Verpakkingsmateriaal PABO

17-09-2013 15:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Heeft er iemand enig idee in wat voor verpakking de PABO je bestelling levert? Ik heb nu een scenario in mijn hoofd dat mijn buren straks een doos in ontvangst moeten nemen waar allemaal dildo's, tepelklemmen, zweepjes, cockringen etc op afgebeeld staan. Nou lijkt dat me nog wel lachwekkend maar niet als ik daar de volgende dag moet gaan aanbellen om mijn pakket op te halen.. Valt het niet van mijn gezicht af te lezen wat erin zou kunnen zitten dan zien ze het wel aan de doos. Normaal ben ik echt niet moeilijk met dit soort dingen, maar aangezien ik daar nog geen week woon en mijn buren verder totaal niet ken vind ik het toch een vrij awkward situatie hahaha. Kon op de site niets vinden over het verpakkingsmateriaal
Neutrale bruine doos.

Alleen retouradres staat erop, nog niet eens de naam "Pabo"
Oh, de buren herkennen de doos niet. maar de postbode wel.

'fijne dag mevrouwtje en veel plezier ermee'.
Inderdaad een nette bruine doos.

Het wordt alleen minder als de bezorger het nodig vindt vanaf beneden door de intercom te roepen dat het van de Pabo is ;) Maar dat zal wel alleen bij mij gebeuren...
Misschien iets heel stoms hoor maar maakt het wat uit?

Volgens mij is het wel duidelijk als er geen adres of iets op staat dat het zulk soort dingen zijn..

of iig dat denk ik als ik een pakket zie.

dus wie weten denken je buren ook van oh geen afzender dat is pabo of .. of ...
Grote paarse doos met daarop de tekst:

"Perverted sex toys, handle with care"
Kan je hetzelfde niet bij Bol bestellen?
Een doos zó neutraal dat de ranzigheid er al bijna vanaf spat. Vaak staat er zelfs een sticker op: " niet bij de buren afleveren. "

Onze postbode krast die trouwens door.
Reken maar dat de volgende dag de hele buurt weet dat je een schandalig geperverteerd meisje bent en daar schande van spreekt en dat de mannen uit de buurt je vanaf dat moment geen moment meer met rust zullen laten zodra hun eega even niet oplet.
quote:markovic schreef op 17 september 2013 @ 15:56:

Reken maar dat de volgende dag de hele buurt weet dat je een schandalig geperverteerd meisje bent en daar schande van spreekt en dat de mannen uit de buurt je vanaf dat moment geen moment meer met rust zullen laten zodra hun eega even niet oplet.Potverdorrie, daar gaat mijn goede reputatie. Had ik het toch op de naam van m'n vriend moeten zetten.
quote:Katherina schreef op 17 september 2013 @ 15:40:

'fijne dag mevrouwtje en veel plezier ermee'.
Ik dacht dat het om verpakkingsmateriaal voor de studie pabo ging wist al niet wat ik me erbij moest voorstellen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 september 2013 @ 16:03:

Ik dacht dat het om verpakkingsmateriaal voor de studie pabo ging wist al niet wat ik me erbij moest voorstellen.De PABO is juist voor de wanhopige huisvrouwen dacht ik zo.....

'fijne dag mevrouwtje en veel plezier ermee'. Dat klopt echt! Ik ben een zomer lang postbode geweest en ik wist precies wat er in de discreet verpakte pakketjes kón zitten .

'fijne dag mevrouwtje en veel plezier ermee'. Dit dus en wanneer de buren daar ook bestellen herkennen ze de doos natuurlijk wel.
Is die AVA je echte foto trouwens?
quote:Doreia schreef op 17 september 2013 @ 16:11:

Is die AVA je echte foto trouwens? Ja haha, nu weten jullie allemaal wie dat meisje is met de pabo bestelling ....
quote:deeminicole schreef op 17 september 2013 @ 16:17:

[...]

Ja haha, nu weten jullie allemaal wie dat meisje is met de pabo bestelling ....hmmmm.....
quote:deeminicole schreef op 17 september 2013 @ 16:17:

[...]

Ja haha, nu weten jullie allemaal wie dat meisje is met de pabo bestelling ....Hmmm slim!
quote:Desperate_Housewive schreef op dinsdag 17 september 2013 16:03 Ik dacht dat het om verpakkingsmateriaal voor de studie pabo ging wist al niet wat ik me erbij moest voorstellen.

Mooi, dan was ik niet de enige.

Verder weet ongeveer iedereen wel wat erin zit, denk.

Toen ik bij het postkantoor werkte moest ik ook altijd even glimlachen. Juist omdat het zo stiekem en neutraal verpakt is.
Ik denk niet dat je ooit nog over straat kunt

Om terug te komen op het onderwerp: heb ooit in hetzelfde schuitje gezeten, maar toen nog vanwege mijn ouders. Ik had iets besteld, zonder erbij stil te staan hoe zoiets geleverd zou worden.

Was gelukkig een blanco witte doos (andere winkel). Ik had me volgens mij heel lang opgesloten in m'n kamer als dat anders had uitgepakt
quote:boesboes1 schreef op 17 september 2013 @ 16:22:

[...]

Hmmm slim!Maar goed dat ik jullie niet dagelijks tegenkom
quote:deeminicole schreef op 17 september 2013 @ 16:26:

[...]

Maar goed dat ik jullie niet dagelijks tegenkom

Dat weet je helemaal niet!

Hoi Buuf!
quote:markovic schreef op 17 september 2013 @ 16:27:

[...]

Hoi Buuf! Hahaha, dan weet je in ieder geval wat voor pakket je in ontvangst kan nemen voor me als het word bezorgd en ik niet thuis ben.
quote:markovic schreef op 17 september 2013 @ 16:27:

[...]

Hoi Buuf! Wilde ik ook al zeggen. Maar even serieus je gaat niet erg zorgvuldig met je privacy om. Misschien iets om over na te denken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven