voor alle mannen verplicht

14-11-2011 14:59 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen, via Groupon een leuke 2 daagse cursus gekocht voor mezelf. Ik las dat sommige vrouwen klagen over hun bedpartner. Dus misschien wel leuk cadeau voor hem ? Het is op zaterdag 26 en zondag 27 november. Iemand ervaring mee?

http://www.realmanconference.nl/

Volgens viva verplichte stof :-)
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Een conference van 2 dagen zal vast een life changing event zijn ja :-S
Klinkt als een conferentie voor zielige mannetjes.
Tjah even voor goede orde kopie gemaakt van advertentie:

Highlights

2-Daagse workshop

Word een uitzonderlijke minnaar

Leer de geheimen van de aanraking

Bezorg haar een onvergetelijk orgasme

Les van internationaal vermaard sekscoach Alex May

Artikel Viva (week 37, 2011): "Iedere vrouw heeft recht op deze eliteseks!"

Je vindt je groupon in "Mijn Account", na afloop van deze dea
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Heeft die van mij niet nodig. Was een natuurtalent :-)
quote:Tijntje schreef op maandag 14 november 2011 15:04 Klinkt als een conferentie voor zielige mannetjes.Ik laat wel weten hoe het was Trijntje. Ik zie het als een investering in jezelf en je relatie.
quote:soulmate82 schreef op 14 november 2011 @ 15:08:

[...]

Ik laat wel weten hoe het was Trijntje. Ik zie het als een investering in jezelf en je relatie.Ik denk dat Soulmate zelf die "training" geeft en hier post om wat extra zakgeld binnen te harken (waarschijnlijk om te sparen voor een brommerrijbewijs of zo)
Mijne weet alle plekjes en puntjes te vinden. Meestal uit zichzelf en soms met een beetje aanmoediging.

Nu is ie goed ingewerkt, en waarom sleutelen aan een goede formule
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh, naar mijn idee heb je geen cursus nodig om te investeren in jezelf en je relatie, maar simpel een goed 1op1 gesprek.

Maar ik wil ook wel mijn pokerface opzetten.

By the way, dames kunnen nog altijd faken indien nodig
Je leert o.a.:

Hoe je haar laat weten dat jij een topper bent in bed; ervaren, gevoelig en sterk.

Hoe je haar seksuele ontwikkeling stimuleert (en daarmee haar bewondering wint).

De 2 belangrijkste dingen als het op seks aankomt.

Hoe je een vrouw aanraakt. Vooral ook tussen haar benen. Heel weinig mannen weten hoe dat moet.

Waarom 99% van de mannen nooit een fantastische minnaar zal zijn (en hoe jij bij die 1% komt die het wel is).

Hoe je snel geweldig wordt in bed.

De 4 grootste misvattingen over hoe je je seksleven geweldig maakt.

Hoe je haar een onvergetelijk orgasme bezorgt.

Hoe je haar warm laat lopen voor iets nieuws in bed (bijvoorbeeld een trio).

De spelregels van een trio.

En dat voor slechts 499 euro.
Ik denk dat vermaard sekscoach Alex May heeft volgens mij al een brommerrijbewijs
quote:houvanjezelf schreef op 14 november 2011 @ 15:18:

En dat voor slechts 499 euro.

Proest!

Jeetjemekreetje, dat is toch wel een kwak geld. Er moet toch wel goedkopere manieren zijn om als man aantrekkelijker te worden voor vrouwen? Om daarvoor nu 500 ballen neer te tellen...?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 14 november 2011 @ 15:21:

[...]

Proest!Dat had ik nu juist van jou niet verwacht Hans
En toch ben ik dan wel benieuwd/nieuwsgierig wat daar dan verteld wordt...

Maar voor 499 euro blijf ik wel nieuwsgierig haha
Nou goud geld verdienen dus.

Vraag me af waarom de coach/leraar/guru/whatever een man is.

Ik denk dat een vrouw dat beter kan.

Verder vind ik het onzin en zou mijn vriend nooit opgeven voor zoiets, ookal zou hij slecht in bed zijn. Ik denk dat iedereen iets anders lekker vind en dat samen erover praten het beste werkt.
Lees de site.

Het taalgebruik is erg Amerikaans.

Wil jij jouw droomvrouw versieren? zorg dan dat jij haar droomman bent: be the man women want!

Stel je voor dat je haar beste minnaar ooit bent! Na jullie eerste nacht samen plaatst zij jou op nummer 1 van haar lijst van topminnaars

Het is heel praktisch: je ziet en hoort het en kunt het (bijna ) gelijk gebruiken. Jij maakt voortaan elke vrouw gek in bed!

Het aantal plaatsen voor deze workshop is beperkt en zal weer snel uitverkocht zijn. Bestel dus nu je ticket!

Er is wel een niet goed geld terug garantie ....
quote:soulmate82 schreef op 14 november 2011 @ 15:04:

Tjah even voor goede orde kopie gemaakt van advertentie:

Highlights

2-Daagse workshop

Word een uitzonderlijke minnaar

Leer de geheimen van de aanraking

Bezorg haar een onvergetelijk orgasme

Les van internationaal vermaard sekscoach Alex May

Artikel Viva (week 37, 2011): "Iedere vrouw heeft recht op deze eliteseks!"

Je vindt je groupon in "Mijn Account", na afloop van deze dea

Woeha, het is toch een wonder dat de mensheid zich al die eeuwen voordat Alex May ons het licht liet zien, heeft weten voort te planten.

Oh, wacht, tenzij men dat zelf al uit kon vinden, zonder dure seminars, natuurlijk.
Spreuken 18:2
Ah, al geeft een vent 50000 euro uit aan zo'n cursusje... Aan mijn lijf geen trio... Mijn nee is heel erg nee. Daar gaat niet eens een discussie aan gewijd worden. Ik wil gewoon niet. punt.
Grappig dat je juist dat eruit haalt Oriane
Stiekum verlangen ;)
Het is gewoon lachwekkend.

Alsof er een blauwdruk bestaat voor de ideale man.

Gelukkig vallen niet alle vrouwen op gepolijste, gladde, arrogante praatjesmakers. Zou wat zijn zeg, smaken verschillen.

Wees maar gewoon jezelf en besteed die 500 ballen aan een mooi pak.
quote:h_l_g schreef op 14 november 2011 @ 15:43:

Stiekum verlangen ;)Haha, wie weet
En neem de gratis tip van Helene over... pak, moet pak kopen, moet pak kopen...

Trouwens, waar koop je in vredesnaam voor 500 EURO een goed pak?
.at Satchel

....ik geef jou helemaal gelijk. Nu al spijt van want enerzijds. Maar deze seminar is weer eens wat anders dan die kluwer seminars over excel etc.

Ikzelf ben onzekerder geworden nadat partner vreemdging na relatie 4 jaar. Dus op dat moment ga je als man actie ondernemen. Want onzeker zijn is totaal niet aantrekkelijk.
Ach man maak je niet druk. Iedereen is onzeker. En hoe meer je je best gaat doen om dat te verbergen des te onzekerder ga je worden. Die krijg je gratis van me. Vrouwen houden ook van humor, dan vertel je gewoon een goeie mop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven