Trucjes om Sex te Faken

06-09-2019 02:10 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een transgender van man naar vrouw, ik heb een relatie met een biologische vrouw, het is de vrouw van me dromen en ik hou ontzettend veel van haar ze is alles voor me, ook al ben ik nu al een tijdje met haar voel ik me nog net zo verliefd als in 't begin.

We zijn allebei werkzaam als prostituees, tja we zijn nou eenmaal aparte mensen.
Ik heb haar ook op 't werk leren kennen.
Ik heb jarenlang als prostituee moeten werken, niemand dwong me maar het leven zelf dwong me het werk te gaan doen.

Ondanks dat ik me vrouw voelde heb ik mannen nooit leuk gevonden, ik ben namelijk een lesbische transvrouw.
Toch deed ik het volop met mannen, ik zie ze namelijk alleen maar als klanten, als werk, het is nooit in me op gekomen om buiten het werk om met een man te gaan.
Toch overkwam het me 1 keer, maar toen was ik verliefd op die persoon vanwege hoe die mij behandelde, niet vanwege zijn geslacht.
Ik had op dat moment liefde nodig, het maakte me niet meer uit van wie of wat, zo ver heen was ik.
Maar goed dat is een ander verhaal.

Al sinds ik me kan herinneren vanaf de crèche en kleuterschool en alles aan toe heb ik nooit vriendjes gehad, ik had altijd alleen maar vriendinnetjes, op verjaardagen waren het alleen maar meisjes.
Ook vandaag de dag heb ik eigenlijk privé geeneens contact met mannen, ik heb alleen maar vrouwelijke vriendschappen, zo is het altijd al geweest en zo zal het waarschijnlijk ook altijd blijven.

Maar terugkomend op het topic vraag ik me af of er veel dames zijn die sex faken, ik weet dat orgasmes vaak gefaked worden maar vraag me af hoe dat over 't algemeen zo is, van vriendinnen hoor ik vaak dat ze geen zin in sex hebben, dat ze het meer doen om de man te plezieren, dan vraag ik me af waarom? Zijn de meesten van de dames echt zo?

Ik en mijn partner werken niet meer zo vaak als prostituees, we doen het slechts af en toe als we er zin in hebben of in die bui zijn.
Toevallig ben ik op dit ogenblik ook aan 't werk sinds lange tijd en heb ik net voor de tweede keer een klant afgewerkt en hem laten doen denken dat we sex hadden.
Ik hou absoluut niet van anale sex, ik probeer dat altijd zo veel mogelijk te vermijden, maar als er erg over wordt door gezeurd stem ik toch maar in.
Wat ik dan doe is dat ik de penis met condoom uiteraard naar me anus breng, maar op dat moment maak ik me hand tot een harde vuist zonder dat ze het zien en laat ik hun penis tussen me gebalde vingers glijden die ik zo hard mogelijk samenspan.
Ondertussen trek ik een kop alsof ik een ondraaglijke pijn heb en kreun ik van de zogenaamde pijn.
Haha, ik had beter actrice kunnen worden denk ik dan.
En al die stomme mannen die komen nog eens klaar ook en denken dat ze me echt anaal genomen hebben terwijl die penis gewoon in me vuist zat te neuken.

Wat zijn mannen toch ook een stelletje domme domme sukkels van een mafkezen, echt wat een werkelijk ware idioten zijn het ook, ik heb zoveel meegemaakt.
Vaak wilden mannen mij ook doen klaarkomen, enige wat ik dan deed is faken en even snel als ze niet keken een vieze klodder spuug in me hand kwatten en dan zei ik kijk ik ben gekomen.

Als ik dit aan mijn vriendinnen vertel kijken ze me altijd verbaasd aan, maar het is echt zo makkelijk een man in de zeik te nemen want ze zijn zo ontzettend dom, dat kunnen jullie dames zich niet voorstellen.

Ik vraag me af, wie van de dames is ook behendig in trucjes en faken, Come on ladies Gir Power!
Alle reacties Link kopieren
Kroonsteen schreef:
06-09-2019 08:44
Wil je deze uitleggen? Vrijwillig onvrijwillig?
Kort maar krachtig : ik werd nergens anders aangenomen omdat ik een transgender ben, als het me toch lukte om wel ergens te werken werd ik er al gauw binnen 2 weken weggepest.
Nederlanders zijn altijd maar zo trots en spreken met een volle grote mond uit dat ze zo tolerant zijn en zo open mind en over vrijheid...
Is allemaal 1 grote poppenkast.
Hier in dit land haten ze homo's, transgenders, prostituees, buitenlanders, noem maar op.
(ik ben trouwens zelf half Nederlands, maar doordat ik niet echt een typerend Nederlands uiterlijk heb wordt ik ook als een buitenlander bestempeld, me Nederlandse vader, Nederlandse achternaam en het feit dat ik hier geboren en getogen ben doet er allemaal niet toe, het is hier gewoon een nazi-staat).
Tolerant zijn we hier met de overburen, die mogen homo zijn of trans of whatever, zolang het maar niet je familie is, je collega's, je personeel, enz.
En doordat ik ook net als jij en iedereen maar een mens ben die ook moet eten en vaste lasten moet betalen dit werk toen gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je al eerder een topic geopend en sprak je ook zo oordelend over mensen die volgens jou zouden oordelen.


Lijkt me zo'n vermoeiende manier van in het leven staan...
...
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals, het is mijn of m'n. Niet me.

En wat een rare gedachtegang heb jij. Of een hele rare fantasie.
¡Apagando las luces!
Je hebt je hele leven een hekel gehad aan mannen, behalve vorig jaar toen je nog een relatie met eentje had.
Bijzonder hoor, jochie.


Oh ik lees dat je dat je je mannen relatie ook benoemd.
Dan snap je toch ook dat niet alle mannen/mensen hetzelfde zijn?
Maar goed, je bent graag negatief over alles en niks.
Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
ladyboy schreef:
06-09-2019 11:20
Kort maar krachtig : ik werd nergens anders aangenomen omdat ik een transgender ben, als het me toch lukte om wel ergens te werken werd ik er al gauw binnen 2 weken weggepest.
Nederlanders zijn altijd maar zo trots en spreken met een volle grote mond uit dat ze zo tolerant zijn en zo open mind en over vrijheid...
Is allemaal 1 grote poppenkast.
Hier in dit land haten ze homo's, transgenders, prostituees, buitenlanders, noem maar op.
(ik ben trouwens zelf half Nederlands, maar doordat ik niet echt een typerend Nederlands uiterlijk heb wordt ik ook als een buitenlander bestempeld, me Nederlandse vader, Nederlandse achternaam en het feit dat ik hier geboren en getogen ben doet er allemaal niet toe, het is hier gewoon een nazi-staat).
Tolerant zijn we hier met de overburen, die mogen homo zijn of trans of whatever, zolang het maar niet je familie is, je collega's, je personeel, enz.
En doordat ik ook net als jij en iedereen maar een mens ben die ook moet eten en vaste lasten moet betalen dit werk toen gaan doen.
Met alle respect, maar in je OP zeg je "dat jullie nu eenmaal rare mensen zijn". Dat lijkt mij eerder de reden dat je nergens aan de bak komt.
Ergens zeg je dus dat er dus voor iedereen die geen baan kan vinden er geen andere uitweg is, dan de prostitutie ingaan om geld te verdienen. Dat is natuurlijk niet zo.
Ik ken je niet, maar ik heb, ook gezien je nick en wat je schrijft, een sterk beeld van een flamboyante, extravagante, over the top transseksueel. Met het transseksueel zijn is niks mis, maar alles wat ik ervoor schrijf wel. Dat gaat voor alles op.
Ik werk voor een enorm groot bedrijf waarin wij allen geacht worden representatief voor de dag te komen. Je zou, als we aan het werk zijn, niet kunnen zeggen wie er buiten werktijd gabber, hardrocker, travestiet of weet ik veel wat is. Ik heb net zoveel homo als hetero collega's. Sterker nog, een van de grotere bazen is momenteel bezig met zijn transitie van man naar vrouw. Niemand wordt er weggepest om het anders zijn, wanneer we ons maar gedragen naar wat het bedrijf van ons vraagt.

Ieder zijn ding. Je zet jezelf neer alsof je slachtoffer bent van de maatschappij, maar het is maar net wat je wilt, en waar je zelf voor kiest.
Kroonsteen schreef:
06-09-2019 13:16
Ieder zijn ding. Je zet jezelf neer alsof je slachtoffer bent van de maatschappij, maar het is maar net wat je wilt, en waar je zelf voor kiest.
Nee, dat is echt veel te kort door de bocht. Hoewel TO op mij erg verbitterd overkomt kan ik me dat voor een deel best voorstellen. Ik denk ook dat ze een punt heeft met de zogenaamde tolerantie in dit land. We vinden alles prima, maar als het dichtbij komt zijn veel mensen toch wat minder tolerant. En dat kan zich ook in milde vorm uiten in de vorm van zogenaamde grapjes. Dagelijks het mikpunt zijn van grapjes die zogenaamd goedbedoeld zijn is al voldoende om je zelfbeeld aan te tasten. Laat staan het mikpunt te zijn van spot, negeren, agressie etc. TO's situatie en leven is dusdanig dat het misschien niet zo gek is als je daar verbitterd van raakt. Het is te makkelijk en onterecht om daar over te oordelen vanuit een positie waarin je het zelf in grote lijnen wel voor elkaar hebt.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
06-09-2019 08:02
Ik heb alleen seks met mannen waarmee ik seks wil. En als ik geen zin heb, heb ik geen seks. Dat is girl power. Niet dat domme neerbuigende gelul, dat is pure machteloosheid.

Ik heb te doen met TO. Het klinkt allemaal heel verdrietig.
Dit.
ladyboy schreef:
06-09-2019 11:20

Nederlanders zijn altijd maar zo trots en spreken met een volle grote mond uit dat ze zo tolerant zijn en zo open mind en over vrijheid...
Is allemaal 1 grote poppenkast.
Hier in dit land haten ze homo's, transgenders, prostituees, buitenlanders, noem maar op.
Dit slaat nergens op; het feit dat je uberhaupt openlijk lgbt MAG zijn maakt Nederland stukker progresiever en toleranter dan 99% van de wereld.

En als Nederland buitenlanders haten hadden we nooit buitenlanders toe gelaten. Zie Japan bijvoorbeeld.

Maar nee, Nederland is een 'nazi-staat'
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het belangrijker dat je op de werkvloer goede prestaties verricht en gewoon goed je werk doet en niet of je nou 7 oorbellen hebt in elk oor of opvallende make up of kleding draagt.
Maar goed dat is mijn mening.

En nee zo een type ben ik helemaal niet, eigenlijk ben ik juist een heel simpel en rustig type als persoon, ik hou van de simpele dingen van het leven, tis alleen dat anderen het altijd moeten verpesten en ik had als kind hele simpele dromen die ik helaas nooit waar zal kunnen maken.

Het leven is een pad met velen zijpaden.

Maar toch heb ik iets, ik weet niet wat het is dat ik er zo uit gepikt wordt en dat mensen altijd naar me blijven kijken.
Ik hou wel van opvallende kleding en ik draag ook soms make up maar niet te zwaar, ik hou meer van een naturel look.

Jaren geleden toen ik ergens een baan had en ik er was weggepest was dat tijdens mijn transitie gebeurd, het waren de managers en baasjes van kantoor die dat besloten hadden.
Velen meiden waar ik mee werkte vonden het ontzettend erg en zijn zelfs gaan klagen, mijn laatste dag dat ik er werkte waren er zelfs een paar die moesten huilen en werd ik overladen met cadeautjes dus het lag absoluut niet aan mij maar aan die zogenaamde open minded tolerante mensen van kantoor die me niet moesten vanwege mijn uiterlijk.
Tis namelijk niet zo dat je van de ene op de andere dag van man naar vrouw wordt of andersom, daar zit een proces tussen.

En nee het is niet zo dat je dan maar dat werk moet gaan doen, uiteindelijk is dat een keuze die je zelf maakt maar de omstandigheden duwen je wel die kant op om die keuze te maken vind ik zelf.
Althans zo was dat wel bij mij.
Daarom beoordeel ik zelf nooit een ander ik vind dat dat niet hoort.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
06-09-2019 13:59
Dit slaat nergens op; het feit dat je uberhaupt openlijk lgbt MAG zijn maakt Nederland stukker progresiever en toleranter dan 99% van de wereld.

En als Nederland buitenlanders haten hadden we nooit buitenlanders toe gelaten. Zie Japan bijvoorbeeld.

Maar nee, Nederland is een 'nazi-staat'
Ik heb het ook niet over de wetten van dit land en over wat hier allemaal mogelijk is en wat niet maar over hoe de meerderheid van de mensen in dit land zich tegen lgbt mensen gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je ophouden jezelf te bestempelen als transgender, maar jezelf eens gaan zien als vrouw. Dat verwacht je van anderen toch ook?
Alle reacties Link kopieren
ladyboy schreef:
06-09-2019 11:20
Kort maar krachtig : ik werd nergens anders aangenomen omdat ik een transgender ben, als het me toch lukte om wel ergens te werken werd ik er al gauw binnen 2 weken weggepest.

Je wordt niet ergens aangenomen omdat je transgender bent, je wordt aangenomen om je capaciteiten.

Nederlanders zijn altijd maar zo trots en spreken met een volle grote mond uit dat ze zo tolerant zijn en zo open mind en over vrijheid...
Is allemaal 1 grote poppenkast.
Hier in dit land haten ze homo's, transgenders, prostituees, buitenlanders, noem maar op.
(ik ben trouwens zelf half Nederlands, maar doordat ik niet echt een typerend Nederlands uiterlijk heb wordt ik ook als een buitenlander bestempeld, me Nederlandse vader, Nederlandse achternaam en het feit dat ik hier geboren en getogen ben doet er allemaal niet toe, het is hier gewoon een nazi-staat).

Ik zou lekker gaan emigreren, want wie wil nu in een nazi-staat wonen? :sarcastic:

Tolerant zijn we hier met de overburen, die mogen homo zijn of trans of whatever, zolang het maar niet je familie is, je collega's, je personeel, enz.

Het ligt altijd aan iemand anders.

Sneu dat je zo verzuurd bent dat je dit allemaal vindt van je leven, de mensen om je heen en Nederland.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
06-09-2019 13:47
Nee, dat is echt veel te kort door de bocht. Hoewel TO op mij erg verbitterd overkomt kan ik me dat voor een deel best voorstellen. Ik denk ook dat ze een punt heeft met de zogenaamde tolerantie in dit land. We vinden alles prima, maar als het dichtbij komt zijn veel mensen toch wat minder tolerant. En dat kan zich ook in milde vorm uiten in de vorm van zogenaamde grapjes. Dagelijks het mikpunt zijn van grapjes die zogenaamd goedbedoeld zijn is al voldoende om je zelfbeeld aan te tasten. Laat staan het mikpunt te zijn van spot, negeren, agressie etc. TO's situatie en leven is dusdanig dat het misschien niet zo gek is als je daar verbitterd van raakt. Het is te makkelijk en onterecht om daar over te oordelen vanuit een positie waarin je het zelf in grote lijnen wel voor elkaar hebt.
Dus dan is er geen andere uitweg dan prostitutie
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
06-09-2019 14:51
Misschien moet je ophouden jezelf te bestempelen als transgender, maar jezelf eens gaan zien als vrouw. Dat verwacht je van anderen toch ook?
Ik geef toe dat ik mij altijd als meisje heb gevoeld en later als vrouw, dat ik dol ben op vrouwelijkheid en van vrouwen spullen hou, dat ik het liefst gewoon een biologische vrouw was geweest en dat ik er nu gewoon als een vrouw uit zie en als vrouw leef en zo gedraag maar.....

Ik ben geen enkele vrouw, vrouw is mijn moeder die mij gebaard heeft en 2 eierstokken heeft en een baarmoeder en een vagina, ik ben gewoon een man die alles wat God natuurlijk gemaakt heeft helemaal heeft laten aanpassen naar zijn eigen smaak.

En dus nu een transgender en dat zal ik ook altijd zijn.
Ik moet wel bij de les blijven.
Alle reacties Link kopieren
ladyboy schreef:
06-09-2019 15:18
Ik geef toe dat ik mij altijd als meisje heb gevoeld en later als vrouw, dat ik dol ben op vrouwelijkheid en van vrouwen spullen hou, dat ik het liefst gewoon een biologische vrouw was geweest en dat ik er nu gewoon als een vrouw uit zie en als vrouw leef en zo gedraag maar.....

Ik ben geen enkele vrouw, vrouw is mijn moeder die mij gebaard heeft en 2 eierstokken heeft en een baarmoeder en een vagina, ik ben gewoon een man die alles wat God natuurlijk gemaakt heeft helemaal heeft laten aanpassen naar zijn eigen smaak.

En dus nu een transgender en dat zal ik ook altijd zijn.
Ik moet wel bij de les blijven.

Waarom denk je dat jij nergens aan de bak komt, als je eruit ziet als een vrouw en je gedraagt als een vrouw?
Was dat hele verhaal nou nodig om je laatste vraag te stellen?
Alle reacties Link kopieren
Er is een groep mensen die mensen in een rolstoel automatisch sympathiek vinden, serieus nemen en ze altijd het voordeel van de twijfel geven. Ik hoor niet bij die groep.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Sex faken? Hoe moet ik dat zien? Jij denkt dat je met je lul in mijn kut zit maar eigenlijk zit je in een nectarine te soppen die ik stiekem tussen mijn benen heb gestopt?
Je neemt 2 kipfilets tussen je dijen en je laat hem daarin duwen terwijl jij wat kreunt.
Oh, jij bent diegene die nog wel zijn piemel heeft, omdat ie er zo lekker mee verdient toch?
Kroonsteen schreef:
06-09-2019 15:16
Dus dan is er geen andere uitweg dan prostitutie
Ik reageerde op je kritiek dat ze zelf zou kiezen voor haar slachtofferschap en haar kritiek op de pseudotolerantie in dit land.
Lady*Voldemort schreef:
06-09-2019 19:24
Sex faken? Hoe moet ik dat zien? Jij denkt dat je met je lul in mijn kut zit maar eigenlijk zit je in een nectarine te soppen die ik stiekem tussen mijn benen heb gestopt?
Pure poëzie dit.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een hele uitdagende op met allemaal uitleg over hoe apart en anders je wel niet bent en daarna roep je dat Nederland niks tolereert, dan ben je toch gewoon ruzie aan het zoeken, ik ben echt lekker gek, transgender, lesbisch en hoer maar Nederland is gek.. :nut:

Wilde je met dit topic, begrip? Of praten over je moeilijke ongeaccepteerdheid, ruzie zoeken, klagen, je hart luchten? Wat??
kindrebel schreef:
06-09-2019 08:02
Ik heb alleen seks met mannen waarmee ik seks wil. En als ik geen zin heb, heb ik geen seks. Dat is girl power. Niet dat domme neerbuigende gelul, dat is pure machteloosheid.

Ik heb te doen met TO. Het klinkt allemaal heel verdrietig.
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven