Vinger in kont man tijdens klaarkomen?

17-07-2011 07:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden (sorry lees hem niet elke week) Stond er bij man in bed regelmatig dat mannen het extra lekker vinden als een vrouw haar vinger in zijn kont doet tijdens het klaarkomen. Over het algemeen moet ik er niet aan denken om mijn vinger in zijn kont te doen, maar toch triggert het me wel. Is het echt zo lekker? Zelf ben ik nog nooit klaargekomen terwijl er een vinger of lul in mijn kont zat (zit zeker wel nog in de planning) dus die ervaring heb ik nog niet zelf ondervonden.

Misschien kunnen mannen hier eens uitleggen wat dat voor extra's geeft?

Dit naar aanleiding van een reactie op pijpen, verschillende "technieken"
Wij doen dit soort dingetjes onder de douche. Maar een gedachte die alleen maar líjkt op "onhygienisch" komt geen moment in me op. Ook niet in bed.
Mari: eens wat betreft de tong. Doet hij bij mij wel, maar andersom wel poging daartoe gedaan, maar na 2 likjes gestopt, pfff.
Maya, dan pak je ff een washandje toch?
quote:Mayaelf schreef op 17 juli 2011 @ 10:43:

Ik weet dat mijn lief anale aanraking helemaal geweldig vindt, wil dat ook graag voor hem doen; alleen de gedachte aan mogelijke zooi onder mijn lange nagels, hield mj tegen; we hebben nu rubber 'vingercondoompjes' die ik dan stiekem om doe, dat scheelt een hoop!

.

Goede tip, die vingercondoompjes!

Ik durf het zelf nl. niet bij hem.. maar andersom gebeurt het nl wel.

Een vingercondoom zou voor mij een goede oplossing zijn
Zou een nagelborstelje ook afdoende zijn?
Korte nagels in ieder geval. Lange nagels zijn pijnlijk.
Eens met Innote. Seks (zelfs als je alleen maar zoent) is op zichzelf nu eenmaal per definitie al "onhygienisch", namelijk zowiezo 1 en al uitwisseling van lichaamssappen en bacterien. Nette seks kan niet, je kan maar beter niet vies zijn van je (seks)partner (en jezelf)..

Zowel vinger in mijn kont als zijn kont voegt zeker (veel) toe. En nee, dat vind ik niet onhygienisch, je wast die vinger gewoon na afloop. Die prostaat zit niet zo diep, kan je voelen & stimuleren en dan is het veel heftiger klaarkomen voor de man. Niks mis mee, lijkt me. Zelf zorg ik wel dat ik zo schoon mogelijk ben daar.

@Kater: hoe kan je die prostaat nou masseren aan de buitenkant??!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Hmm, ik heb af en toe wat langere nagels, zal er dan even rekening mee houden .
@muisje: wij (of liever gezegd hij) heeft ze bij de Sligro gekocht. Geen idee waar te vinden op de consumentenmarkt. Wel een keer gevraagd bij een sexshop; die had ze niet.
Je kunt ze iig bij de apotheek kopen. Wordt namelijk (ook) veel gebruikt om een wondje te beschermen of een pleister op z'n plaats te houden.
Bedankt voor de tips!Zal eens bij de apotheek langsgaan en mijn vriend verrassen.....
Wat toch ontzéttend irritant, die dikgedrukte letters. Het is net of je tegen iedereen loopt te schreeuwen. Maar goed.

Volgens mij vinden de meeste mannen het helemaal the bomb en degene die (nog) niet anaal gefixeerd zijn, zijn nog niet over hun gene heen of hebben het nog niet geprobeerd.

Mijn ervaring is dat een vinger erin tijdens pijpen of (nog beter) trekken hele leuke gevolgen kan hebben.

Strelen, zoenen en likken in dat gebied brengt mijn minnaar compleet in trance. Ik vind het ook fijn om te doen, op één of andere manier zit daar altijd een heel lekker luchtje. En nee, dat is géén poep!
Eens met Innote. Ik heb er geen problemen mee om bij een man een vinger te gebruiken en hij mag dat bij mij ook doen. Anaal klaarkomen is echt veel heftiger dan op een andere manier en is gewoon lekker!

Likken zou ik dan zelf weer niet doen, is op 1 of andere manier toch een mentale grens ofzo. Terwijl ik er geen problemen mee heb als iemand het bij mij doet (beetje "oneerlijk" dus), misschien dat ik er nog overheen ga groeien .

En vies, ach ja daar heb je nou water en zeep voor dacht ik zo......
quote:Mayaelf schreef op 17 juli 2011 @ 10:43:

Ik weet dat mijn lief anale aanraking helemaal geweldig vindt, wil dat ook graag voor hem doen; alleen de gedachte aan mogelijke zooi onder mijn lange nagels, hield mj tegen; we hebben nu rubber 'vingercondoompjes' die ik dan stiekem om doe, dat scheelt een hoop!

Niet alle mannen vinden het tof, overigens. Als ik bij ex alleen al in de buurt kwam, kreeg ik al te horen: 'weg daar, ik ben geen homo'.Vingercondoompjes ..? Waar haal je die dan weg.
odi et amo
Ik zie het al, bij de apotheek.
odi et amo
ja dat vinden meer mannen lekker, daar zitten hun erogene zones of zelfs hun g-spot?? Hoe dan ook, zorg dat je nagel(s) kort is, neem wat glijmiddel en doe zachtjes. Of doe het niet als je het vies vind
Vingers vind ik helemaal niks. Soms vind ik het lekker om anaal gelikt te worden. Maar lang niet altijd.
Mn ex vond het ook wel wat hebben, ik deed het ook alleen als we vantevoren samen gedoucht hadden of onder de douche inderdaad en na de tijd was ik ook altijd flink mijn handen aan het schrobben (meer voor je idee, dan zichtbare vieze handen)
quote:lamaatje schreef op 17 juli 2011 @ 15:38:

Ik zie het al, bij de apotheek.

Of online

http://www.deonlinedrogis ... condooms-latex-p-919.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
nee, ik peur niet graag in andermans gaatjes.
de g spot voor de mannen ja ,en waarom zou het vies zijn .ik bedoel maar je bent toch lekker fris als je daar aan begint .alleen op passen met lange nagels .dat is niet zo fijn.
quote:femminile schreef op 17 juli 2011 @ 11:27:

Zou een nagelborstelje ook afdoende zijn? Of latex handschoentjes van de action 79 cent
Brrrrr, hoe 't er ook staat: "Vinger in kont man". Het leest net als: "Voet in kut vrouw" of "Lul in bek wijf"
Hahaha hoe moet het er dan staan: "komt een man nu echt lekkerder klaar met een vinger in zijn kont?"

Joh, het dekt de lading, prima toch... niet zo op je kont pik getrapt hoor
Ach, het zal ook wel Maar heb jij een kont of een kontje? Een kut of een kutje? En heb ik een piemel of... Eh... Wacht even...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven