Veel te heet voor seks

16-07-2018 14:00 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man, man, man. Wat een hitte. Ik plak thuis aan mijn bureaustoel.

Als ik 's avonds thuis kom van de fabriek en met een blikje Aldi-bier achter de pc ga zitten dan is het zo warm. Het is haast te warm om mezelf kijkend naar blote meisjes 18+ naar een hoogtepunt te trekken. Ik ga dan als alternatief wel eens in mijn onderbroek in de tuin zitten met de gedachte aan de openvallende bloesjes bij de kassa van de Aldi (ik heb daar ooit eens een topic over geschreven) maar steeds als ik dan mijn plasser wil vastpakken komt de bovenbuurvrouw op balkon.

Mijn vraag is dus, hoe doen jullie dat nu, masturberen met die hitte. Ik krijg er een bonkend hoofd van.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
16-07-2018 14:00
[...]

Ik lig gewoon heerlijk op de bank met de tuindeuren open en ventilatortje op me gericht...en geen problemen hoor! 😊
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-07-2018 11:49
Reden: OP gequote, maatregelen zijn genomen.
61.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag gewoon of je boven buurvrouw het even wil doen. Hoef je alleen maar achterover te leunen met je biertje
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
16-07-2018 14:07
Maar hoe doen vrouwen het dan? Dat zweet gaat toch branden in je spleetje?
Gewoon wijdbeens voor de ventilator toch?

Maar te heet voor sex? o_o
Alle reacties Link kopieren
Nymphetamine_Fix schreef:
17-07-2018 02:52
Daarvoor is de botol cebok ooit uitgevonden :lightbulb:

Tegenwoordig moderne middelen, zoals de douchestraal erop. Even wassen erna, wel zo fris. Kun je daarna gewoon weer een (schone) string aantrekken. Of doet niemand dat??
Geen idee. Ik denk altijd dat vrouwen poepen, een beetje vegen en dan de string weer naar boven trekken. Getver.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
16-07-2018 14:34
Het koelt goed af savonds, dus dan duiken we op elkaar. Masturbatie is voor paupers.
Ja, er zijn genoeg mogelijikheden. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven