Trio’s
donderdag 23 augustus 2018 om 21:47
Hi lieve forummers.
Mijn vriend en ik doen soms trio’s. Maar nou vroeg ik mij af of iemand nog goede tips heeft voor extra veiligheid qua condoom gebruik. Bij onze eerste trio gingen we de mist in en hebben we geen condoom gebruikt (we hebben getest en zijn veilig, pfieeuw). Maar daar hebben we van geleerd.
Met het tweede meisje doen we het meestal zo:
Hij heeft eerst onveilige seks met mij, daarna heeft hij alleen nog maar veilige seks (met condoom) met haar. Als hij mij vingert en dan haar of andersom gebruikt hij desinfectant.
Met het pijpen zijn we er nog niet overuit, ik vind pijpen met condoom echt niet fijn, en we doen dit normaal gesproken ook niet omdat we een monogame relatie hebben (hadden). Hoe doen andere stellen dit?
Wie heeft er goede tips om trio’s veilig te laten verlopen icm condooms.
Oh en sowieso goede trio tips zijn altijd welkom. Wij hebben iniedergeval al geleerd heel goed te communiceren wat wel en niet oke is, we hebben duidelijke afspraken dat we niks doen als de ander het niet kan zien/er niet bij is/ slaapt / doucht etc. verder altijd veilig en praten ook enkel in whatsapp groep/ snapchat groep zodat iedereen kan zien wat er gezegd wordt.
Mijn vriend en ik doen soms trio’s. Maar nou vroeg ik mij af of iemand nog goede tips heeft voor extra veiligheid qua condoom gebruik. Bij onze eerste trio gingen we de mist in en hebben we geen condoom gebruikt (we hebben getest en zijn veilig, pfieeuw). Maar daar hebben we van geleerd.
Met het tweede meisje doen we het meestal zo:
Hij heeft eerst onveilige seks met mij, daarna heeft hij alleen nog maar veilige seks (met condoom) met haar. Als hij mij vingert en dan haar of andersom gebruikt hij desinfectant.
Met het pijpen zijn we er nog niet overuit, ik vind pijpen met condoom echt niet fijn, en we doen dit normaal gesproken ook niet omdat we een monogame relatie hebben (hadden). Hoe doen andere stellen dit?
Wie heeft er goede tips om trio’s veilig te laten verlopen icm condooms.
Oh en sowieso goede trio tips zijn altijd welkom. Wij hebben iniedergeval al geleerd heel goed te communiceren wat wel en niet oke is, we hebben duidelijke afspraken dat we niks doen als de ander het niet kan zien/er niet bij is/ slaapt / doucht etc. verder altijd veilig en praten ook enkel in whatsapp groep/ snapchat groep zodat iedereen kan zien wat er gezegd wordt.
anoniem_373903 wijzigde dit bericht op 23-08-2018 21:47
Reden: Spelling
Reden: Spelling
0.50% gewijzigd

donderdag 23 augustus 2018 om 22:54
Je trekt de grens waar wilt dat ie ligt. Het is jouw lijf.
Wij hebben op een feestje weleens gefliktflooid met een man die HIV bleek te hebben. Hij was daar op precies het juiste moment open over. Daardoor word je wel even met de neus op de feiten gedrukt.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 23-08-2018 22:55
0.22% gewijzigd
donderdag 23 augustus 2018 om 22:54
Daar heb ik respect voor!sammie88 schreef: ↑23-08-2018 22:50Ja, in mijn eigen woonplaats inderdaad. Ik ben heel open over mijn seksualiteit en al mijn vrienden en familieleden weten dat ook. Ik kan ook goed begrijpen dat sommige mensen dat liever prive houden, ook voor hun werk bijvoorbeeld. Gelukkig heb ik daar geen last van![]()
Te gek dat je er gewoon open over bent.

donderdag 23 augustus 2018 om 22:57
Wij doen oraal zonder condoom of beflapje. Hij neukt haar met condoom, en mij zonder. Naast trio's swingen wij ook wel met andere stellen, en dan gebeurt oraal ook altijd zonder voorbehoedsmiddelen, is vrij gebruikelijk bij swingers. Wellicht onverstandig, maar het risico op besmetting is oraal een stuk kleiner dan vaginaal.
We hebben meerdere viebs etc dus die delen we niet op zo'n avond, ieder z'n eigen speeltje zeg maar. Anaal doen we helemaal niet met anderen.
We hebben meerdere viebs etc dus die delen we niet op zo'n avond, ieder z'n eigen speeltje zeg maar. Anaal doen we helemaal niet met anderen.

donderdag 23 augustus 2018 om 23:00
sammie88 schreef: ↑23-08-2018 22:44Klopt, dat vind ik zelf ook vervelend. Dus bij elke wissel van vrouw bij seks een nieuw condoom?
Nee is inderdaad erg lastig met oraal en handwerk he. Waar trek je inderdaad de grens. We doen dit nog niet lang dus zijn echt nog aan t ontdekken met vallen en opstaan
We hebben van te voren bedacht waar we de grens trekken. Omdat je een grens moet trekken. Je kan niet intiem zijn met anderen en tevens alle risico uitsluiten. Dan moet je het gewoon niet doen.
Voor ons werkt 'penetratie met de andere vrouw = condoom'. De rest laten we 'los'. Alhoewel we ons gezond verstand ook niet in de kast gooien natuurlijk.

donderdag 23 augustus 2018 om 23:03
aatjuhh123 schreef: ↑23-08-2018 22:50Ach, heb in mijn tijd aan de nodige trio's meegedaan waarbij de enige regel was: "er zijn geen regels"
Dat laatste is inmiddels wel een doodzonde.
1968 dat waren nog eens tijden. Die goeie ouwe tijd.
(tikkeltje ver voor mijn tijd vrees ik

donderdag 23 augustus 2018 om 23:11
In 68 mocht ik nog niet meedoen maar fantaseerde ik wel over Raquel Welch en Brigitte Bardot tegelijk op mijn slaapkamer

Ze zijn echter nooit gekomen

donderdag 23 augustus 2018 om 23:22
Heftig inderdaad. Net op tijd gevalletje dus. Mijn enige harde grens is inderdaad geen seks zonder condoom met de andere vrouw. En daar is mijn vriend het ook mee eens
donderdag 23 augustus 2018 om 23:23
Die tip van de vibrator is ook wel goed inderdaad, had ik zelf nog niet bij stil gestaan. Anaal is inderdaad ook enkel iets voor ons samen. Dankjewel!Marana-- schreef: ↑23-08-2018 22:57Wij doen oraal zonder condoom of beflapje. Hij neukt haar met condoom, en mij zonder. Naast trio's swingen wij ook wel met andere stellen, en dan gebeurt oraal ook altijd zonder voorbehoedsmiddelen, is vrij gebruikelijk bij swingers. Wellicht onverstandig, maar het risico op besmetting is oraal een stuk kleiner dan vaginaal.
donderdag 23 augustus 2018 om 23:24
Klopt, het is ook gewoon een beetje risico nemen, voor mij ook wel de reden om het niet met jan en alleman te doen, maar alleen mensen die ik vertrouw (niet dat ze clean zijn oid, maar waar ik een goed gevoel bij heb)shifty schreef: ↑23-08-2018 23:00We hebben van te voren bedacht waar we de grens trekken. Omdat je een grens moet trekken. Je kan niet intiem zijn met anderen en tevens alle risico uitsluiten. Dan moet je het gewoon niet doen.
Voor ons werkt 'penetratie met de andere vrouw = condoom'. De rest laten we 'los'. Alhoewel we ons gezond verstand ook niet in de kast gooien natuurlijk.

vrijdag 24 augustus 2018 om 10:21
Bij ons legde mijn vriend het eerste contact, en noemde wel in het eerste gesprek al dat wij een open relatie hebben. Hij liet dat aan mij foto's van haar zien, en aan haar foto's van mij. Daarna had hij de eerste date met meisje om te zien of het klikte, daarna met z'n drieën. Ging bij alle drie de vriendinnetjes eerst heel wat contact via WhatsApp aan vooraf, omdat het ook ging om de gezelligheid en niet alleen voor seks. We waren ook niet op zoek naar een ONS, maar naar vaste scharrels.
En bij ons ook condoom bij vriend met vriendinnetje, geen condoom bij vriend en mij, oraal ook zonder.
vrijdag 24 augustus 2018 om 10:47
Wij doen alleen maar mmv trio's. Neuken zonder condoom is een no-go. Handwerk en oraal van beide kanten uit onbeschermd.
Vanwege het orale werk neukt mijn vriend tijdens een trio ook met condoom.
Verder niet klaarkomen in mijn mond en anaal sowieso niet.
Verder niet teveel regeltjes verzinnen. Dat maakt het alleen maar minder prettig.
Belangrijkste is respect voor elkaar hebben.
Verder niet teveel regeltjes verzinnen. Dat maakt het alleen maar minder prettig.
vrijdag 24 augustus 2018 om 17:18
Opzich ook een intressante techniek. Vanwaar de keuze om hem eerst alleen af te laten spreken? Als ik vragen mag natuurlijk.Fragolisa schreef: ↑24-08-2018 10:21Bij ons legde mijn vriend het eerste contact, en noemde wel in het eerste gesprek al dat wij een open relatie hebben. Hij liet dat aan mij foto's van haar zien, en aan haar foto's van mij. Daarna had hij de eerste date met meisje om te zien of het klikte, daarna met z'n drieën. Ging bij alle drie de vriendinnetjes eerst heel wat contact via WhatsApp aan vooraf, omdat het ook ging om de gezelligheid en niet alleen voor seks. We waren ook niet op zoek naar een ONS, maar naar vaste scharrels.
En bij ons ook condoom bij vriend met vriendinnetje, geen condoom bij vriend en mij, oraal ook zonder.
Wij zijn inderdaad ook meer opzich meer opzoek naar een meermalig ding dan alleen voor een keertje
vrijdag 24 augustus 2018 om 17:19
Ja precies, respect sowieso voorop. Toch grappig om te zien dat bijna iedereen oraal toch onbeschermd doet en ook geen anaal doet. Wat ik ook goed snap, doen we zelf ook niet met iemand erbijAngst2017 schreef: ↑24-08-2018 10:47Wij doen alleen maar mmv trio's. Neuken zonder condoom is een no-go. Handwerk en oraal van beide kanten uit onbeschermd.
vrijdag 24 augustus 2018 om 17:19
Ja precies, respect sowieso voorop. Toch grappig om te zien dat bijna iedereen oraal toch onbeschermd doet en ook geen anaal doet. Wat ik ook goed snap, doen we zelf ook niet met iemand erbijAngst2017 schreef: ↑24-08-2018 10:47Wij doen alleen maar mmv trio's. Neuken zonder condoom is een no-go. Handwerk en oraal van beide kanten uit onbeschermd.
vrijdag 24 augustus 2018 om 18:15
Wanneer je geen sperma in je mond krijgt is een soa via oraal contact bijna uitgesloten.
Verder vind ik de smaak van een condoom nou niet echt lekker te noemen.
Anaal neuken is niet aan mij besteed, dus ook een date mag dat niet. Verder daten wij meestal XL...... Niet handig bij anaal
De laatste tijd hebben wij een vast iemand waarmee wij afspreken, maar nog steeds gebruiken wij condooms. Heren in kwestie hebben al eens voorgesteld om zonder te gaan genieten, maar voorlopig weiger ik dat.

vrijdag 24 augustus 2018 om 18:17
Omdat de ervaring leert dat de meeste single vrouwen zich het meest laten afschrikken door een man, dus het werkt bij ons goed als er eerst een vertrouwensband ontstaat via hem (hij is ook veel makkelijker in sociale contacten dan ik, ik klap snel dicht met nieuwe mensen). Hetero vrouwen zijn ook vaker bicurious dan vrouwen die in eerste instantie op mij afkomen. Gelijk met z'n drieën wordt zo beladen, ik haak liever aan als ik weet dat het oké is. En een Tinderprofiel als stel vond ik iets te riskant met het oog op bekenden/collega's.
vrijdag 24 augustus 2018 om 18:46
Ah vandaar!Fragolisa schreef: ↑24-08-2018 18:17Omdat de ervaring leert dat de meeste single vrouwen zich het meest laten afschrikken door een man, dus het werkt bij ons goed als er eerst een vertrouwensband ontstaat via hem (hij is ook veel makkelijker in sociale contacten dan ik, ik klap snel dicht met nieuwe mensen). Hetero vrouwen zijn ook vaker bicurious dan vrouwen die in eerste instantie op mij afkomen. Gelijk met z'n drieën wordt zo beladen, ik haak liever aan als ik weet dat het oké is. En een Tinderprofiel als stel vond ik iets te riskant met het oog op bekenden/collega's.
Nee snap ik inderdaad, tinder trekt vaak veel nieuwsgierige mensen aan wat uitloopt op niets. Maar we hebben vanavond onze derde date, dus het kan wel haha.
Maar inderdaad als ik een ‘echte’ baan zou hebben zou ik het misschien ook niet meer zo out in the open gooien.
Sel grappig dat onze techniek dus precies andersom is. Ik eerst met het meisje alleen, en als t oke is, haakt mn vriend aan.
vrijdag 24 augustus 2018 om 18:49
Hahaha nee XL bij anaal is echt geen pretje. Vind zelf het idee leuker dan het gevoel, dus gebeurt alleen als we echt lang bezig zijn etc.Angst2017 schreef: ↑24-08-2018 18:15Wanneer je geen sperma in je mond krijgt is een soa via oraal contact bijna uitgesloten.
Verder vind ik de smaak van een condoom nou niet echt lekker te noemen.
Anaal neuken is niet aan mij besteed, dus ook een date mag dat niet. Verder daten wij meestal XL...... Niet handig bij anaal
De laatste tijd hebben wij een vast iemand waarmee wij afspreken, maar nog steeds gebruiken wij condooms. Heren in kwestie hebben al eens voorgesteld om zonder te gaan genieten, maar voorlopig weiger ik dat.
Maar goed om te weten dat als er geen sperma bij oraal komt kijken de kans op soa’s klein(er) is! Gaan we dat ook niet doen!
Goed dat je je grenzen aangeeft mbt condoomgebruik!
vrijdag 24 augustus 2018 om 18:51

vrijdag 24 augustus 2018 om 21:50
Ik heb weleens het gevoel dat ik de enige ben die oraal niet zonder doet. Die smaak kan mij niets schelen, maar een vreemde pik waarvan ik niet weet waar ie geweest in mijn mond, hell no. “Is minder lekker.” krijg ik weleens, ja dat zal, maar ik zie niet waarom ík risico moet lopen voor jouw plezier.
Ik heb wel een vaste tweede partner, die ervaar ik niet als vreemd dus ben ik wat makkelijker, maar seks toch altijd met. Hij doet het ook met mannen, dat is een giga risicogroep.

vrijdag 24 augustus 2018 om 22:01
kindrebel schreef: ↑24-08-2018 21:50Ik heb weleens het gevoel dat ik de enige ben die oraal niet zonder doet. Die smaak kan mij niets schelen, maar een vreemde pik waarvan ik niet weet waar ie geweest in mijn mond, hell no. “Is minder lekker.” krijg ik weleens, ja dat zal, maar ik zie niet waarom ík risico moet lopen voor jouw plezier.
Ik heb wel een vaste tweede partner, die ervaar ik niet als vreemd dus ben ik wat makkelijker, maar seks toch altijd met. Hij doet het ook met mannen, dat is een giga risicogroep.
Beffen ook met beflapje?