vraagje

08-04-2012 11:24 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb één keer een beetje sperma geproefd en vond dat niet zo lekker, nu wil ik weten als mijn vriend klaarkomt in mijn mond, proef je het dan erger als je het doorslikt of gelijk uitspuugt? sorry, misschien is deze vraag al eerder geweest?
quote:Kier_V schreef op 08 april 2012 @ 12:25:

[...]

Geloof toch niet één mening meiske....

.

Idd

voor mij alleen al een reden om het juist niet te doen. Ik ga juist overal tegenin...
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 11:57:

[...]

nee dat doe ik niet hoor, maar had een tijdje geleden een gesprek met mn vriendin en die zei dat jongens dit wel geil vinden.Vraag eens aan je vriend of HIJ dit ook geil vindt. Dan kun je daarna altijd overwegen te slikken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Fame schreef op 08 april 2012 @ 12:26:

Nee, je bent AL 16! Wel net oud genoeg om hier te mogen forummen, net!En je bent zeker oud genoeg om nu al gezeik over je leeftijd te krijgen. Op het Viva forum nota bene!
quote:Tickel schreef op 08 april 2012 @ 12:38:

[...]

Vraag eens aan je vriend of HIJ dit ook geil vindt. Dan kun je daarna altijd overwegen te slikken.nja..hij heeft wel een keer gezegd dat hij het graag zou willen. bij zijn ex mocht dit ook, maar dat is geen vergelijk hè?
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 12:41:

[...]

nja..hij heeft wel een keer gezegd dat hij het graag zou willen. bij zijn ex mocht dit ook, maar dat is geen vergelijk hè?Oké, hij vindt het geil. Vind jij dat ook? Als je het niets vindt, moet je het gewoon niet doen. Pijpen kan ook prima zonder slikken hoor.
quote:Tickel schreef op 08 april 2012 @ 12:42:

[...]

Oké, hij vindt het geil. Vind jij dat ook? Als je het niets vindt, moet je het gewoon niet doen. Pijpen kan ook prima zonder slikken hoor.weet ik nog niet, maar ging mij meer om de vraag of het ook vies is als je het gelijk uitspuugt
@ Redband

Gezellig zo ah paasontbijt Forummen!!

Wat n sfeertje!!

Verder hoef je toch niet te reageren en buiten dat staat het op de seks pijler..

Mag dan niemand meer een vraag stellen om dat jij oh zo gezellig aan het paasontbijt zit..
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 12:45:

[...]

weet ik nog niet, maar ging mij meer om de vraag of het ook vies is als je het gelijk uitspuugtDat moet je proberen als je dat wil weten.
Nooit iets doen waar je geen zin in hebt (op het gebied van seks)

Als je het dan toch wil doen:

Niet uitspugen, maar zsm slikken. Dan zit het minder lang in je mond dan bij uitspugen, dus je proeft minder.

En:

Niet gaan twijfelen als je dat spul eenmaal in je mond hebt, dan wordt het steeds lastiger weg te krijgen (net als met een grote pil: niet over nadenken, want dan ga je kokhalsen).
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 12:38:

[...]

ik geloof ook niet alles hoor. weet ook niet of het waar is wat ze zegt, ze is wel een jaartje ouder dan mij

Ow met 17 jaar weet je net zo weinig :-)

Trek je eigen plan.
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 11:57:

[...]

nee dat doe ik niet hoor, maar had een tijdje geleden een gesprek met mn vriendin en die zei dat jongens dit wel geil vinden.

En andere jongens denken; "Gatverdamme, hoeveel heeft die eigenlijk al binnengekregen van een ander?"

Het kan alle kanten op, dus doe alleen waar je zelf zin in hebt.
quote:Spoken schreef op 08 april 2012 @ 12:57:

Nooit iets doen waar je geen zin in hebt (op het gebied van seks)

Als je het dan toch wil doen:

Niet uitspugen, maar zsm slikken. Dan zit het minder lang in je mond dan bij uitspugen, dus je proeft minder.

En:

Niet gaan twijfelen als je dat spul eenmaal in je mond hebt, dan wordt het steeds lastiger weg te krijgen (net als met een grote pil: niet over nadenken, want dan ga je kokhalsen).nee hoor... dank je voor je reactie, moet er sowieso nog even over nadenken :-)
quote:slempie schreef op 08 april 2012 @ 11:32:

Laat je vriend maar bij me langskomen, kan ik het je daarna vertellenhaha..je maakt een grapje toch?
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 13:54:

[...]

haha..je maakt een grapje toch?Alleen l dat je dat serieus nog moet vragen geeft aan dat je eerst maar eens de tijd moet nemen om op te groeien en volwassen te worden
Maak hem vega, scheelt enorm in smaak!
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 13:54:

[...]

haha..je maakt een grapje toch? Zo werkt dat hier op het forum.
quote:tzippa schreef op 08 april 2012 @ 14:04:

Maak hem vega, scheelt enorm in smaak!Daar gaat ie ook nog vies anders van ruiken in de plaats van alleen vies smaken.
quote:kleinmeisje_89 schreef op 08 april 2012 @ 14:02:

[...]

Alleen l dat je dat serieus nog moet vragen geeft aan dat je eerst maar eens de tijd moet nemen om op te groeien en volwassen te wordendat snap ik niet zo??? wilde juist informatie vragen aan mensen die er meer ervaring mee hebben.
quote:nymphetamine schreef op 08 april 2012 @ 14:07:

[...]

Daar gaat ie ook nog vies anders van ruiken in de plaats van alleen vies smaken.Ohja? Mijn ervaringen wijzen iets heel anders uit. Geen stank, geen smaak.
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 14:08:

[...]

dat snap ik niet zo??? wilde juist informatie vragen aan mensen die er meer ervaring mee hebben.Ga dan naar het Nijntje forum. Hier zitten alleen oude, uitgedroogde zuurpruimen.
Meid, dat verschilt per vrouw en per man. Sommige vrouwen vinden het verschrikkelijk vies en willen er dan ook niets van in hun mond. En dan zijn er vrouwen die er wel pap van lusten. En bij de mannen verschilt de smaak van sperma ook heel erg, niemand is het zelfde.

Als je het toch wil proberen, en alleen als je het echt wilt, dan kun je een glaasje water of cola in de buurt houden om de smaak, of het sperma, weg te spoelen.
quote:kleinmeisje_89 schreef op 08 april 2012 @ 14:02:

[...]

Alleen l dat je dat serieus nog moet vragen geeft aan dat je eerst maar eens de tijd moet nemen om op te groeien en volwassen te worden

En dat jij een dergelijk antwoord als dit geeft, toont m.i. aan dat jij zelf ook nogal moeite hebt met volwassen worden. Je bent zelf van 1989? Dan kom je zelf immers ook nog maar net kijken. Wat een ontzettend kinderachtige reactie zeg!

@ TO: laat je niet van de wijs brengen door sommige verzuurde aparte reacties hier hoor. Sommige forummers voelen zichzelf nu eenmaal snel geneigd om nieuwe (en zeer jonge) TO's af te branden.

M.b.t. het doorslikken, ik zou eerst eens aan je vriend vragen wat hij zelf wil. Daarnaast denk ik dat de meeste vrouwen het doorslikken enkel en alleen doen om hun man/vriend te plezieren. Sperma smaakt immers zelden naar aardbeien. Maar je kunt het altijd een keertje proberen toch? Neem dan daarna wat te drinken/poets je tanden en that's it. Bevalt het je niet, dan doe je het daarna niet weer.
quote:tzippa schreef op 08 april 2012 @ 14:17:

[...]

Hier zitten alleen oude, uitgedroogde zuurpruimen.Haha grappige opmerking.
quote:Cici25 schreef op 08 april 2012 @ 14:47:

[...]

En dat jij een dergelijk antwoord als dit geeft, toont m.i. aan dat jij zelf ook nogal moeite hebt met volwassen worden. Je bent zelf van 1989? Dan kom je zelf immers ook nog maar net kijken. Wat een ontzettend kinderachtige reactie zeg!

@ TO: laat je niet van de wijs brengen door sommige verzuurde aparte reacties hier hoor. Sommige forummers voelen zichzelf nu eenmaal snel geneigd om nieuwe (en zeer jonge) TO's af te branden.

M.b.t. het doorslikken, ik zou eerst eens aan je vriend vragen wat hij zelf wil. Daarnaast denk ik dat de meeste vrouwen het doorslikken enkel en alleen doen om hun man/vriend te plezieren. Sperma smaakt immers zelden naar aardbeien. Maar je kunt het altijd een keertje proberen toch? Neem dan daarna wat te drinken/poets je tanden en that's it. Bevalt het je niet, dan doe je het daarna niet weer.dank je wel voor je antwoord. mijn vriend zou het wel fijn vinden, hij zegt altijd aan als hij gaat komen en dan stop ik en trek hem het laatste stukje af. ik heb het één keer met condoom gedaan maar dat vond ik zoooo vies, toen is hij wel gekomen en ik vond het opzich wel een apart gevoel. ik vind het ook wel een compliment als het lukt, of is dat raar??
quote:konijntje95 schreef op 08 april 2012 @ 14:58:

[...]

dank je wel voor je antwoord. mijn vriend zou het wel fijn vinden, hij zegt altijd aan als hij gaat komen en dan stop ik en trek hem het laatste stukje af. ik heb het één keer met condoom gedaan maar dat vond ik zoooo vies, toen is hij wel gekomen en ik vond het opzich wel een apart gevoel. ik vind het ook wel een compliment als het lukt, of is dat raar??

Je vond het condoom heel vies? En hoe kreeg JIJ daar een apart gevoel van als hij z'n kwakkie in een rubbertje deponeert?

En een compliment als 'het lukt'? Ja, dat vind ik raar, zo moeilijk is het niet om een vent in je mond te laten klaarkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven