tip voor mannen

20-05-2009 20:46 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin oraal bevredigen vind ik heerlijk - welke man niet? Maar heel soms ben ik ongeduldig en blijft haar orgasme te lang uit. Nu heb ik bij meerdere dames ontdekt dat dat orgasme 'rete' snel bereikt wordt als je je pinkie MET BELEID in haar poepert drukt terwijl je haar intens blijft beffen en vingeren

(doen is minder ranzig dan beschrijven)

Het is wel belangrijk dat je dit goed timed - je partner moet wel geil genoeg zijn om zich over over haar gêne heen te kunnen zetten.....

Succes! (verzekert)
voor jou CheesburgerT. Wereld tip....
Dank je wel Cheeseburger, dat je deze absoluut geweldige tip op een vrouwenforum wil delen. Echt, super. Het klinkt ook echt hémels je acties, echt gewéldig, wat moet jij een súpergoede minnaar zijn. Woooh. Bedankt.
Nounounou, komt die man hier met de tip van de eeuw, wordt hij met digitale pek en veren onder hoongelach weggejaagd.
Helemaal eens met Dickens. Ik bedoel, het is ook wel heel vervelend als je wijf niet binnen 20 seconden klaarkomt.

Misschien werkt het nog beter met een hele vuist erin. Gewoon uitproberen hoor, je weet nooit wat er uit komt.
Dan kan je ook lelijk klem komen te zitten. Doet goed zeer aan de handen.
Jezus, gewoon de gouden tip hier!

Bedankt voor het tippen Dieg!!!!!

* IvyRosa is zielsgelukkig nu
Oh wat ik me ineens afvraag... zou dat ook werken als ik als vrouw een vrouw bef?
Een poeperT is een poeperT.
quote:IvyRosa schreef op 20 mei 2009 @ 22:04:

Oh wat ik me ineens afvraag... zou dat ook werken als ik als vrouw een vrouw bef? nope, te kleine vingers
Zei de boer en hij neukte z'n varken.
quote:IvyRosa schreef op 20 mei 2009 @ 22:04:

Oh wat ik me ineens afvraag... zou dat ook werken als ik als vrouw een vrouw bef? Cheeseburger... HELP! Hoe lost IvyRosa dit op...?!
Peas on earth!
Maar serieus, een vinger in de anus helpt an sich gewoon niet. Ik vind het wel lekker (mits met beleid), een vinger in de vagina ook (en dat helpt sowieso beter), maar Christus wat een onzin weer. Sinds wanneer moet ik eerder klaarkomen omdat een man het beu is? Sjonge.

Daarbij willen een hele hoop vrouwen dit niet. En een heleboel mannen willen niets in de buurt van hun eigen poepert (wat een infantiel woord zeg, daar wordt m'n kut zo droog als de Gobiwoestijn van).

Misschien moet je -letterlijk en figuurlijk- niet pushen en meer aan je beftechniek doen.
Oh god, nou lees ik de op pas echt goed, geen vinger maar een pinkie! Of je met een kleuter in bed ligt.
wat een leerzaam forum is dit toch, ik zal de tip onthouden voor later!

reuze bedankt cheeseburger!

als je nog meer briljante tips hebt, meld ze vooral hier!
Oh maak me gek Dickens.....Hey lekker neukdiertje, ik stop nu mijn pinkie in jouw poepert...

Ik zou 'm aangeven wegens pedofilie. Blegh.
quote:Skytje schreef op 20 mei 2009 @ 22:06:

[...]

nope, te kleine vingers

GVD, dus ik moet echt die 3 minuten likken?

Bummer
Hmm daar ken ik nog een variant op het woordje neukdiertje jij ook Digi? Ook al geleerd op deze pijler. Zo fijn dat men je wat bij wil leren.
Nee Dush, vertel! Ik heb neukdiertje al aan het letterlijke lijf mogen ondervinden....maar ben altijd blij met nog infantielere varianten.
quote:IvyRosa schreef op 20 mei 2009 @ 22:12:

[...]

Bummer tjah ietsjes langer genieten dus
quote:xana schreef op 20 mei 2009 @ 21:07:

@cheeseburger. Doet jouw vriendin ook haar pinkie met beleid in je poepert duwen als ze vindt dat het pijpen te lang duurt?

Nou....het schijnt dat mannen daardoor (druk op prostaat via anus) een geweldig orgasme kunnen krijgen, door dat pinkie in poepert.

Ik doe het maar niet want dat rijt ik hem open
quote:IvyRosa schreef op 20 mei 2009 @ 22:12:

[...]

Bummer Neuh, vingerhoedje gebruiken.
quote:Digitalis schreef op 20 mei 2009 @ 22:10:

Oh maak me gek Dickens.....Hey lekker neukdiertje, ik stop nu mijn pinkie in jouw poepert...

Ik zou 'm aangeven wegens pedofilie. Blegh.Je laat het klinken als een carnavalshitje, lalalala met mijn pinkie in jouw poooeeepertje lalala.
quote:Digitalis schreef op 20 mei 2009 @ 22:16:

Nee Dush, vertel! Ik heb neukdiertje al aan het letterlijke lijf mogen ondervinden....maar ben altijd blij met nog infantielere varianten.Nou ja ik heb neukbeertje hier geloof ik onlangs eens gelezen. Werkt eerder op mijn lachspieren dan op dat ik er geil van wordt.
quote:Cheeseburger schreef op 20 mei 2009 @ 20:46:

Je vriendin oraal bevredigen vind ik heerlijk - welke man niet? Maar heel soms ben ik ongeduldig en blijft haar orgasme te lang uit. Nu heb ik bij meerdere dames ontdekt dat dat orgasme 'rete' snel bereikt wordt als je je pinkie MET BELEID in haar poepert drukt terwijl je haar intens blijft beffen en vingeren

(doen is minder ranzig dan beschrijven)

Het is wel belangrijk dat je dit goed timed - je partner moet wel geil genoeg zijn om zich over over haar gêne heen te kunnen zetten.....

Succes! (verzekert)

Beste Heer Cheeseburger,

Het is beter als u blijft werken bij McDonalds, dan van baan te switchen als befadviseur.

Uw tip zal ik dan ook verwerpen.

ik kan het prima zelf af, zonder tips

Met groet,

Xan
Inhaken en aansluiten bij de polonaise....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven