vraagje

19-03-2020 19:15 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
x Slapen jullie met Bh aan als je bij je lover slaapt? In het begin?
x Wat doe je als je een date of afspraak met je lover hebt en je bent ongesteld, qua sex?
Qiyara schreef:
19-03-2020 20:37
Natuurlijk geen bh aan.

En seks met ongesteldheid ook geen probleem. Verbaas me over de reacties die daar negatief tegenover staan. Nog nooit een man ontmoet die zich daardoor laat tegenhouden. Handdoekje eronder, geen moeite mee.
Dan mag je bij mij wel handdoeken gaan stapelen, nee bedankt. En ook al zou m'n man het wel willen, dan wil ik het nog steeds niet. Ik vind het echt enorm smerig, maar iedereen moet lekker zelf kiezen waar hij/zij zich fijn bij voelt.
Hoeveel topics ga je nog openen voordat je met die nieuwe 'lover' het bed in duikt?
gizzmo-returns schreef:
19-03-2020 19:18
Je gaat toch niet in je bh slapen?
Dit, wat is dat dan voor onzin???
apiejapie schreef:
19-03-2020 19:51
Zo te lezen ben ik de enige die met beha aan slaapt....
Lijkt me wel ja. Waarom doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap altijd zonder beha. Waarom zou je dat knellende ding aan willen houden? Er valt toch niets te zien in het donker met je ogen dicht.

Als ik menstrueer vertel ik dat mijn vriend zodat hij niets hoeft te proberen. Hij wil meestal wel, ik niet.
Uiltje66 schreef:
19-03-2020 20:00
Zonder BH en als ik ongesteld ben gebruik ik beppy's tijdens de seks.

https://www.bol.com/nl/p/beppy-soft-com ... 005194855/
Even gekeken. Hoe werkt dat in godsnaam? Er zit geen touwtje aan en je kunt er mee neuken? Dan wordt dat ding dus diep naar binnen gedouwd tegen de baarmoederhals aan ofzo? En dan moet je weer pulken om hem eruit te krijgen?
JuriaanB schreef:
19-03-2020 22:29
Even gekeken. Hoe werkt dat in godsnaam? Er zit geen touwtje aan en je kunt er mee neuken? Dan wordt dat ding dus diep naar binnen gedouwd tegen de baarmoederhals aan ofzo? En dan moet je weer pulken om hem eruit te krijgen?
Blijkbaar wel ja. Aan de reviews te zien is het er erg moeilijk uit te halen na de seks omdat ie dan zo diep zit. Iemand moest blijkbaar zelfs haar vriend dat ding eruit laten halen en als dat niet zou lukken moest ze naar de huisartsenpost. Lekker gênant. Zowel dat m'n man het eruit zou moeten pulken als dat ik naar de huisartsenpost zou moeten. Daarnaast is het een spons dus veel opnemen zal het denk ik ook niet. Een andere reviewer zegt dat het nauwelijks langer werkt dan een gewone tampon. En op de eerste dagen kom ik met een tampon vaak al niet 1 uur door zonder door te lekken. Ik gebruik dan ook altijd meerdere producten tegelijk. Oh en volgens een andere reviewer schuurt dat sponsje ontzettend voor de man. Ik wacht wel gewoon een paar dagen. Belachelijke prijs ook.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
19-03-2020 20:50
Dan mag je bij mij wel handdoeken gaan stapelen, nee bedankt. En ook al zou m'n man het wel willen, dan wil ik het nog steeds niet. Ik vind het echt enorm smerig, maar iedereen moet lekker zelf kiezen waar hij/zij zich fijn bij voelt.
Het is maar een beetje bloed. Zaad is ook een lichaamsvloeistof. Is toch ook niet smerig?
Sjulia schreef:
19-03-2020 22:45
Het is maar een beetje bloed. Zaad is ook een lichaamsvloeistof. Is toch ook niet smerig?
Het is bij mij echt niet een beetje bloed. Ik moet er bijv. de eerste dagen echt 2-3x per nacht uit om tampons en maandverband te wisselen. Als er ook maar een beetje druk op m'n buik komt, begint het al te lopen. Maar buiten dat vind ik het echt gewoon smerig. Hele tijd grote en kleine bloedklonters en dan ook nog dat 'ongesteldheidsgeurtje.' Tja, geen idee hoe ik die geur zou moeten omschrijven. Mij niet gezien in ieder geval. En laten we van sperma maar geen discussie maken. Zolang het in het condoom zit vind ik het allemaal prima. Alles daarbuiten sla ik liever over ;)
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
19-03-2020 22:40
Blijkbaar wel ja. Aan de reviews te zien is het er erg moeilijk uit te halen na de seks omdat ie dan zo diep zit. Iemand moest blijkbaar zelfs haar vriend dat ding eruit laten halen en als dat niet zou lukken moest ze naar de huisartsenpost. Lekker gênant. Zowel dat m'n man het eruit zou moeten pulken als dat ik naar de huisartsenpost zou moeten. Daarnaast is het een spons dus veel opnemen zal het denk ik ook niet. Een andere reviewer zegt dat het nauwelijks langer werkt dan een gewone tampon. En op de eerste dagen kom ik met een tampon vaak al niet 1 uur door zonder door te lekken. Ik gebruik dan ook altijd meerdere producten tegelijk. Oh en volgens een andere reviewer schuurt dat sponsje ontzettend voor de man. Ik wacht wel gewoon een paar dagen. Belachelijke prijs ook.
Volgens mij is een Beppie vooral handig in een zekere 'sector'.
.
HedwigJansen3 schreef:
19-03-2020 19:59
Niemand bekend met Beppy Tampons?
Daar schijn je mee te kunnen sexen?
Die kon de huisarts er met een tang weer uitvissen. Ik raad het niemand aan
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
19-03-2020 22:59
Het is bij mij echt niet een beetje bloed. Ik moet er bijv. de eerste dagen echt 2-3x per nacht uit om tampons en maandverband te wisselen. Als er ook maar een beetje druk op m'n buik komt, begint het al te lopen. Maar buiten dat vind ik het echt gewoon smerig. Hele tijd grote en kleine bloedklonters en dan ook nog dat 'ongesteldheidsgeurtje.' Tja, geen idee hoe ik die geur zou moeten omschrijven. Mij niet gezien in ieder geval. En laten we van sperma maar geen discussie maken. Zolang het in het condoom zit vind ik het allemaal prima. Alles daarbuiten sla ik liever over ;)
Ja het is een natte boel in het begin, maar seks verzacht de krampen en steken enorm. Betreft de geur; bloed ruikt naar ijzer/metaal. Dat is dus hoe het ruikt. Zo ernstig vind ik dat allemaal niet, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
20-03-2020 09:24
Ja het is een natte boel in het begin, maar seks verzacht de krampen en steken enorm. Betreft de geur; bloed ruikt naar ijzer/metaal. Dat is dus hoe het ruikt. Zo ernstig vind ik dat allemaal niet, maar goed.
ik denk dat het wel erg afhangt hoe erg je menstrueert (als ik geen hormonen slik, is het echt niet lollig)
De eerste dagen is het bij mij een flinke vloedgolf, met flinke stukken
En daarbij heb ik pijn, niet een beetje krampen, pijn
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-03-2020 09:31
ik denk dat het wel erg afhangt hoe erg je menstrueert (als ik geen hormonen slik, is het echt niet lollig)
De eerste dagen is het bij mij een flinke vloedgolf, met flinke stukken
En daarbij heb ik pijn, niet een beetje krampen, pijn
Ik heb ook hele erge pijnen, maar seks helpt daartegen. Ik heb pijn in de vagina zelf ook, steken. En idd krampen, meer aan de zijkanten. Een orgasme helpt enorm tegen die pijn. Maar lekker doen wat je wil natuurlijk. Ik heb erg last van PMS en geen libido een week voor ik ongesteld moet worden, dan hebben we geen seks dus. Als ik dan ook nog eens tijdens de ongesteldheid geen seks zou kunnen hebben, heb ik dus maar 1 week seks in mijn 3 weken cyclus. Niet gezellig. :-D
Alle reacties Link kopieren
Over de beppy, ik gebruik ze al jaren, ik heb nog nooit gehoord van een partner dat dat schuurde tijdens de seks, sterker nog, sommige mannen waren verbaasd toen ik zei dat ik er één in had. Ik vind zelf de wet fijner. Uithalen heb ik ook geen moeite mee, er zit een inkeping in waar je je vinger achter kan haken om hem eruit te halen. Het is voor mij geen vervanger voor tampons, maar echt alleen tijdens de seks, ik laat hem dus ook geen uren zitten. En ja, hij zit tegen je baarmoedermond aan, dan werkt hij het best. Het zal ook van je lichaam afhangen of het handig is, ik weet van mezelf dat ik altijd met 1 vinger mijn baarmoedermond kan aanraken, als je dit niet kan zal uithalen lastiger zijn inderdaad.

Mijn libido is ontzettend hoog net voor en tijdens mijn ongesteldheid, dus ik ben blij dat ik daarvoor niet hoef te onthouden, want zonder geeft het toch wel een bende in bed.

Nu ben ik ook niet heel zwaar ongesteld, ook de eerste dagen niet. Ik gebruik ook een cup die ik maximaal 2x per dag hoef te legen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven