Tussendoor pijpen?

08-03-2013 18:01 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een paar vriendinnen werd de conversatie een beetje erg openhartig, en toen het onderwerp "pijpen" aan de orde kwam, bleek dat iedereen het deed (en met plezier) maar dat het ook nogal "not done" werd gevonden om tijdens de seks (dus als je partner al bij je naar binnen is geweest) zijn piemel weer in je mond te nemen "omdat je dan je eigen nattigheid proeft".



Nou pijp ik best vaak tussendoor, en zijn pik is inderdaad nat als hij uit me komt, maar ik heb nog nooit gedacht van "he, ik proef mezelf". In de geiligheid denk je daar sowieso niet over na, en ik proef ook eigenlijk helemaal niets bijzonders.



Ik wilde niet meteen als een seks-extremist naar voren komen, dus heb geen verdere onthullingen gedaan - maar ik vraag me wel af, hoe ongewoon het is om je vriend te pijpen als hij al in je vagina is geweest. (heb het dus niet over anaal, dat lijkt me een ander verhaal)
Ik heb er geen problemen mee om te zoenen na het beffen of pijpen (ook niet als hij in mijn mond is klaargekomen).



Ik zou alleen problemen hebben met pijpen en doorslikken of proeven van sperma als de man in kwestie vies zou ruiken of proeven en ik weet van mezelf dat ik prima ruik en smaak.



Anaal proeven lijkt me wel vies.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 maart 2013 @ 14:36:Anaal proeven lijkt me wel vies.Het is verleidelijk om te zeggen dat dat *iedereen* wel vies zal lijken. Maar de ervaring leert dat er toch altijd wel mensen zullen zijn die dat een geil idee vinden of zo
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat ik via m'n tel en de viva app op een ander topic reageerde maar dat de reactie hier terecht kwam...



Anyways, niet teveel over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dat ook gewoon hoor!
Alle reacties Link kopieren
Als alles goed is uit gespoeld en er zit geen afscheiding aan dan heeft mijn liefje er geen probleem mee. En dan een lekkere tongzoen en haar geile sappen proeven heerlijk hoor!
Alle reacties Link kopieren
mijn ontbijt komt naar boven...haha
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen probleem. Ik vind het juist fijn tussendoor. Want zo wordt ie weer mooi stijf toch. Waar ik wel moeite mee heb om te pijpen als ie anaal bij me is geweest. Wat vinden jullie daarvan
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou die niet hard blijven bij nxxken

En fat andere blijf daar uit de buurt er komt poep uit. Goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven