Trio’s

23-08-2018 21:47 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve forummers.

Mijn vriend en ik doen soms trio’s. Maar nou vroeg ik mij af of iemand nog goede tips heeft voor extra veiligheid qua condoom gebruik. Bij onze eerste trio gingen we de mist in en hebben we geen condoom gebruikt (we hebben getest en zijn veilig, pfieeuw). Maar daar hebben we van geleerd.

Met het tweede meisje doen we het meestal zo:
Hij heeft eerst onveilige seks met mij, daarna heeft hij alleen nog maar veilige seks (met condoom) met haar. Als hij mij vingert en dan haar of andersom gebruikt hij desinfectant.

Met het pijpen zijn we er nog niet overuit, ik vind pijpen met condoom echt niet fijn, en we doen dit normaal gesproken ook niet omdat we een monogame relatie hebben (hadden). Hoe doen andere stellen dit?

Wie heeft er goede tips om trio’s veilig te laten verlopen icm condooms.

Oh en sowieso goede trio tips zijn altijd welkom. Wij hebben iniedergeval al geleerd heel goed te communiceren wat wel en niet oke is, we hebben duidelijke afspraken dat we niks doen als de ander het niet kan zien/er niet bij is/ slaapt / doucht etc. verder altijd veilig en praten ook enkel in whatsapp groep/ snapchat groep zodat iedereen kan zien wat er gezegd wordt.
anoniem_373903 wijzigde dit bericht op 23-08-2018 21:47
Reden: Spelling
0.50% gewijzigd
mamavan2draken schreef:
23-08-2018 22:28
je hebt gelijk maar ik heb dan nooit een aantrekkingskracht er voor gehad, zeker niet voor vrouwen als er nu 4 bloedmooie mannen stonden hihi :hyper:
Wat dan? :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven