Verliefd op minnaar

04-11-2016 01:53 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sss
anoniem_315811 wijzigde dit bericht op 04-11-2016 07:15
Reden: Niet goed verwoord verhaal
% gewijzigd
Succes met de reacties
quote:thee schreef op 04 november 2016 @ 01:57:

Succes met de reacties

Haha Thee!

TO, jammer dat je het topic nu plaatst. Wat te vroeg voor een vrijmiboto
Nou eh, wat een verhaal. Het lijkt me dat je geen handige keuzes maakt.
Herkenbaar?? Jazeker, ik laat me regelmatig nemen in een WC vol ballonnen met een verfkap op me hoofd!
What have we done....
Dat is toch niet goed geheim te houden als je naar de voetbal gaat kijken. Dat valt toch op!
De zee is groen
Beetje jammer en opvallend dat alle taalfouten niet consequent doorgevoerd zijn.
Ik.vind het nog een beetje te vroeg voor popcorn.
Ik twijfel nog of ik het herken.

Ik ken namelijk wel een tegelzetter maar weet niet zeker of het dezelfde is. Zal hem straks eens vragen
Tegelzetters, altijd cheil. Helemaal als hij ook nog eens ballonnen door je brievenbus duwt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik herken het wel hoor, da's vreemdgaan.
'Is er iemand die dit herkent?'
Hij stond zomaar in je keuken?
quote:siriusblack schreef op 04 november 2016 @ 06:42:

Hij stond zomaar in je keuken?

Ja SB, goed lezen he!? Ze laat de keukendeur openstaan soms.

En dan toevallig net als ze in haar sexy badjas rondstieffelt
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Boh deze komt een dag te vroeg.....hoop dat dit topic t red tot vanmiddag, dan begint mn weekend!

Dan ga ik er voor zitten!!!:-)
quote:EvyBlissy schreef op 04 november 2016 @ 06:55:

[...]

Ja SB, goed lezen he!? Ze laat de keukendeur openstaan soms.

En dan toevallig net als ze in haar sexy badjas rondstieffeltDus hij zet de wagen van de zaak neer,loopt om, gaat door de tuin die kennelijk ook open is en stapt dan de keuken in want de deur was toch niet op slot. En zij stond haar haar te verven dus in haar badjas. Als hij zo makkelijk binnen kan kunnen anderen dat dus ook.
Nee, ik herken het niet. Maar jij bent zo wel herkenbaar.

Je weet dat je verliefdheid alleen maar toeneemt als je elkaar blijft zien en dat de spanning en nieuwigheid er ook af gaat na verloop van tijd?
De hele straat zal ook wel weten dat jullie een verhouding hebben als zijn bus steeds voor de deur staat... Of heeft hij nog een andere auto?
Dat was een snelle OP meltdown.... wie geeft me de samenvatting?
TO, waar laat je de baby eigenlijk als je naar zijn voetbalwedstrijden gaat kijken of als jullie elkaar zien? Neem je die dan ook mee?
De reden dat ze haar OP heeft verwijderd is 'niet goed verwoord verhaal'. Wat een gelul, ik denk eerder dat de reacties je niet aanstaan.
quote:Tr0tter schreef op 04 november 2016 @ 07:56:

De reden dat ze haar OP heeft verwijderd is 'niet goed verwoord verhaal'. Wat een gelul, ik denk eerder dat de reacties je niet aanstaan.+1
quote:Elfje112 schreef op 04 november 2016 @ 07:30:

TO, waar laat je de baby eigenlijk als je naar zijn voetbalwedstrijden gaat kijken of als jullie elkaar zien? Neem je die dan ook mee?De baby was toch inmiddels alweer 6 ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven