Vragen naar seksverleden/ vorige bedpartners (OP verwijderd)

27-09-2019 15:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb
anoniem_390964 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 17:58
98.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus vanwege het geld ga je nog een klote vakantie doen. Dan ben je dus en je geld kwijt, en dan verspil je ook nog eens kostbare tijd die je nooit meer terug krijgt. Ik zou het uitmaken en lekker thuis blijven. Achterlijke vent.
Laat hem lekker alleen op vakantie gaan met zijn dickpics van andere kerels.

Zou mij wel wat geld waard zijn om niet mee te hoeven.
RikM schreef:
27-09-2019 17:35
Of uitvoeren. Want single.
Soort 120 dagen van Sodom van maken.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single.

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
anoniem_390964 wijzigde dit bericht op 27-09-2019 18:57
22.43% gewijzigd
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single. Ik heb hem het een en ander nog gevraagd met de reis van dit weekend. Zoals hoelaat we elkaar zien etc. Daarop krijg ik antwoorden zoals
"Je weet hoe laat we vliegen"
" ik weet dat ik op tijd zou zijn"

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.

Naïef weet ik niet, maar het zou mij de vakantie niet waard zijn. Beetje toneelspelen als je al weet dat het over een paar dagen over is.
Niet mijn idee van een leuke vakantie. Hoe wil je de schone schijn ophouden, gezellig blijven doen, lekker vrijen met elkaar?
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was.

Nooit vragen stellen waarvan je het antwoord niet wilt weten. :-D
Alle reacties Link kopieren
Zo’n type man kende ik ook.
Uiteindelijk ben jij de vieze hoer en krijg je als je pech hebt, ook nog een stomp in je gezicht. Uiteraard je eigen schuld.

Beëindig de relatie is mijn advies. Dringend advies.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft oordelen over zaken waar hij geen deel van uit maakt om je te kleineren. Waarom laat je je zo behandelen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk, met zo'n rare vogel op een hotelkamertje zonder dat je een kant op kan - not! Hoe lang gaat die vakantie duren?

Kan je het niet voor elkaar krijgen dat hij thuis blijft?
Wij willen
Ik wil
Hij/zij WIL en niet wilt

On topic: kansloze gast, ik had er al meteen een punt achter gezet met zijn gedram. Wat een kleuter.
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single. Ik heb hem het een en ander nog gevraagd met de reis van dit weekend. Zoals hoelaat we elkaar zien etc. Daarop krijg ik antwoorden zoals
"Je weet hoe laat we vliegen"
" ik weet dat ik op tijd zou zijn"

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
Meid, doe jezelf een lol en blijf zelf thuis of laat hem thuisblijven.
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single.

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
Eerder dom dan naïef.
Alle reacties Link kopieren
Leg een beetje extra bij en boek een éénpersoonskamer. Je gaat jezelf toch niet vrijwillig opsluiten met zo'n rare gast.
dropdrop wijzigde dit bericht op 27-09-2019 19:37
0.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single.

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
wat een mafklapper joh
daar wil je toch niet mee op vakantie?
die man is gek
Alle reacties Link kopieren
Zeg hem dat hij thuis kan blijven en ga zelf op vakantie. Heb je ook voor hem betaald of alleen voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Puur persoonlijke interesse: is hij van een andere cultuur?
Alle reacties Link kopieren
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single.

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
Wat een kleuter. Ik zou er echt al lang klaar mee zijn hoor.
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single.

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
Wat een ongelooflijke mafklapper, boos worden op je vriendin omdat ze in het verleden sex heeft gehad met een man die groter is geschapen en dat niet snel genoeg heeft opgebiecht aan je. Gaan niet al je alarmbellen af?

En met deze man ga je nog even gezellig op vakantie? In dezelfde hotelkamer en samen mee in bed liggen? Nee toch?
Deze vakantie wordt sowieso niet leuk, met zo’n boos nukkig exemplaar. Maar ook voor je eigen veiligheid zou ik het niet doen. Een kerel die over zulke gekke dingen boos wordt, zou ik niet vertrouwen. Ik zou het risico niet nemen als ik jou was.
Daar ga je toch voor geen goud meer naast liggen. Nee hoor, niet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat n eikel, vanavond nog buiten zetten.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Het is zonde, maar uiteindelijk is het maar geld wat je kwijtraakt.

Ik zou, als je mijn dochter was, het echt niet fijn vinden als je met zo'n rare kwast nog een week op vakantie ging. Wie weet hoe naar hij nog wordt, als hij beseft dat je hem gaat dumpen.

Denk dus ook om je veiligheid.
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n figuur op vakantie gaan. Alsjeblieft zeg. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single.

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
Denk je dat het leuk wordt als je straks dagen lang ruzie hebt en met elkaar op één kamer opgescheept zit?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Op dit moment is hij dus boos omdat ik heb verteld dat een vorige partner wel groot geschapen was. Hierop zegt hij ook dat de waarheid altijd boven water komt. Alof ik hem iets verschuldigd ben in deze kwestie. In mijn gedachtes ben ik al single.

Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch? Ik ga er gewoon proberen t beste van te maken.
Wat een loser. Zeker niks meer vertellen aan hem.
Ik zou niet meer met hem op vakantie gaan. Het lijkt me niet veilig. Als het lukt, probeer alleen te gaan als je heel de reis alleen hebt betaald. Anders toch maar beter het geld kwijt dan dat je jezelf in gevaar brengt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn verlies nemen en niet samen met hem op vakantie gaan. Jammer van het geld, maar ik vind hem eng als ik afga op je verhaal. En je veiligheid gaat voor, wat een engerd deze gast.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
27-09-2019 15:59
Onzeker of hij geilt op je /onze verhaaltjes, dat kan ook nog. :-D
gaat nérgens over
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven