Verrassen met lingrie

29-01-2017 18:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet zo goed op welke pijler ik dit topic moest plaatsen.

Ik ben al heel lang onzeker over mijn borsten. Ik vind ze te groot en hangerig. Dit belemmert me soms bij het vrijen. Ik heb het liefst dat mijn vriend er niet te veel aandacht aan besteedt. Hij heeft mij al vaak laten merken dat hij mijn mening niet deelt en ze best mooi vind. Hij zou mij graag eens zien in mooie lingerie, iets wat ik lang heb afgehouden. Nu gaan we met Valentijn een weekendje weg (zo cliché zijn we wel) en ik zou hem graag verrassen met nieuwe kledij. Ik heb zelf geen idee hoe ik dit zou aanpakken, waar ik moet beginnen met zoeken en hoe ik hem zou verrassen. Opgekleed voor hem staan lijkt mij zo'n grote stap. Heeft iemand hier haar vriend(in) al op die manier verrast? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
pabo heeft leuke dingen! of chrintine le duc. Altijd een succes.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Hunkemöller heeft ook leuke sexy setjes.
Geen ervaring mee maar ik zou als tussenstap er een sexy nachthempje bij zoeken om erover aan te trekken. Kan je zo de badkamer uitstappen
quote:Lena1982xxx schreef op 29 januari 2017 @ 18:49:

Hunkemöller heeft ook leuke sexy setjes.niet als je vrij grote borsten hebt, naja TO vind dat ze grote heeft dus we weten niet precies hoe groot
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik las je topic over onzekerheid en je borsten. Heb je een redelijk gangbare behamaat of is het voor jou echt zoeken?
Misschien is het juist leuk en voel je je prettiger als je een beha met halve cups aantrekt. Dan worden ze best wel ondersteund en hoef je je beha niet uit te doen als je vriend ermee wil spelen.
Ik kan niet meepraten over die onzekerheid, ik vind het juist fijn om me mooi voor iemand aan te kleden. Inclusief lingerie en mooie kousen.

Wat ik zelf trouwens wel merk, is dat je mooi aankleden ook iets met je gevoel doet. Als ik niet lekker in mijn vel zit en ik trek dan juist die mooie jurk en hakken aan en dat mooie setje, dan voel ik me alweer mooier en zekerder. Misschien werkt dat ook wel voor jou.

Mijn advies, ga naar een goede zaak en laat je daar adviseren en pas veel tot je iets vind dat je mooi vind en bij je past. Doe er mooie kousen onder, stay-ups, of juist met jarretels. En besteed ook aandacht aan de kleding er over. Laat het een totaal plaatje zijn. Zodat je je in elk geval al mooi voelt in wat je over de lingerie draagt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Een mooie kanten jurkje met een wat uitgesneden decolleté?
quote:ladygaga_xx schreef op 29 januari 2017 @ 18:51:

[...]

niet als je vrij grote borsten hebt, naja TO vind dat ze grote heeft dus we weten niet precies hoe grootIk heb 70F van cupmaat. Ik vind dat ik persoonlijk niet sta met setjes van de hunkemöller.
Naar een duurdere lingeriewinkel gaan en je daar laten adviseren? Als lingerie goed zit, voel je je zekerder.
quote:Ivy_Signe schreef op 29 januari 2017 @ 18:55:

Misschien is het juist leuk en voel je je prettiger als je een beha met halve cups aantrekt. Dan worden ze best wel ondersteund en hoef je je beha niet uit te doen als je vriend ermee wil spelen.Nu voel ik mij helemaal dom, maar wat zijn halve cups? Heel diep uitgesneden cups? Dan vallen mijn borsten er altijd uit en dit vind ik niet zo prettig .
quote:RubyRuby schreef op 29 januari 2017 @ 19:22:

[...]

Nu voel ik mij helemaal dom, maar wat zijn halve cups? Heel diep uitgesneden cups? Dan vallen mijn borsten er altijd uit en dit vind ik niet zo prettig .dat je boobies alleen aan de onderkant ondersteund worden maar wel je hele boobies open liggen zeg maar, dus ze zijn gewoon bloot maar wel ondersteund.
Hangt beetje van het model/merk af maar bij halve cups tot net boven de tepel.

Er zijn ook kwartcups

http://www.pabo.nl/kwartc ... 2NhdDFjYXQxY2F0MWNhdDU%3d

maar gezien je cupmaat en borsten weet ik niet of je je daar wel mooi in voelt.
quote:ladygaga_xx schreef op 29 januari 2017 @ 19:23:

[...]

dat je boobies alleen aan de onderkant ondersteund worden maar wel je hele boobies open liggen zeg maar, dus ze zijn gewoon bloot maar wel ondersteund.

Als je geen stevige borsten hebt is dit absoluut geen aanrader. Halve (of eigenlijk kwart) cups zijn in het leven geroepen voor kleine, jonge, stevige borsten of siliconen.

TO, ik vind het idee van een goed zittend setje in combinatie met een mooi, kanten jurkje een prima tip!
Mijn man vond het geweldig toen ik hem eens verraste in een dienstmeisjespakje. Of die keer in een visnetjurkje. Ordinairder kon niet maar wát vond hij dat gaaf Was binnen 10 seconden uit, haha.

Heb de outfitjes gewoon dmv Google gevonden.
Kijk ter inspiratie eens op internet naar setjes. Wat vind je leuk, welke kleur, hoe zal het je staan en voel je je er lekker in? Dat is in deze fase denk ik het belangrijkste.

Als je vriend jou in enorme stoeipoeslingerie en op hoge hakken wil zien maar jij voelt je er niet oké in, dan zou ik dat nog even niet doen.

Koop eerst bij een goede lingeriezaak eens een mooi setje dat mooi zit, niet superfrivool, en hoeft echt niet meteen met allerlei toeters en bellen. Wil je nog even geen killer heels en hold-ups, dan laat je dat nog even achterwege. Wellicht komt dat later.
Ik zou naar een goede lingeriezaak gaan en je laten adviseren. Een BH die echt goed zit en je borsten mooi doet uitkomen. Het hoeft niet meteen enorm ordi toch? Daar hebben ze, zeker tegen Valentijn, leuke setjes.

Ik heb ook grote borsten die zijn gaan hangen na 60kg te zijn afgevallen. Van 95I naar 70F. Maar in een mooie en goede BH zien ze er heel erg prima uit.
Ab imo pectore
Het is dat mijn man geen ene moer om lingerie geeft, die doe je er geen plezier mee.
Ab imo pectore
Pabo en Hunkemoller is goedkope meuk zonder enige pasvorm. Niets sexie aan.

Ga naar een speciaalzaak waar je goed geadviseerd wordt. Dan voel je je al veel zekerder en fijner bij wat je draagt.
pabo is perfect als je een keer lekker ordinair wil zijn
Primadonna heeft hele mooie setjes voor grotere maten!
Ook Primark heeft een lijn voor grote borsten. Superbetaalbaar EN mooi!

Ik heb er zeker ervaring mee, mijn vriend vindt het prachtig. Kousen, hoge hak, verpleegster, politie of mooie lingerie, hij houdt er enorm van. De eerste keer vond ik het ook best eng, TO, maar het hielp om zelf de regie te houden. Dat vond hij weer extra spannend. Dan kun je zelf bepalen hoe het verloopt (bijv opeens voor hem staan of hem zeggen dat ie zn ogen dicht moet doen, maar net waar je je goed bij voelt). Hij zal het sowieso prachtig vinden.

Wat ook hielp; me verder goed voelen. Mijn haren mooi, mijn make up mooi, lekker luchtje, mijn huid verzorgd, etc. Gewoon lekker van genieten, meid! Veel plezier samen!! :D
Ik zou ook naar een goede lingeriezaak gaan , geven goed advies en b.v aubade heeft naast de "gewone "mooie setjes , ook heel opwindende , niet ordinair maar mooi , erotisch setjes en een goede pasvorm en dat maakt een bh ook mooi .

Zijn wel stuk duurder maar het geld meer dan waard .
Ik heb onlangs voor mijn vrouw bh's van Primadonna gekocht. Zij heeft ook een grote maat en ze zitten perfect. Helaas ongelooflijk aan de prijs maar ik vind ze gewoon heel erg mooi. Voor ongeveer 2/3 van de prijs is Felina ook prachtig met veel keus in grote maten. Maar misschien zijn deze merken allemaal wat degelijker? Ik heb ook wel eens lingerie gezien bij Christine le Duc e.d. maar dat vind ik 3x niks.

Jammer dat je zo onzeker bent over je borsten. Je beschrijving klinkt voor mij perfect, vast en zeker dat je man er gek op is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven