Verliefd op hulpverlener

23-04-2018 22:51 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff een vraag is er hier iemand die wel eens gevoelens heeft gehad voor een hulpverlener, en hoe ging je hier mee om??
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
24-04-2018 00:06
Ik lees dit toch anders denk ik.
"maar als dit aan blijft houden zal ik hier wel op een gepaste manier actie op ondernemen en evt vragen of iemand anders onze case over kan nemen"

Dus ze is er nog niet mee bezig. En dat zou ze er wel mee moeten zijn.
Later schreef TO "Heb al nodige maatregelen getroffen gelukkig kan ik het contact ook via derden laten lopen en dat ga ik dus vanaf nu maar doen".

Maargoed, als het maar snel opgelost is.
Alle reacties Link kopieren
Heb al een verzoek gedaan via de mail net dus ja heb indd al actie ondernomen
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
24-04-2018 00:12
Heb al een verzoek gedaan via de mail net dus ja heb indd al actie ondernomen
Goed zo to!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
hankypankyshanghai schreef:
24-04-2018 00:11
Later schreef TO "Heb al nodige maatregelen getroffen gelukkig kan ik het contact ook via derden laten lopen en dat ga ik dus vanaf nu maar doen".

Maargoed, als het maar snel opgelost is.
Heb gelijk maar actie ondernomen door de desbetreffende hulpverlener een mail te sturen, ik vind dat ik ook naar hem toe hier eerlijk in moet zijn en natuurlijk ook eerlijk in moet zijn naar mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
24-04-2018 00:04
Ach ja weet je het is eigenlijk ook natuurlijk wel lachwekkend dacht dat ik mijn gevoel altijd heel goed onder controle had, " mij overkomt dat niet" 😂
Och lachwekkend zou ik het niet noemen. het schijnt vaker voor te komen. Omstandigheden en dat werk, net een beetje andere aandacht. Hopelijk lees je dit topic volgend jaar terug, of zie je hem dan en denk je: Aardige jongen, maar wat zag ik ooit in hem
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het is lust. Niet gek als je al 6 jaar geen sex meer hebt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je onderneemt goede stappen.
Het is normaal dat dit soort gevoelens komen maar wel ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Fout! Geen toenadering zoeken. Deze gevoelens wegstoppen want ze zullen niet beantwoord worden.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
hankypankyshanghai schreef:
23-04-2018 23:10
kijk dat is al wat meer informatie dan "verliefd zijn op een hulpverlener". Heb jij al een relatie? Heeft hij al een relatie? Wat is het leeftijdsverschil? Zijn jullie even oud of is hij 35 en jij 14?

Het is sowieso niet verstandig om iets met je hulpverlener te doen, maar die dingen maken ook behoorlijk wat verschil uit.
Die dingen maken nou juist totaal geen verschil uit.

Al zouden ze beiden even oud en ruim volwassen zijn en allebei single.

Het kan de hulpverlener zijn baan kosten.

Een hulpverlener wordt betaald om tijd en aandacht aan iemand te besteden. Best logisch dat je verliefd wordt als iemand zoveel aandacht voor je heeft.

Maar het is totaal on gelijkwaardig. Een hulpverlener zal en mag er dus niets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Die lijken dan echt je rots in de branding en iemand die jou echt begrijpt (iets waar je dan vooral naar snakt).

Als het weer goed met je gaat hoef je niet zo nodig meer begrepen te worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Sommige ulpverleners zijn zelf zwak en hebben al die adoratie nodig om hun huwelijk te doorstaan en maken dan misbruik van hun cliënten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben ook behoorlijk verliefd op een hulpverlener ik heb het geprobeerd door haar te vergeten maar dat gaat moeilijk ik ben zelf 26 en zij is 28 en ze kleed zich best wel leuk en als het echt kon wou ik ook met der naar bed niet opzich alleen maar sex te hebben maar gewoon lekker tegen der aan liggen maar ik weet zelf ook dat het niet mag ivm gedragscode en dat het haar baan gaat kosten maar laatst stond ik even onder de douche ze kwam binnen ik schrok een beetje en ze zei wow op zo manier van jammer dat het niet kan want anders want ze zag me lichaam namelijk en ik had toen ook een vriendin en daar heeft ze geprobeerd tussen in te komen om mij voor haar zelf te hebben en doet graag een arm om me heen soort knuffel wat ik erg prettig vind bij haar ze doet zo lief naar me en ik heb zelf ook het idee dat ze meer wil met mij maar dat het niet kan door haar beroep
Alle reacties Link kopieren
Johan26nlz schreef:
08-05-2019 15:23
Nou ik ben ook behoorlijk verliefd op een hulpverlener ik heb het geprobeerd door haar te vergeten maar dat gaat moeilijk ik ben zelf 26 en zij is 28 en ze kleed zich best wel leuk en als het echt kon wou ik ook met der naar bed niet opzich alleen maar sex te hebben maar gewoon lekker tegen der aan liggen maar ik weet zelf ook dat het niet mag ivm gedragscode en dat het haar baan gaat kosten maar laatst stond ik even onder de douche ze kwam binnen ik schrok een beetje en ze zei wow op zo manier van jammer dat het niet kan want anders want ze zag me lichaam namelijk en ik had toen ook een vriendin en daar heeft ze geprobeerd tussen in te komen om mij voor haar zelf te hebben en doet graag een arm om me heen soort knuffel wat ik erg prettig vind bij haar ze doet zo lief naar me en ik heb zelf ook het idee dat ze meer wil met mij maar dat het niet kan door haar beroep

Je bent de punt aan het einde van je zin vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
24-04-2018 00:16
Heb gelijk maar actie ondernomen door de desbetreffende hulpverlener een mail te sturen, ik vind dat ik ook naar hem toe hier eerlijk in moet zijn en natuurlijk ook eerlijk in moet zijn naar mezelf.

Maar wat heb je dan geschreven? En hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Google even op overdrachtsgevoelens.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat andersom gehad.
Een cliënt die zwaar verliefd was op mij. Terwijl ik gewoon aardig was tegen hem , net als tegen anderen. Voelde me altijd heel opgelaten bij hem. Vooral toen mijn naam op dook in zijn verslagen.
Blijft ook nu nog ongemakkelijk als ik hem zie. Ik zorg meestal dat ik niet alleen ben met hem, dan maakt hij ook geen opmerkingen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Hoe is dat toen afgelopen dan
Johan26nlz schreef:
08-05-2019 15:23
Nou ik ben ook behoorlijk verliefd op een hulpverlener ik heb het geprobeerd door haar te vergeten maar dat gaat moeilijk ik ben zelf 26 en zij is 28 en ze kleed zich best wel leuk en als het echt kon wou ik ook met der naar bed niet opzich alleen maar sex te hebben maar gewoon lekker tegen der aan liggen maar ik weet zelf ook dat het niet mag ivm gedragscode en dat het haar baan gaat kosten maar laatst stond ik even onder de douche ze kwam binnen ik schrok een beetje en ze zei wow op zo manier van jammer dat het niet kan want anders want ze zag me lichaam namelijk en ik had toen ook een vriendin en daar heeft ze geprobeerd tussen in te komen om mij voor haar zelf te hebben en doet graag een arm om me heen soort knuffel wat ik erg prettig vind bij haar ze doet zo lief naar me en ik heb zelf ook het idee dat ze meer wil met mij maar dat het niet kan door haar beroep
Waarom ziet jouw hulpverlener je überhaupt douchen?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had de deur niet afgesloten en ze moest iets weten maar ze had niet in de gaten datvik aan het douchen was en aangezien ik geen gordijn heb
Alle reacties Link kopieren
Johan26nlz schreef:
08-05-2019 21:11
Hoe is dat toen afgelopen dan
Ik heb veel minder contactmomenten met hem. En als, ben ik niet alleen. Heb hem ook aangesproken, dat het niet kan. Niet wederzijds is, ongewenst is. Verder kap ik opmerkingen in die richting af.
Ik denk dat jij je wat in je hoofd haalt.
Iedere hulverlener is aardig tegen clienten. Daar krijg je o.a. voor betaald.
En je douchevoorbeeld? Ook ik zou schrikken en " ooh" roepen. Lijkt me logisch. Jij beweert nu dat je in die seconde dat dit gebeurde en het water over je gezicht kletste, in haar blik zag dat ze je bijna wilde bespringen.
Lijkt me niet.
Ik zelf heb het als een last ervaren, moest alles afwegen. Daarnaast lees je vaak genoeg enge dingen over stalken enz.
Ik weet natuurlijk niet waarom je bij hulpverlening zit en of je daar nog weg gaat. Als dat zo is; concentreer je daar op. Zat leuke meiden. En mocht ze ooit weer op je pad komen en er gebeurt iets, dan is dat zo.
Mocht je niet weg kunnen bij hulpverlening dan kan ik me niet voorstellen dat het wederzijds is.
Waarom? Wat heeft ze op te geven? Wat kun jij haar bieden?
Nee he
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Nou dat komt omdat ze erg lief naar me doet en als ik een gesprek met der heb zit ze erg naast me nog net niet op me schoot en wat ik haar kan bieden is liefde en veel gelukkigheid en dat ze niks te kort komt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb haar benaderd en uit eindelijk toe gegeven dat ik haar meer dan leuk vind en dat ik behoorlijk verliefd op der ben en wat ik van haar denk en voel en ze zei kijk ik ben hier een hulpverlener als ik met jouw een relatie begin dan kan het me baan kosten wat ik goed kan begrijpen maar als het niet zo was dan had ik zeker met je een relatie gewild maar sorry dat kan helaas niet ik snap je gevoelens erg goed want dat heb ik ook maar door mijn beroep kan ik het helaas niet toelaten en ik voelde me erg opgelucht dat ik het gelukkig tegen haar kon zeggen
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:07
Reden: privacy
99.41% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven