Vaker zin in seks dan vriend.

27-01-2021 03:09 35 berichten
Hai,

Zoals de titel dus zegt..
Ik ben midden twintig en m'n vriend is dertig. Hij woont op zichzelf en ik ben ongeveer 3-5x per week bij hem. We zijn bijna een jaar samen. Nu nog geen behoefte om samen te wonen.

Onze relatie is goed, we kunnen overal over praten en komen er samen uit.
Als we seks hebben is het hartstikke fijn.
Ik heb alleen vaker zin dan hij. We hebben weinig seks in bed. Het is namelijk zo dat de ogen van mijn vriend vrijwel direct dicht gaan als hij z'n kussen raakt.

We hebben het hier wel over gehad, hij zegt dat hij gewoon moe is (begrijp ik wel, hij moet er 6 dagen per week vroeg uit). Hierdoor hebben we al vaker seks op de bank en onder de douche. Maar natuurlijk niet altijd, en als we dan in bed liggen krijg ik zin. Hij niet, hij slaapt zo.

Hierdoor komt het met enige regelmaat voor dat ik gefrustreerd en met zin wakker lig, terwijl hij slaapt.

Ik help mezelf wel eens, in de hoop dat ik dan 's avonds in bed minder zin heb. Weet hij overigens ook. Maar ik krijg gewoon zin als we zonder kleren tegen elkaar aan liggen.

Eerder naar bed gaan helpt ook niet, z'n ogen gaan gewoon dicht als hij z'n kussen raakt.
We zijn allebei geen stralende ochtendmensen, dus ochtendseks is ook niet de oplossing ben ik bang.

Misschien is het voor hem ook wel te makkelijk, dat ik altijd wel in ben voor een potje... Maar ik kan het niet anders maken dan het is.

Ik zou wel wat vaker seks willen hebben in bed, of in ieder geval minder vaak "gefrustreerd" naast een slapende vent liggen.

Wat kunnen we doen?
Menimapa schreef:
28-01-2021 00:56
Oh nee, we gaan tegelijk naar bed. Maar gewoon allebei te laat. Ik hoef er dan meestal niet vroeg uit, hij wel. Dus hij telt natuurlijk (onbewust) de uurtjes slaap die hij nog heeft.
Ik bedoel dus eigenlijk, dat we samen eerder naar bed moeten.
Misschien de seks loskoppelen van het naar bed gaan? Je kan op elk willekeurig moment van de dag seks hebben, ook in bed.

Ik vind het moment dat je naar bed gaat ook het slechtste moment voor seks. Ik kom dan om te slapen. Ik snap ook niet helemaal waarom je moet wachten met seks tot je naar bed gaat als je gewoon de hele avond de tijd hebt (als stel zonder kinderen). Wij hebben altijd ergens tussen 7 en 9 ‘s avonds seks. Dan hebben we tijd, energie, zin. En daarna plof je lekker op de bank (of gingen we pre corona nog iets doen) en rol je in bed als je slaperig wordt.
Alle reacties Link kopieren
Menimapa schreef:
28-01-2021 00:56
Hmm.. ja de frequentie verschilt. Als we elkaar langere tijd achter elkaar zien, hoeft het van hem niet elke dag. Als we elkaar iets langer niet hebben gezien, staat ie met z'n neus vooraan.

Ik gok zomaar dat moeheid op dat moment geen enkele belemmering is?
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak hebben jullie seks en hoe is de kwaliteit als jullie seks hebben? Na een jaar zou je verwachten dat het niet al te erg indut, maar het kan zijn dat jullie seksdrive verschilt. Of dat hij een soort druk voelt?

Een goed gesprek lijkt me sowieso geen slecht idee.
Alle reacties Link kopieren
Majime schreef:
07-02-2021 08:51
De meeste mannen kiezen daar helemaal zelf voor, zonder dat het echt nodig is zoveel te werken.
Wat de meeste mannen doen zegt niks over wat de partner van TO doet.
Dus daar zouden ze misschien beter eerst eens over kunnen praten met elkaar. Iets als de olifant in de kamer over het hoofd zien, als oorzaak van je problemen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Als het bij ons voorkomt dat ik zin heb en hij niet dan ga ik gewoon met mezelf spelen of pak een vibrator.
Soms krijgt hij dan alsnog zin en anders maak ik het gewoon zelf af.
Als hij het hoort dan vraagt hij wel eens of het lekker was en soms valt hij echt gewoon in slaap.
Probeer het gewoon een keer op die manier.
Alle reacties Link kopieren
Niet van toepassing
joepie75 wijzigde dit bericht op 03-08-2021 07:41
Reden: Nvt
90.15% gewijzigd
En ochtendseks? Ik ben dol op seks voordat ik opsta, wij zijn beide ook vaak moe 's avonds en daarnaast ga ik veel later naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Menimapa schreef:
27-01-2021 03:09
Maar ik krijg gewoon zin als we zonder kleren tegen elkaar aan liggen.
Doe dat dan niet. Hij wil sowieso slapen, dus waarom naakt tegen hem aan gaan liggen? Beetje opdringerig.
Joepie75 schreef:
28-03-2021 08:38
Voor mij (man) klinkt dit als onvoorstelbaar.
Ik heb altijd wel zin maar mijn meisje eigenlijk vrijwel nooit. Ik moet echt mega m’n best doen om haar een beetje warm te stoken.

Dat ze naast me gaat liggen met een speeltje is echt uitgesloten.

Ik vind het altijd zo irritant als een oud topic omhoog wordt gehaald omdat een of andere vent (met al jaren hetzelfde seks-probleem) over zichzelf moet vertellen. Ik denk steeds het een TO is die een update komt geven :-[ .
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft ook wel eens zin als ik lig te slapen. Als ze dan met haarzelf speelt en vervolgens een vinger in mijn slapende mond stopt ben ik in no time wakker en instant geil. (Truukje heb ik haar een keer verteld dat een ex dat wel eens deed)
Ben nu 40+ en werkt bij mij nog steeds.
Suggestie?
Menimapa schreef:
27-01-2021 03:09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2021 08:39
Reden: OP verwijderd, het quoten van de OP is niet toegestaan.
67.72% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven