Verliefd op minnaar

04-11-2016 01:53 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sss
anoniem_315811 wijzigde dit bericht op 04-11-2016 07:15
Reden: Niet goed verwoord verhaal
% gewijzigd
quote:nbk schreef op 04 november 2016 @ 02:10:

Herkenbaar?? Jazeker, ik laat me regelmatig nemen in een WC vol ballonnen met een verfkap op me hoofd!Is dat lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd. Wat is een verfkap precies?
quote:siriusblack schreef op 04 november 2016 @ 08:08:

[...]

De baby was toch inmiddels alweer 6 ofzo?Geen idee, was voor mij niet duidelijk. Dan hebben ze al zes jaar een verhouding dus.
Wanneer gaan de Moderators er eens iets aan doen dat je je openingstopic nog maar met 10% ofzo mag wijzigen?
quote:EvyBlissy schreef op 04 november 2016 @ 06:55:

[...]

Ja SB, goed lezen he!? Ze laat de keukendeur openstaan soms.

En dan toevallig net als ze in haar sexy badjas rondstieffelt
quote:Corona67 schreef op 04 november 2016 @ 06:20:

Ik twijfel nog of ik het herken.

Ik ken namelijk wel een tegelzetter maar weet niet zeker of het dezelfde is. Zal hem straks eens vragenShit zeg, die tegelzetter komt toch ook bij jou thuis Co?? En jullie zijn toch ook in t bezit van badjassen?! Ik snap dat je het herkend en door de voetbalwedstrijd is het eng herkenbaar zelfs!
Dat is mijn badjas, Sally
quote:Elfje112 schreef op 04 november 2016 @ 09:07:

Dat is mijn badjas, Sally En jouw krulspelden, koffiemok, hoofd?
quote:SallySpectra schreef op 04 november 2016 @ 09:07:

[...]

En jouw krulspelden, koffiemok, hoofd?Dat ga ik niet zeggen, anders ben ik veel te herkenbaar
quote:Nicotientje schreef op 04 november 2016 @ 09:02:

[...]

Shit zeg, die tegelzetter komt toch ook bij jou thuis Co?? En jullie zijn toch ook in t bezit van badjassen?! Ik snap dat je het herkend en door de voetbalwedstrijd is het eng herkenbaar zelfs!Ik hou niet van speculeren, dus ik wil het eerst helemaal zeker weten. maar dan meld ik het hier even
quote:Corona67 schreef op 04 november 2016 @ 10:08:

[...]

Ik hou niet van speculeren, dus ik wil het eerst helemaal zeker weten. maar dan meld ik het hier evenWijs ben je toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven