Verkeerde naam gebruikt tijdens vrijpartij

01-06-2020 19:21 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vrouw(40) en mijn vriend(40) zijn sinds 6 jaar samen. We hebben allebei kinderen uit een vorige relatie.
We hebben beide onze eigen woning en hadden afgelopen weekend heerlijk een paar dagen samen. Deze dagen zijn echt voor ons en we genieten er dan ook echt van. De intimiteit is iets waar we allebei echt van genieten en ook echt op elkaar in kunnen gaan.

Afgelopen zaterdag waren wij intiem en het voelde fijn en vertrouwd.. totdat hij op een gegeven moment de naam van zijn ex noemde, ooohhhh xxxx.... ik dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had en vroeg aan hem wat hij zei.. Hij zei toen, in mijn ogen, iets heel anders natuurlijk.

Op dat moment verstijfde ik en zei tegen hem dat hij mij een andere naam had gegeven..De naam van zijn ex(van 10 jaar geleden, de moeder van zijn kinderen)
Hij schrok hiervan en keek mij echt aan alsof ik een grapje maakte.
Ik zag aan hem dat hij zich niet bewust was van het feit dat hij dit gezegd had.

Ik ben zo geschrokken dat hij mij zo noemde, die relatie is al 10 over. Ik voelde mij warm en koud tegelijk worden op dat moment.
Normaal gesproken ben ik een heel nuchter persoon en maak ik mij niet zo gauw druk om dingen. Maar dit blijft wel in mijn hoofd zitten.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad en valt dit misschien te verklaren?

We hebben er natuurlijk uitgebreid over gepraat na een x aantal uren en hij voelt zich erg rot.. als hij dit dan toch gezegd zou hebben. Hij voelt zich vreselijk als hij dit toch onbewust zou hebben gezegd
beetjegek schreef:
01-06-2020 19:37
tijdens de seks aan de moeder van zijn kinderen denken?
En aan de boodschappen, corona, tv.. Het zijn allemaal nano seconden maar je hersens werken gewoon in noodtempo door. Kan je niets aan doen.
ManInVrouwenWereld schreef:
02-06-2020 00:32
Op een (zeer) intiem moment de naam van ex partner roepen is toch totaal niet vergelijkbaar met de namen van de kinderen of huisdieren husselen?

Ik zou mijzelf te rade gaan als ik degene was die de verkeerde naam uit zou spreken. Waarom ben ik niet daar, in dat moment, met Y? Waarom komt X ineens mijn hoofd binnenwandelen?

Heb ik dan een intiem moment met de -voor mijn diepste gevoel- verkeerde..?

Bijzonder hoe velen dit bagatelliseren. Denk dat velen heel anders zouden reageren wanneer dit hen zou gebeuren.
Denk je nou echt dat omdat ik het niet zo'n punt vind dat het me nooit gebeurt is? Jawel hoor. Zowel mij met verkeerde naam als ik de verkeerde naam noemen.
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
02-06-2020 02:06
En aan de boodschappen, corona, tv.. Het zijn allemaal nano seconden maar je hersens werken gewoon in noodtempo door. Kan je niets aan doen.
Dit.
Hordes vrouwen vinken hele boodschappenlijsten af. Maar gelukkig hoor je nooit iemand een topic openen over een noodkreet tijdens seks in de trend van:
Toiletpapier
Melk
Geitenkaas
Rucola

En toch gaat dit allemaal in die koppies om. Nou.
Foute boel: ja zeker
Te verhelpen: ja zeker

Maar als er dan een naam wordt genoemd wordt elke persoon (m/V) geacht tijdens seks aan niets anders te denken dan aan de hete kut van pittig geknipte madam de huisvrouw met wie de partner al tig jaar samen is, waardoor de spanning ook wel eens in de luwte verdwijnt. Goed moment om in gesprek te gaan en opnieuw te ontdekken wie de ander is, waar die staat en wat hem/haar bezig houdt.
anoniem_398390 wijzigde dit bericht op 02-06-2020 02:36
31.48% gewijzigd
..
strings-attached schreef:
01-06-2020 19:31
Wat een draaaamaaaa.
Maar goed dat ze in mijn omgeving niet zo star zijn. Noem mijn vriend bij zoons naam, zoon met de hond of poes naam, roep Neeee fikkie als ik de poes bedoel etc.
Gewoon omdat je gedachten bij dat beest of die persoon zijn. Hij zal even aan zijn kinderen en dus hun moeder gedacht hebben. In mijn ogen niets om je zo over op te winden.
"Hij zal even aan zijn kinderen gedacht hebben...."
Uh....tijdens de seks?!
Dat er een naam uitfloept oke, maar jij maakt het wel erg spannend.

Daarnaast haal ik ook namen door elkaar, maar niet tijdens de seks. Als snap ik wel dat dat soms op je harde schijf staat ingeprend en je eens een foutje kan maken.
Alle reacties Link kopieren
ik roep overigens heel consequent: Oooh mop, of aaaah schatje.Wie er dan ook boven op me ligt.
Safe seks, weet je wel.
..
Ik noem sowieso geen naam tijdens seks, en zou het ook idioot vinden als man dit deed.
Moet ik dan Jaaaaaa terug roepen ofzo. Gênant.
Alle reacties Link kopieren
je kunt er moeilijk over doen, je kunt je relatie opdoeken, maar je kunt er ook samen om lachen. je mag zelf kiezen...
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
02-06-2020 09:51
je kunt er moeilijk over doen, je kunt je relatie opdoeken, maar je kunt er ook samen om lachen. je mag zelf kiezen...

Ja dat kan je over alles zeggen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
02-06-2020 11:25
Ja dat kan je over alles zeggen natuurlijk.
Zeker weten. Hoe je je voelt en hoe je je gedraagt, dat is je eigen keuze.
SjaanRoeispaan schreef:
01-06-2020 22:44
Ik heb geleerd tijdens seks geen namen te noemen. Gaat geheid verkeerd...
Hahaha, dit dus!
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
01-06-2020 22:44
Ik heb geleerd tijdens seks geen namen te noemen. Gaat geheid verkeerd...
Yup, ik ook.
I wanna live my life with the volume full!
SanneH01 schreef:
02-06-2020 02:48
Ik noem sowieso geen naam tijdens seks, en zou het ook idioot vinden als man dit deed.
Moet ik dan Jaaaaaa terug roepen ofzo. Gênant.

Dit. Ik vind dat zo goedkoop.
Inderdaad, als je namen gaat lopen roepen, dan gaat het geheid een keer fout.

Ik zeg dingen als " schatje" (bij normale dates) of " dirty slut" (bij de submissives).
Alle reacties Link kopieren
Sporadisch hoor ik mijn naam tijdens een intiem moment en dat gaat niet luidkeels hoor. Het is eerder fluisterend en ditmaal was het dus niet mijn naam.

Ik kan er inderdaad niks mee, het is maar net wat ik ermee doe. Al vind ik het wel raar dat het in al die jaren nog nooit is voorgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens begrepen dat het brein zo werkt dat we categorieën maken waar we alles instoppen. Namen van onze huisdieren in 1 box, namen van onze kinderen in 1 box, van liefdes in 1 box, namen van broers/zussen in 1 box.
Daarom mix je niet snel de naam van je kat met die van je broer. Andere box. Maar onderling mix je ze wel oer ongeluk, want dezelfde box gaat open.
Dat is nu ook gebeurd bij jouw vriend. De box liefdes stond open en blijkbaar kwam even de verkeerde naam tevoorschijn.

Niet zo mee zitten joh, jullie zitten gewoon in dezelfde box, en dat klopt dus ook. Het zegt verder helemaal niks, behalve dat jullie simpelweg allebei de label ‘liefde’ hebben gekregen in zijn brein.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Is mij ook wel eens gebeurd. 2x zelfs dat ik tijdens de seks de naam van mijn ex zei... Ik dacht écht niet aan hem! Vriend vond het ook echt niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als iets uit het onderbewustzijn. Wat daar in zit kun je niet wissen en je kunt ook niet bepalen wat het doet - anders had het wel bewustzijn geheten.

Betekent net zoveel als een droom - niks dus - en heeft net zo veel betekenis als jij er aan geeft.

En ik snap dat je het helemaal niet leuk vindt. Maar als je hem dat achterna draagt valt het allemaal wel mee.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Alle reacties Link kopieren
bagera schreef:
01-06-2020 20:21
Ik maak er ook geen heel groot ding van. Het is de timing die het gewoon heel vervelend maakt! In het heetst van de strijd hoor je haar naam in je oor. Nou, echt prettig is dat helemaal niet.

Tuurlijk begrijp ik dat zoiets vaker kan gebeuren en vooral als je net na een relatie in een nieuwe relatie terecht komt.
Maar na zoveel jaar verwacht je dat helemaal niet.
Ben ook helemaal niet boos op hem maar benieuwd waar dit zomaar vandaan kan komen. Hij heeft namelijk ook helemaal geen intensief contact met haar behalve dan over de kinderen.
Ben gewoon geschrokken en kan het niet goed plaatsen
Ik ben ook slecht met namen. Kluts de namen van mijn kinderen ook regelmatig door elkaar. Mijn oma was daar helemaal een ster in. Erfelijk dingetje vrees ik. Mijn vriend noem ik in het heetst van de strijd schatje/liefje/ lekkertje, dat gaat altijd goed :lol:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
pokkewijf schreef:
23-06-2020 16:36
Ik ben ook slecht met namen. Kluts de namen van mijn kinderen ook regelmatig door elkaar. Mijn oma was daar helemaal een ster in. Erfelijk dingetje vrees ik. Mijn vriend noem ik in het heetst van de strijd schatje/liefje/ lekkertje, dat gaat altijd goed :lol:

Hij noemt jou vast ook geen pokkewijf.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
23-06-2020 16:50
Hij noemt jou vast ook geen pokkewijf.
neuhhh Dat is een koosnaampje van een oud-collega. Kreeg hij als antwoord, jij kunt het weten want je bent er met eentje getrouwd :-D :-D
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
SteunEndeToeverlaet schreef:
06-06-2020 20:43
Klinkt als iets uit het onderbewustzijn. Wat daar in zit kun je niet wissen en je kunt ook niet bepalen wat het doet - anders had het wel bewustzijn geheten.

Betekent net zoveel als een droom - niks dus - en heeft net zo veel betekenis als jij er aan geeft.

En ik snap dat je het helemaal niet leuk vindt. Maar als je hem dat achterna draagt valt het allemaal wel mee.
Alsof iedereen altijd aan zijn of haar partner denkt tijdens het sexen. Dus kan gebeuren toch?
Alle reacties Link kopieren
zomerkees schreef:
26-06-2020 15:56
Alsof iedereen altijd aan zijn of haar partner denkt tijdens het sexen. Dus kan gebeuren toch?
Uh, ik wel? Waarom zou ik aan een ander denken?
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
01-06-2020 19:31
Wat een draaaamaaaa.
Maar goed dat ze in mijn omgeving niet zo star zijn. Noem mijn vriend bij zoons naam, zoon met de hond of poes naam, roep Neeee fikkie als ik de poes bedoel etc.
Gewoon omdat je gedachten bij dat beest of die persoon zijn. Hij zal even aan zijn kinderen en dus hun moeder gedacht hebben. In mijn ogen niets om je zo over op te winden.
Ook tijdens seks? Zat me even af te vragen wat voor topic het zou worden als iemand tijdens seks opeens de naam van de hond zou roepen.. :-D
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
26-06-2020 16:01
Uh, ik wel? Waarom zou ik aan een ander denken?
Dat hoeft niet, maar dat gebeurt wel eens.
Ik ken iemand die is getrouwd met een vrouw die dezelfde naam heeft als zijn zus. Ik ga er maar vanuit dat hij tijdens de seks geen naam noemt. :cencored:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven