Verkeerde naam gebruikt tijdens vrijpartij

01-06-2020 19:21 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vrouw(40) en mijn vriend(40) zijn sinds 6 jaar samen. We hebben allebei kinderen uit een vorige relatie.
We hebben beide onze eigen woning en hadden afgelopen weekend heerlijk een paar dagen samen. Deze dagen zijn echt voor ons en we genieten er dan ook echt van. De intimiteit is iets waar we allebei echt van genieten en ook echt op elkaar in kunnen gaan.

Afgelopen zaterdag waren wij intiem en het voelde fijn en vertrouwd.. totdat hij op een gegeven moment de naam van zijn ex noemde, ooohhhh xxxx.... ik dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had en vroeg aan hem wat hij zei.. Hij zei toen, in mijn ogen, iets heel anders natuurlijk.

Op dat moment verstijfde ik en zei tegen hem dat hij mij een andere naam had gegeven..De naam van zijn ex(van 10 jaar geleden, de moeder van zijn kinderen)
Hij schrok hiervan en keek mij echt aan alsof ik een grapje maakte.
Ik zag aan hem dat hij zich niet bewust was van het feit dat hij dit gezegd had.

Ik ben zo geschrokken dat hij mij zo noemde, die relatie is al 10 over. Ik voelde mij warm en koud tegelijk worden op dat moment.
Normaal gesproken ben ik een heel nuchter persoon en maak ik mij niet zo gauw druk om dingen. Maar dit blijft wel in mijn hoofd zitten.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad en valt dit misschien te verklaren?

We hebben er natuurlijk uitgebreid over gepraat na een x aantal uren en hij voelt zich erg rot.. als hij dit dan toch gezegd zou hebben. Hij voelt zich vreselijk als hij dit toch onbewust zou hebben gezegd
Alle reacties Link kopieren
en dat de goede komt als hij de naam roept met de toevoeging kom we gaan lekker ff neuken ;-)
Oh ook eens gehad. Was niet tijdens de seks maar half in slaap sprak ik hem aan bij naam van mijn ex. Hij reageerde best grappig; Ja, wat is er * naam zijn ex*. No big deal.
chocolol schreef:
01-06-2020 22:07
Ik vind de naam van je kinderen, huisdieren, familieleden etc door elkaar halen toch een heel andere feel hebben dan de verkeerde naam tijdens seks uitspreken. Wat je er mee moet? Geen idee, maar ik begrijp dat zoiets ff niet lekker zit.
+1
zomerkees schreef:
26-06-2020 15:56
Alsof iedereen altijd aan zijn of haar partner denkt tijdens het sexen. Dus kan gebeuren toch?
Ik heb seks met mijn partner, ook in mijn hoofd. Zou het ook echt niet grappig vinden als hij in gedachten een ander ligt te neuken. Trek je dan af ipv mijn lichaam te gebruiken om klaar te komen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex haalt nog steeds mijn naam en die van zijn huidige vriendin door elkaar - na bijna 20 jaar. Gelukkig zijn we alledrie goede vrienden. Ik hoop dat ie 't niet doet tijdens de sex overigens...
Mijn huidige man noem ik altijd bij z'n koosnaampje dus ik loop niet zo'n risico. :)
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
27-06-2020 05:26
Ik heb seks met mijn partner, ook in mijn hoofd. Zou het ook echt niet grappig vinden als hij in gedachten een ander ligt te neuken. Trek je dan af ipv mijn lichaam te gebruiken om klaar te komen.
Ik zeg ook niet dat het altijd zo is, maar een dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft mij weleens bij de naam van zijn ex genoemd. Gelukkig niet in de slaapkamer o_o

Hij was toen iets over haar aan het vertellen en zei vervolgens “ nee luister Kim”. Ik riep toen brutaal “ Ja Rachid” terug en toen besefte hij het pas haha.

Ik zou met je vriend afspreken dat jullie in de slaapkamer nog enkel “ schatje” gebruiken. Dat gaat altijd goed! :yes:
Alle reacties Link kopieren
De enkele keer dat ik de naam van mijn man zeg (niet gil of schreeuw) tijdens de seks vind ik het erg nadenken. Alleen al het idee dat ik de naam van mijn overleden echtgenoot kan zeggen maakt dat de zin me al vergaat.
Heel soms doe ik het maar roept wel spanning op. Maar ja het kikkert het ego van mijn man wel lekker op dat is dan wel weer een groot voordeel dus soms doe ik het.
Als mijn man de naam van zijn ex zou zeggen tijdens de seks zal ik gemaakt verontwaardigd zijn. Weet ik veel misschien had hij vlak ervoor een berichtje van haar gelezen/haar naam in het nieuws gehoord (voornaam dan he niet dat zijn ex regelmatig in het nieuws is) in ieder geval een goede reden dat hij als excuus alle aandacht naar mij gaat die seksbeurt.

Maar goed ik weet van mijzelf dat ik vaak wachter nuchter naar zaken kan kijken. Denk soms heb al zoveel ellende in mijn leven meegemaakt laat ik de zaak maar niet nog dramatischer maken dan nodig.
Dus als je mij boos maakt heb je het wel echt bont gemaakt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven