trio man man vrouw

26-01-2012 20:28 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een korte vraag eigenlijk.

Ik ben al een lange tijd met mijn vriendin en alles loopt super tussen ons.Ik heb haar voor gesteld om is een x een trio te doen met 2 mannen maar,eerst was ze heel geil erover maar dat was van korte duur.Nu heb ze me gezegd dat ze het eigenlijk niet wil.

Mijn vraag is dus is dat raar dat een vrouw zoiets afslaat.

Zij zegt dat ze het te eng vind raar geen houding kan geven.

Ze is een mooi licht uitziende vrouw dus schaamte lijkt mij niet.
@ lookatme,Zonder hoofletter L.

Hoe lang heb jij daar nu over die reaktie gedaan 20 min 3 zinnen.En goed je best gedaan zie ik alleen 1 ding.

OverhoudT is met alleen een D.

Een werkwoordsvorm in de tegenwoordige tijd kan alleen op een 'd' eindigen als de stam van het werkwoord op een 'd' eindigt!! Hier zijn geen uitzonderingen op. loolatme zonder hoofdletter L. Dus kan ik nog even kijkenwaar ik me tijd mee ga verdoen. :-)
Maak je niet druk, jongen28
Dat iemand een fantasie heeft, hoeft niet altijd te betekenen dat iemand die fantasie ook wil laten uitkomen.

Soms is fantaseren genoeg
Kan het niet laten :-)

Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)

Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.

ik houd vast; hou over

jij houdt over

hij houdt over

wij houden over

jullie houden over

zij houden over

Misschien is TO's vriendin niet zo enthousiast, omdat hij het Nederlands niet goed beheerst???
Carenza, ik dacht dat ook, maar was te onzeker om het te melden, hahahaha
quote:carenza schreef op 26 januari 2012 @ 21:23:

Kan het niet laten :-)

Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)

Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.

ik houd vast; hou over

jij houdt over

hij houdt over

wij houden over

jullie houden over

zij houden over

Misschien is TO's vriendin niet zo enthousiast, omdat hij het Nederlands niet goed beheerst???@jongen28: je mag Carenza wel dankbaar zijn. De eerste les heb je nu gehad dus dat scheelt weer cursusgeld!
Komt op mij over dat jij vind dat je haar nogal een gunst verleend: zij mag van jou een trio. Ze wil niet. Dus nee is nee.
quote:jongen28 schreef op donderdag 26 januari 2012 20:36 Mijn mening was altijd als je dat aan een vrouw voorlegt een trio met 2 mannen dat dat mestaal wel een fantasie is van een vrouw.@ster69fantasie is iets heel anders dan werkelijkheid. Zou best beledigd zijn als mijn man dat serieus zou voorstellen. Is toch een beetje cheap. En wat wil jij met die man? Ben je bi? Misschien is ze bang dat je haar niet meer ziet staan.
Mijn minnaar fantaseert er ook vaak over, en ik doe dat ook maar echt doen? Dat hoeft voor mij niet,... Maar fantaseren mag!
quote:jongen28 schreef op 26 januari 2012 @ 20:36:

Mijn mening was altijd als je dat aan een vrouw voorlegt een trio met 2 mannen dat dat mestaal wel een fantasie is van een vrouw.@ster69Ik moet er iig niet aan denken.
Dank u Carenza. Wilde er net wat van gaan zeggen.
Antochast is denk ik anti-gast.
En om nog even door te gaan met 't fokschaap: het is gunst verleenT, Mac!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven