voor alle mannen verplicht
maandag 14 november 2011 om 14:59
Hoi mensen, via Groupon een leuke 2 daagse cursus gekocht voor mezelf. Ik las dat sommige vrouwen klagen over hun bedpartner. Dus misschien wel leuk cadeau voor hem ? Het is op zaterdag 26 en zondag 27 november. Iemand ervaring mee?
http://www.realmanconference.nl/
Volgens viva verplichte stof
http://www.realmanconference.nl/
Volgens viva verplichte stof
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
maandag 14 november 2011 om 15:04
Tjah even voor goede orde kopie gemaakt van advertentie:
Highlights
2-Daagse workshop
Word een uitzonderlijke minnaar
Leer de geheimen van de aanraking
Bezorg haar een onvergetelijk orgasme
Les van internationaal vermaard sekscoach Alex May
Artikel Viva (week 37, 2011): "Iedere vrouw heeft recht op deze eliteseks!"
Je vindt je groupon in "Mijn Account", na afloop van deze dea
Highlights
2-Daagse workshop
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
maandag 14 november 2011 om 15:08
maandag 14 november 2011 om 15:10
quote:soulmate82 schreef op 14 november 2011 @ 15:08:
[...]
Ik laat wel weten hoe het was Trijntje. Ik zie het als een investering in jezelf en je relatie.Ik denk dat Soulmate zelf die "training" geeft en hier post om wat extra zakgeld binnen te harken (waarschijnlijk om te sparen voor een brommerrijbewijs of zo)
[...]
Ik laat wel weten hoe het was Trijntje. Ik zie het als een investering in jezelf en je relatie.Ik denk dat Soulmate zelf die "training" geeft en hier post om wat extra zakgeld binnen te harken (waarschijnlijk om te sparen voor een brommerrijbewijs of zo)
maandag 14 november 2011 om 15:18
Je leert o.a.:
Hoe je haar laat weten dat jij een topper bent in bed; ervaren, gevoelig en sterk.
Hoe je haar seksuele ontwikkeling stimuleert (en daarmee haar bewondering wint).
De 2 belangrijkste dingen als het op seks aankomt.
Hoe je een vrouw aanraakt. Vooral ook tussen haar benen. Heel weinig mannen weten hoe dat moet.
Waarom 99% van de mannen nooit een fantastische minnaar zal zijn (en hoe jij bij die 1% komt die het wel is).
Hoe je snel geweldig wordt in bed.
De 4 grootste misvattingen over hoe je je seksleven geweldig maakt.
Hoe je haar een onvergetelijk orgasme bezorgt.
Hoe je haar warm laat lopen voor iets nieuws in bed (bijvoorbeeld een trio).
De spelregels van een trio.
En dat voor slechts 499 euro.
Hoe je haar laat weten dat jij een topper bent in bed; ervaren, gevoelig en sterk.
Hoe je haar seksuele ontwikkeling stimuleert (en daarmee haar bewondering wint).
De 2 belangrijkste dingen als het op seks aankomt.
Hoe je een vrouw aanraakt. Vooral ook tussen haar benen. Heel weinig mannen weten hoe dat moet.
Waarom 99% van de mannen nooit een fantastische minnaar zal zijn (en hoe jij bij die 1% komt die het wel is).
Hoe je snel geweldig wordt in bed.
De 4 grootste misvattingen over hoe je je seksleven geweldig maakt.
Hoe je haar een onvergetelijk orgasme bezorgt.
Hoe je haar warm laat lopen voor iets nieuws in bed (bijvoorbeeld een trio).
De spelregels van een trio.
maandag 14 november 2011 om 15:21
quote:houvanjezelf schreef op 14 november 2011 @ 15:18:
Proest!
Jeetjemekreetje, dat is toch wel een kwak geld. Er moet toch wel goedkopere manieren zijn om als man aantrekkelijker te worden voor vrouwen? Om daarvoor nu 500 ballen neer te tellen...?
Proest!
Jeetjemekreetje, dat is toch wel een kwak geld. Er moet toch wel goedkopere manieren zijn om als man aantrekkelijker te worden voor vrouwen? Om daarvoor nu 500 ballen neer te tellen...?
World of Warcraft: Legion
maandag 14 november 2011 om 15:30
Nou goud geld verdienen dus.
Vraag me af waarom de coach/leraar/guru/whatever een man is.
Ik denk dat een vrouw dat beter kan.
Verder vind ik het onzin en zou mijn vriend nooit opgeven voor zoiets, ookal zou hij slecht in bed zijn. Ik denk dat iedereen iets anders lekker vind en dat samen erover praten het beste werkt.
Vraag me af waarom de coach/leraar/guru/whatever een man is.
Ik denk dat een vrouw dat beter kan.
Verder vind ik het onzin en zou mijn vriend nooit opgeven voor zoiets, ookal zou hij slecht in bed zijn. Ik denk dat iedereen iets anders lekker vind en dat samen erover praten het beste werkt.
maandag 14 november 2011 om 15:30
Lees de site.
Het taalgebruik is erg Amerikaans.
Wil jij jouw droomvrouw versieren? zorg dan dat jij haar droomman bent: be the man women want!
Stel je voor dat je haar beste minnaar ooit bent! Na jullie eerste nacht samen plaatst zij jou op nummer 1 van haar lijst van topminnaars
Het is heel praktisch: je ziet en hoort het en kunt het (bijna ) gelijk gebruiken. Jij maakt voortaan elke vrouw gek in bed!
Het aantal plaatsen voor deze workshop is beperkt en zal weer snel uitverkocht zijn. Bestel dus nu je ticket!
Er is wel een niet goed geld terug garantie ....
Het taalgebruik is erg Amerikaans.
Wil jij jouw droomvrouw versieren? zorg dan dat jij haar droomman bent: be the man women want!
Stel je voor dat je haar beste minnaar ooit bent! Na jullie eerste nacht samen plaatst zij jou op nummer 1 van haar lijst van topminnaars
Het is heel praktisch: je ziet en hoort het en kunt het (bijna ) gelijk gebruiken. Jij maakt voortaan elke vrouw gek in bed!
Het aantal plaatsen voor deze workshop is beperkt en zal weer snel uitverkocht zijn. Bestel dus nu je ticket!
Er is wel een niet goed geld terug garantie ....
maandag 14 november 2011 om 15:32
quote:soulmate82 schreef op 14 november 2011 @ 15:04:
Highlights
2-Daagse workshop
Woeha, het is toch een wonder dat de mensheid zich al die eeuwen voordat Alex May ons het licht liet zien, heeft weten voort te planten.
Oh, wacht, tenzij men dat zelf al uit kon vinden, zonder dure seminars, natuurlijk.
Highlights
2-Daagse workshop
Woeha, het is toch een wonder dat de mensheid zich al die eeuwen voordat Alex May ons het licht liet zien, heeft weten voort te planten.
Oh, wacht, tenzij men dat zelf al uit kon vinden, zonder dure seminars, natuurlijk.
Spreuken 18:2
maandag 14 november 2011 om 15:43
maandag 14 november 2011 om 15:51
.at Satchel
....ik geef jou helemaal gelijk. Nu al spijt van want enerzijds. Maar deze seminar is weer eens wat anders dan die kluwer seminars over excel etc.
Ikzelf ben onzekerder geworden nadat partner vreemdging na relatie 4 jaar. Dus op dat moment ga je als man actie ondernemen. Want onzeker zijn is totaal niet aantrekkelijk.
....ik geef jou helemaal gelijk. Nu al spijt van want enerzijds. Maar deze seminar is weer eens wat anders dan die kluwer seminars over excel etc.
Ikzelf ben onzekerder geworden nadat partner vreemdging na relatie 4 jaar. Dus op dat moment ga je als man actie ondernemen. Want onzeker zijn is totaal niet aantrekkelijk.