Vinger in kont man tijdens klaarkomen?

17-07-2011 07:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden (sorry lees hem niet elke week) Stond er bij man in bed regelmatig dat mannen het extra lekker vinden als een vrouw haar vinger in zijn kont doet tijdens het klaarkomen. Over het algemeen moet ik er niet aan denken om mijn vinger in zijn kont te doen, maar toch triggert het me wel. Is het echt zo lekker? Zelf ben ik nog nooit klaargekomen terwijl er een vinger of lul in mijn kont zat (zit zeker wel nog in de planning) dus die ervaring heb ik nog niet zelf ondervonden.

Misschien kunnen mannen hier eens uitleggen wat dat voor extra's geeft?

Dit naar aanleiding van een reactie op pijpen, verschillende "technieken"
Ach, het zal ook wel Maar heb jij een kont of een kontje? Een kut of een kutje? En heb ik een piemel of... Eh... Wacht even...
Oei, ik heb een kont maar als er iets in moet heet het ineens kontje. Ik heb zéker een kutje maar als het één al geiligheid is, is kut ook oké. Jij hebt een lul of een pik.

Of had je liever een pikje?
Soms zou ik een pikje willen hebben. Dat ding van 32 cm en 7 cm doorsnee kan zó irritant in de weg hangen! Ik struikel er bijna over.
Ik hád je in mijn bed uit willen nodigen manik.. .ik zie er nu vanaf

Kom maar terug als je een picje eeeh pikje hebt!
Ik heb wel een pinkje, da's zo te horen voor jou ook wel genoeg?
Lekker als mijn vrouw prostaat stimuleert, of vinger in me anus brengt [gebeurt me af en toe]

Is lekker, ze weet het, en doet het: mmmm
Het is wel heel lekker inderdaad, maar niet altijd. Alleen bij totale ontspanning en overgave.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven