Viva's VisVijver

05-12-2008 16:54 10624 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

We hebben gezamenlijk bepaald, als tegemoetkoming naar jullie, dat we een hengeltopic weer toestaan.

- expliciete seksuele oproepen/taalgebruik zijn niet toegestaan

- mailadressen zijn wel toegestaan (op eigen verantwoording uiteraard) overige privegegevens niet, zoals bv telefoonnummers en adressen.

- het is alléén in dit topic toegestaan om te hengelen, wanneer men dit in andere topics doet, krijgt men zonder vooraankondiging een ban van twee weken.

Succes met hengelen

Angel 5

*Een nieuw topic wegens het offline halen van het oude topic, vanwege de privacy van een aantal forummers.
Zonnetje komt idd lekker door en car is helemaal in z'n element. Dan maar mn drankje delen met groen.......2 rietjes....de zon een een stel ondeugende groene ogen. Wat wil car nou nog meer!
wout heeft wel een beetje gelijk als tie zegt dat het wel erg warm word met een trui aan in de zon............

dan maar effe uittrekken die hap.........hoopt nu alleen wel dat car een beetje oplet dat ik geen kou vat in dit voorjaarszonnetje.....of zou tie dat ook al niet in de gaten hebben??????
quote:schaap1001 schreef op 16 maart 2009 @ 13:54:

*ik zeg lawaaishort visioenen*........visualiseer lawaaishort eens, schaap...
quote:schaap1001 schreef op 16 maart 2009 @ 13:54:

*ik zeg lawaaishort visioenen*

Oei, ik ben bang dat mij nu alleen nog nederigheid past.....

Lawaaishorts.... en dan ook nog een maat of wat te groot..... En met een dikke buik erboven.... Brrrrr....
anoniem_79987 wijzigde dit bericht op 16-03-2009 14:00
Reden: Maak het allemaal nog erger
% gewijzigd
quote:wout34 schreef op 16 maart 2009 @ 13:55:

[...]

........visualiseer lawaaishort eens, schaap...
Het lijkt alsof car met stomheid geslagen is groentje....

Edit:

Stom.... Het gaat gewoon allemaal te snel voor me.... Ben ook geen 18 meer....
*........of car kan ff niet praten omdat ie met zn mond...*

of zie ik nu dingen die er niet zijn?.......;-)
....mijn naam is haas en ik zeg helemaal niks
quote:Pandeiro schreef op 16 maart 2009 @ 13:57:

Het lijkt alsof car met stomheid geslagen is groentje....

Edit:

Stom.... Het gaat gewoon allemaal te snel voor me.... Ben ook geen 18 meer....

a gutegut arme kan je het niet bijbenen

*gluurt even in profiel en denkt nu al moeite met bijbenen :)*
maare wout...effe trug komend voor ik mn laatste zinnetje wegzette....waar zit car volgens jou met zn mond dan???....ik dacht dat hij gewoon aan zn rietje zat te slurpen lol
quote:Groentje30 schreef op 16 maart 2009 @ 13:59:

....mijn naam is haas en ik zeg helemaal niks

*.....car nu dus een haas aan het........ is...*

interessante ontwikkeling...;-)
quote:Groentje30 schreef op 16 maart 2009 @ 14:01:

maare wout...effe trug komend voor ik mn laatste zinnetje wegzette....waar zit car volgens jou met zn mond dan???....ik dacht dat hij gewoon aan zn rietje zat te slurpen lol

ooooo als dat het geval is, kan tniet zo goed zien vanuit deze hoek, kom ik ook wel even naast je zitten....

zullen we ff lekker slurpen?? lol
quote:schaap1001 schreef op 16 maart 2009 @ 13:59:

[...]

a gutegut arme kan je het niet bijbenen

Misschien komt het wel omdat ik allemaal dingen tegelijk probeer te doen. Maar buiten dat ik een man ben en daardoor natuurlijk maar één ding tegelijk kan, ben ik ook niet zo multi-tasking als al die jongelui van tegenwoordig.....

't Is een ernstige constatering. Nog meer nederigheid is mijn deel...
maar wout.....nu al aan sex denkend......of denk ik nou weer iets dat er helemaal niet is???????

*misschien moet groentje nu helemaal niet denken en het maar gewoon over zich heen laten komen......uhhhh figuurlijk dan lol*
quote:Pandeiro schreef op 16 maart 2009 @ 14:03:

[...]

Misschien komt het wel omdat ik allemaal dingen tegelijk probeer te doen. Maar buiten dat ik een man ben en daardoor natuurlijk maar één ding tegelijk kan, ben ik ook niet zo multi-tasking als al die jongelui van tegenwoordig.....

't Is een ernstige constatering. Nog meer nederigheid is mijn deel...Geeft Pan een espresso. Al die nederigheid....
whahahahaha schaap....humor lol
quote:Groentje30 schreef op 16 maart 2009 @ 14:03:

maar wout.....nu al aan sex denkend......of denk ik nou weer iets dat er helemaal niet is???????

*misschien moet groentje nu helemaal niet denken en het maar gewoon over zich heen laten komen......uhhhh figuurlijk dan lol*LOL!!! heb ik ergens het woord sex gebruikt dan? ...*..de hele dag al aan sex denkt....* nee toch??
quote:Groentje30 schreef op 16 maart 2009 @ 14:03:

*misschien moet groentje nu helemaal niet denken en het maar gewoon over zich heen laten komen......uhhhh figuurlijk dan lol*Hup groetje hup groentje
Groentje leuke kadootjes moet je niet weigeren
*car nipt rustig van zijn drankje en denkt wat een tumult*

*geniet jij ook zo als ik zegt car tegen groentje*;-)

Heerlijk zo'n vijver!
nee tuurlijk heb jij dat woord niet in je mond gehad ...pfff hoe kom ik erbij...dat ik dat uberhoubt dacht zeg...pfffff waar haal ik die gedachte toch ineens vandaan...wat een insinuatie .........

foei groen............

zal niet meer denken dat jij dat denkt oke????????/
quote:schaap1001 schreef op 16 maart 2009 @ 14:04:

[...]

Geeft Pan een espresso. Al die nederigheid....

En dat is nou precies één van de dingen die ik aan het doen was. Mezelf een hele fijne, verse espresso maken. En dan gebeurt er hier ondertussen alweer zo veel.

Nog maar één maken, word ik misschien wat alerter...
Pan, lekker sociaal alleen drinken in de vijver.

Een kop thee lekker.....
*hmmmm groentje vind het heerlijk zo lekker bij car op de bank.......................*

*kruipt stiekum expres nog een stukkie dichter tegen hem aan....en geniet er heeeeel erg van*
quote:Groentje30 schreef op 16 maart 2009 @ 14:08:

zal niet meer denken dat jij dat denkt oke????????/ ....denkt vanaf nu alleen maar aan wat groen denkt wat ik denk......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven