Verpakkingsmateriaal PABO

17-09-2013 15:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Heeft er iemand enig idee in wat voor verpakking de PABO je bestelling levert? Ik heb nu een scenario in mijn hoofd dat mijn buren straks een doos in ontvangst moeten nemen waar allemaal dildo's, tepelklemmen, zweepjes, cockringen etc op afgebeeld staan. Nou lijkt dat me nog wel lachwekkend maar niet als ik daar de volgende dag moet gaan aanbellen om mijn pakket op te halen.. Valt het niet van mijn gezicht af te lezen wat erin zou kunnen zitten dan zien ze het wel aan de doos. Normaal ben ik echt niet moeilijk met dit soort dingen, maar aangezien ik daar nog geen week woon en mijn buren verder totaal niet ken vind ik het toch een vrij awkward situatie hahaha. Kon op de site niets vinden over het verpakkingsmateriaal
quote:deeminicole schreef op 17 september 2013 @ 16:31:

[...]

Hahaha, dan weet je in ieder geval wat voor pakket je in ontvangst kan nemen voor me als het word bezorgd en ik niet thuis ben.

Echt niet, dat pakket hou ik lekker zelf!

Verder eens met boesboes, je bent te herkenbaar....
Alles is al gezegd en ik zou zeker overwegen om je avatar te veranderen. Ook een veel veiliger gevoel met het forummen.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 17 september 2013 @ 16:39:

Alles is al gezegd en ik zou zeker overwegen om je avatar te veranderen. Ook een veel veiliger gevoel met het forummen.+1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kwam deze net tegen op fb. Moest direct aan dit topic denken

Hahahhshahahhhhaaaaa !!!!
Markovic : ik los mijn wanhopigheid op door te kijken naar desperate housewives ipv bestellen bij de pabo
Er zit een hele grote witte sticker op met; 'niet bij de buren!'

Je hebt ook neutralere winkels waar je dit soort spul kunt kopen: volgens mij hebben de meeste online drogisterijen, bol.com, de wehkamp ook wel sexartikelen.
quote:dubbelma schreef op 17 september 2013 @ 23:26:

Je hebt ook neutralere winkels waar je dit soort spul kunt kopen: volgens mij hebben de meeste online drogisterijen, bol.com, de wehkamp ook wel sexartikelen.Nee joh, dat zijn massagestaven.

Voor je wangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven