Thaise vakantie liefde
zaterdag 14 december 2013 om 14:12
Ik (m 30) ben lekker alleen op vakantie in Thailand, maar ik heb weinig zin in betaalde seks omdat het 1) geld kost 2) het voelt voor mij niet gezellig aan omdat alles gefaked wordt.
Nu ben ik via datingsites op zoek gegaan naar gezellige lokale maatjes, dat is hier niet zo moeilijk, maar ik wil wel duidelijk maken tegen de dame dat het geen langdurige relaties gaat worden.
Hoe zou ik aanpakken om het aantal tranen bij haar te reduceren? Moet ik mijn intenties gewoon eerlijk bij de eerste ontmoeting vertellen of hebben jullie andere tips?
Groetjes
Nu ben ik via datingsites op zoek gegaan naar gezellige lokale maatjes, dat is hier niet zo moeilijk, maar ik wil wel duidelijk maken tegen de dame dat het geen langdurige relaties gaat worden.
Hoe zou ik aanpakken om het aantal tranen bij haar te reduceren? Moet ik mijn intenties gewoon eerlijk bij de eerste ontmoeting vertellen of hebben jullie andere tips?
Groetjes
zaterdag 14 december 2013 om 14:18
Dus omdat een andere optie te duur is, kies je ervoor om te beginnen met een optie waarvan je weet dat die met tranen eindigt? Je vraagt immers hoe je het aantal tranen kunt reduceren.
Ik vind het maar een bizarre manier van redeneren. Je wilt dus graag pretentieloze seks/dates, maar je wil wel dat het echt is, en dus heb je een oplossing nodig voor de tranen van haar kant.
Vind je het erg als ik je een zielepoot noem?
Ik vind het maar een bizarre manier van redeneren. Je wilt dus graag pretentieloze seks/dates, maar je wil wel dat het echt is, en dus heb je een oplossing nodig voor de tranen van haar kant.
Vind je het erg als ik je een zielepoot noem?
zaterdag 14 december 2013 om 14:39
En jij denkt dat een Thaise vrouw in tranen uitbarst als jij zegt niet verder met haar te willen gaan???
Jij denkt dat ze valt voor jouw charme? Ze wil een verblijfsvergunning en met je trouwen om haar familie in Thailand te kunnen onderhouden.
Gewoon betalen voor de seks pannenkoek en niet net doen of je een relatie wil om gratis te kunnen.
Jij denkt dat ze valt voor jouw charme? Ze wil een verblijfsvergunning en met je trouwen om haar familie in Thailand te kunnen onderhouden.
Gewoon betalen voor de seks pannenkoek en niet net doen of je een relatie wil om gratis te kunnen.
zaterdag 14 december 2013 om 14:43
Wow. Als ik in Thailand op vakantie was dan zat ik echt niet voor tips op het viva forum. Dan lag ik heerlijk op het strand en ging 's avonds fijn uit, en dan maar zien wat er van komt.
Je kunt niet alles inplannen. En het komt eerlijk gezegd nogal goedkoop over wat je hier post. Je wilt eigenlijk een gratis hoer.
Je kunt niet alles inplannen. En het komt eerlijk gezegd nogal goedkoop over wat je hier post. Je wilt eigenlijk een gratis hoer.
zaterdag 14 december 2013 om 14:58
Sorry maar ik vind het echt een rare post. Ten eerste; als je een vakantie liefde in Thailand wil, er zijn vast ook genoeg leuke andere vrouwelijke toeristen. Ik ben afgelopen zomer in Thailand geweest. Een aantal gasten leren kennen. Een van de jongens vertelde dat hij een leuk lief Thais meisje had leren kennen. Ook mee naar bed geweest. Aan het eind lag ze huilend bij hem in zijn armen of hij haar alsjeblieft wat geld kon geven want ze moest voor haar oude ouders zorgen. En ze had geen geld.
Mensen daar hebben niet veel geld.
Ik vind het schrijnend, dat vrouwen hun lichaam moeten verkopen.
Maar ze hebben niet altijd een andere optie
Ga op zoek naar een leuke toerist, heb een leuke avond.
Waarom moet het perse een Thaise vrouw zijn?
Mensen daar hebben niet veel geld.
Ik vind het schrijnend, dat vrouwen hun lichaam moeten verkopen.
Maar ze hebben niet altijd een andere optie
Ga op zoek naar een leuke toerist, heb een leuke avond.
Waarom moet het perse een Thaise vrouw zijn?
zaterdag 14 december 2013 om 15:13