Vinexmoeder met plannen

20-03-2011 11:05 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik lang van stof ga zijn. Ik wil met vuur gaan spelen en omdat ik me daaraan niet wil branden, probeer ik eerst mijn gedachten op een rijtje te zetten. Ze zijn al vrij uitgewerkt, maar het zijn er wel veel en ik heb ook nog enkele aarzelingen. Advies is welkom.

Om te beginnen, een tijdje geleden vertelde Famke058 dat ze secondante was geweest toen een vriendin haar seksuele fantasie uitvoerde: verwend te worden door een groep mannen terwijl haar echtgenoot het filmde. Ik heb dat topic destijds ademloos gelezen. Ik heb namelijk een soortgelijke fantasie en realiseerde me ineens dat die uitvoerbaar was. Een verstandige opmerking van Blijftgewoonbianca zette me bovendien aan het denken. Ook mijn echtgenoot heeft fantasieën en door die samen uit te voeren, voegen we iets leuks toe aan ons huwelijk.

Ik ben die avond lichtelijk opgewonden naar bed gegaan. Mijn man merkte dat er iets was, en ik heb hem verteld dat ik zielsveel van hem hield, dat ik iets leuks had bedacht en dat hij nog even moest wachten. Later heb ik het hem inderdaad verteld.

Toen had ik al gesproken met een hartsvriendin. Tijdens onze studententijd zijn we ooit, topless zonnend op een zeilboot op het IJsselmeer, nogal veel stappen verder gegaan. Voor haar was dat het begin van een verkenningstocht in de lesbische scene die later overging in een nog altijd voortdurende reeks avonturen met leuke meneren, voor mij is het bij dat eenmalige contact gebleven. Ik heb er echter geen spijt van, en toen mijn vriendin een jaar of twee geleden na een gedeeld flesje witte wijn bij het afscheid haar tong tegen mijn lippen duwde, raakte ik nog altijd opgewonden. Ik heb toen gezegd dat ik dit weliswaar lekker vond maar ook vond dat ik dit niet kon doen zonder toestemming van mijn echtgenoot.

Dat snapte ze, zelfs beter dan ikzelf. Ik kwam namelijk op dat incident terug toen ik onlangs mijn plannen bij haar aankaartte. Ik zei dat ik niet goed wist waarom ik zoenen met haar moeilijk vond maar er toch naar verlangde om me door een groep mannen te laten verwennen. Ze zei dat tongzoenen met iemand die je goed kent veel minder vrijblijvend is dan een eenmalige, anonieme uitspatting. In het eerste geval zie je elkaar nog terug, is er kans op herhaling en dat bedreigt je huwelijk. Ik geloof dat ik dat zelf eigenlijk wel wist (zie verderop), maar ik was destijds verward (want ik was wel opgewonden), dus het was goed dat mijn vriendin het nu zo zei.

Ze dacht ook verder mee, wilde wel secondante zijn en wilde ook wel tegenover mijn echtgenoot pretenderen dat zij mij had verteld dat ze ergens had gelezen dat deze fantasie uitvoerbaar was. (Anders zou ik moeten vertellen dat ik op dit forum op het idee ben gebracht, en hoewel mijn man en ik weinig geheimen hebben, wil ik hier af en toe ook eens iets zeggen kunnen dat hij niet onmiddellijk hoeft te weten.) Mijn vriendin opperde ook een boerderijtje in Drenthe of Limburg te huren en daar mijn heren te ontvangen. Ze zei bovendien dat mijn echtgenoot en ik, als we besloten wat verder te gaan, verdraaid goed moesten weten tot hoe ver we wilden gaan. Dat had ik ook zelf bedacht, maar de waarschuwing was verstandig.

Enkele dagen later hebben mijn man en ik het idee besproken. Het nieuwe zat meer in de uitvoerbaarheid dan in de fantasieën zelf, want die kennen we wel van elkaar. Bij wijze van grap zei hij dat hij mij aan het werk zou willen zien met mijn hartsvriendin en dat hij door ons samen wil worden gep--pt. De grap is dat hij weet dat het laatste een totale no go is, net als ik weet dat mijn diepste fantasie, nog eenmaal met mijn ex naar bed, buiten de orde is. Met zijn vraag om het onmogelijke gaf hij echter precies aan dat hij wist dat er grenzen zijn. Even geruststellend was dat hij zei dat we zo onze koperen bruiloft konden vieren: hij ziet het dus ook als een verrijking en niet als een bedreiging van ons huwelijk. (We vieren die bruiloft overigens anders.)

Zijn fantasie gaat al jaren over een geblinddoekte, vastgebonden vrouw die in een bijzondere pose wordt gebruikt terwijl hij toekijkt. Dat kan, zoals we al eens eerder bedachten, worden gecombineerd met mijn fantasie.

Ik kom, op de hoogste hakken die hij ooit zag, geblinddoekt binnen en hij bindt me vast; de heren komen binnen en doen waarvoor ze er zijn, zonder tot het uiterste te gaan; mijn echtgenoot kijkt toe, filmt het en mag in mijn mond klaarkomen.Mijn blinddoek gaat af en ik mag de gasten zien, die op dat moment door mijn secondante in een staat van opwinding worden gehouden. Na nog een keer met alle mannen gemeenschap gehad te hebben mogen zij dan tegelijk op mijn gezicht – sorry, hier worden de details iets te grafisch. Afspraak met mijn man: ik mag ze oraal verwennen en zij mij, maar er wordt niet gezoend.De heren gaan weg en mijn echtgenoot mag zien hoe mijn hartsvriendin en ik voor de tweede en laatste keer leuke dingen doen. Wij vallen in slaap, ontbijten de volgende ochtend samen en rijden samen naar huis. Afspraak met mijn man: hij mag mijn hartsvriendin aanraken en zal haar eindelijk eens zonder kleren zien (dat wil hij al jaren), maar er wordt niet gezoend, gefilmd of gefotografeerd. Dit is te intiem.

Het zal in de praktijk allemaal wel niet precies zo gaan, maar dit scenario geeft in elk geval wat houvast. We weten waaraan we toe zijn en kunnen niet halverwege dingen gaan doen waarmee we mensen kwetsen.

Mijn hartsvriendin denkt dat ze dit wel wil, en kan, meespelen. Ze opperde om er een professionele cameraman bij te halen. Daarover denk ik nog na, want mijn man en ik willen er wel een leuke video aan overhouden. Ik vind het tegelijk maf.

Ik denk dat het goed is als alle aanwezigen vooraf een of twee glazen wijn drinken. Dan zijn we wat ontspannener. Meer lijkt me niet verstandig, al was het maar omdat de heren nog zullen moeten rijden.

Andere zaken waar ik nog over wil nadenken zijn condoomgebruik (sowieso niet bij de ontknoping, maar misschien daarvoor wel), code-woorden, hoe we een leuke groep mannen krijgen en hoe we alles volkomen anoniem houden. Dit laatste vind ik belangrijk: de heren moeten verzamelen in de buurt, worden daar opgehaald door mijn secondante, en moeten na gedane arbeid meteen vertrekken, zonder zelfs mijn naam of woonplaats te kennen.

Idealiter kennen ze zelfs elkaar niet, maar dat zal lastig zijn. Het uitnodigen van een studentenvoetbalelftal was tot nu toe het enige wat ik kon bedenken, maar dan kennen de mannen elkaar dus. Volkomen anonimiteit van de heren onderling zal we niet lukken.

Het echte probleem is echter het vinden van leuke mannen, al wist mijn hartsvriendin raad; er bestaat een groep die zich Dutch Gangbang noemt (ik ga er niet naar linken) en misschien kan ik die om advies vragen. Ik heb de website bekeken. Die trekt mij niet, maar ik geloof dat ze eerlijk zijn.

Ik wacht nog even met ze te benaderen. Ik aarzel namelijk. Misschien is dat wel omdat ik, door daar naartoe te mailen, écht aan dit plan begin. Tot nu toe was het nadenken over het uitvoeren van een fantasie leuk en zelfs opwindend, maar als ik eenmaal een mailtje heb verstuurd, ga ik verplichtingen aan tegenover die mensen. Los daarvan weet ik zo nog altijd niet wat van vlees ik in de kuip krijg.

Er is nog iets dat me doet aarzelen, en waarom ik nu eerst dit lange verhaal uitgeschreven wil hebben. Tot nu toe heb ik mijn echtgenoot en hartsvriendin alleen apart gesproken. Mijn man weet wel dat ik er met mijn vriendin over spreek, en andersom, maar ik wil de regie zo lang mogelijk in handen houden en pas op het allerlaatste moment uit handen geven. En dan dus totaal: vastgebonden enz. Dat contrast tussen totale regie en totale onderworpenheid snap ik niet goed. Misschien is er wel niets aan te snappen en is het even menselijk en gewoon als bondage, maar ik aarzel.
Ik heb geen ervaring met dit soort dingen, dus kan niet echt met je meedenken over de uitvoering.

Die controle, daar heb ik wel wat over zeggen. Mensen die in de sex graag een onderdanige rol aannemen, zijn vaak (niet altijd) mensen die in het dagelijks leven wel 'de controle' hebben en de nodige verantwoordelijkheid dragen. Kennelijk draagt het verlies van de controle dan bij aan de opwinding (en ontspanning), misschien omdat je daarmee buiten je normale grenzen treedt?
Snap dat je het liefst nadenkt over de mooie kanten van de fantasie, maar feit is dat je je fantasie wilt omzetten in werkelijkheid.

En in die werkelijkheid lopen er mannen rond met geslachtsziekten.

Doe het alsjeblieft veilig. Ik kan me voorstellen dat je je liever bezig houdt met de leuke kant van het verhaal, maar blijf alsjeblieft realistisch...
quote:meds schreef op 20 maart 2011 @ 15:03:

[...]

je denkt nog na over condoomgebruik? Ik kan niet geloven dat je zo naïef bent.

ik ga er van uit dat die mannen ook wel een condoom willen gebruiken,het lijkt mij niet zo fris als er een stuk of vijf voor je zijn geweest en dat je die vrouw zelf ook nog even lekker gaat verwennen.

je zult maar moeten roeren in de sperma van een ander,een ding scheelt je hebt dan weinig glijmiddel nodig
quote:Gamayun schreef op 20 maart 2011 @ 15:08:

Buiten het enorme gezondheidsrisico dat je loopt, vraag ik me echt af of zo'n fantasie in de praktijk ook nog leuk zal zijn. 10 mannen die je neuken... ik weet niet of je er ook een stopwatch bij wil houden met een maximum tijd dat ze 'mogen', maar zo niet, is het goed je te realiseren dat sommige mannen met plezier 45 minuten aan één stuk willen neuken. Dat x 10, is een heleboel tijd. Vergeet dan niet een grootverpakking glijmiddel in te slaan... anders kun je maar zo een beetje schraal worden.

Eén man pijpen of 10 achter elkaar is ook nogal een verschil. Wat doe je als je halverwege toch kramp in je kaken krijgt? Kap je het dan halverwege af? Denk je aan een stopwoord dat aangeeft dat de hele lol er voor jou af is en dat ze nú weg moeten, voor het geval het je toch niet bevalt? En hoe denk je dat al die opgewonden mannen daarop zouden reageren?

En je secondante, vindt die het wel leuk om 10 mannen stijf te houden? Best wel veel handwerk en een ondankbare taak.

En je man? Hij zegt het nu niet erg te vinden, maar hoe zal het zijn als hij zich werkelijk 10 mannen op jou ziet uitleven en hoera, je gezicht en mond vol ziet spuiten?

Denkt hij btw ook niet na over soa's?

Nee, er zitten wat mij betreft echt heel veel haken en ogen aan.

Er zijn enorme gezondheidsrisico's maar ook andere veiligheidsrisico's en emotionele risico's die je niet moet verwaarlozen.

En dat je je gezondheid niet op één zet, daar kan ik echt niet over uit....Je hebt gelijk wat betreft de gezondheid en emotionele risico's maar het is ook een reële bedreiging voor de relatie. Fantaseren dat je vrouw gangbangt is iets heel anders dan het voor je ogen zien voltrekken. Hoe ga je daar mee om, en hoe voel je je daar als liefhebbende partner onder, tis toch de moeder van je kinderen
Dank, meiden, voor alle reacties, die stof tot nadenken vormen. Ik maak wel een kanttekening bij het "enorme gezondheidsrisico" waarvan jullie denken dat ik het neem. Ik wil het niet bagatelliseren, maar we mogen er wel nuchter mee omgaan.

Ik zal een rekenvoorbeeld geven. Het ergste wat je kan oplopen is aids. Als je zaad-op-bloed- of bloed-op-bloed-contact hebt met iemand die seropositief is, is de kans op besmetting 1/200. Wie onbeschermd contact heeft met tien seropositieven, heeft dus (199/200) x (199/200) x (199/200) ... x (199/200) = 96% kans dat er niets gebeurt. Dat is dus als ik, nadat ik mijn verstandskiezen heb laten trekken, tien seropositieven tot het einde toe zou pijpen. (Voor andere ziekten gelden andere cijfers, maar het rekensommetje is vergelijkbaar.)

Maar ik pijp geen tien seropositieven, mijn verstandskiezen zijn niet onlangs getrokken en zelfs al zou dat zo zijn, dan zal ik niet meer dan wat voorvocht binnen krijgen. Ik ga er wél van uit dat ik gezonde heren kan vinden; bij wat ik in gedachten heb, vermijd ik bovendien zaad-op-bloed- of bloed-op-bloed-contact. Het gezondheidsrisico is niet "enorm".

Het is er zeker, en ik waardeer jullie bezorgdheid, maar de gevaren zitten bij personen en handelingen die ik vermijden wil/zal. Maar laten we er nuchter over nadenken.

Maar, zoals Gamayun terecht schrijft:

quote:Gamayun schreef op 20 maart 2011 @ 15:08:

Geloof je ze op hun mooie blauwe (groene, bruine) ogen als ze je vertellen toch héus echt wel soa vrij te zijn?

Dit is de reden waarom ik wel over condoomgebruik nadenk. Ik heb een nog altijd onbeschaamd vertrouwen in de eerlijkheid van de mensen, maar ik zal zeker mijn heren vragen over hun gezondheid. Dat die antwoorden eerlijk zijn, moet ik dan maar geloven, al realiseer ik me dat er op websites maniakken rondlopen. Zoals gezegd: ik denk erover.

quote:nummerzoveel schreef op 20 maart 2011 @ 15:11:

Mensen die in de sex graag een onderdanige rol aannemen, zijn vaak (niet altijd) mensen die in het dagelijks leven wel 'de controle' hebben en de nodige verantwoordelijkheid dragen. Kennelijk draagt het verlies van de controle dan bij aan de opwinding (en ontspanning), misschien omdat je daarmee buiten je normale grenzen treedt?

Dit zou heel goed waar kunnen zijn.

quote:meds schreef op 20 maart 2011 @ 17:30:

Fantaseren dat je vrouw gangbangt is iets heel anders dan het voor je ogen zien voltrekken.Dit emotionele risico is er; ik neem het ook heel serieus. Zoals jullie in de eerste post lazen, heb ik enkele twijfels. Zolang die er zijn, gebeurt er gewoon niks. Ik denk echter dat we na vijftien jaar wel weten waar we met elkaar aan toe zijn, en zijn het erover eens dat het uitvoeren van enkele fantasieën, onze relatie vermoedelijk eerder verrijkt dan bedreigt.
Nu fiets ik toch met een heel ander gevoel vanmiddag naar Vlaardingen om daar een fiets te kopen haah!
Je maakt er wel meteen werk van. Vanuit het niets naar een volledige gangbang. Je weet helemaal niet wat dit doet met je man of met jou, en dat is ook moeilijk te voorspellen. Ook voor mensen met aanzienlijk meer ervaring op dit terrein is het best een heftige onderneming wat jij van plan bent.

Waarom begin je niet wat bescheidener en bouw je dat uit? Zo kunnen jullie allebei wennen en leren waar je grenzen liggen. Je kan een netwerk opbouwen van geschikte mannen, waarvan je ook zeker weet dat ze zullen stoppen als jij dat wil.

Gezondheidsrisico's zijn er wel degelijk, en HIV is dan nog je minste zorg. Herpes bijvoorbeeld: dat openbaart zich niet altijd en je komt er nooit meer helemaal vanaf. Genitale wratten. En dan de rest. Er zijn legio ziektes aanzienlijk besmettelijker dan HIV.

Er zijn bovendien heel veel ontzettend foute mannen in dit kringetje, vooral als ze los lopen.

Ik vind het best een leuk idee eigenlijk, maar ik denk daar je te veel te snel wil en dat je daar misschien ook een klein beetje naïef in bent. Het is mega leuk, maar het afbreuk risico is aanzienlijk.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
@vlaardingsroem

Ik vraag me af hoeveel mensen op basis van vergelijkbare redeneringen en kansberekeningen bewust risico's hebben genomen en nu toch besmet zijn. Statistisch gezien hebben de meeste vrouwen ook meerdere keren sex nodig om zwanger te raken, maar het zijn er toch enorm veel die het wel de eerste keer overkwam. Ik vind dat je excuses zoekt om de onveiligheid te bagataliseren.
Wel eens van chlamydia, herpes, gonorroe, hepatitis (erg besmettelijk én gevaarlijk!), syfilis en genitale wratten gehoord?

Daarnaast is je rekensommetje mbt hiv aandoenlijk, maar 1x kan toch echt al genoeg zijn hoor. Wist je dat een vrouw vele malen meer kans loopt op het oplopen van hiv bij een éénmalig contact, dan een man?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:BWitched schreef op 21 maart 2011 @ 09:09:

Je maakt er wel meteen werk van. Vanuit het niets naar een volledige gangbang.

Waarom begin je niet wat bescheidener en bouw je dat uit?

Ik ben het met BWitched eens.

Zou om te beginnen eens met een kleinere setting starten.

En als het bevalt (je man en jij) kan je het uitbouwen.

Mocht het tegenvallen dan heb je er niet gelijk 10 over je heen gehad.
Even een reactie van een man.

Als ik je verhaal lees en ik stel mij voor dat ik je fantasie zou meehelpen uitvoeren, dan zou ik afhaken bij je aanpak.

Je aanpak gaat niet uit van respect voor de mannelijke deelnemers. Hun veiligheid is ook niet gewaarborgd.

Daarmee blijven, naar mijn idee, mannen over die dus alles voor lief nemen, als ze maar hun sperma kwijt kunnen.

Je kunt je afvragen hoe betrouwbaar dit soort mannen zijn.
@VlaardingsRoem: ik snap ergens je fantasie wel, mn dat vastbinden (geen controle, geen keuze meer hebben op dat moment dan ervan genieten) controle overgeven, genomen worden alsof je een "object" bent, een anoniem seksspeeltje, en de anonimiteit die zo kenmerkend kan zijn voor fantaseren over andere mannen. En toch heb je in fantasie die regie over hoe het verloopt en stuur je je eigen geilheid gevoelens.

Maar in werkelijkheid, pff, kan het weleens een heel ander verhaal zijn.. Het zijn dan wel onbekende mannen, maar dat zou weleens kunnen afstoten (blinddoek af en denk je: "sjeezus, heb ik het daarmee gedaan?!"). Ik moet er niet aan denken om zoiets te doen (maar ja, tis ook niet mijn fantasie). Ik bedoel, je realiseert je ineens dat je het met mannen hebt gedaan met wie je het normaal niet eens zou overwegen, dat lijkt me een enorme afknapper achteraf (je stelt je waarschijnlijk aantrekkelijke mannen voor?).

Maar goed, er zijn vast ook ervaringen (zoals laatst idd dat topic) waar het een geweldig succes is, ieder zijn meug. Maar je bagatelliseert het gezondheidsrisico wel degelijk. Los van voorvocht of niet, er zijn genoeg contact-overdraagbare aandoeningen.

Of (alle) fantasie beter wel of niet ook in real uitgevoerd moet worden kan je alleen zelf beantwoorden. Soms is het idee spannender dan de uitvoering.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Als Vinexmoeder moet je zeker doen wat in je stoutste dromen voorkomt, waarom niet als je dat in goed overleg met je partner kunt voorbereiden?

Gangbang is helemaal niet mijn ding, dus ik kan er ook niet in adviseren. Hopelijk dienen zich hier een paar mensen aan met wat ervaring .

Btw: zijn er ook geen clubs die gewoon gangbangs organiseren?
Ik kan me voorstellen dat je vriendin in haar rol als secundante, behalve de taak de heren stijf en opgewonden te houden, ze ook tegelijkertijd, vooraf, aan een soort visuele inspectie kan onderwerpen.

Dat hoeft niet explicite te gebeuren, dat schrikt denk ik af, maar als ze ze toch aftrekt kan ze dat ongemerkt doen.

Ze zal zich dan wel tevoren in de uiterlijke verschijningsvormen van diverse aandoeningen moeten verdiepen.

Een verdachte deelnemer kan dan alsnog uitgesloten worden, of verplicht worden een condoom te gebruiken.

Ik vraag me trouwens af of het gebruik van een condoom het lichamelijk genot van een vrouw negatief beinvloedt.

In een geval als dit zorgt de secundante er mi voor dat dat ding er omheen zit, dus de dame die geneukt gaat worden merkt niets van het omdoen, dat als turn off ervaren kan worden.

Voor mannen kan het gebruik van een condoom wel degelijk het lichamelijk genot verpesten. Ik zelf, als man, vindt het bijv. erg onprettig, zo'n enigszins knellend iets om je lul.

Het in je gezicht spuiten kan natuurlijk niet als er condooms gebruikt worden, maar zonder dat item lijkt me zo'n gang bang al spannend genoeg voor een dame die dat nog nooit echt gedaan heeft.

Succes en veel plezier!
@man59

Help me even herinneren, aan welke uiterlijke kenmerken herken je een penis met aids?
@man59: wilde je haar doktertje laten spelen?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Vrijwilliger nodig?
quote:VlaardingsRoem schreef op 21 maart 2011 @ 08:07:

Dank, meiden, voor alle reacties, die stof tot nadenken vormen. Ik maak wel een kanttekening bij het "enorme gezondheidsrisico" waarvan jullie denken dat ik het neem. Ik wil het niet bagatelliseren, maar we mogen er wel nuchter mee omgaan.

Ik zal een rekenvoorbeeld geven. Het ergste wat je kan oplopen is aids. Als je zaad-op-bloed- of bloed-op-bloed-contact hebt met iemand die seropositief is, is de kans op besmetting 1/200. Wie onbeschermd contact heeft met tien seropositieven, heeft dus (199/200) x (199/200) x (199/200) ... x (199/200) = 96% kans dat er niets gebeurt. Dat is dus als ik, nadat ik mijn verstandskiezen heb laten trekken, tien seropositieven tot het einde toe zou pijpen. (Voor andere ziekten gelden andere cijfers, maar het rekensommetje is vergelijkbaar.)

.

jammer dat je een nieuw topic geopend hebt en niet gewoon verder bent gegaan op deze want nu krijg je verspreide antwoorden.

Ik kan op bovenstaande alleen maar zeggen: mijn man krijg in Nov. te horen dat er 94% kans was dat hij een stamceltransplantatie zou overleven. In dec. is de begrafenis geweest. Denk nou eens even na!
Grappige discussie ontstaat er. Het begint met een fantasie en eindigt met de risico's die er aan verbonden zijn.

Vergelijk dit eens met hoobies als zeilen, parachute springen, duiken, wielrennen, bergwandelingen maken. Die risico's op een dodelijk ongeval bij deze 'ultieme fantasien' zijn reëel aanwezig. Maar ze zijn niet verbonden met iets waarvoor je je op een verjaardagsfeestje hoeft te schamen. Zeggen dat je een vriend van je verdronken is op het Ijselmeer (met zwemvest en vaarbewijs) is geen enkel probleem. Zeggen dat een vriendin een SOA heeft opgelopen omdat ze haar fantasie heeft verwezenlijkt in not done. Ook bij mij niet. De schaamte maakt dat je absoluut geen risico's wilt nemen.

Overigens zijn dit soort wensen vrij eenvoudig en safe uit te voeren door je mannen te recruteren op een swingerssite (is al eerder opgemerk). Doorgaans geen fakers, zuinig op het lichaam, ervaren, anoniem etc.

@Vlaardingroem: succes en veel plezier!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 17 augustus 2011 @ 12:11:

Ik kan op bovenstaande alleen maar zeggen: mijn man krijg in Nov. te horen dat er 94% kans was dat hij een stamceltransplantatie zou overleven. In dec. is de begrafenis geweest.Ik vind het ontzettend verdrietig dit te lezen. Terwijl ik zo mag genieten van het leven, en alles mooi schijnt, is het voor jou zo erg. Ik wens je heel, heel veel sterkte.
Ga je nu op allebei je topics hierover schrijven? Handig...
Je loopt niks op, dat is mazzel. Of je loopt wel iets op. Dat is dus 50 % kans.
even een korte reactie.

voor een eerste ervaring is dit veel te hoog gegrepen cq iets waar je waarschijnlijk met wat meer ervaring niet aan begint.

allereerst heb ik geen idee op wat voor mannen je valt maar de mannen die op een oproep van je zullen reageren ga je waarschijnlijk niet leuk vinden en ga je zelf zoeken naar leuke mannen zullen die waarschijnlijk geen zin hebben in de bedoelde setting.

ten tweede is bovenstaand type man vooral geil op het idee en is de echte situatie wel even iets anders (heel veel andere mannen om je heen en nu moet je stijf en neuken) . en een man heeft nou eenmaal een stijve nodig om te kunnen neuken.

ook viagra werkt alleen maar als je geil bent,...:-)

stel dat je in het allerbest denkbare geval een aantal mannen weet te vinden die serieus zijn dan nog moet je de agenda's van heel veel op een lijn zien te krijgen... gaat ook nauwelijks lukken

voor je het weet is de fantasie verandert in een nachtmerrie en doeiii spannend ideetje.

kijk liever rond op wat datingsites, zoek een leuke man op en nodig die in een hotel uit, laat je man dat lekker filmen en maak er een feestje van. bevalt dat goed dan kun je altijd nog eens wat verder gaan.

veel succes..:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven