Vaker zin in seks dan vriend.

27-01-2021 03:09 35 berichten
Hai,

Zoals de titel dus zegt..
Ik ben midden twintig en m'n vriend is dertig. Hij woont op zichzelf en ik ben ongeveer 3-5x per week bij hem. We zijn bijna een jaar samen. Nu nog geen behoefte om samen te wonen.

Onze relatie is goed, we kunnen overal over praten en komen er samen uit.
Als we seks hebben is het hartstikke fijn.
Ik heb alleen vaker zin dan hij. We hebben weinig seks in bed. Het is namelijk zo dat de ogen van mijn vriend vrijwel direct dicht gaan als hij z'n kussen raakt.

We hebben het hier wel over gehad, hij zegt dat hij gewoon moe is (begrijp ik wel, hij moet er 6 dagen per week vroeg uit). Hierdoor hebben we al vaker seks op de bank en onder de douche. Maar natuurlijk niet altijd, en als we dan in bed liggen krijg ik zin. Hij niet, hij slaapt zo.

Hierdoor komt het met enige regelmaat voor dat ik gefrustreerd en met zin wakker lig, terwijl hij slaapt.

Ik help mezelf wel eens, in de hoop dat ik dan 's avonds in bed minder zin heb. Weet hij overigens ook. Maar ik krijg gewoon zin als we zonder kleren tegen elkaar aan liggen.

Eerder naar bed gaan helpt ook niet, z'n ogen gaan gewoon dicht als hij z'n kussen raakt.
We zijn allebei geen stralende ochtendmensen, dus ochtendseks is ook niet de oplossing ben ik bang.

Misschien is het voor hem ook wel te makkelijk, dat ik altijd wel in ben voor een potje... Maar ik kan het niet anders maken dan het is.

Ik zou wel wat vaker seks willen hebben in bed, of in ieder geval minder vaak "gefrustreerd" naast een slapende vent liggen.

Wat kunnen we doen?
Menimapa schreef:
27-01-2021 03:09
Misschien is het voor hem ook wel te makkelijk, dat ik altijd wel in ben voor een potje... Maar ik kan het niet anders maken dan het is.
:facepalm:

Toch maar op andere tijden lijkt me? Als je hem een keer voor het eten op bed smijt zal hij toch wel even wakker en alert blijven?
Alle reacties Link kopieren
Eerder naar bed en zorgen dat hij zijn kussen niet raakt, maar eerst jou betast?
Eerder naar bed inderdaad. Ik lig ook altijd belachelijk vroeg op bed. Vooral op werkdagen. Soms voor 21:00...

Als mijn fwb langskomt, dan heeft het totaal geen zin om nog na 21:00 aan te komen waaien. Om 22:00 ga ik liggen en ben dan echt weg.

Is op de vrije dagen het geen optie om het in de middag te doen? En op doordeweekse dagen eerder?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, voor mijn man is moeheid geen reden om geen zin te hebben. Ik kan hem ervoor wakker maken. Dus of jouw vriend is heeeel moe, of hij heeft gewoon geen zin. Wat jij moet doen, tja dat weet ik eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Er zullen wel wat uitzonderingen zijn, maar het is ook erg algemeen voorkomend dat de frequentie van de seks achteruit gaat naarmate men langer bij elkaar is. De nieuwigheid is eraf. Dat is met alles zo dus ook met seks. Je lacht je toch ook niet 100x slap om dezelfde mop en hoewel biefstuk heel lekker kan zijn is hij lekkerder als je hem af en toe en niet elke dag opgediend krijgt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
27-01-2021 07:24
Er zullen wel wat uitzonderingen zijn, maar het is ook erg algemeen voorkomend dat de frequentie van de seks achteruit gaat naarmate men langer bij elkaar is. De nieuwigheid is eraf. Dat is met alles zo dus ook met seks. Je lacht je toch ook niet 100x slap om dezelfde mop en hoewel biefstuk heel lekker kan zijn is hij lekkerder als je hem af en toe en niet elke dag opgediend krijgt.
ze zijn pas 1 jaar samen! Dan moet je 5 x per week wel redden. Dat red ik in een weekend nog na 15 jaar.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
27-01-2021 07:24
Er zullen wel wat uitzonderingen zijn, maar het is ook erg algemeen voorkomend dat de frequentie van de seks achteruit gaat naarmate men langer bij elkaar is. De nieuwigheid is eraf. Dat is met alles zo dus ook met seks. Je lacht je toch ook niet 100x slap om dezelfde mop en hoewel biefstuk heel lekker kan zijn is hij lekkerder als je hem af en toe en niet elke dag opgediend krijgt.
ze zijn pas 1 jaar samen! Dan moet je 5 x per week wel redden. Dat red ik in een weekend nog na 15 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ochtendmens hoef je toch niet te zijn voor ochtendseks? Gewoon doen, zeker die ene dag dat hij niet vroeg op hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Mannen kunnen het meestal wel hoor, als je wat hints geeft verstaan ze dat heel goed en zien dat als een compliment (denk ik) en doen dan hun best en gaandeweg krijgen ze dan meer zin.

Maar misschien is de vraag zo overweldigend dat hij het daarom bij voorbaat opgeeft.

@beetjegek - ook na één jaar is het nieuwe er wel vanaf hoor. Tenminste dat kan heel goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch ook al eerder gedurende de dag seks hebben in bed? Na het avondeten ofzo. Maken jullie er een lekkere lange sessie van :)
beetjegek schreef:
27-01-2021 07:27
ze zijn pas 1 jaar samen! Dan moet je 5 x per week wel redden. Dat red ik in een weekend nog na 15 jaar.
Volgens mij moet je helemaal niks als stel. Wij hadden na een jaar echt geen zin om 5x per week van bil te gaan. Dat verschilt per persoon en per stel.

Het is vooral belangrijk dat je hierin bij elkaar past TO. En als dat niet het geval is, dan zul je het erover moeten hebben zodat je samen tot een oplossing komt.
Als een vrouw hier schrijft dat haar man altijd maar seks wil dan is de algemene mening dat hij dan maar een potje moet gaan rukken maar als een vrouw meer wil dan de man moet de man maar wat meer zin maken?
Daarnaast schrijft to dat ze vaak seks hebben maar nooit in bed en dat ze juist in bed zin krijgt, klinkt niet alsof ze dus nooit seks hebben.
TO, jij zou het ook niet fijn vinden als hij blijft drammen als jij geen zin hebt dus doe dat andersom ook niet.
K0koro schreef:
27-01-2021 07:50
Volgens mij moet je helemaal niks als stel. Wij hadden na een jaar echt geen zin om 5x per week van bil te gaan. Dat verschilt per persoon en per stel.
En dit, wat een onzin dat een ander denkt te kunnen bepalen wat “moet”
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies, een jongere man opzoeken. Past vaak beter qua libido.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
27-01-2021 10:54
Mijn advies, een jongere man opzoeken. Past vaak beter qua libido.
Sorry, maar dit is onzin! Hij is dertig! Wat moet ze dan? Een minderjarige?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voorstellen dat als hij moe is geen zin heeft om zelf het werk te doen. Is cow girl positie misschien een optie? Kan hij lekker liggen en daarna gelijk slapen.
Bedankt voor jullie reacties!
Het is niet zo dat we nooit seks hebben, alleen niet vaak 's avonds in bed voor het slapen gaan.
Ik zal inderdaad eens proberen om eerder naar bed te gaan, al lukt dat dan weer niet altijd met mijn werk.

@greenback, het gaat hem volgens mij niet eens zo zeer om wie "het werk" doet, eerder aan de hoeveelheid slaap die hij erdoor mist..
Dus laat ik maar eerst proberen vroeg naar bed te gaan, kijken of het helpt.
stellar schreef:
27-01-2021 09:35
Als een vrouw hier schrijft dat haar man altijd maar seks wil dan is de algemene mening dat hij dan maar een potje moet gaan rukken maar als een vrouw meer wil dan de man moet de man maar wat meer zin maken?
Daarnaast schrijft to dat ze vaak seks hebben maar nooit in bed en dat ze juist in bed zin krijgt, klinkt niet alsof ze dus nooit seks hebben.
TO, jij zou het ook niet fijn vinden als hij blijft drammen als jij geen zin hebt dus doe dat andersom ook niet.
Hier ben ik het mee eens, er wordt wel vaker met twee verschillende maten gemeten helaas.
Die man is gewoon 's avonds te moe en wil slapen. Laat hem.
Gewoon seks hebben op een ander moment, eerder op de dag of avond.
Alle reacties Link kopieren
Menimapa schreef:
27-01-2021 13:35
Bedankt voor jullie reacties!
Het is niet zo dat we nooit seks hebben, alleen niet vaak 's avonds in bed voor het slapen gaan.
Ik zal inderdaad eens proberen om eerder naar bed te gaan, al lukt dat dan weer niet altijd met mijn werk.

@greenback, het gaat hem volgens mij niet eens zo zeer om wie "het werk" doet, eerder aan de hoeveelheid slaap die hij erdoor mist..
Dus laat ik maar eerst proberen vroeg naar bed te gaan, kijken of het helpt.
Oh. dit klinkt alweer anders. Dus hij gaat eerder naar bed dan jij?

En nog een andere vraag: 3-5x per week zien jullie elkaar. Hoe vaak hebben jullie dan seks?
Ik lees ook even mee, de relatie van mijn vriend en mij heeft precies zo'n zelfde situatie, hij slaapt ook meteen zodra hij het kussen aanraakt en heeft verder overdag ook niet zoveel zin. Wij proberen nu gewoon een moment uit te kiezen overdag dat we er beide aan denken en zin in hebben en er dan impulsief in het moment maar gewoon voor gaan. Niet uitstellen tot in de avond maar eerder op de dag doen.
Oh nee, we gaan tegelijk naar bed. Maar gewoon allebei te laat. Ik hoef er dan meestal niet vroeg uit, hij wel. Dus hij telt natuurlijk (onbewust) de uurtjes slaap die hij nog heeft.
Ik bedoel dus eigenlijk, dat we samen eerder naar bed moeten.

Hmm.. ja de frequentie verschilt. Als we elkaar langere tijd achter elkaar zien, hoeft het van hem niet elke dag. Als we elkaar iets langer niet hebben gezien, staat ie met z'n neus vooraan.
beetjegek schreef:
27-01-2021 06:56
Hmm, voor mijn man is moeheid geen reden om geen zin te hebben. Ik kan hem ervoor wakker maken. Dus of jouw vriend is heeeel moe, of hij heeft gewoon geen zin. Wat jij moet doen, tja dat weet ik eigenlijk niet.
Wel, ik ben man, bijna 40 en mijn vriendin (ook 40) heeft ook vaker zin in seks dan mij.

Maar ik werk heel hard de hele dag en zij heeft een meer ontspannend leven. Geen vaste baan, ‘s ochtends naar de markt en koken, ‘s middags beetje werken op haar akker. Overdag is onze dochter naar school en ‘s avonds speel ik vaak ook nog paar uurtjes met onze dochter, terwijl zij een beetje tv kijkt of Facebooked.

Daardoor ben ik ‘s avonds gewoon vaak moe en heeft zij meer energie.

Maar als we seks hebben is het bijna zonder uitzondering heel goed. Maar gewoon niet heel vaak, meestal eens per week in het weekend. Want doordeweeks vaak gewoon te moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel heel bijzonder dat het alleen over seks gaat en dat niemand zich afvraagt waarom die man er 6 dagen per week vroeg uit moet, en 's avonds doodmoe is.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
07-02-2021 08:47
Ik vind het wel heel bijzonder dat het alleen over seks gaat en dat niemand zich afvraagt waarom die man er 6 dagen per week vroeg uit moet, en 's avonds doodmoe is.
De meeste mannen kiezen daar helemaal zelf voor, zonder dat het echt nodig is zoveel te werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven