand, maar ik heb weinig zin in betaalde seks omdat het 1) geld kost 2) het voelt voor mij niet gezellig aan omdat alles gefaked wordt.

Nu ben ik via datingsites op zoek gegaan naar gezellige lokale maatjes, dat is hier niet zo moeilijk, maar ik wil wel duidelijk maken tegen de dame dat het geen langdurige relaties gaat worden.

Hoe zou ik aanpakken om het aantal tranen bij haar te reduceren? Moet ik mijn intenties gewoon eerlijk bij de eerste ontmoeting vertellen of hebben jullie andere tips?

Groetjes
Gewoon dokken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gewoon wat drinken met een leuke vrouw en als het ervan komt, hoef je heus niet meteen met haar te trouwen! Wel met condoom!
Dus omdat een andere optie te duur is, kies je ervoor om te beginnen met een optie waarvan je weet dat die met tranen eindigt? Je vraagt immers hoe je het aantal tranen kunt reduceren.

Ik vind het maar een bizarre manier van redeneren. Je wilt dus graag pretentieloze seks/dates, maar je wil wel dat het echt is, en dus heb je een oplossing nodig voor de tranen van haar kant.

Vind je het erg als ik je een zielepoot noem?
Gewoon eerlijk zijn vooraf dat je een hollandse krent bent en gewoon een gratis hoer wil voor twee weken.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Je had beter naar Colombia kunnen gaan, de Thaise vrouwen zijn over het algemeen niet zo gewillig.. Op de prostitues na dan..
Maar waarschijnlijk ben je zo'n kansloos type, dat in Nederland nog geen boeh of bah tegen een vrouw durft te zeggen..
Dus een gratis hoer. Hoe sneu!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ga naar Pattaya of Patong, daar zitten er genoeg die het ook voor minder willen doen. Alleen wel eerst ff de schoenmaat checken...
En jij denkt dat een Thaise vrouw in tranen uitbarst als jij zegt niet verder met haar te willen gaan???

Jij denkt dat ze valt voor jouw charme? Ze wil een verblijfsvergunning en met je trouwen om haar familie in Thailand te kunnen onderhouden.

Gewoon betalen voor de seks pannenkoek en niet net doen of je een relatie wil om gratis te kunnen.
Je bent in Thailand op vakantie en zit nu achter je computertje/telefoon op lokale datingsites? Het moet niet sneuer worden zeg.
Wow. Als ik in Thailand op vakantie was dan zat ik echt niet voor tips op het viva forum. Dan lag ik heerlijk op het strand en ging 's avonds fijn uit, en dan maar zien wat er van komt.

Je kunt niet alles inplannen. En het komt eerlijk gezegd nogal goedkoop over wat je hier post. Je wilt eigenlijk een gratis hoer.
Of gewoon niet naar Thailand gaan maar lekker thuis in Noorwegen blijven.
quote:Nouschi schreef op zaterdag 14 december 2013 14:15 Gewoon dokken.Haha echt he
Who cares?
Sorry maar ik vind het echt een rare post. Ten eerste; als je een vakantie liefde in Thailand wil, er zijn vast ook genoeg leuke andere vrouwelijke toeristen. Ik ben afgelopen zomer in Thailand geweest. Een aantal gasten leren kennen. Een van de jongens vertelde dat hij een leuk lief Thais meisje had leren kennen. Ook mee naar bed geweest. Aan het eind lag ze huilend bij hem in zijn armen of hij haar alsjeblieft wat geld kon geven want ze moest voor haar oude ouders zorgen. En ze had geen geld.

Mensen daar hebben niet veel geld.

Ik vind het schrijnend, dat vrouwen hun lichaam moeten verkopen.

Maar ze hebben niet altijd een andere optie

Ga op zoek naar een leuke toerist, heb een leuke avond.

Waarom moet het perse een Thaise vrouw zijn?
Met deze oude Thaise spreuk uit de boeken van een beroemde swami:

ฉันเพียงแค่ต้องการจากนั้นอีกครั้งฉัน outta จ่ายอะไร
Ik zou een ladyboy nemen.
Kun je niet beter naar Lloret gaan of Salou in het hoog seizoen en een wat gelijkwaardiger neukertje tijdelijk vriendinnetje zoeken. Trek je wel een regenjas aan daar in Thailand?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zielepoot.
verba volant, scripta manent.
Vorig jaar had je een vriendin in Thailand die heel lekker neukte lees ik als ik je loep. Misschien haar even een mailtje sturen en weer net doen alsof je de liefde van haar leven bent?
Liefde gewoon een neuk noem ik dat.
Ik moet er nu al van janken.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

vakantieliefde? Zoek het woord liefde eerst maar eens op.
Ik denk dat je op het fokforum beter tips zult krijgen dan hier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
@Tony83: Een jaar geleden heb je exact hetzelfde topic geopend, daar heb je je niet meer laten zien. Komt je hier ook niet meer terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven