vraagje

08-04-2012 11:24 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb één keer een beetje sperma geproefd en vond dat niet zo lekker, nu wil ik weten als mijn vriend klaarkomt in mijn mond, proef je het dan erger als je het doorslikt of gelijk uitspuugt? sorry, misschien is deze vraag al eerder geweest?
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 14:58:

[...]

dank je wel voor je antwoord. mijn vriend zou het wel fijn vinden, hij zegt altijd aan als hij gaat komen en dan stop ik en trek hem het laatste stukje af. ik heb het één keer met condoom gedaan maar dat vond ik zoooo vies, toen is hij wel gekomen en ik vond het opzich wel een apart gevoel. ik vind het ook wel een compliment als het lukt, of is dat raar??Tuurlijk is het een compliment als het lukt! Dat betekent dat je het zo lekker hebt gedaan, dat hij ervan is klaargekomen. Dat lukt niet bij iedere man/vrouw hoor. Met een condoom is trouwens ook niet heel erg lekker, aangezien de meeste condooms zonder smaakje niet echt lekker smaken. Besef je wel dat als je hem zonder condoom gaat pijpen en zijn sperma slikt, dat je dan dus wel een risico op een SOA loopt. Op zijn jullie beide getest?
@tzippa uiteraard weet jij als ervaren snol dat het makkelijk is om een vent je bek vol te laten spuiten. TO is echter jong, en gezien haar vragen onervaren.

TO, het is niet vreemd om het als een ''compliment'' te zien dat jij jouw vriend een orgasme kunt geven. Hij komt klaar door jouw handelingen, hij geniet dus van wat jij doet, dat is toch leuk Sommige vrouwen, geeft het ook een gevoel van macht.
Hoe oud is je vriend en hoe lang ken je hem?

Vind de reactie's hier best vreemd aan een meisje van 16.

Maar één die over SOA begint.
quote:Cici25 schreef op 08 april 2012 @ 15:23:

[...]

Tuurlijk is het een compliment als het lukt! Dat betekent dat je het zo lekker hebt gedaan, dat hij ervan is klaargekomen. Dat lukt niet bij iedere man/vrouw hoor. Met een condoom is trouwens ook niet heel erg lekker, aangezien de meeste condooms zonder smaakje niet echt lekker smaken. Besef je wel dat als je hem zonder condoom gaat pijpen en zijn sperma slikt, dat je dan dus wel een risico op een SOA loopt. Op zijn jullie beide getest?we hebben allebei een soa test gedaan en heb hem ook al gepijpt zonder condoom, maar hij is dus nog nooit zonder in mijn mond klaargekomen. ik vond het kloppende gevoel toen hij kwam wel apart eigenlijk
quote:champoepel schreef op 08 april 2012 @ 15:35:

Hoe oud is je vriend en hoe lang ken je hem?

Vind de reactie's hier best vreemd aan een meisje van 16.

Maar één die over SOA begint.mijn vriend is 18 en we kennen elkaar 9 maanden.
quote:pompsnol schreef op 08 april 2012 @ 15:28:

@tzippa uiteraard weet jij als ervaren snol dat het makkelijk is om een vent je bek vol te laten spuiten. TO is echter jong, en gezien haar vragen onervaren.

TO, het is niet vreemd om het als een ''compliment'' te zien dat jij jouw vriend een orgasme kunt geven. Hij komt klaar door jouw handelingen, hij geniet dus van wat jij doet, dat is toch leuk Sommige vrouwen, geeft het ook een gevoel van macht.ja dat bedoelde ik dus eigenlijk
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 15:42:

[...]

we hebben allebei een soa test gedaan en heb hem ook al gepijpt zonder condoom, maar hij is dus nog nooit zonder in mijn mond klaargekomen. ik vond het kloppende gevoel toen hij kwam wel apart eigenlijk

Fijn dat jullie beide getest zijn!

Sommige vrouwen vinden het inderdaad wel een speciaal gevoel. Dus als je je er zelf goed bij voelt, probeer het dan gewoon eens uit! Je komt er dan vanzelf wel achter
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 15:43:

[...]

mijn vriend is 18 en we kennen elkaar 9 maanden.Ik dacht 19...achja, jaartje meer of minder doet er ook niet toe.
quote:pompsnol schreef op 08 april 2012 @ 15:28:

TO, het is niet vreemd om het als een ''compliment'' te zien dat jij jouw vriend een orgasme kunt geven. Hij komt klaar door jouw handelingen, hij geniet dus van wat jij doet, dat is toch leuk Sommige vrouwen, geeft het ook een gevoel van macht.Zegt pompsnol (kennen wij elkaar? je beweert immers dat ik een ervaren snol ben?)

Ik zou mijn zelfwaardering niet ophangen aan dat een vent in mijn mond kan klaarkomen, volgens mij heb je daar geen speciaal talent voor nodig... ik gok dat de vriend van TO het ook wel bij een ander kan als de nood hoog is, om het maar zo te stellen.
@tzippa de manier hoe je het naar TO bracht, deed indruk wekken dat je een ervaren snol bent.

Iets als een compliment ervaren, wil nog niet zeggen dat TO haar zelfwaardering eraan ophangt. Ik schat TO intelligent genoeg in om te beseffen dat wat haar vriendje bij haar kan het ook bij een ander kan. Gezien haar onervarenheid ervaart ze gevoelens die ze kennelijk voorheen niet met sex associeerde. En het is niet zo vreemd om daar bevestiging over te zoeken of vragen over te stellen op een vrouwenforum.
quote:pompsnol schreef op 08 april 2012 @ 17:20:

@tzippa de manier hoe je het naar TO bracht, deed indruk wekken dat je een ervaren snol bent.

Iets als een compliment ervaren, wil nog niet zeggen dat TO haar zelfwaardering eraan ophangt. Ik schat TO intelligent genoeg in om te beseffen dat wat haar vriendje bij haar kan het ook bij een ander kan. Gezien haar onervarenheid ervaart ze gevoelens die ze kennelijk voorheen niet met sex associeerde. En het is niet zo vreemd om daar bevestiging over te zoeken of vragen over te stellen op een vrouwenforum.

Oh ok, ik had niet de indruk dat ik overkwam als een ervaren snol, maar goed, bij deze; dat ben ik niet.

Ik ben wel 'ervaren' genoeg (in mijn omgeving, dat wil ook nog wel eens schelen...) om TO mede te delen dat IK het niet als een compliment zou beschouwen als een vent in m'n mond kan klaarkomen, IK denk dat als een vent dat wil, hij het bij elke vrouw wel kan....

Ik geloof dat in de internetforumgeschiedenis hier al duizenden onderwerpen over geweest zijn dus ja, ik vind die vraag gek.
pfff wat een discussie. ik heb er al meer over gelezen hoor en deze vraag ook in een ander forum gesteld, maar daar zitten ook veel jongens op. gelukkig zitten er een paar reacties tussen die me een klein beetje geholpen hebben. bedankt daarvoor :-)
Wij hebben 't dit paasdiner als voorgerecht.
quote:spraakwaterval schreef op 08 april 2012 @ 19:35:

Wij hebben 't dit paasdiner als voorgerecht. Ik wens je dame smakelijk eten SWV!
quote:xsxaxmx schreef op 08 april 2012 @ 19:45:

Ik wens je dame smakelijk eten SWV!(ze weet 't nie!)
Hier in huis is het als paasontbijt genuttigd.

Ik weet dat zij het lekker vindt om te doen vanwege de sensatie, niet zozeer de smaak. Ze richt zich vooral op wat er gebeurt en slikt het dan vrij snel door.

Ik zou TO willen zeggen: laat je niet aanpraten dat iets normaal is of moet. Als je het wil proberen, moet je dat doen met wie en wanneer jij dat zelf wilt.
Je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt en je niet laten dwingen. Misschien scheppen meisjes hier onderling ook over op?? Als jouw vriend het fijn vindt om in jouw mond klaar te komen en jij niet, dan is dat jammer voor hem. Hij mag al blij zijn met het feit dat je hem wilt pijpen. Sommige meisjes/vrouwen vinden pijpen opzich al heel vervelend en doen het niet. Als je er klaar voor bent, dan zou ik het de eerste keer gewoon uitspugen in een handdoek of een tissue en inderdaad een glaasje water in de buurt houden. Bevalt je dit, dan kun je die keren daarna overwegen om het door te slikken. Je kunt ook gelijk naar de wastafel rennen, maar dat is wat minder romantisch...
quote:redband schreef op 08 april 2012 @ 11:25:

Joh, ik zit aan het paasontbijt,..

zo'n lekker zacht eitje waar het eiwit nog uit kan druipen? van die lekkere witte klodders ;)

[img]http://farm3.static.flickr.com/2435/354 ... 8aacd3.jpg[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven